Sverigetråden - Runstensupplagan

Attached: 1543346640759.jpg (1024x724, 104K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8u-jkbPg6vo
youtube.com/watch?v=KLd7idPF5c4
youtu.be/Wv3M8T9YYBg
youtube.com/watch?v=JDUjeR01wnU
twitter.com/SFWRedditImages

Plocka svamp i en stenvärld

Attached: 100043.jpg (1920x1080, 545K)

kujar...

Attached: 1550088893896.jpg (450x518, 119K)

AHEM
FUCK NASSAR

Attached: IMG_8859.jpg (3000x1665, 1004K)

do Swedes really take magic mushrooms during Midsommar and have sex / kill outsiders?

Frågan är, hände förintelsen eller ej?

Påminnelse om nytt Mayhem album i oktober

Attached: mayhemdaemoncd.jpg (638x639, 235K)

Yes

Attached: IMG_8896.jpg (3000x1626, 1015K)

Hur fan orkar ni fortfarande politikdampa?

Yes, believe everything Goldberg's media company tells you.

yes
stay away

Mayhem har inte varit bra sen DMDS

Roligt hur jag växte ur nazismen när jag började dejta en palestinsk tjej som hatar Israel.
Kek.

yes

Jo, chimera är deras bästa album hittills posör

de enda som inte växer ur sin kantiga tonårs-nazistfas är misslyckade mansbarn som blir socfall

se: nmr

Fy fan vad kapitalismen tjänar på allt politiskt bråk. Nej vi måste ena oss under stalinism mot de onda makterna!

>NEJ NEJ SLUTA PRATA DAMPA MIN GLÖRIÖUS FÜHRER

So this is the power of progressive thinking and tolerance?
i plan on torrenting the movie
but i like magic mushrooms. seriously, do you guys grow them or do you just go to Netherlands to party?

detta

Attached: IMG_8907.jpg (3000x1778, 956K)

Tycker det är jätteautistiskt av både nazister och antifa att sitta upp såhär sent bara för att dampa loss på kanalen

Don't listen to them, I want you to come and feel relaxed!

samma sak kan appliceras på afa/vänsterextremister

det är mest slumpen som avgör om mansbarn socfall blir stormbögar eller utomparlamentarisk vänster

Är det möjligt att helt glömma bort sitt eget språk? Har neetad så länge att jag inte riktigt hittar orden längre, men engelskan har blivit riktigt bra eftersom jag bara förbrukar engelsk-talande media. Dags att spendera lite mer tid på sverigetråden för att fräscha upp språket, hej alla!

t. Inte en anglofil, svär

Attached: 170DB218-2FFD-413C-AC1E-E22CB4C11B89.png (120x120, 7K)

Rödpillrat brev

Gillar tråden Krigshammare 40,000?

Attached: SMChapterUpdate-Aug16-Intercessors3uhs-665x348.jpg (665x348, 52K)

Just go look in a yard where animals graze the yards then look around the dung heaps and you will find ”liberty caps”

Källa?

Död åt Amerika

Var faktiskt lite intresserad men sögs in av warhammer fantasy istället när jag började spela Total war.

Låter inte som din svenska är så dålig. Ordet "Förbrukar" är väl knappast något man skulle använda om man glömt bort sitt egna språk.

Jag var som dig (värre) när jag hittade hit till tråden, hade aldrig utvecklat svenskan förbi högstadiet, för efter det spenderade man al tid online och pratade Engelska. Min Svenska är fortfarande skit, jag är fortfarande bättre på att formulera mig på Engelska, men den har blivit bättre.

Det är nog omöjligt favä om man inte pundar sönder hjärnan eller slår till sig rejält.

Warhammer fantasy existerar inte längre, det har ersatts med Age of Sigmar.

>Död åt Amerika
Allahu Ackbar!
youtube.com/watch?v=8u-jkbPg6vo

I min huvudkanon är detta samma user som vänstercuckbrevar

...

Jag vill inte acceptera detta

Attached: EB8548CA-0055-46C3-8EBD-F5DF3BF82C2F.png (658x588, 38K)

Du är sjuk i huvud isåfall, har inte brevat ett skit i tråden på hela dagen förutom detta

Börjar bli ganska jobbigt att leva.

Var snäll och fortsätt så också

>har ström på i bakgrunden för att sova
>han hostar något dampbarn som vrålar så jag vaknar
Bögfittahorabögbögbög

Döda dig själv Amerika-user

Sjukt tillfredställande att gå runt och snitta folks halsar i Slagman 2, blodeffekterna är så jävla baserade

Det är därför vi troligtvis har mer våld att vänta...
youtube.com/watch?v=KLd7idPF5c4

Finns inget bättre än sanningen för att skapa lugn och ro eller konstruktiva lösningar. Din inställning leder till att folk blir avstängda från skolan för att de delar ut obekväm fakta (KTH-incidenten).
Tål att folk blir frustrerade om du ofta försöker lägga locket på sånt som måste sägas.

Det svenska språket kommer att mestadels dö ut inom två århundraden, garanterat. Ungdomar blandar engelskan med svenskan när de pratar med varandra, och de talar bättre engelska än svenskan med. Det hjälper ju inte när vi har så många inom landet som talar svenska som andraspråk heller.

I regularly embrace my Swedish Viking heritage by eating lingonberry crepes at our people's temple, IKEA

Don't respond to me you disgusting mongrel

Minnesotan detected

Baserat

Det är effektivare om alla pratar ett gemensamt språk.

Japp för att allt i livet handlar om effektivitet... Visst hade det varit bättre också om alla åt på McDonalds, drack kaffe ifrån Starbucks och handlade på H&M och det inte fanns några andra val. Det hade ju varit mycket effektivare, eller hur?

giv chocolate gf

Attached: ilhan.jpg (931x524, 58K)

Det bästa hade varit stengård konkurrent mellan mcdonalds och alla andra matkedjor för det ger billigare produkter åt konsumenten

det finns ingen monetär konkurrens mellan språk lmao

>dkn jag förstår tornet
Vi är alla ett påfund i en drömmande guds hjärna, vi är inte verkliga.
När drömmaren vaknar försvinner vi alla, för att bryta dig loss måste du inse detta men ändå tro på dog själv och att ditt liv har mening, annars nollställer du hela din existens. Och ingen kommer minnas att du ens fanns...

Attached: C20706D7-F07A-431E-B6DA-16844A92EF64.jpg (259x194, 20K)

>halmgubba så här hårt

>bli såhär BÅH

Fast språk har ingenting med privata företag på en marknad att göra?

Båda två har en kulturell inverkan? :)

youtu.be/Wv3M8T9YYBg
Vif

Attached: 1510070464421.jpg (1030x1158, 128K)

Fast """kulturell inverkan""" har ganska lite med språk att göra.

Språk är till för kommunikation och i grund och botten är det enda som skiljer dem åt hur de låter/uttalas och hur deras tecken ser ut.

Hade hela världen enats om ett gemensamt språk så hade det varit mest effektvit för mänskligheten oavsett om det vore svenska, kinesiska, engelska eller somaliska - det viktiga vore att alla talade samma språk på samma villkor.

Fina siffror

>Fast """kulturell inverkan""" har ganska lite med språk att göra.
Herschel...

Okej, fast det där var faktiskt inget argument.

Så du påstår att språk inte har kulturell inverkan? Hur jävla efterbliven kan man bli? Vilket språk tycker du världen borde "enas" under? Engelskan? Då är det brittisk/amerikansk kulturell inverkan som dikterar den nya lingua francan, precis som det var Frankrike förr i tiden. Att säga att det handlar enbart om effektivitet är så jävla efterblivet. Språket som folkgrupper talar sinsemellan är en av de största definitioner av unik kultur.

Jag kunde inte bry mig mindre om vilket språk vi enades under.

Nu råkar engelskan på grund av historiska skäl vara väldigt spriden så idag vore det bara praktiskt att anamma engelskan.

Men det hade lika gärna kunde varit kinesiskan med tanke på hur många individer som pratar kinesiska exempelvis.

Blanda Upp!
youtube.com/watch?v=JDUjeR01wnU

Trälmax

Du borde ta vara på din unika kultur och historiearv, inte vara så villig att adaptera till omänskliga globalistiska elitinitiativ. Kolla bara i USA och Brasilien vad som händer när blandraser tillkommer som känner att de inte har något unikt kulturellarv. Oro, depression och undergivenhet mot auktoritet. Det är slutändan på ditt självmordsbenägna """framtids"""tänk

Finns det inte till exempel poesi eller sång som är väldigt effektivt på ett språk men suger skit på ett annat? Då är det väl kulturellt? Vissa språk har uttryck eller begrepp som inte går att översätta till exempelvis från hindi till engelska vilket jag skulle ana ha stor påverkan av vissa filosofiska idèer? Håller på att somna och är ganska full så jag vet inte om jag bara svamlar

Visste ni att jag blev sexuellt antastad före jag fyllt 5?

Kul start på livet.

Av en kvinna? Och om inte, är du bög idag?

Språk har ett kulturellt komponent, och är ett arv genom generationerna i folkgruppen. Judarna återupplivade sitt döda språk eftersom det var så viktigt för dem. Språk är viktigt.

Dr. Stone

Attached: 100044.jpg (1920x1080, 668K)

Haha aa, det låter ganska kul.

>NEEEEEEJ VI MÅSTE SÄGA HEJ ISTÄLLET FÖR HELLO OCH TACK ISTÄLLET FÖR THANK YOU HUR SKA VI ÖVERLEVA ANNARS??????

Attached: 1557958448480.jpg (633x758, 68K)

>dkn ingen 4000 år gammal vampyrlåli att knula
Vi lever i ett fucking samhälle

>h-han vägrar att förkasta sin egen kultur i förmån för anglosfären?? m-måste breva en sojak!!

Attached: 1561307172049.png (708x800, 39K)

Helt rätt, folksjälen finns begravet inuti språket. Man kan förstå mycket om hur särskilt folk tänker och lever genom att undersöka deras språk, det är så t.ex man har återställt hur urindoeuropeerna levde.

haha aa

det är därför du pratar samma språk som gustav vasa gjorde

ugh...

Vad menade cucken oironiskt med detta

Axel du är sjuk på riktigt favä. Man kan bara tycka synd om din familj och omgivning.

språk förändras över tid

""svenska"" från 1500-talet är nästan obegripligt för de som pratar modern svenska

>det är därför du pratar samma språk som gustav vasa gjorde

Va? aa det gör jag, eller vad menade du?

Attached: E1B3B4E0-1371-4876-8406-64D09C557DD9.jpg (900x900, 77K)

nej poängen är att du inte gör det
se

Ja? Och samma sak med engelskan som du dyrkar så jävla mycket. Det är fortfarande Svenska du talar om. Ingenstans under sveriges historia fanns det en språkzeitgeist där vi förkastade det gamla språket för att arbiträrt adaptera till ett nytt språk bara för att det råkas talas av en större folkmångd så som engelskan eller kinesiskan.

Avlägsna dig själv, det här är så jävla oproduktivt. Som att tala med en trettonåring som blivit hjärntvättad sen födsel med vänsterpropaganda.

>språkzeitgeist

>vad är perioden då vi importerade massiva mängder ord från franskan och då hovet pratade franska

>vad är perioden då vi började importera massiva mängder ord från engelskan

Det är ju språkets natur att det förändras med tid, men det är ju ändå samma språk. Skulle inte ta mig mycket tid att börja förstå svenskan på 1500-talet om man jämför med till exempel kinesiska eller nästan vilket annat obesläktat språk idag.

Det är lättare att förstå modern danska än det är att förstå 1500-tals svenska

Inte han men du måste väl själv förstå den enorma skillnaden mellan att påverkas av ett språk och att totalt byta ut mot ett annat

>obesläktat språk

Jag är man, och ja, eller jag är väl bisexuell.

Läste ditt brev fel. Jag blev antastad av en man. Är bi idag.

Eftersöker du samma typ av människa som personen som antastade dig och/eller liknande situation som då du blev antastad när du tänker sexuella tankar? T.ex. om du blev antastad i blå pyjamas att du måste ha blå pyjamas på dig som vuxen annars kan du inte bli upphetsad, eller vad som helst.

Attached: 1535536116408.jpg (415x500, 124K)

Nej. Jag kommer inte ens ihåg hur han såg ut eller vad vi hade på oss. Jag kommer ihåg hans kuk och de kukar som liknar honoms gillar jag. Sjukt och tragiskt.
Första gången jag var med en man så kändes det konstigt stärkande att ha full kontroll över det hela, först att acceptera att det är vad man gillar och att man denna gång gör det frivilligt.

Ändå tragiskt att det behövde bli så här.

Attached: willie.jpg (640x480, 30K)

Äckligt. Beklagar att det blev såhär, det är inte ditt fel.

Tänker på alla barn som bevittnar extremporr och annan skit på internet innan deras hjärnor ens hunnit utvecklas. Sånt skit drar man med sig resten av livet och det förgiftar från inombords. Undrar vad lösningen skulle vara och om det ens går att hjälpa en människa såsom du som blivit traumatiserad vid tidig ålder och bär det med sig alltid. Går det att skriva om en människas ego och är det isåfall moralt?

Tror att porr kan ha negativt påverkan på barn, men inte samma trauma som att faktiskt uppleva det. Jag tror ingen kommer bli bög för att de ser en bild på en kuk som unge.

Tack föresten. Jag hatar att det hände mig, önskar jag fick en ärlig chans här i livet istället. Inte att bli korrumperad och förstörd före man fyllt 5.

Insåg nu att jag gjorde detta som barn men inte i vuxen eller tonårsåldern. Som unge var jag skadad och jagade efter samma skit. Ledde till en del pinsamma händelser där man försökte övertala kompisar till dumt skit, en gång berättade till och med en unge det för sin morsa som sedan ringde min, hade förträngt det.

Aggggg

Kvaddat liv. Horunge som borde skjutas. Hoppas jag vaknar innan 2 imorn så jag hinner till bolaget.

Attached: 7dd55f853cf940f1e7ef9b0e0d5ee092.jpg (1116x1600, 650K)

fantiserar om äldre kvinnor som antastar små flickor favä

säpokatt

Attached: 1565897831474.jpg (960x720, 263K)