ITT: Uglies languages

What is the ugliest language in the world, and why is it Danish?

Attached: Dannebrog_3.jpg (2856x2004, 388K)

Where do I get blonde danish qt gf?

Hindi

????
Swedish retard forgot to take off his VPN lul
This is definitely going in my cringe collection.

french is kinda gay.

Min kære ven, hvis du i din alder ikke har indset hvor ækelt vores sprog er, er du enten under atten, eller mentalt ustabil.

anything not latin

It's better than swedish.
I dunno I'm only a part time Dane anyways, not that passionate about hating Danish yet lul
Maybe when I've lived here a while longer when I come back for University

I agree with OP

Correct. Not as bad as the American English dialect though.

I don't think ya'll understand the american dialect is probably the best dialect. Ya'll can suck my american balls in your gay European mouths

Attached: 1534907389523.gif (467x398, 70K)

Attached: 1404767434723.jpg (475x263, 22K)

It's cute when a girl speaks it.

French is basically a worse version of Italian

Attached: 1534844576149.jpg (480x480, 28K)

Dutch is probably uglier.

Hvad fanden sagde du lige om mig, din lille kælling? Jeg kan sige dig at jeg er uddannet som den bedste i min klasse i marinen, og jeg har været involveret i flere hemmelige operationer mod Al-Qaeda, og har over 300 bekræftede drab. Jeg er trænet i gorilla krigsforelse og er den bedste skytte i hele det Danske Militær. Du er ikke andet for mig end endnu en skydeskive. Jeg vil fjerne dig fra jordens flade med en præcision der er helt uset, mærk dig mine ord. Tror du at du kan komme afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Så kan du lige tro om narrov. På nuværende tidspunkt som vi snakker kontakter jeg mit hemmelige netværk af spioner rundt over hele Danmark og din IP bliver sporet lige nu så du kan forberede dig på storm, din mide. Stormen der fuldstændig udradere den lille solle ting du kalder et liv. Du er fandeme dod mogunge. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og slå dig ihjel på over syv hundrede måder, og det er blot med mine bare hænder. Jeg er ikke kun trænet i ubevæbnet hånd til hånd kamp, men jeg har også adgang til hele det Danske Marinekorps arsenal og vil bruge det til dets fulde omfang til at udraderer dig, elendige rov fra jordens flade, din lille lort. Hvis bare du havde vidst hvilken uhellig hævn din "smarte" lille kommentar ville forårsage dig, ville du nok have holdt din kæft. Men det gjorde du ikke, det kunne du ikke, og nu må du betale prisen, din store idiot. Jeg vil skide raseri over dig og drukne dig i det. Du er fandeme dod, for helvede, din skide mogunge.

y*nkees sound awful, yeah. Dixian english is comfy though.

you spelled "y'all" wrong

Attached: 1527086501438.png (885x538, 19K)

>dutch

Attached: 1534127128509.png (202x206, 46K)

lmfao

Attached: 1388949091416.gif (300x182, 313K)

gonna have to agree with these posters

No one can tell the difference between a Dane and a drunk Swede. It's literally fucking impossible.

I see your flag in every post where the OP has :DKFLAG:

Just kill yourself, you inbred fuck, no one in Denmark likes faroese people besides the faroese people larping as danes. Tell me about the first time a priest molested you, I heard in the news that happens a lot up there.

Attached: seashepherd.png (300x300, 29K)

Blæs det ud af din rov