/Norgetråden/

Skjærtorsdagsutgaven

forrige:

Attached: Norgetråden (Jesus Kristus).jpg (1587x1100, 1.37M)

Other urls found in this thread:

nrk.no/ytring/uanstendig-anstendighet-1.13980616
youtube.com/watch?v=J8DTPmG0dpY
instagram.com/nastyashkoda/
youtube.com/watch?v=PRUgL4YZ5Aw
twitter.com/SFWRedditVideos

*velt vidare*

Ville heller hatt en bigmac fåvæ

går 5 kilometer bort til bensinstasjonen for å kjope margarin slik at jeg kan lage med mat eg då

i hvilken grad er sosial mobilitet en realitet?
må noe gjǿres for å bǿte på situasjonen i dag?
hvis ja, hva?

gjor ditt eget skolearbeid kjell

>dfn ingen gullmedalje

Attached: gullmedalje.jpg (604x400, 51K)

kanskje islam ikke er så dumt?

Attached: 1521845505795.jpg (389x395, 47K)

Attached: lùknd.png (1101x443, 353K)

Xi Jinping ble president i Kina. Og hvem trenger sosial mobilitet, hvis alle har trygge og gode arbeidsordninger?

kanskje hvem vet ?

Attached: 1484261056024.png (500x500, 279K)

GI MEG EN GODT BETALT JOBB NÅ VRÆÆÆÆÆÆL

Beklager, den går til meg.

Men jeg spurte forst!

Ikke noe personlig, kompis.
Det er bare forretning.

Feil, den tilhorer en sprenger.

Attached: 570e35ff.jpg (420x420, 9K)

Noen her med tilgang til dagbladet pluss?

eller ali bror

Attached: alibror.png (634x640, 684K)

Jeg er en sprenger.

Attached: capt.bb53b30e82e34d6b87ae51d853725e46.india_kashmir_protest_rmx105.jpg (600x420, 36K)

ÅÅÅÅÅÅ VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLL!!!!
MEN I SVARTE

Hvorfor har du lyst å lese dagbladet pluss?
Premium drit er fortsatt drit.

Sprengere burde henges for landsforræderi

Hva er en "sprenger"?

Det er en artikkel jeg gjerne vil lese.

Attached: 1522278146524.png (680x516, 56K)

Tror jeg uironisk kan bli en Tor tordenkuk

Boomer

Eh?

KOM DEG UT NÅ!

Attached: 1519346872001.png (808x805, 233K)

Hvor langt skal vi trekke sprenger? Foler de fodt på 60 tallet er sprengere også fåvæ

Hvis dere skulle lånt bort penger i to-tre år til en venn dere visste kom til å betale tilbake, hvor mye skulle dere hatt for det? Det er ca. ti tusen det er snakk om.

Bokstavelig talt et ord dere fant på i dag eller i går.
Gi meg en pause. Bare forklar det.

Baby boomer. Barn som er fodt i perioden i etterkrigstiden med hoyt fodselstall

nrk.no/ytring/uanstendig-anstendighet-1.13980616

Trædal er en vits

>betale renter til en venn

user...vet du hva vennskap egentlig er?

Hvordan skaffe seg en litt god og rund og lubben grunnskolelærer-jv med de pedagogiske ferdighetene til å hjelpe meg med min lammende autisme og sosiale angst??

Attached: Screenshot_20180329-210348.jpg (1054x1271, 394K)

Hvorfor hater dere de folkene da? De er jo mye bedre enn oss som ble fodt i dagens Norge, tolerante som faen og bryr ikke oss om at Norge blir et kalifat.

Krok med agn ikke svar

Det er ikke agn. Dagens ungdom er de mest innvandringsliberale som finnes i samfunnet vårt, mens de voksne er mer konservative.

Er ikke snakk om innvandring

Moro at Eivind Trædal blir sinna fordi motdebatantene hans går i dress og snakker hoflig i tur og orden.

du er sykt dum

Trenger å låne én million fra venner. Da må de ha noe i retur. Har ikke hundre nærme venner.

Åja, for en gangs skyld. Ok. Hva er det snakk om da?

Nei du

Bare kom deg ut normiss

Attached: 1481594999364.jpg (200x143, 4K)

Det er jo det også. Det er ikke dagens 20-åringer som slapp inn snart 700 000 innvandrere.

Nei, men det er dagens ungdommer som klapper i hendene for mer berikelse, mens de voksne facepalmer og klager på at politikerne har fucka oss i ræva.

Mente dagens kontekst om sprengere.

En sprenger er:

>stemt AP hele livet
>jobbet i en kosejobb i det offentlige
>får 66% pensjon
>tjent rått på boliger
>fått seg jobb og kom inn på alle universiteter uansett karakterer
>elsker innvandring
>klager på de unge
Og min favoritt karesterik:

>»gå inn, se sjefen i oya og si at du skal ha jobb!»

Sprengere har tjent godt på den kunstige befolkningsveksten. Taperne er de som må ut på arbeidsmarkedet eller skal etablere seg. At sprengerne later som om de ble rævpult er logn, de har stemt Ap hele livet i god tro at de kom til å tjene på det, og det har de.

spele litt csgo då

Ja ja...

Attached: 1492027693007.jpg (736x570, 83K)

>facepalmer

Attached: apuapu.jpg (624x494, 21K)

Så dere snakker egentlig bare om AP-velgere?
For det er en haug med voksne i den aldersgruppen som har stemt på andre partier, som Hoyre.

>den kunstige befolkningsveksten
Har befolkningsveksten vært kunstig?

Tenkte det samme, men tanken av russere gjor meg suicidal

Når vi har okende befolkning og samlet fruktbarhetstall på 1.6 er det noe som er rart. 725 000 innvandrere forklarer det.

Venstretullinger BTHU!

Attached: 73583CD7-E2DB-446D-84B1-11D0181C90B7.jpg (750x1001, 330K)

Nei, det er ikke bare politikk.

Noen som kan ta en provemåned med dagbladet pluss for meg?

Men du sa at det er snakk om de som har stemt ap hele livet.

Politikk er ikke den eneste grunden til at vi ikke liker dem.

Okei, de andre kriteriene også da. Men de må passe inn i de kriteriene ikke sant?
Så om de stemmer hoyre så er ikke de en sprenger.

Du er ganske dum du

Du ja.
Tenker faktisk det er svært få som passer inn i akkurat de kriteriene, og alle sammen.

Attached: DCC2172D-2F83-4F76-AAFD-7E595B065094.jpg (750x1080, 703K)

det går ikke bra med meg

Attached: IMG_2309.jpg (640x1136, 177K)

youtube.com/watch?v=J8DTPmG0dpY

Men... det er jo faktisk bare å gå på skolen og få seg en fin jobb etterpå. Faktisk.

instagram.com/nastyashkoda/

Ville dere?

Attached: 29093086_2118225298433945_7109768486749995008_n.jpg (900x600, 45K)

>hva er problemet? bare gå på skolen så får du fin jobb

kanskje vi bare skal gi opp

Hva er problemet? Bare gå på skolen, mott opp på kontoret til rektor, se vedkommende i oya og si at jeg skal ha skoleplass! Så gjor du det samme når du skal ha jobb, og når du skal skaffe deg bolig

Jeg mente det uironisk. Er jo bare å få seg en jobb. Det er lett. Kun naut her inne som egentlig ikke har vilje klager på jobbmulighetene, mens folk som faktisk går ut doren og skaffer seg en jobb får seg en.

Attached: 1493830854335.png (625x1254, 72K)

>Hva er problemet? Bare gå ut av doren så får du jobb

Ikke agn i det hele tatt.

>haha, går ikke an å få seg jobb så da skal jeg sitte her med navpenger i syv år og miste alle vennene mine hahahaha

Hvis det var så vanskelig å få seg jobb i samfunnet vårt, hvorfor har jeg og alle andre folkene dere kjenner jobb da? Hvorfor er dere vennelos og sitter hjemme mens ALLE dere kjenner har fått seg jobb? Ville ikke de andre også hatt samme problemene? Realiteten er at dere finner på unnskyldninger til hvorfor dere ikke har jobb, siden det er lettere enn å innse sannheten at dere simpelthen er lat.

Hva faen gjor du her?

Attached: homofrogs.jpg (635x545, 28K)

Det er en generell beskrivelse. Faren min er også et ille tilfelle av sprenger, selv om han stemmer frp og er fodt i 61.

Så hele generasjonen er sprenger fordi de hadde det lettere enn oss mtp jobbmuligheter og sånt?

Drittbrever sånn som alle andre vel.

Se for deg at det finnes syv jobber og åtte personer. Hvorfor er den ene arbeidsledig? Hvorfor stotte ikke alle de andre på samme problem som han ene som ikke fikk jobb? Hvis det ikke fantes nok jobber, skulle ingen vært i jobb, eller hva?

Ikke han, men sprenger er bokstavelig talt en hel generasjon. Det er det sprengere er. En generasjon.

Faen også, nå har jeg blitt sugd tilbake inn i Stridsramme. Hvorfor er det så avhengighetsskapende? Det er jo så lite å gjore.

Hvordan blir du engang avhengig av det? Hva gjor man i det? Jeg leter enda etter et spill å kaste bort mye tid i. Lite å gjore som livstidsnaut vettu.

Attached: delet.png (1127x685, 251K)

De snakker om "Baby Boomer"-generasjonen. Boomers. Sprengere.

Det finnes jo massevis av jobber. Dere er kanskje den åttende personen, men det er minst 10 ledige stillinger der ute. Dere er bare for late til å ta dem. Du lar bokstavelig talt innvandrere ta jobbene som dere kunne tatt. Se å få fingeren din ut av ræva fåvæ. Men neida, du velger å nave sånn at innvandrerne tar den 8, 9 og 10 jobben rett foran nesen deres. Jaja, sånn kan det gå. Får vel bare nave resten av livet da. Jaaaaaudååååå!

Dette fåvæ.

veldig slapt agn

Det er jo sant. Ser jo innvandrere som ikke kan å snakke norsk overalt i diverse jobber fordi DU ikke gidder å ta den.

youtube.com/watch?v=PRUgL4YZ5Aw

Attached: 1505343111836.png (1054x526, 61K)

Hvorfor får jeg svensk flagg når jeg brever med 4g? Fy faen

Niks. De er utplassert fra NAV. Utlendinger er gratis arbeidskraft via arbeidstreningsprogrammet.

Ved å være den beste i konkurransen blir man ikke kvitt problemet med at det er for få jobber/utdannelsesplasser

Jeg har innvandrere på jobben min som fikk jobben uten å være i arbeidstreningsprogrammet. De finnes nok overalt. Du er bare lat, og finner på stadig flere unnskyldninger og forklaringer på hvorfor du ikke gidder å få deg en jobb.

Du kunne bokstavelig talt hatt jobben til ene syreren på jobben min. Men du var for lat.

Lite vits i å svare denne agnern

Åja, er jeg arbeidsledig? Du skal få lov til å tro at all ledighet er basert på latskap, hvis det får hodet ditt til å bli mer komfortabel nedi sanden.

Sjakkanon?

Den er pga latskap, ja. Det er folk som tror de er for syke til å jobbe elelr folk som ikke orker å få seg en jobb, også er det en haug med innvandrere som drar opp den statistikken. Mange av de får seg jobber fordi dere ikke tar dem. Jaja sånn kan det gå.