Speak american or fuck off

speak american or fuck off

Attached: 1558963413736.jpg (600x610, 50K)

>Tfw this guy lives in my state

Attached: 1476399712235.gif (248x203, 154K)

あいにくオーストラリアでは銃がもう買えない

No way, you live in the same state as Ben "Empty My Nine At The Welfare Line" Garrison?

como siempre digo: このあめりかじんがバカだぞ。

Attached: iu[1].jpg (526x409, 50K)

shut up you bloody wanker

Πουτάνας γιε

sox içivə cırığın biri cırığ

Ayo hol up

eh? go away you darn hoser

Attached: IMG_20190606_201102.jpg (256x300, 17K)

we lit

putain, schwul

wat up f a m

Governments are instituted among Men, deriving their just powers from the consent of the governed, — That whenever any Form of Government becomes destructive of these ends, it is the Right of the People to alter or to abolish it, and to institute new Government, laying its foundation on such principles and organizing its powers in such form, as to them shall seem most likely to effect their Safety and Happiness.

La donna ha un petto di mucca

Atpisies losi

YEEEHAAAAW

Ich würde dich verbrennen
Tyпoй пиндoc

Attached: 1560126160129.jpg (512x422, 29K)

որտեղ է իմ խմիչքը

SHOOT ME! KILL ME! SHOOT ME BRAH! YOU WANNA FIGHT! SHOOOOT MEEE! *attacks* AAAAAAARGHH
Is my american ok?

man that was hella epic dude!

Oh dang! Is that a fellow american broski!?

SHALL NOT BE INFRIGED, RED BLOODED REPUBLICAN SINCE 78' TRUMP 2020

Ta gueule, pédé

ᏧᏯᏪᏦᏅ

>look up benny g
>montana
that sounds extremely comfy user

*speaks english*
What are you gonna do about it, wh*te boy?

Vad fan sa du bara om dig, din lilla skit? Du ska få veta att jag tog examen i min klass i Navy Seals, och jag har varit involverad i många hemliga övergrepp mot Al-Quaeda och jag har över 300 bekräftade offer. Jag är utbildad i gorillakrigföring och jag är toppen sniper i hela amerikanska väpnade styrkor. Du är inget för mig men bara ett annat mål. Jag kommer att förinta dig med precision som som aldrig tidigare skådats på denna jord, hör mina jävla ord. Tror du att du kan komma undan med att säga det skit till mig via Internet? Tänk igen, neger. Medan vi talar kontaktar jag mitt hemliga nätverk av spioner över hela EU och din IP spåras just nu så att du bättre förbereder dig för stormen, maggot. Stormen som torkar ut den patetiska lilla sak du kallar ditt liv. Du är jävla död, barn. Jag kan vara var som helst, när som helst, och jag kan döda dig på över sju hundra sätt, och det är bara med mina nakna händer. Jag är inte bara utbildad i obehandlad kamp, men jag har tillgång till hela arsenalen i Amfibieförbandet, och jag kommer att använda den i sin fulla utsträckning för att torka din elaka rumpa från kontinenten, din lilla skit. Om du bara hade kunnat veta vilken ohälsad retribution som din lilla "kloka" kommentar skulle ge dig, kanske du skulle ha hållit din jävla tunga. Men du kunde inte, det gjorde du inte, och nu betalar du priset, din dumma idiot. Jag kommer att skita raseri över dig och du kommer att drunkna i den. Du är så jävla död, grabben.

Attached: 84044604570641.jpg (830x669, 47K)