Sverigetråden

Kvällsupplagan

Attached: 1546513946441.png (940x940, 132K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=SKIvo9mrHH8
youtu.be/DfVQ1Bx70lg
youtube.com/watch?v=2UljpgmtqyY
twitter.com/SFWRedditVideos

Äter du vid bordet i tystnad?
Klarar du av att sitta i ett rum ensam utan stimulering?

Gör 2D rak igen

Attached: Murata02.jpg (900x1225, 497K)

Attached: 1543916357146.webm (800x800, 2.46M)

sitter ibland i köket och äter men oftast blir det framför tvn eller datorn

HORAAAA

Attached: YouCut_20190601_000906764 (1).webm (480x852, 2M)

Stämmer bra det, finns inget hopp om min tillvaro, kommer ta repet snart

Nej. Alltid kompissimulator på i bakgrunden.

Jag drömde att min kusin började kalla mig ett psykfall för att jag lyssnade på en viss musik, blev så förbannad på henne och sen så hade jag en skjul som fallit samman ute i snön mitt i vintern, gick ut naken för jag var så jävla förbannad och började gräva fram och städa upp skjulet.

Attached: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.jpg (600x599, 61K)

>den som inte äter svennes är en äcklig jude/babbe/neger

Attached: Svennes.jpg (512x190, 25K)

>Ja, jag är oskuld, bor hemma hos mammsen och har inget körkort, hur viste du?

Attached: F8966751-489D-49E8-820F-62F1C5F6A826.jpg (620x828, 81K)

Inte ens en nbög kan tycka detta är klädsamt.

Attached: 1535734384832.jpg (1080x1005, 99K)

Nej, äter alltid framför datorn och har gjort det så länge jag kan minnas.

>dkn kommer aldrig bli en soldat

youtube.com/watch?v=SKIvo9mrHH8

kan inte bli vän med någon på jobbet? är du kunnig inom lastbilar eller bygger du bara det en robot inte klarar av?

hojta till i tråden om du vill åka med någon dag

RUMPAAAA

Attached: 1560417807278.webm (354x408, 2.82M)

Varför brevar du bilder på barn? Vad är syftet?

hur var det oklart?
vitsen med att knulla en risho som vit man är att du kan få bättre, varför nöja sig med en 4a?

>dkn blir svårare och svårare att hitta simulatorer som är i ens egen ålder

Attached: mat.png (648x640, 692K)

O-hamn då? fick du inget truckjobb och står på bandet och skruvar skruv nu med ett snöre för att gå på dass?

varför skulle inte en ung Sean O'Pry kunna ha de egenskaperna?

Attached: 1539929152289.jpg (768x819, 68K)

Fick en låda med Svennes Kaviar Dill på jobbet för några år sen, åt fan det varenda dag i säkert ett år.

>kan inte bli vän med någon på jobbet
Har blivit stämplad som den "tysta killen" på jobbet
>är du kunnig inom lastbilar eller bygger du bara det en robot inte klarar av?
Jobbar på monteringen, är sugen på att plugga till servicetekniker men är säkert för korkad
>hojta till i tråden om du vill åka med någon dag
Passerar du oskarshamn så åker jag gärna med

>þessum æro Döþerkonungrenn. hann gör at Människiann döya önsko.

Attached: 1444440134768.jpg (219x250, 11K)

baserad
gå och lägg dig farfar

Jag satt och funderade på just detta.
Varför får kvinnor göra allt möjligt men inte män?

haha ja, står på monteringen. Inget snöre dock. En liten jävla knapp vi klickar på.

>sprängare sitter och säger att det är "sin låt"
>de har varit i kosovo eller varför inte på cypern

på cypern

de satt för fan och runkade på beachen som gränsvakter vid famagusta

kollar om gamla låt oss spela av thesw1tcher fortfarande

Attached: new.png (368x390, 187K)

>gå och lägg dig farfar

Lustig kommentar där din jävla nbögsfitta. Går det inte att få pedofiler bannade?

För kvinnor raddar upp för att suga hans kuk

Kvinnor får göra maskulina saker eftersom maskulina saker är bra. Femenina saker är dåliga men kvinnor får göra dem eftersom kvinnor är dåliga och man inte kan förvänta sig mer av dem.

>varför brevar du söta tjejer, vad är syftet?

Attached: 57506534_2199831073680064_2733311305604760945_n.jpg (1080x1080, 190K)

Ah, jobbar inte där själv, men bor här så har bara kek historierna att gå på, 20 år guldklocka, röj firma fester och träffat en lastbils chaufför som jobbat ett tag på Scania förut.. ja alltså ljuset var på men tveksamt om någon var hemma när han behövde hjälp att ta av en plast plomb på sitt släp.. fått det osmickrande smeknamnet "Scania-mannen"

Baserat ju

och det omöjliggör honom att vara oskuld, sakna körkort och bo hemma?

conny...

Oskulder behöver inte se ut som mongon

>extra mild kaviar
Åk hem Alibaba.
Svennes är för svartskallar som är rädda för Kalles original.

Attached: 1554485281645.png (477x203, 229K)

>är sugen på att plugga till servicetekniker men är säkert för korkad
tror absolut inte du är för korkad för det user. Bara att söka. Du har säkert snappat upp massor under tiden du jobbat på scania.
Trodde jag också var för korkad för att köra lastbil att jag skulle köra i diket direkt. Men nu rattar jag 64 ton och 25 meter.

>Passerar du oskarshamn så åker jag gärna med
Kommer nog göra det någon gång i sommar. Åkte förbi för två veckor sen.

>brevar bilder på 14-åriga tjejer

tråden:
>varför är jag oskuld? har inte vi pedofiler också rätt att få knula? livet e piss. ingen förstår mig.

Bor du i ohamn? Mår fan dåligt av den här hålan, född och uppväxt. Skyller mitt kaos-liv på staden favä. Skäms varje dag jag åker inte till det där jävla bygget.

För att kvinnor är söta i både kvinno- och mansklädder

Ja? Snygga alfamän har alltid bra självförtroende

>Kalles original.

normalbögarnas favorit. Lärda män och bonne vivantes nöjer sig inte med mindre än med Svennes.

Servicetekniker yrket känns som om det skulle passa mig på något udda sett. Man jobbar tydligen väldigt självständigt.

Äcklig hanrej blatte som måste ha mild kavjar för att kunna larpa som svensk. Åk hem.

>dkn kommer aldrig leva i en liten norrländsk by med fru och 7 barn och supa hembränt och sniffa motorolja

>alla brevare jag inte gillar är samma

Vad gör en sådan? är det just inom lastbilar du vill jobba?

Tro på dig själv, alla är nybörjare i början på utbildningar och arbetsplatser.

>>alla brevare jag inte gillar är samma

Intressant pedofilhandskning.

jvdk, gud detta vore drömmen

>med fru och 7 barn
Finns inget att klaga på där user. Så länge du får sprida dina gener så har du lyckats i livet.

>by
riktiga norrlänningar bor ensamma, långt bort från alla andra.

Född och uppväxt här också, har lyan i stan, inte hemma just nu men imorrn så
Ja vi har ju pizzerior per invånare här..ha ha, annars redigt trist stad, sitter mest hemma och dricker i tystnad och jobbar på vardagarna, lever under radarn
Scania är ju våran största arbetsgivare men skulle aldrig jobba där själv

Jag tickar alla dessa rutor förutom fru och barn..

Åker omkring och lagar lastbilar som går sönder.
Fyfan, dricker också mig full själv varje helg. Sjukt att vi har så många pizzerior och alla smakar skit. Ganska absurd tillvaro folk har i den här "staden"

eremitanon..

Vif youtu.be/DfVQ1Bx70lg

Attached: tumblr_om3vi6OXL71vo7jc0o1_500.jpg (500x320, 23K)

Jag minns att jag läste på något forum att
>häll säll
alt.
>hell säll
användes flitigt under 1600-talet.

Hell är besläktat med hel, säll betyder glad. Man önskar alltså den andre personen god hälsa och glädje.

Hell user, säll user.

ser ni den gemensamma nämnaren här?

>båda dricker alkohol
>båda lever under den sociala radarn
>båda hatar o-hamn
grabbar bara träffas och börja umgås med varandra.

Varför lurpassar du inte?
Märks direkt när en torr normalfitta som du ska banka lite moralkakor i någon... Förklara VARFÖR man ska tycka som dig, VARFÖR det är emot lagen, VAR man på ett tryggt sätt får hjälp om man inte kan ändra sig själv.

Du är anonym och värdelös här så leverera din poäng i ett brev för ingen bryr sig.

Vore konstigt att möta en snubbe ifrån samma stad, vi gick säkert på samma skola och levt nära varandra hela tiden.

varför jobbar ni inte på kärnkraftverket i oskarshamn?

Victorias hockey special är väll ändå ok
Men äter knappt pizza längre, bantat sen februari så allt gott fick ju gå, saknar nog mest ocean thai eller vad kiosken hette som börja brinna
Imorgon så ska jag dricka tänkte jag, var sugen idag men hållit mig undan flaskan än så länge
Staden där alla känner alla eller ingen alls.. ha, jag känner ingen fast jag bott här hela mitt liv, bara för jag inte hänger på la scala eller åströms

Att kunna leva utan distraktioner som smarttelefoner och internet känns som ett ultimat mål i livet. Kanske omöjligt till 100% men till en viss gräns. Att bara känna lugn och ro.

>kollar på asmr
>youtube autospelar en "husband and wife asmr"
>rasblandat par

Attached: 1515754868933.jpg (353x352, 12K)

Jobbade där förut men ISS har ju skit avtal och ifall du närmar dig anställningstid på 6 månader på 1 år så ger dom dig anställning och avskeds avtalen bredvid varandra att skriva på.. bra betalt dock

>Youtube spelar upp detta

youtube.com/watch?v=2UljpgmtqyY

Är för korkad, har knappt någon utbildning. Farsan jobbar där. Jag får nöja mig med Scania tills robotarna tar över mitt jobb och jag blir heltids alkis.

Hade säkert gjort en Akimov och råkat spränga hela i luften

Hanrejen...

Ska växa ut mustaschen igen

HE SE

Attached: saddam.jpg (400x487, 45K)

ja jag tror detta vore det ultimata rödpillret någonsin

Hoppas att La scala och åströms går samma öde som kråkan favä.

fan vilka mjölkisar

Vallhalla>Oscars
Gick ut gymnasiet '08

Gammelfarfar...

vidriga pattar

>VARFÖR det är emot lagen, VAR man på ett tryggt sätt får hjälp om man inte kan ändra sig själv.

Fyfan vilken jävla pissiftta du är som brevar bilder på barn, när du mycket väl är medveten om att de flesta finner sådant motbjudande och jävligt märkligt, och sedan försöker du rättfärdiga detta med att du inte kan ändra på dig själv. Är det för mycket begärt att be dig behålla dina bilder på sexualiserade barn för dig själv din jävla lilla pissfitta? Om du vill ha hjälp med dina pedofilaböjelser får du väl ringa till psykiatrin och inte ha infantila förhoppningar om att autister på ett bildbräde ska kunna hjälpa dig. Märkligt att du ändå kan inse att det är ett problem men likväl så fortsätter du att breva bilder till en publik som inte alls är intresserade av sexualiserade barn. Om det ändå hade funnits en ignorerafunktion så hade jag låtit dig hållas men iom att man inte kan förhindra dig från att posta sexualiserade barn så får du räkna med mothugg, din sjuke och perverterade jävel. Hoppas du tar livet av dig för jag kan garantera att du tänker på det dagligen.

Haha gick också på valhalla. Passade verkligen inte in där. Alla trodde dem var lite "finare" bara för att dem gick inne i "stan". Pluggade i Kalmar på gymnasiet. Gick ut 2015

har ni märkt att träffbilderna gradvis blivit mindre och mindre svenska?

gammelfarfars farfars far...

D1a. Man kan ju inte undkomma det helt, men man kan använda det mycket sparsamt. För tillfället går det ju att ha kontanter eller försäkra sig om att man har kortet fullt innan man går ut. BankID kan man ha på dattan. Så köper man en liten adapter som gör att man kan ha nytt SIM-kort i sin gamla dumtelefon.

>lägger till kollega på ånga
>previous alias
>massa nasseskit/pol/ saker

Attached: 1520447592655.jpg (481x468, 30K)

d1a, långa och platta gri vi kärringbröst

Inte han men jag tror att du glömde svara på hans frågor.

Söta honom eller så är han i kanalen redan och blir sötad

Attached: 1560472994165.jpg (1280x1707, 701K)

Kråkan var ok, dock går ju aldrig ut själv så var där väldigt sällan, senast jag var där drog polaren jag gick dit med lagom till att jag fick min öl .. så fick sitta i ett hörn med luvan uppe och pimpla den själv för jag hade ändå betalat för den
Var en kul kväll..

Stick till något annat forum, du kommer bli galen här...

>gick ut gymnasiet 2015
>jobbar idag på scania
ditt liv går väl inte helt åt helvete verkar det som.

detta är den ultimata kroppen

Attached: 61674657_429173211212315_9142251761174577152_n.webm (480x600, 2.72M)

Baserat, berätta mer

Laca......jag vill åka ner till dig och röka på

Avskyr att man förväntas vara kontaktbar hela tiden, hatar när trälberg ringer mig och beordrar mig tillbaks in lönisburen

Baserat

>Fyfan vilken jävla pissiftta du är som brevar bilder på barn, när du mycket väl är medveten om att de flesta finner sådant motbjudande och jävligt märkligt, och sedan försöker du rättfärdiga detta med att du inte kan ändra på dig själv. Är det för mycket begärt att be dig behålla dina bilder på sexualiserade barn för dig själv din jävla lilla pissfitta? Om du vill ha hjälp med dina pedofilaböjelser får du väl ringa till psykiatrin och inte ha infantila förhoppningar om att autister på ett bildbräde ska kunna hjälpa dig. Märkligt att du ändå kan inse att det är ett problem men likväl så fortsätter du att breva bilder till en publik som inte alls är intresserade av sexualiserade barn. Om det ändå hade funnits en ignorerafunktion så hade jag låtit dig hållas men iom att man inte kan förhindra dig från att posta sexualiserade barn så får du räkna med mothugg, din sjuke och perverterade jävel. Hoppas du tar livet av dig för jag kan garantera att du tänker på det dagligen.

Attached: 1558765419907.jpg (988x1059, 148K)

Har inga polare men provade att gå dit själv 1 gång. Aldrig mer. Luktade piss i hela lokalen

Jag vet, jag är en wizard nu, tiden springer iväg

Attached: E7869A5C-2C30-4CBB-BA7E-BBC571A08E18.jpg (323x250, 14K)