Vad gick fel?

Attached: 1600px-Flag_of_Sweden.svg.png (1600x1000, 2K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/0UHNwrrgyUg
youtube.com/watch?v=KNYXn7ptQRM
vjmpublishing.nz/?p=6399
twitter.com/NSFWRedditVideo

Vi blev utsålda till intressen som vill förgöra oss.

Vi kommer att falla med dig swebro.

Mo hup da didda do be dat tum muffuggin bix nood muffugger.

De älskar stora svarta kukar.

Vi lät kvinnorna fatta alla beslut men undgå allt ansvar. I år vänder det.

Attached: 1517516209041.jpg (960x720, 602K)

Nej, moderaterna kommer vinna valet.

Bor, jobbar och har alla vänner i Uppsala. Det är hemskt här.

>Kännslorna styr över förstånd.
>Vi lever i ett land där status styr över kunskap.

Om man verkligen undrar kan man fråga bonniers, men det får man inte för då är man antisemist.

Bor också i Uppsala, förstår inte vad du menar? Så länge man är på rätt sida av ån är det lugge?

Detta. Våra politiker är en kombination av skadligt dumma i huvudet samt korrupta.

Jag bor i fucking Göteborg, BISKOPSGÅRDEN. Kunde allvarligt talat lika gärna vara mellanöstern eller Afrika.

Började med humanistborgarna öppnade gränserna och sina hjärtan, för att få in billigare arbetskraft. Så blev invandringen något som vänstern gillade, och till sist kunde inte ens sossarna rädda oss.

Vänder, till vad? Minskad invandring, som bäst. Det är otroligt mycket för lite, för sent. Det är att spotta på ett hus i brand. Du inser att mängden araber och afrikaner här nu är så stor att de förökar sig själva i en så snabb takt att de kommer att bli en majoritet i Sverige även om vi totalstoppar invandringen?

Du inser också att antalet Svenskar MINSKAR för varje år som går, vi föder för få barn för att upprätthålla vår population. Kombinera dessa två faktum och du ser att Sverige är dött, och det Svenska folket är redan förlorat.

Det är viktigt att vi skapar ordentliga strukturer. Sverige som land kanske kommer att gå under. Men vi som folk kommer att fortsätta överleva. Det gäller att vi skapar bra nätverk och arbetar för våra egna intressen.

Deportering. SD har tryckt en hel del på det i år.

hrm
youtu.be/0UHNwrrgyUg

Attached: 1522223072530.png (796x588, 96K)

Malmo is a shithole. That's what happened.

Feminism bland annat.

Bara tryck ner dom små judarna

detta

umm... skåne tillhör inte sverige

I don't care, I'm not actually danish.

Alting.

Attached: a better world.jpg (655x1024, 152K)

Skrivs nästan varje dag om misshandel och bråk i Uppsala. Var på centralstation i lördagskväll där ett blattegäng var högljudda och odrägliga. Slogs med säkerhetsvakter. Finns artikel om det på UNT. De har inget i vårt samhälle att göra och man bli bara deprimerad när man rör sig centralt, speciellt på gågatan.

I agree!

You not danish so your opinion doesn't matter to me, Muhammed

Aloha snackbar my brudda

>BISKOPSGÅRDEN
Du får skylla dig själv. Att du inte för länge sedan flyttat från den krigszonen gör att det nästan är rätt åt dig när Mohammed berikar dig.

Where are you really from?

Somalia. I fuck Danish chicks in clubs daily.

Also how did you guess my name?

Attached: b8.jpg (600x600, 16K)

Attached: 1431438791328.jpg (960x720, 96K)

You baited yourself, dane.

Gud, va jag önskar att det där var jag. Det är fan int rättvist, bröder.

Attached: bad bait.jpg (200x200, 7K)

FUCKING SNAPPHANE

Enjoy your failing social system. I'm outta here in at most 5 years.

Judar

Attached: 1522758107331.png (562x793, 157K)

Attached: 1437268314717.jpg (960x720, 87K)

När föregående generationer släppte in en djävla massa FN "kvotflyktingar" från Pinochets Chile. Dessa marxistdrägg gav en stark bas till S, och förändrade samtidigt kursen i partiet från ett nationalistiskt, till ett i marxismens namn globalistiskt.

Detta i samband med (((vissa grupper))) som etablerade sig inom mediaverksamhet, vilken i sverige får stöd från regeringen, var en förödande sammanflätning. Man fick total kontroll över skolverket och med det, kontroll över den nästa generationen. 15 År senare var hjärntvätten klar, och ut kommer aktivister istället för utbildade svenskar.

Här är en video som beskriver hur en sådan underminering av ett samhälle sker: youtube.com/watch?v=KNYXn7ptQRM

Detta är också lösningen. I våran livstid kan vi möjligtvis repatriera många, men en slutgiltig lösning där vi nu befinner oss måste ske genom en återerövring av både land och institutioner. Svårt, men möjligt. Spanien var även i en liknande sits en gång i tiden.

Säg inte så. Det är svårt att få lägenhet utanför krigszonerna om man måste bo i Gbg. Vissa har jobb...

Skitsnack. Du är själv ansvarig för ditt liv och din framtid. Det är bara du som bestämmer. Kom inte och säg något annat ditt patetiska offer. Du är allt som är fel med Sverige just nu.

Allahu akbar my fellow swedes. I come from Somalia and I am swedish now.

Alla ni gamlingar (30+)som fortsatte rösta på 7 klövern

Abdi is that you?

>Du är allt som är fel med Sverige just nu.
Jaha. Du gnäller och inser inte att vanligt folk lider jävligt illa av folkutbytet. Vanliga arbetare bla. De enda som inte berörs är de snuskigt rika och lyckligt ovetande bidragsförsörjda hemma i sina föräldrars källare.

Salam Alaikum brother. Everything is going to plan. Sweden to become Sharia ruled by 2020.

Wa alaikum alsalam. What about Denmark? I wouldn't mind getting a few sex slaves from there to complete my collection.

Dina ogrundade förutfattade meningar skvallrar om din offermentalitet.

Jag är en lönearbetande 42-åring som bor i en näst intill helvit liten by 15 minuter med bil från centrala Göteborg, där jag arbetar.

Att du inte har viljestyrka och kraft nog att ta hand om dig själv och din framtid - utan istället skyller dina problem på koncept som "snuskigt rika" och "lyckligt ovetande" - det säger allt om din persona. Fy fan för såna veka as som dig.

I det nya Sverige är du den första slaven.

Attached: Sweden (3).jpg (567x397, 30K)

Jag har sagt det för och jag säger det fortfarande. Kvinnor är för ologiska när det kommer till kritiska val. Sätt, dom i makt och, ja, detta skitet händer. Finns en anledning kvinnor har alltid varit i huset. Dom sätter sig själva dit.

Attached: 7Zaun7v.jpg (5472x3080, 688K)

They are too used up. They bang new guys weekly. They are easy, but not worth anything. Most of them look like fridges too.

>42-åring

Snälla farar kan du sluta prata som om att allt du åstadkommit är tack vare hårt arbete. Om du växte upp nu skulle du leva i din mammas källare.

>Most of them look like fridges too.
Audibly kek'd, but still, a collection is a collection. Besides they can be bred to give birth to fresh, unused new slaves.

Du snurrar till det. Jag bor inte i Biskop.

>I det nya Sverige är du den första slaven.

Du är inte riktigt riktig. Ar du full?

Uu good point there, yes. You don't need to even drug them or make them drunk. They will do it themselves and call it "fredom" and "being independent". Absolutely haram.

Jag hoppas verkligen inte att ni är representativa för den generation som på sikt ska ta över, då är vi mer körda än vad någon nånsin kunnat ana.

Jamshid, 15 år, från centralstationen i Uppsala här. Kan bekräfta att allt är lugnt. Sverige har ALDRIG varit tryggare!

Attached: Jamshid från Uppsala.png (326x436, 333K)

Not haram if she's an infidel anyway. For something like the swede in pic related though, that would be haram. You shouldn't harm these of course.

Attached: HIJAB.jpg (608x608, 74K)

I would never harm such a modestly dressed woman! I swear on the prophet. Insallah.

Du skriver som en jävla boomer, du är väl helt medveten om att det är din generation som fick oss in i den här situationen?

Tack för flyktingarna farfar du röstade helt rätt, bara så synd att du inte kan få pansion tills du blir 85.

Based muslim Somali. Nice larping with you kek

Ärligt. Är du dum I huvudet på riktigt eller?

Half larp, half truth. Make your picks :))

Tillåt mig att skratta. Har röstat Sverigedemokraterna sedan innan du var född.

Sluta att projicera nu och ta ansvar för era liv istället och fall inte för offermentaliteten.

Derpa derpa derp

Sweden is lost. Nuke it to end it's misery...

Derp durp!!

This, yes! send nukes. Stop teasing just send them.

Sluta tramsa. Inse att för att få något så måste ni ta det. Det går inte att sitta och lipa i en etta i förorten och skitposta på Jow Forums om hur hemskt det är. BO INTE DÄR DÅ.

Ni är värre än migranterna.

Sometimes I make towelheads trip over. It's fun.

WAHAB WAHAB WAHAB!!!

Attached: Söt Somalier.png (414x516, 314K)

Sky kangz Sky kangz dindu answer.
Send nukes!

Ja alla har pengar på banken att köpa en bostad. Eller hur hade du tänkt att de ska flytta om de inte har inkomst på det nya stället?

Fortfarande dåligt men bättre än sossarna. De kan inte bilda en supermajoritet ensam men kan de med resten av alliansen?.

Vi provar att vända på det: Vem bestämmer var du ska bo?

Renodlade svensk arrogans : vjmpublishing.nz/?p=6399

>Ni är värre än migranterna
Ja, med den attityden så är det inte så konstigt att du och din generation röstar på S och sitter och runkar till våta drömmar om det gamla folkhemmet. Gör oss alla en tjänst och gå och avsluta ditt liv ditt genetiska avskräde. Ingen gillar dig här.

Attached: 1513441590072.jpg (600x466, 55K)

Jag undrar varför du skämmer folk för att dom inte """jobbar hårt""" för att flytta ut ur getton medans du anser att du gjort rätt under din generation. Anser du verkligen att du har det minsta att vara stolt över? "Heh jag röstade SD jag räddade Sverige även fast Sverige kommer vara helt brunt 2020".

Du borde fan istället skämmas över att du och din generation lät Sverige bli som det är idag. Du ska fan veta hur skolorna är idag, det är helt oacceptabelt. Det finns inte en enda utbildad lärare på vissa ställen, det finns negrer som knivhugger varandra och lärare som inte ebs dyker upp på lektionerna.

Det är nu hela generationer av barn som inte ens får den minsta möjligheten att bli utbildad.

Min jävla arbetsgivar bestämmer vem fan annars.

Attached: 1460125481684.jpg (661x418, 29K)

>Min jävla arbetsgivar bestämmer vem fan annars.

Herrejävlar. Jag trodde inte att det var såhär illa. Du menar alltså på allvar att det är din arbetsgivare som bestämmer var du ska bo och inte du?

Jag är helt ärligt mållös. Detta kan på riktigt vara det dummaste jag har hört i hela mitt liv.

Min plånbok. Eller i mitt fall min arbetsgivare, armén.

NUKED by mods hahahhaha

Sweden can't stop being cucked can it?

Ok, nu närmar vi oss någonting. Låt oss fortsätta: Vem bestämmer var du ska jobba?

sv ho

Wtf who's who now?
Abdi?

Yaaa

So tell me, where are you really from?

From the internet, should be enough. Anyway Denmark is super depressing and won't be able to stay here for too many years now....

Grass is always greener on the other side. Well maybe not the Eastern side for you but still

It would actually be nicer there than here xD

More gibs from what I hear so that's a plus I suppose.

Take this shit to Jow Forums

Attached: 43647546874.jpg (600x480, 29K)

You get less gibs if you're from Europe than from outside Europe. Fuck Denmark lol

It was on Pol you moron, got moved by Mods

You don't say.... How much would an oil sheikh make if he decided to become a refugee for the gibs and pussy? Asking for a friend.

Attached: a757b8c0569be3aef354923c717b1f99.jpg (499x499, 166K)

Mods are faggots

As poor as you can make out yourself to be.
Girls are super easy in bars, especially if you're non-white.

This is how you're ranked by Danish Girls:
1) Black People
2) Arabs
3) Danish People
4) Chinese People
5) Other White people
6) Swedes

They are

If they don't delete your thread on Jow Forums they move it to Jow Forums.

They should rename Jow Forums to /polbin/ dumpster.