/Norgetråden/

kald utgave

forrige:

Attached: Vinter.jpg (1724x1146, 623K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2kkZgQlxMwY
twitter.com/SFWRedditImages

>matchet med en håndfetisjist på Tinder
jaja

hortes spennende ut fåvæ, så lenge det er en jv og ikke en gv

Tredje for hestekuk

Installer gentoo

Er dette kommentarfeltet til vg?

Har hun fine fötter?

jeg bare lar disse ligge her jeg

Attached: alle er rik.jpg (698x484, 100K)

nei jeg vet ikke, er du stein stokk idiot i hodet kanskje?

Sjuende for kanadisk krigsmetall
youtube.com/watch?v=2kkZgQlxMwY

Akkurat kommet hjem fra arbeid, så da er det bare å gå rett i gang med å runke kuken

>kontanter
Basert

Hvor mye er det?

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Og hans far og hans mor undret sig over det som blev talt om ham. Og Simeon velsignet dem, og sa til hans mor Maria: Se, denne er satt til fall og opreisning for mange i Israel, og til et tegn som blir motsagt; men også din sjel skal et sverd gjennemstinge, forat mange hjerters tanker skal bli åpenbaret.

Attached: CED95A32-2C9D-4A4A-ACA9-804C05AF4D8F.jpg (1000x1202, 150K)

Stopp

Attached: 1483566587089.png (303x315, 214K)

Jeg har lyst til å begynne å lese boker. Anbefal. Ikke noe fiction dritt

Jeg har provd å telle det for når han har brevet. Hvis jeg husker rett så er det xa 75-85k der tror jeg

r3 når
3

n
å
r

>75-85k
ler og ler, hadde ikke törka meg bak engang med denslags småpenger

Attached: 56C66D69-39D0-4D47-852D-71EF494A3B2C.jpg (750x1033, 425K)

Utsende mitt er litt som en bilulykke, jeg er så stygg alle må bare glane.

Dfn håndfetisj, armhulefetisj, fotfetisj osv. er en greie, men ingen har fetisj for stygge menn

Hei user, det er fra skattefuten.
vi vil gjerne snakke med deg om et större kontantbelöp du er i besittelse av.

Våre politikere er ikke flinke, men vi som land har så mye penger på bok at det skal mye til for å knulle til landet ilopet av kort tid

jkidf bror

t. kjekk

Attached: 1533180390510.jpg (511x671, 33K)

jaja sånn kan det gå

Attached: hfbs.png (776x556, 315K)

Hunter S Thompson er veldig morsom å lese, hvis du har smaken for hans særegne stil. Hells Angels og Fear and Loathing on the Campaign Trail '72 er morsomme, kreative, originale og underholdende, men samtidig også overraskende smarte og innsiktsfulle. Jeg leste Fear and Loathing on the Campaign Trail '72 under presidentvalget i 2016, og antallet paralleller var svært overraskende. Det er ganske utrolig hvordan Thompsons innsikt og beskrivelse av et valg nesten 50 år siden belyste situasjonen rundt valget i 2016 for meg

>de vet ikke at vi alt har nådd "peak velferd" og fra nå av går det bare nedover

Attached: 1507417727231.jpg (650x427, 47K)

De pengene kommer til å bli brukt opp på de eldre i form av pensjon og pleietjenester

Det er nok bare Kalle og Göran som har kuket det til og sprengt et heimbrentapparat når de skulle vaske det med bensin.

les fiksjon ditt kontrære rasshöl

nei takk

Uten innvandring dor Norge

>"peak velferd"

Peak velferd var typ 1975 kompis.

Skal sjekke de ut

Har hele livet blitt fortalt masse tull om hvordan jeg bor leve livet, hva jeg bor velge for å få et godt liv og så videre. Nå har jeg fått ingeniorjobben familien ville at jeg skulle få i et stort velkjent firma, og jeg hater hver jævla dag av det. Hvor hardt rævkjorer jeg egentlig CVen min ved å si opp jobben og bare håpe at jeg finner noe annet etterhvert?

Uten utvandring dor Norge.

Vil faktisk lese boker jeg lærer noe av

Du kan soke på andre jobber uten å si opp

Gjor allerede det, vet bare ikke om jeg orker å bli værende her til jeg finner noe.

bibærn

setter egentlig tankene is ving

Attached: voldtekt.png (1370x422, 52K)

hvilke tanker da? at fantasi og virkelighet ikke er det samme?

Du kommer til å tape penger på det, både ved å være arbeidsledig og at neste arbeidsgiver ikke trenger å konkurrere om lonna di. OG hull i CV-en. Nei, ikke gjor det anonsen. Det kunne vært mye verre.

Det kunne vært mye bedre også.

du har tekniske fagböker til slike ting

lærer mye av fiksjon også, så lenge det er noe av litt hoyere kaliber enn årets populære påskekrim

Eg må drite

Penger er egentlig ikke viktig for meg, jeg har råd til å være arbeidsledig og lonnen min er allerede blant de laveste i landet for min utdannelse. Laveste lonnstrinn i en kommune vil innebære en solid lonnsokning for meg. Eneste problemet jeg ser er hullet i CVen.

les How Music Works av David Byrne. er noe av det mest interessante jeg har lest. tar for seg utviklingen av musikk gjennom tidene og hvordan forskjellige faktorer har påvirket hvordan musikk blir laget og hores ut

>Er ingeniör og har fast jobb i 2018
>klager som en drittunge

Tragisk fåvæ. Livet ditt kommer ikke til å bli stort bedre enn du har det nå, men du skal få lov til å ödelegge det hvis du vil din jævla barnerumpe.

t. skjermet nordmenn
Folk som sier vi har det bra nok her i Norge er helt sprengt i hodet. Skal vi være "bra nok" eller skal vi være best? Grunnen til vi faller på alle skåringene er at folk her har blitt late og tenker at vi har det "bra nok"

sutreanon er i tråden igjen ja, hvorfor kan du ikke la oss være offer?

Jeg risikerer livet, gjennom kontakt med antibiotikaresistente bakterier og arbeid i lukkede rom der akutt oksygenmangel kan være et problem, siden sjefen ikke gidder å bruke penger på verneutstyr, for en lonn som ligger LANGT under normal ingeniorlonn. Vil du overta er det stort behov for folk, for en tredjedel av avdelingen har sluttet siden sommeren og jeg vet at det er flere enn bare meg som soker på andre jobber.

Nye episoder av terrace house ute gutta!

Attached: 1514145890915.png (970x624, 286K)

Vi skal være best på humanitært arbeid

Höres ikke ut som en ingeniörjobb i det hele tatt fåvæ.

Det er også viktig å ikke ha NAV på CV-en

ville vært trist hvis noe skulle skje med dem...

Attached: 1bc0cd1a-e9e4-4487-a352-7af84c96fe7c.jpg (2048x1152, 292K)

Vi kan faktisk være det og samtidig være best på alt annet.
kokovenstre vil bare hardkjore ideologien sin rett i ræva vårs i stedet for å gjore noe produktivt

>bli smittet av antibiotikaresistente bakterier
>legene klarer ikke å redde meg
Kanskje dette er utveien gutta?

DET ER EKSTRA VONDT Å VÆRE ENSOM I JULEN

Attached: 1410026225839.jpg (306x306, 23K)

synes det gjör like vondt som ellers jeg

Det er det på ingen måte heller. Utlysningen var for en ingeniorstilling i et av landets storste ingeniorselskap, men det er minimalt med sammenheng mellom utlysning og stilling. Tittelen ble endret fra "fag"/"oppgave"-ingenior til en tittel uten ingenior i etter noen uker og "oppgave" som jeg opprinnelig trodde jeg skulle jobbe med har det vist seg at avdelingen ikke har.

Hva om jeg setter på CVen at jeg brukte tiden på å ta videre utdannelse og å pre å starte eget firma? For jeg er allerede påmeldt diverse fagkurs for å få mer faglig grunnlag for å få en skikkelig jobb og kan alltids starte et lite importfirma og se om det går noen vei.

Det er andre bakterier der som ikke nodvendigvis er dodelige, men som bare gjor deg sengeliggende med konstant oppkast og jævelskap i ukevis, i verste fall flere år, ingen garanti for at du dor.

Om du lukter noe rart når du går nedover gata, er du i Vaskebjörn By.
Ser du söppel i hele gata, er du i Vaskebjörn By.
Opp og ned gata er det bare söppel, negerjenter forsöker å få tak i negerguttenes penger.
Når du til og med ser en svarting med en stor bart, i Vaskebjörn By.

På hjörnet er det en neger med en dram i hånda, er det Vaskebjörn By.
Pröver å bomme penger av alle han kan, i Vaskebjörn By.
Ikke vær overrasket, ja du kan vedde på at i morgen står han der fortsatt.
Han pröver å bli full og full blir han, i Vaskebjörn By.

jeg kjeder meg. hvem vil ha bank?

Attached: 1525278728584.png (711x633, 192K)

du er stygg, feit og bleik! Du ekke en dritt bitch

ASL?

å föle meg ensom er normalen min nå..... selv når jeg er med folk så Föler jeg meg ensom

Har bare folt meg ensom en gang i hele mitt liv, når jeg hadde hog feber en gang for 2 år siden. Har aldri ellers vært ensom, selv om jeg kan gå uker uten å egentlig snakke med noen. Er vel en naturfreak.

Nasser BTHU

Attached: 238E24BC-A555-4CF5-A5C4-564A3A7F2075.jpg (750x1084, 566K)

Bioingeniorer er ingeniorer de og!

Så han sier at holobunga ikke skjedde?

*kaster papirfly med snǿrr på deg*

>ingen venner
>ingen jentevenn
>nesten ikke noe kontakt med familien
og forsatt föler jeg meg aldri ensom.

Har jeg depresjon? Jeg blir plutselig motivert til å få livet på rett kjor igjen, starter på Nav også videre.. Etter bittelitt mister jeg motivasjon igjen. Har vært preget av dette nesten hele ungdomslivet på skolen og er nå 23 sliter med det fortsatt. Jeg foler meg ikke deprimert, men er det sånn underliggende desperasjon?

*Gir deg bank fordi mobbing er aldri ok*

samme her broder, livet smiler

Attached: download.jpg (601x508, 94K)

Nei, men du er nok avhengig av internett og/eller spill.

neh, er alltid opp og ned med motivasjonen hos meg og jeg er ikke deprimert. noen ganger går alt av seg selv, mens andre ganger må jeg tvinge meg selv til å ta hvert eneste skritt. motivasjon er flytende og flyktig, disiplin er evig.

Kanskje jeg burde blitt bioingenior istedenfor? Tipper de har mindre å gjore med antibiotikaresistente bakterier enn det jeg har.

norrǿnt da?

Attached: 6wkjoa4z15.png (690x629, 347K)

>på butikken
>ser at hun ene jenta som er ansatt der stirrer på meg
>ser henne rett i oynene
>hun ser en annen vei
Torte ikke å stirre når du ble fersk nei, ikke innafor å le av min stygge, feite og bleike kropp

ser dere ikke bare på blodprover?

Dfn jobber i resepsjonen på hotell, ser ei blond jente sjekke inn her stadig vekk. Folk med kveldsvakter sier at menn ofte går inn på rommet hun leier i 23 tiden.....

Hva om hun fant deg attraktiv da?

Lær deg disiplin, så trenger du ikke motivasjon fåvæ.

Sett opp et hemmelig kamera

Ingenting med meg som kan bli funnet attraktiv...

Ingen stirrer på folk som de finner stygge. Jeg bare sier det

Du er bare lat

du, anonsen...tror du kanskje at de faktisk liker deg?

Si til neste mannen at han må betale deg 2k, hvis ikke anmelder du han for sexkjop

i incel miljoet snakkes det ofte om mentalcel. det er menn som egentlig ser ok/fine ut, men de er mentalt innstilt på at de er stygge.

hvorfor i helvete er det lov å selge men ikke kjope sex? hva om dette gjaldt heroin også

fordi kvinner som selger fitte er engler, og menn som kjoper fitte er demoner

dette er like morsomt som 25 cm mikropikk haha han later som om noe bra er dårlig helspro personlighet lol

Forsåvidt riktig, med mindre man har en forskningsstilling.
Neida, fins massevis av andre typer kroppsvæsker å se på!

"Hei konstabel, nei jeg kjoper ikke ecstacy, jeg bare står her og selger det"

fordi man ikke skal straffes for å være i en vanskelig situasjon, og det er beste måte å fjerne bakmenn/halliker

Er vel for at man ikke skal straffe kvinnfolk for å pröve å overleve.