/norgetråden/ /norwaythread/

Amerikanisering av Norge-utgaven
Americanization of Norway-edition
Forrige/previous:

Attached: z6J5qhc_d.jpg (640x428, 46K)

Other urls found in this thread:

discord.gg/PXs3hqF
putlocker123.video/series/watch-series-the-king-of-queens-full-episodes-in-hd/
nettavisen.no/nyheter/nar-blir-norsk-bare-er-en-museal-liten-kuriositet-pa-linje-med-norront-og-urnordisk/3423836006.html
nrk.no/sognogfjordane/matte-pa-do-_-koyrde-_dritfort_-1.14681970
youtu.be/9rMbxmQmo94
twitter.com/GandalftheWhi19/status/1167833173813858304
nrk.no/sorlandet/xl/ensomheten-du-ikke-ser-1.14577262
xstra.no/ekstraordinaere-deg-et-brev-til-philip/
no.metapedia.org/wiki/Etniske_nordmenn_som_er_blitt_drept_av_innvandrere
britannica.com/topic/nationalism
twitter.com/SFWRedditImages

>McDonald's
>'s
I Norge heter det McDonalds fåvæ

eg må drite

Vårt språk blir anglofisert, og det er nice

Attached: o-AMERICAN-FLAG-facebook.jpg (2000x1000, 262K)

må eg drite

Drite eg må

Eksplosjoner i oslo

eg har drete

Kollektivt selvmord 2020

Kollektivtransport 2020

bra
dette er en spokk, cathrine og c-rex

>nice
nais*

Attached: 400.jpg (319x400, 128K)

Det er ikke Salma hvilken fisk du velger.

Stryker i matte 4 gutta

Bare injiser noen IQer, da vel

Tror jeg skulle injisert noen flere timer med matematikk-lesing tidligere fåvæ

Hvor mange brevere er det egentlig i Norgetråden?

Et par hundre eller 10-12 stk?

8 som poster regelmessig og 2-3 som er innom nå og da. Men en del av de regelmessige laster inn ny ip mellom hvert brev for å få det til å se ut som mer.

discord.gg/PXs3hqF

Attached: 1558076437665.jpg (899x959, 335K)

fyfaen satt og plystra i min 11kvm SiA studentbolig så så jeg ut og så satt det mange å så på meg

Attached: den uendelige følelsen.jpg (480x480, 14K)

og så.. ?

11kvm, hvor stor er det i den virkelige verden?

Er du i grimstad eller kristiansand?

Tipper det er snakk om 11m^2, men jeg er ingen storhjerne

liker du kongen av dronnings?

ja, men er det et bottekott? Eller er det bokstavlig talt et rom eller to småe rom?

link?

putlocker123.video/series/watch-series-the-king-of-queens-full-episodes-in-hd/

det er et greit nok stort rom, tenk soverom, type 4x3m (12m^2)

takk
nei, jeg ser ikke på det

hvorfor ikke? du minner meg om han doug.

fake News, men de studentboligene er fortsatt bottekott og kanskje grei inntekt for utleiere så lenge de har lav grad av slitasje og lave andre utforutsette kostnader

det er akkurat som noe doug ville sagt

Hvem av dere var dette

Attached: joker.jpg (796x447, 79K)

Det var deg.

>så lenge de har lav grad av slitasje
Jeg fikk nettopp en kjempeide

Attached: entering-the-stone-room.jpg (550x407, 36K)

Hva var dvergetanken din?

Er bare en konsekvens av å skru av og på det mobile bredbåndet at jeg får ny ip adresse. Mobilt bredbånd er eneste alternativet her jeg bor

Rörende, medmenneskelig bilde gjenbrevet på Facebook av min skilte tante fra hviteste del av Stavanger

Attached: 010919.png (510x518, 268K)

Varme hender er verdt mer enn all pengemessig valuta noen gang kan gi tilbake til samfunnet.

Attached: 010919.jpg (510x518, 131K)

Grimstad

nettavisen.no/nyheter/nar-blir-norsk-bare-er-en-museal-liten-kuriositet-pa-linje-med-norront-og-urnordisk/3423836006.html
Norsk som språk forsvinner

Engelsk er jo et skandinavisk språk så det gir jo mening, men det blir nok en blanding av to hvor jeg tror mange norske ord vinner over de engelske.

Ekstra rorende er det at de har brukt bilde av en frimurerhilsen.

msn presenterer et slideshow: topp ti bilder som får deg til å si "la oss importere flere titusener av brune undermennesker til å drive kebabsjapper og navsvindel og få fart på kriminalstatistikken"

Attached: NO NIGGERS.jpg (600x800, 57K)

basert

Som NAV ansatt så vil jeg si at nye nordmenn er lettere å ha med å gjore enn hvite etniske menn.

svarting

Attached: 14-heartbreaking-photos-that-will-make-you-sa-fuck-having-2789064.png (500x512, 29K)

>lol

lille aylan ;_;
lille norgetråden ;_;

Husker denne tråden fra rnorge

Selvsagt er de lettere å ha med å gjore. Hvite menn kan sjekke på nett og lese at saksbehandler ikke gjor som hun skal og lese seg opp på hvilke rettigheter de faktisk har
Masse slurv hos NAV

eg må drite

hva mer husker du fra nroge?

Ikke bare det, men de har jo egne programmer for alle negrene som de bare kan sende dem videre i.

eg må drite

Bare at det var en sosionom der som dydsignaliserte og fortalte hvor fælt det var med skitne nordmenn og hvor dumt det var at de ikke var jobber for alle de flittige innvandrerne som så gjerne ville jobbe i motsetning til late nordmenn.

Åfaen åfaen åfaen åfaen eg må på DOO!!! eg må kjore kjapt kjapt kjapt for eg drite på meg!!!
nrk.no/sognogfjordane/matte-pa-do-_-koyrde-_dritfort_-1.14681970

Må si at etter å ha lest den der intervjuet med Thon så steg respekten min betraktelig for han. Alltid trodd han var skapkommunist, men han er en ekte hoyrevendt kapitalist, akkurat som oss.

En som vil ha åpne grenser og en blandet befolkning så han kan tjene mest mulig penger fordi det er det eneste han bryr seg om?

kjop hydro

Nei, fordi han faktisk forstår at late "zoomere" bor piskes i aktivitet, og at arbeidere bor faen meg være takknemlig for at arbeidsgiver faktisk gir dem penger til å leve når han nettop kunne ha kjopt roboter istede.
For ikke å snakke om at han tar opp den vemmelige ungdomsmentaliteten at de "fortjener" måneder om ikke et år eller 2 fri for å fullfore skole, akkurat som hver eneste person på jorda unntatt kansje noen afrikanske stater gjor. Nei, snorrunger fortjener ikke en dritt når de ikke har ytet en eneste gram med energi for samfunnet.

Og at han vil ha åpne grenser og at befolkningen må blande seg så alle kan nås med de samme reklamene (å lage mange forskjellige reklamer for hvert folkeslag koster for mye og gir ikke garantert inntekt), sånn at han kan tjene mest mulig. For alt han bryr seg om er at han har penger (han har ingen barn).

youtu.be/9rMbxmQmo94
Finnes det noen like basert degror-kanal for norske nasjonsbyggende sang? Eller er alt fedrelandet har å by på degenerert Proysen og ting som har vært på barneTV?

En nasjon er en konstruksjon av nasjonalromantiker som onsket borgernasjonalisme. Sånn at alt du trenger å gjore for å være norsk er å like ribbe og brunost, så er du like norsk som alle andre. Bare gå i bunad og vift med norskt flagg så er du norsk.
twitter.com/GandalftheWhi19/status/1167833173813858304

Hvorfor er dere nasjonalister og kommunister alltid av den samme sutreulla? Ingen bryr seg om deres larping og tåpelige idealisme. Alt handler om penger og produktivitet. Uten noen av disse hadde dere begge sultet ihjel lenge for dere hadde fritiden til å ha disse tåpelige tvangsforestillingene om en eller annen diktatorisk styreform som aldri fungerer.
Om du ikke vil tape mot en polakk, så kansje ikke krev å lonnes som onkel skrue fordi du er "villig" til å jobbe for noen. Ingenting som heter at arbeider skal være den som forlanger, noe dere og kommunister aldri forstår.

>hadde dere begge sultet ihjel lenge
så det hadde vært den sterkeste overlevelse i naturen. akkurat det jeg vil ha. jeg er ikke nasjonalist, nasjonalisme er et produkt av kapitalismen nettopp for å skape konsumenter se

nrk.no/sorlandet/xl/ensomheten-du-ikke-ser-1.14577262

Prima eksempel, hvite roastbiffer med samboer er virkelig de mest ensomme de klarte å finne?

> xstra.no/ekstraordinaere-deg-et-brev-til-philip/
>hele denne artikkelen
Hva faen er galt med kvinner? Å godta at de skulle kunne stemme var åpenbart en faens bommert men det var faen meg å gi dem tilgang til alfabetet også

>Du har ligget bakerst i hodet mitt nå i dagevis, ulmet kan man si, og da velger jeg å bruke det eneste våpenet jeg kjenner til her i livet, for å få frem budskapet mitt, til deg. Våpenet mitt er min penn. Men forst og fremst er dette et brev til deg Philip, fordi vi to er helt like.
>Vi kommer fra eksakt det samme, og jeg kjenner meg så voldsomt igjen i deg, ikke fordi jeg er radikalisert eller at vi deler en eneste oppfatning om innvandring eller din såkalte rasekrig. Jeg har ingen kunnskap om hva det er som driver sånne handlinger frem, og jeg vil aldri uansett motivasjon, forstå hvorfor noen skulle onske å drepe mennesker. Hvorfor?


>vi to er helt like.
>jeg vil aldri uansett motivasjon, forstå hvorfor

>"jammen jeg forstår ikke problemet kan man ikke bare legge seg på rygg og spre bena hvis noen tenker å være slemme med deg da?"

FAEN

Attached: 15252453532.jpg (1783x1327, 749K)

Har blit masse lettere for jodene å få viljen sin etter at kvinner ble politisk engasjerte siden de er masse lettere å manipulere. Så har du også soyagutter/mannlinger som onsker oppmerksomheten fra de manipulerte kvinnene og da har de fritt leide med den kombinerte massen de utgjor.

Ja, et land som såvidt tippet over 100 år som selvstendig (unntagen den lille frihetspausen med Quisling) med frihet har jo så klart en lang tradisjon med nasjonalistiske sanger

Hva utgjor de?

Majoriteten.

Jaggu du, er du så giret på å ta ditt eget liv? Eller mener du kansje at du tilhorer "de sterke"?

>masse
du må faen meg lære deg å skrive "mye" hvis jeg skal lese brevene dine, gutt

Det ville vel vært opp til naturen å avgjore. Antar vi aldri får vite det nå, siden vi lever i banksternes paradis hvor de skal meske seg i kapitalisme og deres underkaste den miksede horde skal leve i bolsjevisme.

>Her har dere MASSE navn
>Dere vil ikke finne disse PGA STOR KONSPIRASJON uansett hvor mye dere leter
>Men kompis, tro meg! Helt sant!

den kvine er domme og broke bare folelse og ikke faktaen og logikk

Attached: 1565351514676.png (1360x832, 149K)

>Kapitalisme er det samme som kommunisme!
Som forventet av en kjeller"sterking" som helt klart ville vært en av de mektige i en verden uten regler.

og du må lære deg å ha egne meninger.

Bolsjevisme og kapitalisme er to sider av samme mynt. Begge grupper onsker åpne grenser og en mikset befolkning.
Hvordan ting ville vært uten disse får vi aldri vite.

Nei, nå må du kutte ned på trollingen. Nasjonalisme som et konsept oppstod uavhengig av kapitalisme, som har eksistert i en eller annen form i årtusen.

det har jeg, så vet ikke hva du prater om

Niks. Nasjonalisme oppstod på 1800-tallet, med sin topp i nasjonalromantikken. Som tilfeldigvis også var da de fleste nasjonene fikk sin endelige opptegning.
Hvor gammelt tror du Italia er som land? Spania? Norge?

Nasjonalkonservatisme er tingen det, og nei hoyre er ikke konservativt. Det har de ikke vært siden 60-tallet

Men user, du sier jo at du vil ha en verden hvor den sterkeste overlever, ingen regler eller noe.
Eller mener du kansje at vi må si fy fy til utlendingene som kommer hit (ikke at det var noen lovfestet grense å "krysse" i din verden), og at det er kun du og dine som skal få lov til å larpe, mens de andre må fint ikke blande seg inn uansett hvor sterke de er?

>– Jeg fant ingen tilhorighet og begynte å kjenne på ensomhet der også, forteller Thomas. Han er ikke så god på small talk og liker heller de litt storre temaene. 23-åringen mener han er mye eldre i hodet enn alderen hans tilsier.
FODT I FEIL GENERASJON

>Dette er den norske moderne ungdommens utdanningsnivå
Takk gud ingen forstår norsk, ellers hadde du alene gjort oss til
>Norwegian education
megmegeri

Nasjonalisme var et svar på den moderne verden og stadig mer globalisering

Vent litt, du hater Thon, som er en av de mektige, fordi han utviser nettop kraft? Men sier samtidlig at en verden hvor de mektige skal styre?

Nasjonalisme er forst og fremst et svar på joders innblanding.

Tipper du ser ut som en potet, akkurat som bærumsblæren og kjellerdvergen som spilte wow

Hva faen snakker du om?
no.metapedia.org/wiki/Etniske_nordmenn_som_er_blitt_drept_av_innvandrere

?

Lol, akkurat som den vante norgetrådbrever foler.
Du kaster stein i glasshus

>Men user, du sier jo at du vil ha en verden hvor den sterkeste overlever, ingen regler eller noe.
En verden hvor vi lever i harmoni med naturen ja. Ikke en verden hvor noen kjoper makt over andre og styrer andre med en oppfinnelse som verdi/penger/kapital.
La oss se
>Nationalism is a modern movement. Throughout history people have been attached to their native soil, to the traditions of their parents, and to established territorial authorities; but it was not until the end of the 18th century that nationalism began to be a generally recognized sentiment molding public and private life and one of the great
britannica.com/topic/nationalism
for grenser, se bilde
Mektige i naturen. Ikke mektige, slimete åler som tjener penger på andre på bakgrunn av noe som ikke har verdi, men er fullstendig konstruert.

Attached: age-of-borders.png (5446x6217, 3.14M)

>ett alternativt oppslagsverk
Du tror vel sikkert på holistisk medisinpreik og, bare fordi hovedstrommen ler av det, din generiske kontraristiske valp.
Du kunne like greit brevet om kreasjonisme fra conservapedia og latet som om det var upartisk

Du er så naiv. Det er litt sott.

Er dette en avansert form for trolling eller har du forvillet deg fra rnorge?