Egy/masr/misr/زب/مصر

EGYPTIAN BVLL EDITION
كسم البشر عايز حد يجبلى ارشيف ثريد فايجى بتاع الاستقلال عن الاهل
لو مش موجود يا ريت نتناقش هنا
ويا ريت الانون يعمل التشان بسرعة عشان اتبضنت من المكان ابن الشرموطة دة ولازم يبقى عارف انه بيعمل عمل قومى مصر كلها هتفتكره بيه

Attached: download (2).jpg (257x196, 8K)

Other urls found in this thread:

freakingnews.com/pictures/137500/Sultan-Tayyip-Erdogan--137903.jpg
open.spotify.com/track/1ynmMEK1fkyiZ6Z6F3ThEt?si=2njyUoL_QqyCoza6Qkw_4w
youtube.com/watch?v=BqDjMZKf-wg
google.com/maps/@41.523343,2.392505,0a,82.2y,298.26h,83.63t/data=!3m4!1e1!3m2!1sIy7CKUs82hNf4xlkBD5HSg!2e0?source=apiv3
twitter.com/SFWRedditGifs

>8kb 257/196
based retard

لو عايز تضرب عشرة على صورة اكتب على جوجل
انا عامل الثريد عشان حاجة تانية

لو تعرف تجبلى الارشيف تبقى عملت معروف
لو تعرف معلومات عن ازاى الواحد يستقل عن اهله وهو لسا مخلصش كلية يا ريت تقول

بمب

enhy archive?

منا كاتب كان فيه ثريد فايتشان بيتكلم عن ازاى تستفل عن اهلك
الانونز كانوا كاتبين تجاربهم وبتاع

ya 3am kolo hari we hari

يا عم لا انا فاكره كان مفيد نيك

Attached: 1568814764628.jpg (1357x960, 103K)

where did you get this pic of me

that's me user
do u look like me?!

فكر في مستقبلك وهتعمل ايه لو قطعوا عنك النت بكره مش تستقل عن اهلك فالظروف دي يا متناك

كسم السيسي

معظم الكورسات اللى محتاجها منزلها على اللاب هى والافلام
فيا ريت تحصل كسم الثورة(اللى عمرها مهتحصل)
بكرة عشان ابطل علوقيه

فيه احتمال 30% تحصل يا انون
تفائل شر

لو قطعوا النت هنزل اثور

وانا بقولك مستحيل تحصل ثورة زى 2011
مش عارف السيسى ممكن يمشى بس بطريقة تانية مش عارف ايه هى

ليه من وجهة نظرك يا انون مستحيل تحصل

firavun sisi

Attached: Pharaoh-General-Abdel-Fattah--110802.jpg (800x800, 239K)

الفلاحين مش هينزلوا يثوروا
ومحدش حينزل عشان الفلاحين
دة غير ان السيسى باللى عمله دة مش هيمشى غير على جثته
فلو حصلت ثورة هتقلب على سوريا فالاخر

شكله هنا اسوء من شكله الحقيقي الي هو سئ اصلا
he looks good

based

الصراحة شكله اخول دكتاتور شفته فحياتى بيقعد مكسوف تحسه رايح يتقدم
ربنا رزقنا بدكتاتور وخول كمان

هو ازاي واحد خول نيك كدا يعمل الحاجات دي كلها
امل لو واحد ديكتاتور حقيقي كان عمل ايه

لا عادى احنا اى خول معدى فالشارع يبقى دكتاتور علينا الشعب قالع البنطلون ومفنس جاهز دة بقى روتين يومى
لو دكتاتور بجد كان بقى علينا وعلى غيرنا زى هتلر وستالين
مش يبقى زى الخول مكسوف برة وييجى هنا يقعد يزعق

كسم السيسي يا انون
متعرفش الانون المعرص اختفي راح فين بقالي مده مبشوفوش خالص

كان فيه فترة محدش كان بيعمل ثريدات فيها
غالبا زهق وبطل ييجى

هو النائب اللي كان معترض علي مد فتره الرئاسه كان حصله ايه؟ حد يعرف

طنطاوى اخر حاجة سمعتها عنه كانوا بيتهموه بانضمامه لجماعه ارهابيه

لا هو كان معانا هنا بيخش يقول الثريد اتملي اخوان ويهرب
مفيش مره حاول يتناقش
مش فاهم بيهرب ليه
دا كان بيملي الثريد انجازات

لا ده واحد تانى

ايه فرص واحد معهوش سمارت فون انه يعرف بنات فمصر

100%
لو عنده شخصيه كويسه وكاريزما

كنت مستغرب اوي ايامها انا عارف ان محدش بيقدر يكلم ويعترض كده اي حد بيفكر يكلم بياخدوه عندهم خبر تم القاء القبض عليه بعد كام ساعه

شكرا يا انون على الدفعة المعنوية

Kill yourself faggot, no one wants you to let you spread your shit over this thread, go away, Ass-ultan.
freakingnews.com/pictures/137500/Sultan-Tayyip-Erdogan--137903.jpg

جرا ايه يا شوية بيتا ولاد متناكة، بقى ابن الزانية ده تسيبوه كده؟ يعني السيسي نايكك انت وهو ونايكني انا كمان، نخليها بيننا وبين بعضينا! مش نتحزم ونتأوه وواحد يقول له بيسد؟ على ايه بيسد؟ اللي بيقول بيسد ده احتمال من احتمالين، يا اما ابوه اخواني وهو من عيلة اخوانية، يا اما اخواني برضه ما هو ما فيش حل تاني غير كده، ارجوكوا تخلوا صورتكم زي التشادز، يعني مش هتبقى انت بيتا جوه وبره.

التوينك كان عايش لوحده و بيجيب بنات و مخدرات و غالبا عامل القران ورق تواليت عنده فد البيت

اهلا يا توينك

الاتراك ليه مبيحبوش المصريين؟

ده المفروض العكس، ليه المفروض المصريين ما بيحبوش الاتراك؟ مع ان الاتراك كانوا محتليننا وبينيكوا فينا شرجي ليل نهار لمدة 300 سنة؟

هما بس متضايقين شويتين علشان خاطر حقول البترول اللي في البحر المتوسط كانوا حاطتين عينيهم عليها، وده دليله أيام لما كانوا بينقبوا على البترول في الحدود البحرية لقبرص، كانوا فاكرين هياخدوا حقل ظهر ليهم أو حاجة زي كده، عموما كسم الاتراك على كسم قرد او غان

الاتراك عاوزين يبقو اوروبيين مش عاوزين يبقو شرق اوسط حتي مسلسلاتهم اللي بتتعرض هنا تلاقي دايما واحد شكله شرق اوسط بني بيحب واحده بيضه وهي مبتحبوش وبتحب اللي شكله اوروبي

يعنى ولاد المتناكه فشخونا زبروميت سنة وخطفوا امهر الحرفيين عندهم وفالاخر زعلانين
تفتكروا لو حصلت حرب احنا واليونان ممكن نفشخهم

فكرة أن تركيا موقعها استراتيجي الى حد ما، هنبقى عندنا سيطرة على جنوب وشمال سواحل البحر المتوسط، ودي في حد ذاتها بريڤليج كبيرة نيك، بالنسبة لقدرات تركيا، فهيا كبيرة ما فيش كلام، لكن الفرصة الأكبر بتبقى لشخصية الجنود، الجنود اللي عندهم ديتيرمينيشن ورؤية، بيبقى ليهم الفرصة الأكبر للنياكة، وده أكيد ممكن نزرعة في جنودنا أن الأتراك طلّعوا دين أبونا كسّوميت سنة، وأحنا عايزين ناخد حقنا بقى، ومن جهة أخرى لو اعتقلنا أسرى منهم، هنحرقهم زي ما كان ستالين بيحرق شعبه في الجولاج كده، هنعمل جينوسايد بنت دين كلب، بس ده طبعا كله احلام، لان الشعب مش فاضي غير في المهرجانات وافلام مح*د ر**ان، ومسلسلات النايك الأكبر التركية.

عمري ما شوفت شعب بيحب يتفرج على مسلسلات واحد ناكه نياكة من الطيز على الناشف قبل كده غير الشعب المص*ي

فاكر الثريد اللى بتكلم عليه

Based

لا, ايه ده

الافريج اى كيو عندهم اعلى من عندنا الجنود عندنا كلهم عايدة على فلاحين

>OH NOOOO SCHIZO POSTED IN MY THREAD MOMMY HELP
spinless faggot imagine being this terrified of a twink over the internet

Attached: Soyjak57.jpg (1000x1500, 99K)

تركيا vs مصر
تركيا طبعا بحياديه

gtfo u ugly kike

Attached: 1568043872639.jpg (396x432, 104K)

تركيا عندها بروباجاندا بتستعطف المسلمين
مع انهم ولاد متناكة اصلا

true

كان ثريد بيناقشوا فيه ازاى تنفصل عن اهلك

ايوه فاكره انا بقولك ان هو بيعمل كل اللي هو هاسزه و عايش لوحده يعني
كسم للحظ عالخره اللي احنا فيه

Spaniard here,

I just want you to know that your latest meme, MoeAli, snorts coke like clockwork and is constantly drunk in our nightclubs with dirty Arab scarf heads. I understand a little Arabic but not a whole lot to understand this thread.

I can let you guys know where he lives but don't fucking fall for his lies. You're setting yourselves up for danger. I mean fuck, you guys have more jobs than we do for fucks sake. Our economy is garbage like Greece unless you're a mobster, rich family, or sell drugs. Its that worse than your situation.

مع ان شكله ابن عرص انا لو بنت كنت لبست ستراب ونكته

Give address
my moroccan friend lives in Spain I'll tell him to pay him a visit

Attached: Capture.png (691x558, 33K)

بمبه

هو غالبا شكله احسن منك يا انون

الأنونز! أهلًا بيكم كلكم! اليومين اللي فاتوا دول كنت مشغول شويّتين، وحتى على سبيل الضحك أني كنت مشغول النهار ده كمان، وده الى حد ما بيشفع لي أنّي كنت قلت 16 في الشهر الجاري؛ أنّي هخلّص الإيميدج-بورد في اليومين اللي جايين دول، وده ما حصلش للأسف، وأنا كعادتي دايمًا كلمتي واضحة وواحدة وبنفذ اللي بقوله، وعلشان كده، أنا لسه على وعدي المُطلق، لسه راجع حالًا من سفر، وأول حاجة عملتها؛ أني جيت وقبل ما آخد دش أو أي حاجة، قمت فاتح البروچكت، ولحسن الحظ كنت مسيڤه على شوية كاستمايزيشن بسيطة مش هتاخد وقت كبير.

الوعد؛ الإيميدج-بورد هتخلص النهارده.

ولحد ما أعمل الفاينال بريبيريشنز؛ إسمعوا المزيكا دي:

open.spotify.com/track/1ynmMEK1fkyiZ6Z6F3ThEt?si=2njyUoL_QqyCoza6Qkw_4w

youtube.com/watch?v=BqDjMZKf-wg

لحد ما آخد دش وآجي، يوكم طويل النهارده.

Attached: MKGA.jpg (1080x920, 160K)

ليه يا انون بتفضل تشتم فينا فلثريدث التانيه؟

اتمنى يا انون انك متحطش السبردو اللى بيرقص على القران ده
وخلى البورد للمصريين كلهم

كسمك يا مجحمد هيتحط و هيبقا حلوو نيق

ما هو بيخلص نوم علي بطنه يقوم عامل كدا

بس دى كدة عنصرية المفروض تكون للمصريين كلهم مش للملحدين بس

>عنصرية
يايكس

Attached: Capture.png (436x213, 12K)

الايدوليجيه مش عرق

حد يعرف ازاى اتخلص من الاتب
>inb4:روح جيم
بروح وفرق معايا وانا بمشى لكن وانا قاعد بيتنى

العنصرية (أو التمييز العرقي) (بالإنجليزية: Racism) هي الاعتقاد بأن هناك فروقًا وعناصر موروثة بطبائع الناس و/أو قدراتهم وعزوها لانتمائهم لجماعة أو لعرق ما - بغض النظر عن كيفية تعريف مفهوم العرق - وبالتالي تبرير معاملة الأفراد المنتمين لهذه الجماعة بشكل مختلف اجتماعيا وقانونيا.كما يستخدم المصطلح للإشارة إلى الممارسات التي يتم من خلالها معاملة مجموعة معينة من البشر بشكل مختلف ويتم تبرير هذا التمييز بالمعاملة باللجوء إلى التعميمات المبنية على الصور النمطية وباللجوء إلى تلفيقات علمية. وهي كل شعور بالتفوق أو سلوك أو ممارسة أو سياسة تقوم على الإقصاء و التهميش و التمييز بين البشر على أساس اللون أو الانتماء القومي أو العرقي.

وأنت عندك اعتراض على الكلام ده؟

مش شرط عرق جماعة معينة

مهو دة اللى بتعملوه معايا

have sex

بتكلم على ضهرى مش بتاعى

انت عندك كرش؟

google.com/maps/@41.523343,2.392505,0a,82.2y,298.26h,83.63t/data=!3m4!1e1!3m2!1sIy7CKUs82hNf4xlkBD5HSg!2e0?source=apiv3

His home was shown on the television and around Instagram pages. This is the area it's in, people have seen him here constantly.

لا بس تعود من زمان

بتاعك؟?

إزاي راجل واحد ممكن يبقى فذ كده؟

Attached: علي الحجار.jpg (766x677, 53K)

حد بيشتغل في appen يا انونز؟

يعني ايه فذ

بتاع كلمة عامية تعنى العضو الذكرى
وتعنى برضو شى مجهول على حسب استخدامها فالجملة

متفهمناش غلط يا أنون، احنا مش مهتمين بكسمكم بشكل أو بآخر، الفكرة كلها ان الصلاعمة بيقللوا من الآي كيو العام في أي مجتمع بيدخلوه زي ما انت عارف، سبردو اتحط بحيث ان منه حاجة منفرة للي ميستحملهاش زي الفلاحين أو الأطفال و منه تذكير للمسلمين عموماً بإن الفكر الإسلامجي مش هيجيب هنا نتيجة و نجح في الشكلين.
المسلمين التشيل زيك مرحب بيهم طبعاً طالما استحملوا سبردوا و عرفوا مكانهم.

عبقري

حد بيتابع اي قنوات يوتيوب مصريين؟

معرفش
بس صوته حلو

BASED
REDPILLED

بس انا مستحملتهوش يا انون فايتشان وكنت بعترض عليه
وكان التوينك اول ميعرف انى مسلم يقعد يبيض

خلاص بطل تبقي صلعمي ابن متناكه

ما دا التوينك بس مستخدم في بي ان

ليه كده يا انون
عشان هو هادي تقل ادبك؟

عملت الستة و اتنين جند النهار ده. امل ان كل عسكري زعقلي النهار ده بس عشان سألته سؤال بسيط يموت حرقاً ان شاء مكاريوس.

بس انا حر ابقى مسلم او ملحد
انا بدخل هنا عشان عايز اتكلم مع مصريين عموما

مدا مصر عندهم كم حاجة حلوة بس معظم الفيديوهات خره، خصوصا "أخ كبير".

هو شر لا بد منه.
اليوم اللي نشيل فيه سبردو هو اليوم اللي نفتح فيه الأبواب على آخرها للنورميز بكل أشكالهم، شخصياً نفسي في سلام مع الصلاعمة الحُداث في إيجي بس مفيش فلتر احسن من ده

طب هى هتكون تشان كامله ممكن تعملوا فيها بورد للملحدين وتحطوا فيه السبردو

بطل يبني بقا هو ولا عمره جه ولا كتب هنا, و لو انت فاكر ان اي حد عنصري او بيحب بول او بيكتب انجليزي تبقا خول تبقا نسوفاج خول لسه مكتشف ايجي من كام شهر

و انا اكاد اقسم انك الانون الفلاح السرسجي اللي كان بياخد بان كل ساعه هناك لحد مطيزه ورمت و من كتر مالولا ناكك شامي و مغربي اتعقدت منه و بقا بيطلعلك في المنام و فاكر ان كل حد بيشتمك هو و ده كان باين نيك من اسلوب طريقه كلامك في ايجي