/NEDERDRAAD/

Noord-Brabanteditie.

Welkom: Brabant en aanverwanten.
Niet welkom: t*ttapaler(s).

Attached: NBV.jpg (2000x1333, 106K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=PnDWvsenDCc
youtube.com/watch?v=3dpKEXovNtM
twitter.com/NSFWRedditVideo

1ste voor twijgjes neugen

1ste voor liefde bedrijven met de persoon van je dromen.

1ste voor koekje bakken

EERSTE VOOR 036

0 3 6
3
6

...

Tweede voor TURKIJE LAAAAN

ik verdien nier cosplay

Attached: file.png (879x834, 585K)

mooie vogel oetz

en dan het andere argument: als je de bedrijven hoger belast, gaan ze naar het buitenland

Turkei altijd nummer #1

>lange onhandige staart
>lelijke giraffenek
>valt erg op door vele kleuren, makkelijke prooi

2/10 zou ik niet mee paren

youtube.com/watch?v=PnDWvsenDCc

Zal m'n huisarts weer boos worden als ik hem ga vragen of ik Alzheimer heb?

ik denk dat hij wel kan lachen om de grap

De allergrootste corporaties? Zeer mogelijk. Maar je hebt ook grote bedrijve die compleet afhankelijk zijn van de Nederlandse markt zoals supermarkten bijvoorbeeld.

negers hebben geen ziel

*Steelt je bl*nke wijven*

Attached: 1553119757519.webm (540x960, 1.18M)

>dvwg suikeroompje vdje die dit voor mij koopt

Attached: 1553353782594.png (630x700, 195K)

ze is zelf ook niet blank of oost europees

dit is 0

Mag ik een algemene periodieke gezondheids check?

teveel turk hier

Mvg. Blinde t*tta

Attached: FvDtiktok.webm (540x960, 1.77M)

Bl*nkie cope

ik heb blauwe ogen
blijf vieze jaloerse ondermensen

Wie kamp #ONM

youtube.com/watch?v=3dpKEXovNtM

Wees ergens anders een neger.

witte mensen waren er eerst lol!

>De afgelopen jaren is de steun voor de monarchie onder jongeren fors afgenomen, blijkt uit enquêtes door onderzoeksbureau Ipsos in opdracht van de NOS. In 2007 was 70 procent van de ondervraagden tussen de 18 en 34 jaar enthousiast over het koningshuis, vorig jaar nog 55 procent.

Kankergebaseerd

1000 euro voor wat kruisspeel is veel geld

>kijk maarten fimpjes
>maarten miemt over de monarchie
>lol nu ben ik ook republiekein
>hangt de witte vlag buiten

opkankeren. als je niet van de monarchie houdt, ben je geen echte nederlander.

klopt, maar als de supermarkten met verlies gaan draaien MOETEN de prijzen wel omhoog gaan.

kleinere attributen zoals kniekousen of speeltjes mag ook :3

Attached: 155097591218.jpg (2048x1536, 309K)

Ben jij dat?

Attached: 1536524517834.webm (640x800, 2.94M)

Gebasseerd

Dit is racistisch.

met jouw hulp wel uwu

Dubbels en de volgende foto is mijn toekomst.

>als je niet wilt meebetalen aan de verrijking van een stel nepperds die niet eens verwant zijn aan de vader des vaderlands ben je geen 'echte' Nederlander

Willem van Oranje draait zich om in zijn graf.

Zo werkt het niet. De supermarkten zullen niet meer verlies draaien door belastingsverhoging, want het inkomen van de supermarkten is genoeg om ten eerste winst te maken en ten tweede wat winst weg te geven doormiddel van belasting. En als de supermarkten ervoor gaan kiezen om de prijzen omhoog te gooien, dan worden ze kapot gemaakt door de competitie. Als de prijs omhoog gaat, dan gaat het aanbod omlaag.

Even en de eerst volgende foto is hoe groot mijn piemel is.

Oneven en de eerst volgende foto is hoe rijk ik zal zijn.

Overduidelijk draaide het toen niet alleen om het geld...

Attached: 1552708931526.jpg (847x1253, 476K)

Dus iedereen geboren voor 1800 was geen echte Nederlander? Wat een kut argument.

ik zou zeggen dat je me aan het verleiden bent

>“Sommige elementen zeker. Wat Willem van Oranje ooit heeft gedaan – met verve leidinggeven aan de opstand tegen Spanje – is historisch van groot belang. Maar die tak van de familie is uitgestorven. Jij en ik zijn net zozeer familie van Willem van Oranje als Beatrix. Uiteindelijk is er een extreem zijtakje uitgekozen om de boel dan maar te gaan leiden. Verder is het Huis van Oranje niet van enig belang voor Nederland. Als ze in het Eerste Stadhouderloze Tijdperk hadden besloten om de zaak op te doeken, dan was er niets aan de hand geweest.”

Attached: 76762473646.png (564x411, 119K)

Zijn deze jongens rijk?

dat word betalen, vriend

ik hoop gewoon op iemand die mijn fantasieën facilitieert :3

ik betwijfel het, user.
maar wie weet heb je gelijk.

Volgende foto is hoe lekker mijn vd zal zijn

Als ze het goed gedaan hebben ja, zijn topsporter geweest blijkbaar.

NHL spelers, dus waarschijnlijk wel

Koningshuis is gewoon leuk en landen in het buitenland vinden het leuk om een koning langs te zien komen. Meer is het niet.

Attached: 1381082608878.jpg (367x357, 21K)

oh leuk veel centjes dus!

gvd mijn vd moet lekker zijn :'(

let's put a hamburger in that face

>Als je niet voor het koningshuis bent, dan ben je geen Nederlander

>De kans op duistere figuren in het koningshuis
>De grote kosten
>De onderdaanmentaliteit van Nederlanders
>De duistere praktijken van de leden van het koningshuis (Prins Bernard jr. die de hele huizenmarkt aan het verneuken is, en de Formule1 heeft gejat van Assen.)

Attached: 8476375624.jpg (567x565, 34K)

Attached: j.jpg (564x846, 55K)

Opdoeken die poppenkast.

Attached: 1555265095409.jpg (770x1630, 214K)

Lees geen Molypalen.

>traditie
>verbinding
>gewone mensen kunnen zich in herkennen
>teken van nederlandse soevereiniteit gebonden aan een persoon die een baken is van onze zelfstandigheid. Daarom is nederland ook een soeverein land, Koning Willem IV is letterlijk de soeverein vorst.
>mystieke en romantische elementen die ook de overheid iets diepgaands en religieus geven

moet wel kattenoortjes en een halsband

Je bent gewoon jaloers man

Attached: zrwlxy2s7hl11.jpg (1080x1124, 190K)

>Paalt paard meisje
>Paardmeisje ziet altijd grote piemels
>Mijn piemels is 12cm en dun
>Mfw

Attached: d2tFS1q.jpg (1600x1243, 137K)

Is gebouwen engineeren leuk?

niks mis met kleine piemels

>>traditie
Gestopt met lezen

En hoeveel haalt ons koning binnen door een vast aanspreekpunt te zijn in het buitenland? Een aanspreekpunt dat losstaat van de politiek en decennia lang het aanspreekpunt zal zijn?

>Hij is tegen koningshuis
OH NEE NEGER WAT DOE JE

Attached: JwsdoV4.png (730x960, 169K)

>lol moslim islam traditie mooi mystiek
>nederlands koningshuis, nee jullie tradities zijn stom die wil ik niet alleen mijn shit en niks van dat van jullie

kanker toch op

Jawel.
Kleine piemels kunnen paardenmeisjes niet bevredigen en dat is wel mis. :(

dit oetz
mensen kijken nooit naar wat de koning oplevert

wie hier /kakker/?

miss kun je een compromis vinden om haar toch te laten bevredigen

ik /nu/

Erdogan voor Sultan van Nederland oetz

Attached: Sultan_erdogan.jpg (640x360, 41K)

jij /niet/

Klassieke Leo paal

Moest ook gelijk aan die kankerautist denken. Uit het niets haalt hij er iets volkomen irrelevant bij.

>Traditie
Is geen argument. Tradities zijn niet altijd goed.
>Verbinding
Kan ook iemand anders doen.
>Gewone mensen kunnen zich in herkennen
Juist niet. Wat hebben normale mensen te maken met mensen die geboren worden voor hun rol?
>teken van nederlandse soevereiniteit gebonden aan een persoon die een baken is van onze zelfstandigheid. Daarom is nederland ook een soeverein land, Koning Willem IV is letterlijk de soeverein vorst.
Dus alle anderen landen zonder vorst zijn geen soeverein land? Letterlijk geen argument.
>mystieke en romantische elementen die ook de overheid iets diepgaands en religieus geven
Waarom zouden we dat willen? De scheiding van kerk en staat is het beste wat onze cultuur heeft bereikt.

oh...
gister niet?

>laten bevredigen
Zelfmoord > hoorndragen

Het is door mensen als Leo dat ik besef dat het triest is om anderen, zoals moslims, de schuld van je falen te geven. Daarvoor ben ik die kankerautist wel dankbaar.

Leo heeft Klepel als vriendje, wat hebben jullie?
Dacht ik al. Klepel is de draadDirk

Leo/Klepel orbiter aub

Nu weer niet, ben klaar met kakken.

Attached: 96978.png (590x199, 18K)

Tyf op strontwagen!

>Is geen argument. Tradities zijn niet altijd goed.
tradities zijn mooie en nostaligische restanten uit het verleden die betekenis geven aan de samenleving. Alles is overgeleverd uit het verleden.

Je bent gewoon een smerige cultuurmarxist die de waarde en romantiek van de Nederlandse cultuur niet kan waarderen.

Geen wonder dat je niet bent geïntegreerd. Wij zijn zo verlegen over ons cultuur erfgoed dat we zwak zijn gaan lijken. Maar de Nederlandse tradities zijn trots.
>Kan ook iemand anders doen.
Troef is zo verbindend, Merkel is zo verbindend, Die idioot uit Frankrijk is zo verbindend.

Letterlijk alle koningshuizen zijn populairder dan die idioten die worden gekozen.

>Dus alle anderen landen zonder vorst zijn geen soeverein land? Letterlijk geen argument.
Die hebben hun soevereiniteit niet aan een bloedlijn gebonden.

>Waarom zouden we dat willen? De scheiding van kerk en staat is het beste wat onze cultuur heeft bereikt.
Nergens had ik het over religie. Je kunt ook een seculiere religie hebben, zoals de verenigde staten. Een land met een migranten verleden dat bewust wist migranten goed te integreren in de Amerikaanse samenleving. Hoe deden zij dat? Met nationale symbolen, zoals in ons geval de Oranjes.

ik verdien een vd

Zou je?

Attached: 7163BCBC77444BB196BE019ACAC376116840000009F53D24E64.jpg (540x720, 50K)

natuurlijk.

Nostalgie is voor de domme mensen, slimme mensen leven in de toekomst, kijk naar de technologie entrepreneurs

>Nederland
>Cultuur

Hahahahahaha ik kom uit een europees land waar we wel cultuur hebben en ik pas me echt niet aan aan deze ineenkrimpige kutcultuur

landverrader
buig voor je koning.

>vrouw

Neen.

Ik ben gewoon blij dat de draad echte liefde heeft voortgebracht.
Is Klepel niet genoeg?

>Cultuurmarxist

Gestopt met lezen.