Sverigetråden - Päronupplagan

Attached: ett FUCKING päron.png (846x1128, 1.16M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1fdfuUBNEAc
svd.se/polischefens-hatinlagg-ska-granskas-pa-nytt
youtu.be/5pd3GaiVKyE
stronglifts.com/5x5/
friatider.se/student-tog-fram-fakta-om-invandrarbrott-riskerar-st-ngas-av-fr-n-kth
styrkelabbet.se/traningsprogram/
twitter.com/SFWRedditVideos

>Vad var det ryskt nätforum som rapporteras?

Attached: 1515851492699.jpg (1920x1541, 126K)

När blev det normalt för människor att springa runt och filma sig själv pratandes in i kameran om sina värdelösa liv? Varför säger de alltid "hej allihopa", varför är det alltid en sådan påtvingad PK-bubbla på allt de gör? Varför kan de inte öppna med HELL SEGER, titta argt in i kameran och gå på någon utläggning om judarna?

>med rätt vinkel och fotobutik så kan den här transan passera som en tjej så det är okej
När du kommer nära honom så ser du direkt att det är en man.

fy fan...


hur är det här ens tillåten, det är omänsklig

Om vi klara sig från den här Kali Yuga kommer hormonterapien och könoperationer i framtiden ses som lobotomin

Attached: onaturlig.png (371x443, 97K)

>Hur kan alla nbögar sitta och se det och tycka det är fullt normalt?
Det gör de inte. Men missfoster-cirkusar är ej PK längre, så det har bytts ut mot det här. Det är dagens accepterade, morbida underhållning, precis som Lyxfällan och liknande. Ingen sitter och kollar på det för att man vill se personerna få hjälp, man gör det för att kunna skratta åt Bengt, 37 som brister ut i gråt när man säljer hans XBOX.

Och spelar ingen roll, så länge ni ändå kommer ses! Har "gymmat" förut med schema och allt, men fick ingenting utav det då jag åt så dåligt under den tiden. Har fått en bra matrutin nu och dricker en massa gainers, så nu lär det förhoppningsvis bli andra bullar av det hela. Har även mer motivation nu, plus att gymmet ligger bokstavligen ett stenkast från där jag bor, så det kommer bli enkelt att finna tid/ork att faktiskt besöka den.

Attached: Clark.jpg (980x490, 63K)

Det är viktigt.

Attached: 1521096006164.png (741x600, 803K)

Baserade Finnanon. Önskar du var politisk kommentator i svt.

Var glad att Finland iallafall kastrerar alla transor

Förstod inte ett smack av vad du försöker säga

>Varför kan de inte öppna med HELL SEGER, titta argt in i kameran och gå på någon utläggning om judarna?
Hade prenumererat

cs.rin.ru?

hmm
vilken väljer ni hellre?
ni är väll inte landsförrädare?

Attached: Screenshot_20180330-173908.png (882x718, 371K)

>Skägg. Tatueringar. Strypsex
färga mig förvånad om hon blir hjärnskadad i framtiden och skyller på "patriarkatet"

Se bara till att du följer en vettig rutin. Stora lyft med vettig form istället för maskiner eller brosplit. Så extremt värt det och man ser resultat 100 gånger snabbare. Att börja gymma var det bästa beslutet i mitt liv, får alltid kommentarer om hur stor och vältränad jag blivit när jag träffar folk jag inte sett på ett tag.

Är serien bra förresten? Blev lite otaggad när jag såg att Lexa blev svartad. Tror jag fortsätter med Mad Men istället.

Ingendera ser svensk ut

h-hon är en mulatt så det måste väl ändå vara ok?

höger ser väl renrasig ut?

lel jag går i samma klass som hon till vänster, hon läser teknisk fysik i Lund. Har varit på samma fest som henne flera gånger. Aldrig trott hon var en dekadent hora av det slaget utan bara en vanlig sv ho.

Undrar du något över henne?

Har vare sig skäggväxt eller pengar

ser ut som en slaver som har blivit transa

>hon till vänster
>sv ho
fick mig verkligen att fundera

ryktas här vet inte hur man skulle hitta det dock

forums.eagle.ru

Just interested in what russian video game forum did those swedish military archive files get leaked to.

Är hon en halvneger eller en sandneger?

>Undrar du något över henne?
varför har du inte knulat henne?

Transan för den som har missat

youtube.com/watch?v=1fdfuUBNEAc

Körde nästan enbart maskin tidigare aha. Kanske inte så bra? Är rädd för att göra något dumt misstag och skada mig då jag redan har en axelskada sen tidigare. Är manskulting som sagt så hoppas på snabba gains oavsett, men ska försöka mig på lite mer fria vikter denna gång. Vet dock inte hur mycket fira vikter de har där på SATS.

Svarta snubben är bara med i typ två avsnitt i början innan han dör, så det är lugnt. Hon är fri nu. Är snart halvvägs in i S2, faktiskt rätt bra.

Attached: 1521947552148.jpg (915x1116, 123K)

varför har du inte sanktionerat hennes rumpa än?

Hon är halvneger, brasiliansk tror jag men aldrig frågat.

Hon beter sig helst svenskt

Av samma anledning jag är på kanalen. Sedan är det där en EXTREMT smickrande bild, såhär ser hon ut egentligen

Attached: image.png (266x438, 237K)

>såhär ser hon ut egentligen
jaha fy fan. Tur att du inte knulat henne

Skulle fortfarande

>bilden
TJOCC (hade knulat)

>>Körde nästan enbart maskin tidigare aha. Kanske inte så bra?

Attached: atrohpy.png (434x341, 237K)

Fattar inte hur man lyckas gymma och få i sig tillräckligt med kalorier när man jobbar/pluggar samtidigt

tar typ 30 min att konsumera 2,5 k kalorier

> knäböjer 40 kg
> har märkbart obehag i nedre ryggen dagen efter
Haha oj

lär dig äta snabbt

All jävla mat man ska laga och äta tar tid, hur hinner man ens få i sig en redig frukost

Sen är det inte roligt att äta samma mat hela veckan ut i stora mängder

Alltså maskiner är verkligen inget bra, vissa hävdar till och med att de är totalt meningslösa. Du får ut mer av att göra ett set marklyft än 10 maskiner på gymmet iaf. Jag rekommenderar att läsa Jow Forums-stickyn, den har extremt mycket bra information som faktiskt är vettig. Sedan kan man ju ignorera den värsta autismen som att äta 3500 kalorier om dagen eller dricka 7 liter mjölk eller vad fan de snackar om men... Program som Stronglifts kommer ge dig muskler sjukt snabbt och inom några månader kommer du vara större. Men har du haft en seriös axelskada kan det vara värt att kolla upp innan du sätter igång. Se bara till att lära dig formen ordentligt om du väljer att följa dessa program, det tar lite tid i början men är guld värt.

Jag höll personligen på med maskiner och brosplits i 1-2 år utan stora resultat innan jag började med Stronglifts och fick direkt resultat. Man måste helt enkelt lyfta tungt för att få muskler.

Full hade det nog gått men lel. Dessutom ligger hon med halvChads ändå, Lund är helt omöjligt för de flesta killar.

Laga stora massor + snabbmat

mer bilder tack

> dkn förr intellektuellt nyfiken för att bli deprimerad

Attached: 1475208147968.jpg (2000x1859, 489K)

Att hon pluggar teknisk fysik är nog det sista jag någonsin hade gissat på för någon som ser ut sådär

aha

Gainer, mannen. Gainer.

Vad är brolifts? Tror jag får tillgång till en PT i en timme när jag går dit första gången, ska försöka använda den timmen till att bara lära mig bra form för de övningar jag vill köra så att man inte gör några stora misstag. Och det är som tur är ingen seriöst axelskada, men lite nojig kommer jag ändå vara bara för att inte göra det värre/skada mig igen.

Tack för tipsen, förresten - det uppskattas!

Attached: Boss.jpg (600x840, 87K)

>Lund är helt omöjligt för de flesta killar
Var det inte rödpillrat som fan nyss?

RBS-15 Är det robotsystemet som läcktes ut

svd.se/polischefens-hatinlagg-ska-granskas-pa-nytt
HELL
SEGER

godnatt

Finns många nbögar på teknisk fysik

Brosplits är när man bara kastar ihop övningar lite som man vill utan något ordentligt program, generellt med överfokus på muskler som ser bra ut (armar, mage, bröst osv) och ingen fokus på ben eller rygg. Det ger skitdåliga resultat och ser förjävligt ut + leder till skador. Ta vara på PT:n för att få hjälp med formen men kom ihåg att många av dem inte alltid vet vad de pratar om. Jag tycker du hur som helst iaf bör ge något program med marklyft, squats, bänk, militärpress och skivstångsrodd en chans. Lycka till hur som helst!

Du vad? Lund är fullt av överklassmänniskor som lever i en lalavärld eftersom den här staden inte har några problem.

nattnatt melonkatt.

Attached: 1521912381208.jpg (500x486, 52K)

Fy fan. Gäller detta civilingenjörsprogrammet med?

god natt

Attached: 0cb.png (962x406, 153K)

god natt

God natt

natt.

hitta den där jävla robotsystemet och länka det på flashback

Vad menar du? TeFy är ett civilingenjörsprogram. Skulle säga att vi är minst nbögiga efter möjligtvis data (som mest har massa förvuxna jontar). Finns ju civil ingenjörsprogram som typ Industriell Ekonomi som är renodlade Chads och sv ho av den absolut mest högstatus sociala typen. Jag skulle säga att du kan passa in på TeFy oavsett hur autistisk du är, finns vissa jävla totala rövmongon socialt här.

>Tror jag får tillgång till en PT i en timme när jag går dit första gången, ska försöka använda den timmen till att bara lära mig bra form för de övningar jag vill köra
De kommer bara lära dig hur man använder maskiner.

vad är en optimal vikt som kroppsbyggande när man är 183 cm?

Ja, jag ska gå data. Hur står det till där? Borde jag välja en annan högskola, eller är alla lika illa? Från vad du berättar verkar det rent ut sagt bedrövligt.

Behöver slynig spansk fv
youtu.be/5pd3GaiVKyE

undvik Jow Forums favä, bara en massa skrytmongon som gillar att tracka nybörjare, snarare än att vara hjälpsamma. folk på kanalen i allmänhet tenderar att vara omogna människor som misslyckats i livet och därför vill förstöra för andra.

oironiskt bör du snarare vända dig till reddits fitness subreddit om du vill ha mer seriösa tips där alla idioter filtreras bort.

105kg

Attached: 13269543_1774869332757055_1946595567_n.jpg (480x480, 56K)

> dkn ingen blyg undergiven fv att pressa stenhårt till träning för att uppfylla ens honbest-fetisch fast hon egentligen inte vill

Attached: 1522263905807.jpg (615x558, 55K)

Tror KTH och Chalmers har färre nbögar då de har icke-existerande studentliv. Men Lund är skitbra och om du nu vill förbättra ditt sociala liv och hitta fv så får du en enorm chans här (jag lyckades med det första men inte med det senare ;_;). Folk är öppna och du kommer garanterat hitta folk som dig.

sojapojke...

Kan även nämnas att såväl KTH som Chalmers har påtvingad politisk skit som feminism och vitt privilegium enligt uppgifter från kompisar och flashback. Aldrig sett något sådant hittils i Lund iaf.

Ja du har rätt, jag syftade bara på stickyn som faktiskt är bra. Jow Forums som bräde ska ej tas seriöst

Okej, så jag ska inte köra på som tidigare. Tog mig lite tid och hittade detta, kan detta vara ett program som du skulle skriva under på?

stronglifts.com/5x5/

Verkar enkelt nog, även om övningarna verkar lite läskiga. Kommer skämma ut mig själv i början, men så får det vara. Så länge jag märker av resultat efter ett tag så är jag nöjd. Vill inte bli beefcake 3000, men vill gärna komma upp i normalvikt och fylla ut en kostym på ett bra sätt.

Attached: Stokke V.jpg (720x924, 389K)

Okej, ska undvika dem som pesten. Fy fan för PTs (PTn?). Fick höra nästan samma sak av en tjej på jobbet som gymmar på SATS under lunchen ibland, sa typ att han bara försökte kränga på fler timmar istället för att visa henne det hon ville.

Jahapp, blir väl Lund eller något bokstavligen vem-lärosäte då. Har hört att Luleå är trevligt.

>hitta fv
>Lund är helt omöjligt för de flesta killar.

>dkn bland de starkaste på mitt lokala gym naturlig

Attached: 56nrTHL.jpg (250x250, 15K)

Tror fan jag hade föredragit att Hitler segrade i andra världskriget över den nuvarande tidslinjen, jag menar, ja det var hemskt att döda judar och polacker men hellre de än oss

95% har ju ingen aning om vad de sysslar med så det är inte så svårt

kan jag få en fedora på denna tack

jo det är sant. dock finns det starkare på mitt gym fast de går på steroider så det gills inte

Går fjärde året på kåtehå och kan säga att i princip ingen sån skit har lagt i sig i min utbildning. Man ser såklart massa runtikring men inte I kurserna.

friatider.se/student-tog-fram-fakta-om-invandrarbrott-riskerar-st-ngas-av-fr-n-kth

Dumt men det var ju han som började

Säkert en kekistanier
lmao

hur är det mer er då?

Attached: DZixh46VAAAFgrq.jpg (720x954, 66K)

Ja exakt detta programmet jag rekommenderade. Och ja lyften är stora och komplicerade så se till att lära dig formen ordentligt innan du sätter igång. Det kan du få hjälp från PT med helt säkert, personligen fick jag hjälp från en kompis. Man börjar utan vikt alls och kör bara med stången tills man kan formen, sedan går det snabbt fram. Det gjorde tyvärr inte jag utan stressade för mycket, blev fel och fick börja om.

>Kommer skämma ut mig själv i början, men så får det vara
lel nej ingen bryr sig om du nu inte tränar på ett gym fullt med tonåriga blattar (gör inte det). Snarare kommer de som är större och erfarna lyftare tycka det är bra du tränar så och kanske hjälpa dig.

>Så länge jag märker av resultat efter ett tag så är jag nöjd. Vill inte bli beefcake 3000, men vill gärna komma upp i normalvikt och fylla ut en kostym på ett bra sätt.
Du blir inte för stor bara sådär, det händer inte utan att du vill det, så det behöver du inte oroa dig för.

Men ta inte bara mig på orden. Du kan googla och göra eftersökningar själv, du kommer hitta att i princip alla som faktiskt är vältränade rekommenderar så kallade "compound movements" (det som stronglifts innehar) över maskiner eller isoleringsövningar.

Ingen aning om Luleå faktiskt, om man gillar snö kanske det är fint? Jag menade att det är omöjligt att få ligga från fnöske/klubbar/fester. Fv kan du nog hitta då det finns många fina och skötsamma tjejer här.

"Kan jag få en kram pappa"

Attached: 1520534116049.jpg (1548x2048, 401K)

skräp som vanligt, tyvärr.

FY SATAN, jag är så jävla kuknärsynt, trodde det var ett legit välskapt barn först.

Attached: 111111111.jpg (225x225, 10K)

Tack och lov att vi har möjlighet att göra aborter i Sverige.

Har bokstavligen aldrig blivit erbjuden hjälp. Det där är en myt att folk är hjälpsamma

"Kom och lek med mig"

Attached: 1520534140661.jpg (1536x2048, 401K)

De allra flesta verkar dock rekommendera 3x5 framför 5x5 då detta leder till att man kan öka vikten snabbare.

Vem fan är det här? Antar att det är ett känt fall eftersom det finns fler bilder.

Det var han som började säga sanningen, ja.

det blir nog bra ska du se

Attached: DWp5Bo2U0AA6Ar7.jpg (846x1200, 86K)

Wtf Sverige.

Jag har blivit erbjuden hjälp flera gånger. Stora grabbar för mig som hjälpt mig med formen.

Alltså det är ganska sekundärt när du är ny. Huvudsaken är att du gör lyften, äter väl och håller i träningen och du ser resultat oavsett.
styrkelabbet.se/traningsprogram/ Här rekommenderar de typ samma som mig.

Never in my entire life met someone who hates the flag nor afraid to use it, except for arabs.

Attached: 1520533931876.jpg (2048x1536, 437K)

Och jag säger att de inte har tvingat på mig någonting. Självklart är det patetiskt utav kth men du är där för att lära dig att bygga raketer eller brygga biovapen, inte debattera invandringen.

Håper du har rett i det.

tror du att du är rolig eller nånting?

jag på bilden

Attached: 1506579048064.png (924x1019, 553K)

Sket fan nästan ner mig, kerstin på korset

Bara pinga städis och ignorera.
Missbildade ungar och skit brukar bli bortstädat.