/mämmi/

Alkoholismipainos

Attached: oispakaljaa.jpg (640x640, 80K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=SH7A6vChgeo
youtube.com/watch?v=3hZszd1HM-Y
strawpoll.me/17229398
youtube.com/watch?v=S2BfsbZOuTI
nexusmods.com/darksouls/mods/1452
youtube.com/watch?v=XflLycUiAAs
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=SH7A6vChgeo

Mielipiteitä tästä kappaleesta?

Attached: 1221.png (404x299, 144K)

youtube.com/watch?v=3hZszd1HM-Y

avaamatta jonnepaskaa

oisinpa tämmönen

Attached: maldron thumbs down.jpg (1920x1080, 552K)

vantaalaisen musiikin absoluuttinen taso

I'm the Nyymiman, repeat after me
It's a scoobie-oobie-doobie, scoobie-doobie melody

Attached: davidlynch-david_lynch2881-1.jpg (446x299, 70K)

Se tapahtuu jälleen

juuh meinasin unohtaa jauhelihan tuonne pannulle kärisemään itsekseen.

Mitäs kirjeitä sitä odotellaan.

strawpoll.me/17229398

animekysely

Attached: 1547353430024.jpg (1024x485, 157K)

se että edes kysyt tätä kertoo että sun täytyy lähteä vittuun täältä

Oho tää on oikeesti hyvä

et edes tiedä miksi kyselyn tein

sinä et selvästikään tiedä että minä tiedän

no kerro miks tein kyselyn

pitäiskö pelata dark soulsia tolla uudella modilla

Vaikutti aika syöpäiseltä

Attached: 1488967587786.jpg (1440x900, 46K)

en oo pelannut varmaan kuuteen vuoteen sitä

Oisko se aika tehdä kaalilaatikkoa

Nams mums

*kakkaa nyymin kaalilaatikkoon*

youtube.com/watch?v=S2BfsbZOuTI

Laitan siihen muuten puolet jauhelihaa ja puolet soijarouhetta, että jos joku haluaa liipaistua niin tuosta sitten

*syö nyymin herkut*

kavereista on vaan ollu haittaa mulle. draamaa. ystävät tosin on ollu vaan hyvää mulle.

muilla samoja tuntemuksia?

ei ole koskaan ollut mitään

Onpa ikävä keli pyöräillä

>enää 700 gigaa vapaata tallennustilaa

Attached: 1517161737667-g.jpg (400x280, 46K)

ei kannata käydä ulkona

huomenta
joko saa nousta?

Attached: 5476746.jpg (1200x673, 79K)

ei. *käpertyy nyymin viereen*

pysy juuri siinä

saat nousta vasta kun mulla laskee

jaa markkina-arvo, tuski se enää tosta

nuku mukavasti omahyväinen

Ahdistaa ihan vitusti normaalit ympäristöt missä tavallisesti olen tuntuu ihan vierailta. Onko tämä pysyvää?

ei ole, kuolema helpottaa

Jonkinasteista paniikkihäiriötä varmaan. Tarvitset selvästi muutaman purkillisen pillereitä tohtori Kultavuorelta

Kaikki on paskaa paitsi kusi.

Ai tällä?

nexusmods.com/darksouls/mods/1452

Attached: tittydemon.jpg (2560x1080, 2.92M)

kaikki on paskaa paitsi nyymi

nytkun peilistä kunnolla katon niin mullahan on oikein herkkupeppu

eli nyymi on kusta

Ei saatana tuo Jari Sarasvuo on TURHA JÄTKÄ.
Taas käytti ohjelma aikaa tänään sen liki 2 tuntia, puhui kyllä paljon, mutta ei taaskaan sanonut mitään.
Jos haluaa leikkiä tuollaista filosofia joka puhuu asiallisia niin kannattaisi puhua ainakin silleen, että joka sanan välillä ei ole 5-10sec tauko.
Ihan turhaa vitkastelua, hyvä puhuja saa asiansa sanotuksi ilman mitään tekotaiteellisia taukoja tai turhia puuskutuksia sanomisiensa välissä.
Tuollaiselle radio ohjelmalle on kyllä tarvetta, mutta miksi vitussa tuohon on pitänyt valita joku vitun sarasvuo.

ennakkoäänien mukaan mämmin animedemografia on pysynyt samana kuin vuonna 2017. vuonna 2017 animea halusi 55% väestöstä, ei halunnut 9% väestöstä ja 36% väestöstä ei välittänyt. alustavien tuloksien mukaan vuonna 2019 animea haluaa 58% väestöstä, ei halua 8% väestöstä ja 33% ei välitä.

jos se on niin paska puhumaan niin miksi se on saanut miljoonia siitä hommasta?

Vähä-älyisillä pamauttelijoilla ei ole mitään standardeja, koska he eivät tiedä puhumisesta mitään.
Lisäksi tuota tyyppiä fanittaa enimmäkseen naiset, mikä on ilmeistä sarasvuon tunnepohjaisesta sisällöstä.

ihmiset on tunnepohjaisia eläimiä, esimerkiksi uskonnot ovat puhtaasti tunnepohjaista vaikuttamista joilla on suurinosa ihmishistoriasta rakennettu

Tuo ei muuta sitä vaktaa etteikö sarasvuo olisi ihan turha jätkä ja jopa minä olen parempi puhumaan.

muuttaapas, kaikki ihmishistorian suurimmat puhujat ovat puhuneet suoraan ihmisten tunteisiin vaikuttaen täysin mitkä asiat he kokevat tärkeiksi ja joidenka vuoksi ovat valmiita tappamaan ja kuolemaan

muistakkee poijat sitten /mämmi/miitti tänään klo 18:30 pub kuutiossa josta jatketaan matkaa minun kämpille jossa on luvassa lautapelejä ja muita iloisia pelihetkiä. oma pullo + pyyhe mukaan, sauna on varattu 21:00 eteenpäin

kirkkonummi....

youtube.com/watch?v=XflLycUiAAs

ps. muistakaa tuoda omat turripukunne, talo ei tarjoa tällä kertaa

liesituulettimesta kantautuu bilemusaa keittiöön

älä esitä minua. turrijonnet käännytetään ovella pois ja viimeistään vedetään turpaan kun poistutaan pubista

tää oli muuten eri t.

varro vaarraa!!!!

Attached: 1534782672568.png (657x527, 210K)

En kerkeä

pub kuutio on tunnettu sammakoiden rauhoitusalue
sinulla ei ole mitään pelättävää

Sarasvuon ongelma on se kun se ei sano yhtään mitään vaikka kuinka puhuisi. Sen puhe ei ole mitään kansan syviin riveihin vetoavaa maanpuollustustahtoa lisäävää soopaa vaan nimenomaan sellaista lyhytkatseista hyvän olon feel good lässytystä.

>biggus dickus
Ei ole humoristisempaa elokuvaa tehty. Tänään linja-autossa kyseinen kohtaus tuli mieleeni aivan tyhjästä, ja en tietenkään voinut muuta kuin nolata itseni täydellisesti ja hymyillä julkisesti. Linja-autosta ulos päästyäni, juoksin pää kolmantena jalkana tietokoneeni ääreen ja YouTubesta klipin katsomisen ääreen.

Attached: naurava purilainen.jpg (164x167, 5K)

eri ihmisiin iskee erit jutut koska arvomaailma on erilainen, sarasvuo ei vissin ollut reserviläisille puhumassa vaan jossain liibalaaba tv-ohjelmassa jotka katsoo 3/4 naisia niin en ihmettele yhtään jos sulle ei sen jutut siellä uponnut

Oispa ritariyde jonka nuorena ja viattomana aseenkantajana voisi olla.

Attached: 4s0zmwt90p421.jpg (2142x3000, 769K)

Attached: kirkkoväki.jpg (640x878, 185K)

en y,,ärrä
pyytääkö nuo henkimaailman olennot miestä hakemaan viinaa alkosta. aika paskasti ilmaistu jos näin

Attached: 1486104510239.png (657x525, 24K)

>eri ihmisiin iskee eri jutut
Juu, mutta tuo on sama kun koittaisi arvioida sipsejä ja keitettyjä perunoita samalta lähtöviivalta ja sen perusteella päätellä kumpi on paremmaksi ihmiselle.
Eikä se ollut televisiossa vaan radiossa.

>juu
ei ollut nyt oikein juu tuo kun heti jatkoit inttämistä että mikä susta tuntuu paremmalta olisi jotenkin objektiivisesti parempaa kaikille

oispa sian possu

Attached: images (1).jpg (223x226, 6K)

nams maiskis

Attached: limps limps koirat.webm (720x720, 1.55M)

Attached: 3tyty.webm (320x568, 2.02M)

Kyllä se on ihan juu siinä, että ymmärrän sun pointtis. Jopa puheissa ja tunteisiin vetoamisessa voi silti olla ihan objektiivisesti hyviä ja huonoja juttuja vaikka se ei sinusta kivalta tuntuisikaan. Monesti on jopa niin, että se totuus mitä ei ole mukava kuulla on ihan objektiivisesti se parempi.

vittu että on ruma sika

Söin 8000kcal aterian.

Attached: 1498594107695.jpg (240x180, 10K)

En usko.

Söin. Kaksi pizzaa ja 18 bisseä.

kun puhe on arvoista ei ole objektiivisesti parempia tai huonompia arvoja, jumitat oman kuplasi sisällä ja et pysty tarkastelemaan asioita puhtaasti abstraktisti koska et ole luonteeltasi filosofi

Miten?

Attached: 1543424015511.jpg (719x1000, 105K)

onks nyymeillä gfkjoeotto

Vedit 18 kaljaa yhden aterian aikana? En usko. Vedit kaksi pizzaa ja 18 kaljaa päivän aikana.

mitä vittua mä just kirjotin

näkisitpä mun tissit ja kasoisleuan. ihan helvetin isoja.

>tunnepohjainen ad hominem
Juuh, sinä taas yrität erotella tätä aihetta eduksesti abstraktiin vaikka on ihan selvää, että keskustelu pyörii puhtaasti konkretian ympärillä

heh, ketsuppipullo päästi pöräytyksen

reagoit negatiivisesti asioihin jotka ovat ymmärryksesi ulkopuolella, kuten luolamies

Et siltikään syönyt 8000kcal aterian aikana. Valehtelit.
Lisäksi:
18kaljaa = 130x18 = 2340
2 x pizzaa = 1000kcal x2 = 2000kcal
eli 4500kcal

Valehtelit tuostakin. Aivan helvetin noloa. Et ole iso_luu, olet pelkkä roolipelaava jonne.

Ei vaan sinä käännyit mutkaan vaikka tie oli suora.

totta. oon skeletorluu.

näkemäsi tie on vain metsäpolku jota useat kulkevat

Et ole mikään luu. Olet pelkkä luuranko. Luu-lisänimi on ansaittava.

jättimäinen istuva perse on ylivertainen muihin nähden

Attached: 1547462125097[1].jpg (640x722, 67K)

siis ihan helvetin lihava mä oon.

reddit kuva

mistä tiesit että löysin sen sieltä

näinhän se on

neitsyt vitusta verta kun pillusta join