/nederdraad/

Positieve discriminatie editie.

Attached: 1529691739394.png (565x565, 345K)

Other urls found in this thread:

twitter.com/stormkees/status/1140893684994625536
youtu.be/pbMwTqkKSps
youtube.com/watch?v=KvtT3UyhibQ
wordforge.net/index.php?threads/women-dont-pay-taxes-we-must-fix-that.110484/).
theguardian.com/world/2019/jun/19/mh17-criminal-charges-ukraine-russia
twitter.com/NSFWRedditImage

Eerste voor anatolische stieren

Wat is er mis met haar gezicht?

Attached: 1547869935645.png (766x184, 47K)

als het vrouwen of negers gebeurd is het 'positief'.
jammer genoeg is het niet positief voor de werksfeer.

Attached: stefaniegif3.gif (268x350, 3.4M)

Hoelang mag dit nog?

Attached: 1550718784191.png (125x125, 2K)

>hij paalt nog steeds kojima's pijpslet

Ik werk daar helemaal niet.

joosten is oud news, mads en die ene pipo uit de wandelende doden zijn zijn beste vrienden nu

Dus ze nemen daar inmiddels ook geen mannen meer aan?

Rateer mijn Tinder account

Attached: Screenshot_20190619-110817_Tinder.jpg (720x1480, 308K)

En dan vroegen ze op het nieuws nog "hurr durr waarom maken mannen minder gebruik van ouderschapsverlof?!". Het hele idee van zwangerschaps-/ouderschapsverlof is überhaupt achterlijk. Als je vrij wilt nemen om bij je kind te zijn ga je gang, maar waarom moet de werkgever betalen voor arbeid die je niet verricht? Het antwoord is duidelijk: vrouwen willen niet kiezen tussen moeder zijn of een incompetente kantoorwerker zijn, dus willen ze allebei tegelijk doen en mag een ander (lees: een man) voor de kosten opdraaien.

Het vrouwelijk stemrecht heeft alles verziekt.

Attached: 1470047882425.jpg (528x672, 69K)

Succes

Attached: Screenshot_20190619-111232_Tinder.jpg (720x1480, 361K)

verzend een bericht dan

twitter.com/stormkees/status/1140893684994625536

>ene nepaccount matched de andere
Gefeleciteerd.

Schatje laat me je nu gewoon neuken

Ik vind het echt kanker kinderachtig dat je zo moeilijk doet.

Attached: Screenshot_20190619-112004_Tinder.jpg (720x1480, 91K)

Attached: 1535226830278.png (479x260, 140K)

>we moeten meer vrouwen aan het werk krijgen haha
>ondertussen op datzelfde moment: vooral vrouwen willen minder uren werken
POTTERIJ

Dionne Stax ziet eruit alsof ze minstens 200 lullen heeft gezien, toch kan ik niemand bedenken die zijn leuter in haar wil plaatsen.

Attached: stefanie41.jpg (1080x1077, 189K)

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAOUDHAOSDHASJKLDHASKJHADSK

LAAT DE BEEST IN MIJ LOS GOD

heel veel negers.

for me, it's Anouk

Attached: dutch thot.jpg (577x547, 155K)

ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan
ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan
ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan

ik kan het niet meer aan

Attached: eeewwe wr.jpg (456x488, 28K)

haha grapje, alles is ok

oh gelukkig

Attached: IMG_20190614_075037.jpg (948x1027, 91K)

LEOHANDEN

Wacht, zijn die twee niet dezelfde persoon?

Hoe dik zou ze echt zijn?

nietsheid

Alleen als je zwart bent.

Het is min of meer onmogelijk om een huisvrouw te zijn vandaag de dag dus vrouwen proberen een hybride te zijn door part time te werken.

Enkels en je moet NU jossen

Best grappig hoe het tegenwoordig alleen nog maar kan voor de rijken. Ik kende vroeger zat huisvrouwtjes, tegenwoordig niet meer. Alleen vriendinnen die met zakenmannen zijn getrouwd blijven thuis.

Attached: GD.jpg (814x814, 139K)

En toch hebben we het zogenaamd beter.

Al 3 dagen nie afgetrokken

Meet je piemel

Ik verdien een vd

Middelgroot - 14cm

Is de eikel egaal?

En mooi roze

Ik voel me zo non-binair vandaag

paal je anus

Ik voel je moeder

In Eindhoven(uni) gaan ze hun concurrentiepositie te grabbel gooien door niet de beste aan te nemen, maar alleen maar vrouwen. Mooi man.

Vinden mannelijke studenten daar vastniet erg, kunnen ze einselijk neuken

>neuken met uni personeel

Heb seks

>neuk docente
>wordt ontslagen
alleszoalsgepland.tiff

TU/e is onironisch een maagdenuni

Eindhoven is een maagdenstad met al die ICT-pajeets

LMKE

Attached: 731.jpg (486x409, 45K)

Niks mis mee
Laat tieten en vagijn zien

Waarom is nederdraad zo kanker sloom de laatste tijd

als iemand ze ziet

Attached: 1535415114696.png (829x768, 613K)

voorbereiding op zomervakantie, zodat de kwaliteit nog meer kanker kan zijn

alle aandachtshoeren zitten in de diskoords

Het is goed weer dus iedereen is gaan zwemmen of zuipen.

Iedere autist is verbannen

youtu.be/pbMwTqkKSps
*AHEM*

NEUK BOEMERS

Attached: 60393987_302300077365566_240095923178264783_n.jpg (554x554, 41K)

untermensch fenotype

Amsterdamschizo en koffie zijn verbannen, Fiona paalt niet meer en 10 tot 20 anons zitten in diskoords

>dvw geen vd

Jij bent echt een slaaf van je werkgever.

ik geef het maar toe, ik haat vrouwen

Nooit een knuffel gekregen van je moeder?

>Niet een stiefmoeder hebben en die vervolgens kapot neuken
lmke het is alsof je nooit iets leuks in je leven hebt gedaan

>loondienst is slavernij
ok sukkel

geroodpild en gebaseerd

Ik heb wel een tweede moeder die ik neuk

>loondienst is slavernij
Zei ik niet.
Jij doet alsof vrij zijn verschrikkelijk is.

Daarnaast, verse ouders hebben slaapgebrek. Ouderschapsverlof kan helpen een beetje slaap in te halen.

Mijn hele leven bestaat merendeels uit slaapgebrek omdat ik nou eenmaal kankerslecht slaap.
Mag ik nu verlof?

Omdat je geen regelmaat in je leven hebt, tot diep in de nacht op internet zit.

Wdn verwacht je?

>Vanaf klein kind af aan tot nu
>Impliceren dat ik tot diep in de nacht hier zit
>Impliceren dat ik geen regelmaat in mijn leven heb
Probeer het opnieuw, pipo de clown.

>Jij doet alsof vrij zijn verschrikkelijk is.
Incorrect. Ik doe alsof iemand betalen voor een dienst die hij (of vaker: zij) niet verricht verschrikkelijk is.

>Daarnaast, verse ouders hebben slaapgebrek. Ouderschapsverlof kan helpen een beetje slaap in te halen.
Of één van hen kan thuisblijven, voor de kinderen zorgen en de kosten niet overhevelen op de werkgever.

>M-Maar dat kan niet, dat is te duur!!!
De ironie is dat juist het feit dat vrouwen aan het werk zijn gegaan alles te duur heeft gemaakt. Als het aantal beschikbare werkers verdubbelt, dan halveren de lonen (min of meer). Daarnaast betaalt de Nederlander gemiddeld 40% aan belastingen. Als vrouwen gewoon thuisblijven, minder zuren en stoppen met stemmen dan zullen de uitgaven van de overheid dalen, de belastingen dalen en opeens is één inkomen weer genoeg om een heel gezin te onderhouden. Het is bijna magie!

Bijna alsof vrouwen alles steeds meer en meer verzieken.
>M-Maar alle werkgevers zijn gierig, ook al is de grootste werkgever in Nederland (en andere OECD landen) MKB!

youtube.com/watch?v=KvtT3UyhibQ

Attached: 743574657.png (400x388, 137K)

>Het werk dat beschikbaar is is gehalveerd
>Hij gelooft nog in de lump of labour fallacy

Ok opa dit is niet de 19e eeuw meer

>Je zult nooit naar het jaar 3000 gaan om te zien of vrouwen 3 tieten hebben
voeltslechtman

Mijn dagbesteding is het kwaad maken van linkse snollen op twitter etc.

>dvw droogneukfetisj

droogneuken is ook gewoon lekker. Maar écht neuken ook

Ik ben naar het jaar 3000 geweest.
Er is niet veel veranderd, maar ze leven onderwater.

Zo werkt evolutie niet.

Jij begrijpt het.

Jij niet.

Ik mis die goede oude tijd.

De redenering achter die drogredenering is dat mensen die hard werken bijdragen aan de economie en zo juist meer, niet minder, werk scheppen. Een paar problemen omtrent deze redenering en vrouwen:

1. Vrouwen zijn niet productief. Ze zijn zelfs niet eens netto belastingbetalers (wordforge.net/index.php?threads/women-dont-pay-taxes-we-must-fix-that.110484/). Vrouwen aan het werk hebben draagt dus niets bij, omdat ze meer uit de staat zuigen dan ze genereren.
2. Vrouwen aan het werk zetten komt met allerlei extra kosten eromheen. Verlof voor XYZ, de kinderopvang (waar de staat natuurlijk voor moet betalen), extra ziekdagen door stress (omdat vrouwen 10x minder testosteron hebben zijn ze gevoeliger voor het stresshormoon cortisol) et cetera.
3. Vrouwen die werken hebben minder (of geen) kinderen. Dit is op termijn DE GROOTSTE KOSTENPOST voor een samenleving die er maar bestaat.

In het beste geval werken vrouwen om belasting te betalen zodat de staat kan zorgen voor de migranten die de kinderen vervangen die deze vrouwen nooit hebben gekregen. In het slechtste geval werken mannen harder om te betalen voor de onproductieve "werkende" vrouwen EN voor de migranten die functioneren als vervanging voor de kinderen die hun "werkende" vrouwen niet hebben.

Daarom zullen wij ook zien dat in een hypothetische vrije markt waarin de staat inderdaad alleen als nachtwaker fungeert, vrouwen automatisch minder zullen werken, meer thuis zullen blijven en meer kinderen zullen krijgen. Dit gebeurt echter niet omdat vrouwen kunnen stemmen en dus stemmen op achterlijke, dure programma's die ze de werkvloer op sleuren.

Netherlands released the names for the Russian Federation army operators that shot down the Dutch MH17 passenger plane with Russian Federation army BUK during the ongoing illegal attack war on Ukraine.

Russia is one of those few countries that has banned passengers planes freely pass their air space and the Russians charge huge amounts of money for crossing their air space to Asia. By shooting down a passenger air plane over Ukraine they force companies to use their air space more. They try to do the same for Syrian, Georgian and Turkish air space too.

It's anything for money for them.

theguardian.com/world/2019/jun/19/mh17-criminal-charges-ukraine-russia

Sorry vatnik glow in the dark janny has a script deleting all MH17 threads today. Putin is fuming. You did a great job.

Attached: RF operators.jpg (620x372, 33K)

>Hij gaat geen hectare aan land kopen in de provincie voor zijn 30e

kanker op

mijn neger

Even serieus: het vliegtuig is door de Russen neergeschoten en dat is slecht... maar waarom legt niemand de schuld bij de luchtvaartmaatschappij? Welke maatschappij plant willens en wetens een vlucht over een gebied waarvan ze weten dat er oorlog is? Dan vraag je erom neergeschoten te worden.
>M-Maar Ukraine heeft haar luchtruim niet gesloten
Als ik me niet vergis heeft Nazi Duitsland haar luchtruim ook niet gesloten, maar toch was niemand gestoord genoeg om commerciële vluchten over het Duitse luchtruim te plannen.

Attached: 1550629189218.png (225x250, 52K)

>dvw geen Geraldine vd

Attached: Schermafbeelding-2019-02-18-om-17.59.04.png (954x814, 510K)

Because according to Russia there wasn't any Russian forces there. Russian forces -> capability shoot at passenger air plane heights. Passenger planes fly over Baltimore too. Since Russians wanted more money they just shot down a passenger airplane. If Russians wanted to keep everyone safe they would have said that they have moved BUKs to the area. They didn't say that because they wanted to shoot down a passenger airplane.

Omdat luchtvaart sinds WOII enorm veel goedkoper is geworden. Als je €50 betaalt voor je ticket naar Taiwan, weet je dat de luchtvaartmaatschappij onverantwoorde risico's neemt om de kosten te drukken.

>Hij gaat niet met zijn kinderen en traditionele vriendin wonen in een mooi huisje in een afgelegen Drents dorp

t. Russische shill

Utrecht? Eerder Kuttrech, isn't nie mannen?

>vliegtuig is door de Russen neergeschoten
>waarom legt niemand de schuld bij de luchtvaartmaatschappij?
leer denken