Å säg min vän, du som kunskapen haver. Finns det en vackrare syn än den...

Å säg min vän, du som kunskapen haver. Finns det en vackrare syn än den, att se di ryska trupperna landstiga längst de vidsträckta svenska stränderna.
Å säg mig min vän, han som kan. Finns det något vackrare ännu, än att skåda den ryska fanan vaja över den svenska hufvudstaden.
Men i detta nu är drömmar just det, drömmar och verkligheten är förpassat till det vakna.
Men jag hoppas ändock, att jag en dag får höra den ärofyllda ryska hymnen sjungas över skandinaviens berg och dalar.

Attached: anzu_1.jpg (576x792, 260K)

Eto...

Attached: 1448338673122.png (500x281, 131K)

Pisz po ludzku szwedzie zajebany

Attached: 1533080212417.jpg (507x507, 132K)

En vacker dag, min broder!

We need a dabbing Anzu

Attached: 6576567.jpg (600x600, 56K)

Indeed fellow anzuposter!

Attached: anzu_3.jpg (429x600, 88K)

Kommunistsvin, bege dig bort från detta forum och återvänd aldrig!

Åh min vän, Ryssland är icke längre kommunistiskt! Nya tider, och ett nytt Sverige, ett RYSKT SVERIGE!

Ryssland kommer alltid vara kommunistiskt även om dom säger annorlunda, man kan knappt lita på sin granne längre då dem kan vara en spion för den sovietiska nationen.

Jag vill endast sveriges väl! Det vill jag lova!

Nåväl, dock låt ej propaganda styra din vilja.

Vi måste se till det bästa, det bästa för Svea Rike. Och håll med mig när jag säger så, att det bästa voro att vi i Rysslands mäktiga händer föll. Så spröda som vi är behöva vi Rysslands vägledning för att mötas av en ljusare framtid!

ryssen är nordens fiende

Om dessa ryska trupper ger oss skydd och vill oss väl så kan jag ej klaga, dock tror jag de vill ha mycket för deras tillit.

DU GAMLA, DU FRIA, DU FJALLHOGA NORD

Kjäfdt nägär

haha ok pyotr

Du glömde att använda dig av å, ä och ö.

im not getting fucked in the ass to make those sounds, sven.

Aha, my names not sven, johnson!

my name is dallas pistol foxtrot, for your information, zlatan.

Zlatan isnt even swedish, my names actually erling.

sure, erling ibrahimovic. give me 1 reason i shouldnt nuke your bases.

>implying i have an association with soccer (football)

I know the path to pure happiness