/danmarktråden/ 2.0

/danmarktråden/ 2.0


Tidligere tråd:
>

Attached: 1563575456896.png (870x750, 1.08M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YG5qDeWHNmk
twitter.com/NSFWRedditImage

det er egentlig sjovt som når man soger danmarktråden så er et af de forste billeder der kommer op det er et af fortidspensionistens dyre ol

Nogle gange skriver jeg provokerende ting for at se folks reaktion. Tag det ikke nært.

den her?

Attached: index.jpg (194x259, 6K)

Ja

Spade

Dejligt at se Alita i OP-billedet! Var på Bornholm i 2003, og det irriterer mig at jeg ikke kan huske om jeg besogte Tejn eller ej.

Det har jeg også lagt mærke til. Det er herre nedern, for folk kan genkende mit kokken på det billede.

Attached: EEE4A2EB-5DD8-4E5A-B597-324A3BAEAE64.png (499x513, 283K)

drikker du dine ol varme eller hva?

Er vi den hyggeligste tråd på Jow Forums?

Attached: b6f7e37878da3c4f6201abb5851797d27bef27a61c50948ec19b75c617c0ff8a.jpg (800x600, 101K)

er vi

Nå for dælen, det blev sgu et nej.

Mads er fuld, og driller os ligenu

Attached: 1561250458690.png (2346x1440, 479K)

desværre ikke

Hvad fuck
Jeg gad godt se hvilken tråd der skulle være hyggeligere end selveste hyggetråden

Attached: 1554140274211.jpg (357x303, 21K)

driller du os mads?

Godt og grundigt owned af Mads

Tager du nogengange fejl, Mads?

Hvordan bliver man ved med at snakke?

Nej, jeg plejer at stille dem i koleskabet eller fryseren inden jeg drikker dem. Hvis det er en af de dyre stiller jeg dem udenfor afhængig af årstiden. Det anbefales at Westvleteren 12 drikkes ved 12 grader, så den lod jeg stå ude i skuret i et stykke tid for at gore den kold men trods alt lunere end i et koleskab.

hvad siger din familie til dit liv og dit alkoholforbrug

Bare lad være med at stoppe. Eller hvad mener du - hvordan man holder en samtale korende? Et simpelt trick er at springe fra emne til emne. Nævn noget om dig selv måske. Tænk på nogle fornyligt skete begivenheder og så sporg om hvad den anden synes om dem.

Ja, hvordan man holder en samtale korende
Og hvordan man undgår den frygtindgydende tanke-loop monster ting hvor man kun kan tænke over hvad man skal sige

Går i seng, sov godt

Attached: 1552551997131.png (600x600, 240K)

pt.2
Politik er et, i min mening, et meget dumt emne at snakke om hvis den anden ikke deler ens holdninger. Man kommer simpelthen op at skændes.
Jeg synes ikke en samtale behover være en nonstop dialog. Det skal ikke være sådan at man tænker "Lort mand jeg har ikke sagt et eneste ord inden for de seneste 120 sekunder, det er fandeme akavet nej nej nej". Bare slap lidt af og kol lidt ned en gang imellem.

hvor gamle er i og er i ved at miste jeres hår?

Sov rigtig skont!
Og drom dejligt!

Jeg har provet at tage nogle af disse online autisme-tests men jeg kan ikke lade være med at le. Sporgsmålene er simpethen alt for dumme når man relaterer dem til almindelige ting.
Er det autistiskt at samle og organisere ting på rad og række? Er det så autistikt at sortere sit undertoj og sokker på samme hylde?
Er det autistikt at indsamle information som f.eks. ved hvilke temperaturer man skal vaske håndklæder?

Nej det hoves ikke at være nonstop, det rigtigt
Det bare svært nogle gange at komme ud af tankerne, og ja finde på et nyt emne at snakke om

Er det autisiskt at kende til hvor mange hestekræfter de forskellige motorer har og hvor langt en Audi A8 går på literen?

Ja, Andreas.

Jeg synes det er åndssvagt for der er da en del almindelige mennesker der går op i sådan noget.
"Jeg kan godt lide at gore noget på en bestemt måde hver gang" altså hallå, har du nogensinde lavet mad og fulgt en opskrift? Det kunne simpelthen ikke passe den beskrivelse bedre.

Kæft hvor er jeg en autist! Jeg SAMLER information om hvor mange kalorier og transfedtsyrer der er i mine måltider. Pha puha book straks en tid til psykiatikeren så jeg kan få den fornodne krisehjælp.

hvad hedder du hvis du ikke hedder andreas

Jeg har aldrig brevet mit navn herinde og jeg kan heller ikke se hvad nogen skulle bruge det til.

Er WoW stadigvæk pengene værd?
Jeg spillede op til lvl 20 og synes det var rimelig meh. Men jeg har hort det bliver bedre senere hen. Men er spillet ikke ved at do? Så jeg ved ikke om jeg burde prove eller ej. Gider ikke blive besat af et spil som sikkert vil lukke ned snart.

Attached: 1234534545545.jpg (800x1067, 173K)

De siger ikke noget til det, hvilket er lidt underligt. Min morfar dode af alkoholrelaterede skader som 53-årig, og min mormor var og er stadig alkoholiker. Som den ældste af fire soskende var min mor nodt til at agere reservemor fordi hendes forælde altid hang nede på den lokale bodega eller sov en brandert ud på sofaen. Og min mor er meget overbeskyttende, så jeg havde lidt forventet at hun ville være bekymret.

>Men er spillet ikke ved at do?
Det er min opfttelse at der har været dooende i lang tid. Men hvad ved jeg om det, jeg var mere til runescape. Jeg fik aldrig en skillcape, men i retrospekt var det nok en god ide at jeg ikke spildte så meget af mit liv på noget så flojtende ligegyldigt.

Jeg gad vide om der er noget videospilsrelateret som folk herinde fortryder at de brugte lang tid på.

Kom op i 99 Firemaking, fik kappen og så syntes jeg faktisk jeg havde provet nok af RuneScape generelt. Var ikke rigtig det værd for at være ærlig.
RuneScape.

min far dode sidste år af alkoholisme som 60 årige, nåede aldrig at drikke en ol sammen med ham

Attached: apu.png (657x527, 13K)

Jeg blev i sin tid scammet for en rune scimitar. Bavianen byttede den ud med en mithril (tror jeg det hed) og så loggede han straks ud. Jeg ærgrede mig over det og skammede mig over at en snod mig så nemt, men et eller andet sted satte jeg pris på oplevelsen: At man ikke skal være for naiv og stole på folk. Det er alligevel bedre at blive scammet for noget ubetydeligt i et computerspil frem for noget i det virkelige liv som man måske har brugt flere tusinde kroner på.

vent classic kommer den 27. august.
den version af WoW er værd at spille.

Jeg har ingen nostalgi overhovedet for WoW. Vil det stadigvæk være sjovt?

Jeg syntes at BFA var utrolig kedeligt
Tror dog jeg vil spille classic vanilla når det udkommer, måske det er bedre

Modern Warfare 2 det var sgu sjovt men også aggreverende. Spillet var ikke balanceret men der var noget ved det der virkligt gjorde det sjovt. Hvad synes i?

så er det jo endnu bedre for dig.
BFA er den forste expansion, som jeg har undladt at kobe, og det lyder som om, at det var en fantastisk beslutning.
Vanilla > TBC >>>> WotLK >>>>>>>> resten
CoD4 var bedre på alle punkter

VAR DER NOGEN DER SAGDE SPIL FRA 00'ERNE?

Attached: crysis.webm (640x360, 2.46M)

Foler med dig, user. Min far dode også sidste år. Vi fik heller aldrig drukket en ol samen - på nær et par måneder for han dode. Han var vist ikke meget for det, men min mor insisterede på at vi skulle have en ol sammen i et oltelt på et marked. Han havde kræft, og på daværende tidspunkt var han blevet erklæret terminal.

Attached: 7F1863C3-42A3-4027-BF12-CDE903BAD079.png (689x473, 97K)

Det ser stadig flot ud til denne dag. Det firma gik dog på randen til konkurs på grund af utroligt dumme chefer.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHRRRRRRRR

Attached: download (1).jpg (800x600, 85K)

Noget af det sjove ved Crysis var teknologien. Tror alle uafhængigt fandt på ideen om at kaste en kasse op i luften og at skyde den i tusind stumper for den ramte jorden.
Kan huske denne video:
youtube.com/watch?v=YG5qDeWHNmk

Musikken er siden blevet erstattet. Dengang var det "Kalmah - Moon of my Nights". Jeg husker det som var det igår.

Voksede op i en fattig familie så havde aldrig råd til rigtige konsoller. Voksede op med den her frækkert.

Attached: 34434566456.jpg (374x400, 35K)

håber himlen findes så jeg kan nyde en kold en med ham der oppe

Attached: wojak9.png (976x823, 769K)

samme her.
det var en fed video med Kalmah på

Tror sgu ikke wow er i fare for at blive lukket ned de næste 5 år. Det er stadigvæk det mest populære MMORPG.

Når man snakker om MMOer. Savner lidt dengang alle spillede Maplestory 2. Fuck mand det var fedt at du kunne lave dit eget toj.
Stank at de bannede alt frækt fra butikken. Hvis jeg stadig spillede ville jeg nok også blive bannet for mit toj.

Attached: 23423424234234.png (615x393, 358K)

Godnat, venner!

Du må have en god nat kære user. Få ej mareridt.

godt sov og sodt drom!

Hvorfor er Volbeat så populært? Det lyder godt nok cookie-cutter.

bumper lige

Blev ringet op her til aften af en af dem jeg arbejder frivilligt sammen med. Hans datter kom hjem på besog, så han ville hore om jeg gad tage hans vagt i morgen.
Det var jeg ikke meget for, for jeg havde set frem til at drikke mig stiv i aften, men jeg kunne ikke få mig til at sige nej, så nu skal jeg op i morgen klokken 9.

Hold tråden i live indtil da. Det ville være en skam hvis anons fine Alita billede blive spildt på en tråd der holder i under tre timer.

Attached: 76C9EABD-C205-4912-8401-5839F3CEFAEE.jpg (744x680, 88K)

Det ser ikke du til at du er god til at sige nej

godt med en gokker til videoer af tissende kvinder

Det er derfor jeg tit ender med at se på mens min waifu har sex med sin veninde.

Havde engang det billede som baggrund på min telefon. Vi skulle viderestille telefonen på arbejde, og for at afprove om det var indstillet korrekt bad vores leder mig om at ringe til arbejdstelefonen. Kan ikke huske hvordan det skete, men det endte med at han stod og gloede afventende ned i min telefon så han så billedet.

Attached: C798B2A7-9CE4-4ED7-A9C6-D2690CDB6B2B.png (900x1200, 539K)

Attached: destiny.jpg (583x880, 70K)

bbbbbbuuuuuumpppppp

Hvis det meste af tråden bare består af "bump", så lad den do.

jeg vil nu lave gennemtræk, så jeg kan få sænket temperaturen i anledning af, at jeg snart har tænkt mig at gå i seng.

Nej, se
>Hold tråden i live indtil da. Det ville være en skam hvis anons fine Alita billede blive spildt på en tråd der holder i under tre timer.
Så jeg gor mit job og holder den i live
Jeg er på natteholdet, det er mit job, det er mit formål i livet ligenu

>det er mit formål i livet ligenu
Fedt nok makker, så har du hvad jeg ikke har.

Attached: 26b.png (720x644, 39K)

ville sende et folebrev herind som quickpost, men tror jeg venter til i morgen

Ja, i et lille stykke tid endnu
Starter snart på uddannelse, så er det desværre slut med nattehygge, videospil, og spilde min tid
Også selvom det er rart, men jeg må nok hellere blive voksen og tjene penge
Jeg må bare gore et eller andet, komme videre, gore noget ved min skæve eksistens

Det er en byrde at være på natteholdet, men nogen skal klare tjansen

Attached: WgiLHWQ.jpg (385x500, 44K)

Gor det, vi fanger dig imorgen så