/norgetråden/

Hans nye liv-utgaven

Forrige:

Attached: 1550173158976.jpg (1018x1166, 361K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/OZQsbf4Ppuo?t=619
youtube.com/watch?v=94d77kdmOvU
youtube.com/watch?v=nzREKo7j9DI
twitter.com/SFWRedditGifs

Fyfaen!

Attached: Prinsesse Ingrid Alexandra portrett.jpg (720x960, 81K)

Hvem er dette?

Rullestolanon og hans nye kone.

Det der er ikke Rullestolanon?

Bra utgave.

Når en sjekker chattesiden regelmessig hvert kvarter over en hel dag for å overvåke innboksen, mens en venter på svar på et spörsmål angående filosofi, fra en som er pålogga 3 ganger om dagen og etterlater meldingene dine på "lest" uten vilje til å före noen slag samtale, er det tegn på at noe ikke går som det skal?

Hehehehehehe nei den fǿlelsen kjenner jeg ikke.

Ingrid Alexandra ser jo ikke ut som noe spesielt. Dere hadde ikke ofret henne en lat runk på en kjedelig kveld engang om hun ikke var i kongefamilien. Hun har sikkert heller ikke noen personlighet å snakke om, og det lille hun har er å være sjælgod fordi den 6/10 ræva hennes datt ut en dronning. Attpåtil ser kunne hun fint passert som en mann->kvinne transe med det vide ansiktet der og jeg er sikker på at den kjeven kan tygge over tre valnotter samtidig. Det er faktisk ingen grunn til å idolisere henne og jeg håper hun lever et like ensomt liv som alle dem som fantaserer om henne, for hun har faktisk ingenting å tilby. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg sagt at hun var same, eller i hvert fall innavlet et godt stykke opp i nord. Og unnskyld meg, men er det ene öyet hennes litt slapt?

FY FAEN han begynte med å spörre meg "har du hatt en fin dag" og jeg ville bare slå ballen over nettet med et annet spörsmål, i håp om dypere kjennskap til hans livssyn. Skulle jeg bare ha svart "går bra, du da?" som en uforstandig ungdom?

Ja, lettere det.
Men jeg synes din måte å gjǿre det på er mye bedre.

Dette er ærlig talt noe av det sykeste jeg noensinne har hört.
youtu.be/OZQsbf4Ppuo?t=619

Attached: 4762628.png (773x793, 640K)

Hvilket er det vakreste slottet i Norge?

Makan til hanrei-kurator da

Dette er bra

Sitter og ser youtube.com/watch?v=94d77kdmOvU

Ferdig med 6 pakken med pokal. Nå er det gin og Fanta. Kjempe classy gutta.

Attached: 1547957608350.jpg (699x761, 232K)

Tror du jeg hadde vært et hugtaende menneske å prate med?
Han svarte etter at jeg retta på tittelnavnet og transkripsjonen og spurte ytterligere om han hadde muligens studert filosofi på skolen eller om det gikk mest i religion, og han svarte enkelt "på den tida het det kristendomskunnskap". Hvilken konklusjon trekker jeg fra den ovenfor uttrykte kortfattelse? Bör jeg la han være i fred med hensyn til filosofispörsmål?

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Engang drog Samson til Gasa; der fikk han se en skjoge og gikk inn til henne. Da folkene i Gasa fikk hore at Samson var kommet dit, omringet de ham og lurte på ham hele natten ved byporten, men holdt sig ellers rolig hele natten og sa: Når det lysner mot dag, vil vi slå ham ihjel.
Samson blev liggende til midnatt. Ved midnattstid stod han op; han grep fatt i byportens dorer og i begge portstolpene og rykket dem op sammen med bommen, la dem på sine skuldrer og bar dem op på toppen av det fjell som ligger midt imot Hebron.
Siden fattet han kjærlighet til en kvinne i Sorek-dalen, som hette Dalila. Da kom filistrenes hovdinger op til henne og sa til henne: Lokk ham til å si dig hvori hans store styrke ligger, og hvorledes vi kan rå med ham og binde ham, så vi får bukt med ham! Så vil vi gi dig hver elleve hundre sekel solv.
Så sa Dalila til Samson: Kjære, la mig få vite hvori din store styrke ligger, og hvorledes du kan bindes, så en får bukt med dig!
Samson svarte: Dersom en binder mig med syv friske strenger som ikke er blitt torre, så blir jeg svak og er som et annet menneske.
Da kom filistrenes hovdinger op til henne med syv friske strenger som ikke var blitt torre; dem bandt hun ham med, og i kammeret hadde hun folk sittende og lure. Så sa hun til ham: Filistrene er over dig, Samson!
Da sonderrev han strengene som en tråd av stry brister når den kommer ilden for nær, og ingen fikk vite hvorledes det hadde sig med hans styrke.

Attached: 3733B608-4991-4F84-B437-69F0C91BF16F.jpg (1072x1400, 578K)

Brev nå noen sjakkpartier og lamme ben, sånn at Simon kommer tilbake

Han tycker att du är ett creep mannen, lämna honom ifred

>Etikk er jo noe man lever etter hele tiden. Eller burde ihvertfall. Mye av det i den bransjen jeg jobber i. Ang livssyn er jeg helt åpen. Alle må velge selv hva de vil tro på eller ikke. Men tror det for mange er viktig at man har en tro uansett hvor sterk den er.
Er det bare meg, eller er han ikke belest innenfor den filosofiske bokheimen? Virker veldig som han pröver å gi meg underholdende svar for å jage meg unna. Håper ikke at han bærer så mye hat mot min person som jeg forestiller meg at han gjör.

Attached: 1500396365543.gif (500x600, 542K)

Om jeg gjor det, vil du så ta i mot nattverden i kirken på sondag?

Har jeg som oppgave å före hans og mine svar på filosofi til en syntese som skal ende vår nåværende samtale, inntil neste gang han tor å hilse meg (forhåpentligvis neste måned)? Eller lar jeg hans mening være den siste, for å tilfredsstille ham og ikke plage ham med det som kanskje i hans öyne er mer unodvendig vas?

Du kan jo brife med noe av den fine bibelkunnskapen du har fått ervervet i lopet av de siste par månedene.

som en present från Sverigetråden har jag gjort er prinsessa vackrare, ni behöver inte tacka mig norrbaggar

Attached: 1545442000950.jpg (720x960, 166K)

Nei, jeg kan dessverre ikke love det, men hvis det er gudstjeneste på bedehuset i bygda vil jeg dra dit, og hvis ikke kan jeg få med meg en gudstjeneste på radio. Hvis det ikke er bra nok, får det heller være.

Nei jeg stoppa jo etter 2 minutter jeg da. Orka ikke hore på mer, så sånn er det. Åpner en ol jeg gutta og drommer meg bort til en annen tid.

Det går bare nedover herifra gutta jeg håper dere er klar over at det ikke kommer til å bli bedre noensinne og innen hundre år så er sikkert vikingtida glemt og skandinavisk kultur med den.

Det får vel være innafor, skulle jeg mene. La meg bare kladde opp brevet og finne noen lammelår, så skal det bli.

Ikke gjor det, det er Sjakkanon som agner deg

Attached: Man-sweating-1024x768-640x480[1].png (640x480, 102K)

Norway greatest ally?

Har ikke ledd hardere på sånn fem år etter av å ha sett denne scenen.

youtube.com/watch?v=nzREKo7j9DI

kan jo ikke ta vare på alt slags gammel skrap man finner da

Dere

YEs.

Du svetter ikke når det er så kaldt, Anonsen.

Israel.

Uironisk Island

>Ferdig med 6 pakken med pokal. Nå er det gin og Fanta. Kjempe classy gutta.
basert og maksimalt tordenkukete

Island

Har de i det heletatt et militære?

Det gjor ikke all verdens, og om å breve et sjakkparti og noen rullestolberter er det som skal til for å få folk til å ta i mot Guds ord, skulle jeg egentlig ha gjort som Whitman, og barrikadert meg i et tårn og skutt isonder ryggen til alle skjogene som ikke er i kirken til vanlig, og holdt kirkemesterskap i samarbeid med Norges Handikapforbund og de lokale hjelpemiddelsentraler, kanskje med en Pantera X, eller kanskje en Ziesel, enten en Street eller en EC170.
Nåvel.
Dette partiet er kjent som Det Udodelige Parti. Spilt mellom Karl Ernst Adolf Anderssen og Lionel Adalbert Bagration Felix Kieseritzky i en pause mellom spillene i den forste internasjonale sjakkturnering i London, 1851, som Anderssen også vant.
Partiet er svært kjent på grunn av Anderssens hoyst risikable spill, hvor han ofrer to tårn, en loper og dronningen for å sette Kieseritzky sjakkmatt, mens Kieseritzky, på sin side, har enorm overvekt av materiell. Et særdeles elegant parti, synes nå jeg.
1.e4e52.f4exf43.Bc4Qh4+4.Kf1b55.Bxb5Nf66.Nf3Qh67.d3Nh58.Nh4Qg59.Nf5c610.g4Nf611.Rg1cxb512.h4Qg613.h5Qg514.Qf3Ng815.Bxf4Qf616.Nc3Bc517.Nd5Qxb218.Bd6Bxg1.19.e5Qxa1+20.Ke2Na621.Nxg7+Kd822.Qf6+Nxf623.Be7#1-0

Attached: A57125EF-295B-4AB4-B499-8C82E3E05737.png (2196x2468, 3.6M)

*Hva er det vakreste slottet i Norge?

,Victoria terasse

Det var en fin rullestol

Hello vikings. What is going on?

Attached: R14kkDj.jpg (657x527, 39K)

Rullestoljenta er ikke bra, sjakkpartiet har en helt grusom formatering og er dessuten meget overvurdert (spillerne på 1850-tallet hadde ikke peiling på posisjonsspill), men du har holdt din del av avtalen og da skal jeg holde min.

Legg det i en söppelsekk og selg eller gi det bort til interesserte. At det bare smeltes ned er ulogisk og mistenkelig.

Jeg hater livet

Nei gutta nå går jeg og ordner bonne as

du er på /norgetråden/, det er innforstått

Vell litt ekstra i dag. Alt går feil i dag.

If it is because you don't have a valentine today, remember you could always take one.

Attached: 75f.png (680x457, 501K)

Hvorfor mötes ikke alle dere på UiT så dere slipper å være ensomme?

Your friend told me post here so I’m allowed in this thread now

Ok, om du ger mig din olja så får du väl knulla mig då...

Attached: 1542390832804.jpg (900x1200, 95K)

sutreanon is no friend of mine, mutt

he's not my friend

Nei, fikk mega kjeft av far tidligere etter jeg provde å slå en rolig prat om den nye firhjulingen hans. Så ville ikke pcen funke, har hatt hodepine i hele dag og det er ingen mat i huset.

Hey. I'll have you know my 23 and me results told me I was 4.73768901% Danish, which is pretty much norwegian i think. So i have a place here and you can't tell me other wise! Reeeeeeeeeee

My mom slept with a norwegian guy once so I am 50% norwegian too

Hvordan ble han sint? Prataru skit om firhjulingen?

>det er ingen mat i huset.

I'm sorry friend.

she probably meant nigerian

shut up guleböj

kalte du den for en moped?

Breed with a half Danish/ half Finnish girl and create the ultimate scandi

Nei han begynte å utsporre meg hvordan jeg vet han har firhjuling og at jeg må slutte å spionere på han. Spoiler han brevet bilde på insta.. Så begynte han å mase om jobb og utflytting

actually i wasn't a result of that relationship, my father is swedish but because of it i feel connected to norway in a way

nåkk en valentinernes dag åver åg ingen jenter så på mei eller snakket til mei i dag heller.
får vell gråte til jeg såvner ijenn

get a load of this cuck

BTFO

Attached: 1548972284465.jpg (256x256, 61K)

Eid

how is it being a cuck to feel connected to your mother's partners? it's common sense in the developed world

...nigger what?

Attached: a1a.jpg (680x506, 63K)

heng deg

Han hores ut som en kukk kanskje han burde bli bedre kjent med et brannslukkningsapparat?

S J E L D E N

får vell gråte åg såve nå

Attached: 1550173850491.jpg (893x767, 81K)

dette. gjör det pusekatt!

Jeg tror heller jeg skal bli bedre kjent med et nytt sted å leve. Så får han sitte å være sur på ingenting. Merkelig at når jeg flytte til en annen by for VGS så flyttet han etter meg så fikk jeg ikke boligstipend og måtte flytte hjem...

my mother is a beautiful smart woman whom i emphatize with, it's only natural for me to emphatize with her partners as well. because she took an interest in a norwegian partner it's only natural that norway would resonate inside of me too

les den manipulerte mann av esther vilar

skål, min landsmann!

owo *dricker din öl*

Attached: 1543301580549.png (1100x1553, 1012K)

Eg må drite

>that norway would resonate inside of me too
Jaja, du har lyst å pule en norsk gutt, typisk svensker å være bog

Heng deg Vetle

det är inte bögigt att älska sin mamma ditt sjuka äckel

HAHAHA incelsene i NRK blåst til helvete ut.

Attached: Screenshot from 2019-02-15 00-03-59.png (641x884, 190K)

Mannsling-avskum er ikke ekte menn

Attached: Screenshot from 2019-02-15 00-05-04.png (641x928, 251K)

fy faen så avfyrt hu virker
hvor lang tid bruker importbehanling i tollen å ta?

>blåst til helvete ut

Attached: 1547780821434.png (750x750, 26K)

Jeg er enig i at det er helt greit å uttrykke preferanser, men hva er det med damer og å alltid falle tilbake på penisstörrelse og incelhet når det kommer til å kritisere menn?

Og hva er det gode norske ordet vi skal bruke for incel?

taper

Jeg synes nå likevel det er et morsomt parti, selv om ikke posisjonsspill var særlig kjent på den tiden. Dog skal jeg innromme at jeg er en heller dårlig sjakkspiller, og tar heller for meg litt historisk interessante partier, siden jeg dessverre har en storre interesse av historie enn av sjakk.
Men til neste uke kan vi kanskje ta et parti av Steinitz, som jeg forstår at skal ha vært regnet som en pioner innen posisjonsspill.
Det var også leit med rullestoljven. Hvordan vil du helst ha dem?

1 uker eller noe

> Computer scientist, mother of @_MissyTheKitty_ | some sort of homosexual , radical marxist feminist, childfree, D&D, gamer, otaku. I mostly follow women.

Dette er en bioen hennes. Er nok en som leter etter ting å være sint for.

Er bare sånn sinnsyke feminister må oppfore seg. De har et ekstremt sinne rettet mot menn som de må få utlop for. Tenk på dem som IDVL-sutreanoner.

>Og hva er det gode norske ordet vi skal bruke for incel?
Offisielt Trådlig Fornorskingsråd anbefaler ordet "ufsöl". I det virkelige liv ville jeg nok bare brukt "incel".

>Leah Isadora

Bra smak, Anonsen! Foler hun er ganske undervurdert.

fy faen hva er vitsen å betale for ekspress skiping når tollen holder varene gissel i 1 uke?