/norgetråden/

Tor Mikkel Wara-utgaven

Forrige:

Attached: han tor mikkel.jpg (1499x1180, 275K)

Other urls found in this thread:

fac
youtube.com/watch?v=Z4OhbzSFpnk
youtube.com/watch?v=TcMBFSGVi1c
youtube.com/watch?v=SkuPY3sweZQ
youtube.com/watch?v=3V3HeRnRNH8
youtube.com/watch?v=a2Xym3_DcwE
twitter.com/AnonBabble

Jeg har kjopt mye pils.

Kan dette være slutten på FRP og starten på en mere ensidig politisk retning fremover?

Tror nok vi etterhvert vil se at det vil gå mot tre parti. En 'rodt' side, med SV osv. Et AP som tar til seg V osv. Og H som sluker FrP osv.

Norsk politikk er som all annen politikk. Et kloveshow.

Sykt å tenke på at Wara sin jentevenn satte fyr på Wara sin bil.

Definitivt, men FRP har jo også gitt illusjonen og håpet om at kanskje noe kunne endres, selv om at det var bare det.. en illusjon. Nå står jo folk potensielt sett tilbake med ingenting.

Det er vel hun som har satt fyr på alle bilene i oslo sikkert

user... siktelse betyr ikke at man er skyldig. at hun skal ha satt fyr på bilen selv er per dags dato kun en teori

Hedmark-anonser, rapporter!

Attached: ATK_5324.jpg (1630x1080, 426K)

Eneste reflekterte kommentar på resett:

baconrider • for 10 minutter siden

Her synes det som om alle bare gir seg over og tar for gitt at det er Waras samboer som har gjort dette, uten bevisforsel og rettergang. Kan det virkelig være mulig at hun er så dum at hun har iscenesatt noe som dette med overvåkningskameraer på huset og under full overvåking fra media (og kanskje til og med fra politiet)? Det er så utrolig at man knapt kan tro det er sant.

Og når man knapt kan tro noe er sant, så er det som regel ikke sant. Jeg tror ikke siste ordet er sagt her.

Hun er allerede domt slik pressen legger frem saken. Det i seg selv gir vekt til at det dreier seg om skittent spill.

>en Frp-er later som om han blir angrepet av innvandrere for å ǿke hat mot innvandrere
eller
>en nasjonal konspirasjon som omfatter både politi og media for å sverte Frp

Det enkle er ofte det beste, Anonsen

dette, hva skjedde med uskyldig inntil motsatte er bevist?

Selvstendighetspartiet til Bjorn Christian Rodal virker greit. Splinter av Alliansen som skilte seg etter at Lysglimt sa "Fokk optikken din.

Jeg kjenner begge personene personlig. SHP har en spergnasjonalistisk kjerne men med god optikk.

Bortsett fra at Rodal stotter de USA og Israel-finansierte styrkene i Ukraina da, og er kontrollert opposisjon.

Azov? Ja det vet jeg. Har sagt flere ganger til han.

Herlig, resett har allerede avklart at dersom det faktisk er hu, så har vi bare å gjore med et mentalt forstyrret individ, det er ikke politisk motivert, og teaterstykket har allikevel skylden.
Komisk gjeng!

Alle på r nårge sier at de så denne Wara sin jentevenn saken komme

håper det blir kabinettsporsmål av dette

Til stede

Hvordan er det dere mener pressen har lagt fram saken? Vær så snill og link meg.
Det jeg har sett er at PST har innkalt til pressekonferanse som er blitt formidlet, og en notis de har publisert om at hun er siktet.

Men user, siktet betyr jo skyldig :^)

Intet nytt under solen: Ytre hoyre (Nå også med koner) står for terroren i Norge.

Tipper dette er hensikten bak. Nå er det egentlig fritt frem å trakassere og true så mye man vil, alt vil bli avfeid som hoyreekstreme som gjor det mot seg selv.

Husker jo bilbrannen i Stockholm, folk skyldte på hoyreeksteeme som gjorde det med vilje.

Bermen gjor absolutt alt for å unngå å måtte skylde på innvandrerne i noen som helst sammenheng uansett.

Attached: EA0EC8F6-E7E4-4DD6-A279-7A389ECB6B8F.jpg (750x259, 100K)

Er da ikke forste gang frp forfalsker saker. Har dere glemt Mustafa brevet?

De har nok merket at flere og flere har våknet. Dette blir som med ABB, nå blir det brukt mot alle som ikke er for innvandrere for alle penga. Samme regla.

Dette er en gavepakke til akselrasjonismen. Nå vil de som tror de har vært sentre også dras med i dragsuget.

>frp driter seg loddrett ut igjen
>kokohǿyre KOKER
>sol og varmegrader ute
I dag er en bra dag

>2011
Nordmenn har blitt skeptisk til innvandring, ABB skjer
>2019
Nordmenn sine holdninger til innvandring og innvandrere er nede på 2011 nivå

Får meg virkelig til å tenke

Jepp, for ikke snakke om alle sakene angående knivstikkinger. Det er som pottemakeri.

Solberg og Jensens jatting tatt i betraktning, så virker det ganske tydelig at politiet har fellende bevis eller en tilståelse allerede har funnet sted

nei, er vel jodenes feil dette her. Som alltid

snakkerom du'a? freppere er jo stort sett med israel for fred. Dette er venstresiden sin feil. Nå har det gått over en time, så det er på tide å fokusere på hvordan kokovenstre kommer til å såkalt "bruke" dette "for alt det er verdt" fremover

Ja, altså, hva skal dette bety?

>venstresiden arrangerer at kona til en politiker arrangerer falske terrorangrep mot seg selv
er dette Metall Utstyr Soldat 2?

>venstresiden hjernevasker kona til Frp politiker til å sette fyr på egen bil
Dette må nesten være 8d sjakk

basert og humlepillet

>families hjem blir terrorisert i månedsvis
>barna er redde
>politiet gjor ikke en dritt fordi det ikke er alvorlig nok at bilen ble forsokt påtent
>mor går ut og tenner på bilen selv for at politiet skal gjore noe
>blir ferska
Du leste det her forst

facebook siden hennes er interessant
fac
ebook.com
/LailaB

Daglig påminnelse om at vi lever i en verden hvor det er innafor å:
>omskjære guttunger
>pumpe barn full av hormoner
>knaske hormonforstyrrende tabletter som pisses ut i drikkevannet uten filtrering
>ta inn tonnevis av invandrere til tråss for at mesteparten ikke er i stand til å integrere og kun forer med seg vold og kriminalitet ovenfor våre landsmenn
>ha kvinnfolk i maktstillinger i samfunnet
>ha ANDRE RASER enn landets majoritet i maktstillinger i samfunnet
>drite fullstendig i tradisjon og moral framfor bunnlos hedonisme og individualisme

Jaja, sånn går nu dagane i klovneverden
youtube.com/watch?v=Z4OhbzSFpnk
En dag, en vakker dag kommer folk til å våkne fra deres selvpåforte dystopiske utopia, og det blir faen meg stygge saker når vi retter opp skadene.

Attached: 1538409974433.jpg (600x692, 69K)

>trigger meg
Hva faen, er dette et uttrykk som faktisk brukes nå?

laila anita

hvorfor gir nordlenningene sånne kaarnie navn til barna sine?

heee låilelåile laila å he låilelåile laila

det er også lov å sitte på ræva og skrive lange kantete brev om diverse irrelevante politiske småsaker som om det betyr noe ler rumpa av meg for å være helt ærlig med deg familie

youtube.com/watch?v=TcMBFSGVi1c

Hva tenker tråden om dette?

Sett deg å se på Richard og Mortimer på Netflix du, har full forståelse for at hjerneparasitten din har tadd knekken på alle folelsene dine utenom sarkasme og syrlighet.

Attached: 44d.jpg (600x735, 46K)

Attached: Oslo vs Vestlandet vs Tromsø.png (1558x638, 236K)

golf fins ikke

Attached: balding album.jpg (300x300, 11K)

Det er jo uironisk vestlendingene som oftere er i jobb og er suksessfull i tråden, mens osloer i tråden er naut og narkomaner (han ene drepte til og med seg selv)
Bare nevner det.

Folk er helt i harnisk bare over tanken om at dama til wara skal bli domt som psykisk syk, men at negere som knivstikker og halshugget blir domt som psykisk syk bryr de seg ikke noe om

Nordlendingene studerer
Vestlendingene jobber
Ostlendingene naver

Dette
Det er også osloboerne som er for fattige til å eie bil og syter om at vi er rikinger hvis vi fikk lappen+bil da vi ble 18.

*er helt i harnisk*

Det er altså på denne dagen Rodt felte justisministeren sist... #14marsbevegelsen

Romvenninnen har en flaske Spenol stående på badet, er det innafor å stjele den bare for megmegets skyld?

Nå, dette er musikk!
youtube.com/watch?v=SkuPY3sweZQ
youtube.com/watch?v=3V3HeRnRNH8

Attached: 1535403596314.png (422x422, 236K)

>Hvorfor i helvete stjal du en flaske med Spenol???
>Nei det var en referanse til en sånn sjakk-rap-sang hehe

Lukt på den, kanskje hun bruker den som dildo

nei, dette er musikk
youtube.com/watch?v=a2Xym3_DcwE

Attached: fuck you.png (279x477, 234K)

En får Wara som en er når'n itte vart som en sku!

Attached: En-får-væra-somn-er-–-Ole-Ivars.jpg (600x338, 20K)

>fac
>ebook.com
>/LailaB
This page isn't available

Du må fjerne mellomrommene din hjernling

>Folk bor reise mer kollektivt og det er greit med bomstasjoner. Mitt poeng er at det er måten vi har bygd samfunnet på siden ca 60-tallet som er årsak til problemene. Vi har bygd ut veier og tillat massiv boligutbygging og kjopesenter i randsonene på byene. En måte å bygge på som garanterer massiv bilbruk. Med en fornuftig politikk hadde vi bodd og jobbet tettere, noe som ville muligjort bedre kollektivsystemer og mer sykkel og gange som ville vært positivt for lavtlonnede som ville sluppet å blåse 100 000+ på bilhold i året.

Attached: npz.jpg (490x586, 19K)

Burde Norge samles i én megaby?

Attached: 1a_cpt_joburg_horizon.jpg (900x395, 84K)

Ja og alle bor sykle og spise alfaalfa spirer.

Jeg må ta meg drikkepause...

en potet og to gulerotter og stekt tunfisk til middag

Er hun samboeren uskyldig eller er det en falsk-falsk-flagg operasjon hvor hun har fungert som sleeper agent i 25 år?

Fin referanse, men "soldat"?

De neste ukene kommer media til å spinne om saken fra "kriminell FrP-samboer" til "sterk, moden kvinne som tok saken i egne hender når politimenn ikke gjorde jobben sin." Bare vent å se.

Er det normalt at PST går så offentlig frem vedrorende en siktelse?

Homofili er misforstått. Jesus elsker alle! Jeg oppfordrer alle menn til å soke Jesus. Jesus nærkontakt er din vei til himmelen! Jeg har ikke respekt for mennesker, bare Gud.

Attached: 1504708458766.jpg (345x400, 29K)

hva hvis det var svart boks som forte til at wara sin jentevenn ble koko i hode?

Noen ganger drommer jeg om nazisme

Noen ganger drömmer jeg om en verden der hvor alle folkeslag og kulturer lever i fred side om side i separerte land

Dette hadde lekket ut i lopet av en dag eller to uansett. De fleste journalistene som var satt på saken visste at PST mistenkte henne for flere dager siden

Innafor å bruke alle sparepengene på å betale ned på boliglånet for de setter opp renta?

mangfold er vakkert. tenk hvor kjedelig verden hadde vært hvis kulturen i japan, somalia, syria, india og norge hadde vært den samme

>kultur
lol, ass

>direkteflyet er overbooket
>blir plukket ut som en av de som må være igjen
>får 250€ i kompensasjon og avgang på annet fly
>må bytte fly i Oslo
>lander i oslo
>går til gaten der hvor det andre flyet skal ta av
>det flyet er også overbooket
>de spor etter noen som frivillig vil bli igjen for 250€
>jeg melder meg
Avgang imorgen tidlig, men tjente 500€ idag på en billett pappa spanderte på meg.

Tar å mediterer litt fåvæ

Hva faen, det var mange gryn det

da setter du ikke særlig stor pris på tida di

Tiden min er verdt null uansett, skal bare hjem en tur til mor og far. Eneste jeg går glipp av er middag og kunne sove i min gode seng.

>500€
>€
Monopolpengene dine er ikke gode her.

Ja, nei, det var dust sagt. Tida mi er ikke verdt noe heller.

'Osloområdet' er en på mange måter forste seg mot en megaby.
Men norske byggenormer og manglende kollektiv infastruktur begrenser kraftig hvor nære drabantbyene er for de er så langt fra sentrum at de ikke lengre er en del av Oslo.

Det som virkelig er synd med den holdninger er ikke holdningen.
Men å være så virkelighetsfjern at man ikke klarer å observerer sammenheng og virkning.

Noen ganger tar det meg halvannen time å reise hjemmefra i Oslo sentrum, til en kamerat på Roa. Å dra til et hus like ved et trikkestopp på Nordstrand kan fort ta over en time. En tid jobba jeg på Mortensrud. Tok halvannen time hver vei. Fullstendig talentlost drittland. Jeg har 0 tillit til noen norske institusjoner eller bedrifter.

faen gutta... jeg elsker henne...

Attached: meguru7.jpg (1920x1080, 669K)

Den eneste ledige kassa sitter det en neger i, fy faen jeg skulle handla på Coop der det er selvskannemaskiner

Den eneste ledig kassa sitter det en sötnos i..... Kjenner allerede at det er flere tonn med spagetti i buksen min

Legger meg nedpå sengen med lesebrettet mitt og leser litt for jeg legger meg. God natt

Attached: 1496072598532.jpg (499x499, 41K)

Hun er ikke ekte. Finn deg ei 3d jente

Attached: 5997969.jpg (980x551, 57K)

Bra for deg, kamerat. Sov godt, a

synd norske jenter er bare helvete og man må kjope seg tjernobyl-russere for å få fitte som kan gjore en dritt annet enn å se på paradise og bruke penger

synes ikke synd på negeren som runker til tegninger

hva leser du habibi

noen som kunne laget noen gode og nye negerkuk kopi-pasta?

>dfn ingen jv

Attached: DzIhQGSXcAEvCEA.jpg (1031x1200, 121K)