/nederdraad/

In plaats van dat ik me zorgen maak over of ik mee ga met de pop cultuur of niet doe ik gewoon wat ik wil ongeacht wat anderen er over denken en DAT is hoe je moet leven. Jij bent een onzekere kankermongool die zichzelf onthoudt van dingen in je leven omdat je bang bent hoe dat gezien gaat worden.

ha dat zal ze leren

Iedereen in de wereld is een resultaat van zijn omgeving en ervaringen. Als je bepaalde media volgt dan heb je snel de neiging om erin mee te gaan omdat mensen geprogammeerd zijn om succesvolle mensen na te apen zodat we onze kansen op scucces kunnen verhogen.
Dit weten (((ze))) en ze gebruiken dit in de media wereld om het volk te sturen.

Jij denkt nu "Die domme incel denkt dat ie alles weet". En natuurlijk weet ik niet alles, maar jij bent geprogammeerd om dingen weigeren te accepteren omdat het niet in jouw wereldbeeld past. Het laatste wat mensen willen horen is dat ze fout zitten, maar ik doe dit niet om je te beledigen.

Je bent een slachtoffer van een systeem van indocrinatie. We willen iedereen bevrijden, en jou dus ook. Help ons.

Nee mongool degeneratie betekent dat het een negatief effect heeft en daar is hij tegen.

het goede nieuws: weekend

>Zit in de tram samen met een maat
>Conducteur komt bij mij
>Geef hem mijn ov-chipkaart
>Sukran
Wat bedoelde die koelie hiermee?

Het slecht nieuws: ik heb een ruft gelaten in jullie neonazidraad

Het slechte nieuws: WUBLUBLUBLUBLUBLUBLU!

Attached: Mighty_Morphin_Power_Rangers_006_Cover-3.jpg (659x1000, 177K)

Nee hoor ik heb geleefd hoe jij leeft. Tot het punt dat ik neerkeek op andere mensen omdat ze een product in hun haar deden zo van "heh jij geeft zo veel om wat anderen denken dat je tijd uit je dag gaat nemen om er beter uit te zien?". Het is een gaar, saai, kut leven. Ja je voelt misschien alsof je op een hoger niveau zit, maar ondertussen maak je zelf nooit iets mee. Je zit alleen maar achter je computer te schijtpalen en interacteert met mensen alleen als het moet. Dit was in voor mij in ieder geval zo, hoeft niet voor jou waar te zijn.

Nu geef ik *echt* niet om wat anderen denken als ik bepaalde kleren draag, muziek luister, dingen doe. En ik kan gewoon sociaal om gaan met vreemdelingen. Dit leven is veel beter en ik zou voor geen enkele prijs terug willen gaan naar die oudere denkwijze.

heb je ook een baan enzo