/mämmi/
SUOMI FINLAND -postimerkkipainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
en.wikipedia.org
youtube.com
youtube.com
en.wikipedia.org
youtu.be
yle.fi
twitter.com
nyymi nyymi nyymi... tapaamme jälleen
Pullea reimu
neekerit vittuun suomesta
ihana postimerkki tilasin 100
TÖÖÖÖÖÖT
Reimua ma rakastan ainiaan
On tuo katse kieltämättä hiukan psykoottisen näköinen
SUOMI
FINLAND
>Ei, nyymi lusikkaan!
>Ei nyymi, lusikkaan!
Tarkkana sen pilkun kanssa.
Olisi pitänyt olla isänmaallinen SSH-painos
Reimu ottaa rahaa vanhoilta miehiltä "palveluita" vastaan
Kuinka ollakaan...
jos oisin oululainen niin lottoaisin kun yli kymmenen yksittäistapausta osunut ouluun vuoden sisällä
Poikaystävä jätti, auttakaa...
Oltais oltu pian puol vuotta yhessä. Asutaan eri paikkakunnilla ja nähtiin about kerran viikossa niin että oltiin jommalla kummalla yötä koko vklp. Tiedän ettei oltu kauaa yhessä mutta tää oli oikeesti mun eka suhde missä mä oikeesti tunsit itteni rakastetuks ja rakastin itekin tätä jätkää niin älyttömästi. Olin niin varma että tää suhde tulis kestämään. Olin tosi läheinen sen perheen kanssa ja tiesin jo että haluan olla osa sitä. Me jopa suunniteltiin tulevaisuutta yhessä. No tänään tää jätkä kertoikin mulle että haluaa panostaa kouluun ja että haluaa olla yksin, ettei hänellä ole ollut enää 3 viikkoo tunteita mua kohtaan. Mikä pahinta tässä on se että olin viikko sitten (eli samaan aikaan kun hänellä ei ollut tunteita mua kohtaan) hänellä 8pv yötä. Hän käyttäytyi niin normaalisti silloin mua kohtaan, sanoi rakastavansa mua ja kaikkaa eli suoraan sanotusti hän valehteli mulle päin naamaa. Tää viesti saa sen kuulostaa niin hirveeltä ihmiseltä vaikka se on ihanin jätkä kenet oon ikinä tavannu. Se oli niin kohtelias ja hyväsydäminen. Tää jätkä jätti siis mut viestillä (vaikka sanoi mulle joskus että jos ikinä jättäisi mut niin tekis sen puhelussa tai f2f, hän kyllä sanoi ettei aikoisi jättää mua ikinä), mutta hän siis lupasi puhua mun kaa myöhemmin puhelussa... pelottaa hieman. Oon niin rikki tästä asiasta, enkä tiedä mitä tehdä...
anyone here one of those somalian niggers?
everyone except me
I'm zulu
Kunpa olisi keskellä metsää sellainen huvila. Ja siellä saisi ihanat nyymit asua, ja siellä olisi kaksi kerrosta ja molemmissa kerroksissa parveke, sellainen iso, ja se talo olisi tosi iso, alakerrassa olisi iso huone, jossa olisi tosi pitkä pöytä, jolla kaikki söisi puuroa. Sitten olisi yläkertaan aina matkaa sellaiset kolmet isot portaat, niin ne olisi kierreportaita ja ne menee ylös. Sit kaikilla olisi omat koneet ja omat huoneet, joissa olisi vähintään kaksi jäbää (naisia ei sallita kartanoon) ja molemmilla omat koneet. Isommissa huoneissa olisi enintään kolme huonetta ja yksi suihku. Sängyt olisi kerrossänkyjä ja niissä olisi kaksi kerrosta. Alakerta ja yläkerta.
Muuten saisi olla rauhassa mutta aamupala, päivällinen, iltapala olisivat pakollisia, ja ruokailu tapahtuisi isossa ruokailusalissa. Paikalle olisi pakko tulla. Ruokasalissa soisi klassinen musiikki, ja kaikki olisivat siellä ruokailemassa samaan aikaan. Ruokaa saisi ottaa lisää tai tuoda takaisin ”kotiin” eli omaan jääkaappiin. Paikassa olisi myös kaikenlaista aktiviteettia. Esimerkiksi puutarhasta huolehtimista, kalastusta sekä ihan vain ulkona olemista. Juureksia kasvatettaisiin myös. Ruoka suurimmaksi osaksi hankittaisiin omista puutarhoista, joissa myös kasvatettaisiin kauniita kukkia suurissa kauniissa puutarhoissa. Perjantaisin kaikki pukeutuisivat tyttöjen vaatteisiin mutta ei huoramaisiin vaatteisiin vaan kauniisiin mekkoihin sekä söpöihin kenkiin. Silloin olisi sallittua kikattaa kuin tytöt kerrassaan. Silloin olisi myös tarjolla jälkiruoaksi teetä, ja kaikki nauttisivat siitä ja siemailisivat sitä rauhallisesti omassa
porukassa ja kikattelisi söpöille vaatteille, joita olisi pakko pitää päällä. Sitten hoidettaisiin puutarhaa ja sitten olisi taas iltapalan aika, ja kun olisi tällainen tytyilypäivä, niin tarjoiluna olisi erityisen hienoa ruokaa.
Jälkiruoaksi olisi söpöä hyytelöä, vadelmakastiketta ja teetä. Sitten kaikki menisivät unille omiin huoneisiinsa.
Mikä tää vitsi on? 1000 jeniä ja sit se saa nukkua sillä aikaa kun toinen varastaa rahat laatikosta?
yup thats me
>1000
hello nigger
Melko homoa
Ooppa ny
establish comprehensive superstar
Subnautica oli kyllä hyvä peli, viimeinkin pääsin pakenemaan planeetalta ekaa kertaa.
Harmittamaan vaan kyllä jäi se ettei tuossa saanut missään vaiheessa kunnon aseita ja ettei ole mahdollista tehdä baseen semmoista trophy huonetta.
Toivoin että olis päässyt jossain vaiheessa metsästämään noita leviataneja ja sitten laittamaan niiden täytetyn ruhon näytille johonkin...
on kai teillä nyyminlihat jo maustumassa lauantaibrunssia varten? nyymistä ei saa maukasta jos sitä ei pidä marinadissa yön yli
ärsyttää kun en ehättänyt hakemaan kaljaa kaupasta
fasismia nämä aikarajoitukset, tahdon ostaa liuotinta milloin tahdon
*leipoo nyyminlihapasteijoita*
kaiketi tarkoituksella valittu hymyilevä_jyrkikuva.jpg
haluun panna noita
Ja niin edelleen ja niin edelleen ja niin edelleen
what do you think about our new stamp girl?
onko jyrki kuopionyymi?
tää on kyllä niin ärsyttävä suhisija
minkä takiä nykyajan """älyköt""" ovat tämän tasoisia paska-aivoja? samaa tyhjänpäiväistä roskaa meemipetterssonin kanssa
Oletko harkinnut että ostaisit sitä liuotinta varastoon? Mulla on kämpässäni varmaan 100 annosta alkoholia ja viimeksi join uutena vuotena.
Voisinpa muuten ihan sen takia ottaa viskin.
NYYMI!
NYT MENTIIN!
lirps lurps puhas kaas
Very cute.
No jo on odotettukkin
Heideggerin Masa taisi olla viimeinen suuri länsimainen filosofi
you forgot to send a postcard to commemorate finland's 100 year anniversary
where is the postcard?
Haluan kiduttaa jonkun vihervasemmistolaisen hinttarin kuoliaaksi. Ne on kaikki saman näköisiä taikinanaamoja samanlaisilla vaatteilla samanlaisilla paska-aivoilla, kukaan ei huomaisi jos yksi puuttuisi.
ei mulla mitkään varastot pysyisi
kuitenkin joisin itseni rappiolle ja masentuisin
helpompi ostaa vaan silloin kun tarvitsee
>t. paska-aivoinen taikinanaama
en pysty lopettamaan juomista
jos ostan, niin juon kaiken saman tien
Älä nyt tuolla tavalla ilkeile...
You didn't forgot to send those christmas cards right? RIGHT?
*tulittaa mämmin seulaksi*
EII ÄÄÄAÄÄAAÖAARGGHHLLRHR
*kuolee raa'asti*
huomena aijon humaluttaa
mulle käy näin herkkujen kanssa, onneksi en koskaan alottanut juomista
viime näkemästä onkin jo aikaa...
oispa viimeinen fantasia kolme nintendolla
youtube.com
no toi on tietty aika harmillista. Sitten ei ehkä kannatakkaan ostaa.
She looks like a psychopath.
it perfectly describes finland;
cute and small from the outside
broken from the inside
did you send those new years cards?
Aika runkata touhoulle. Mutta mille touhoulle runkkaan?
>touhoumer :D
kaikille
NYYMIH...
Kirjat ei suhise
Olen juonut kolme lavaa kaljaa tällä viikolla
Thank you for explaining clearly.
Yes.
Sille jäniskorvalle
youtube.com
Mikä tässä vanhassa jenkki puhetyylissä/aksentissa on? Nykyjenkit ei kuulosta yhtään samanlaiselta
Derrida, Foucault
what is finnlands opinion(the goverment/poltical correct) on the collaboration of Nazi germany and Finland during ww2 against USSR?
Did the finnish deport any of their people to concentration camps? or where there any resistance group in finland against german troops, at the same time they fought against USSR(like finnish communist, who fought against germans... or something similar)?
what is the opinions of finnish people, on the continuation war?
Your opinion on this, image: "As a thanks for not demonstrating brotherhood in arms"
en.wikipedia.org
hui
>Yes.
Well thats okay then.
hyvä biisi tässä rakkauskolmio animessa
youtube.com
we are too drunk to answer this but we were gud bois for the most part
Saako nyymiä piiskata jos se on tuhma?
me ei vastata koska se on proxy homo
>what is finnlands opinion(the goverment/poltical correct) on the collaboration of Nazi germany and Finland during ww2 against USSR?
Did the finnish deport any of their people to concentration camps? or where there any resistance group in finland against german troops, at the same time they fought against USSR(like finnish communist, who fought against germans... or something similar)?
what is the opinions of finnish people, on the continuation war?
Koishillehan minä runkkasin. Ja se oli hyvä runkku!
ennen
jälkeen
"We were just doing what was in our best interest at the moment"
This is what I was taught in school.
Oispa Vyöhyke
Jos se on tää
en.wikipedia.org
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Vitu stydii goaa hei jäbät
...
>02:00:01
>Enimmillään Suur-Suomi-aatteella oli kannattajia jatkosodan alkaessa. Silloin opettajien, pappien ja muiden akateemisen koulutuksen saaneiden aloittamaa aatteeseen uskoi myös iso osa tavallisista suomalaisista.
Niin uskoi myös moni tavallinen sotamies, vaikka _Tuntemattoman sotilaan _myötä asiasta on syntynyt toisenlainen kuva.
- Väinö Linnan sotilaat kokivat olevansa jonkinlaisella ei-oikeutetulla viikinkiretkellä Itä-Karjalassa. Kuitenkin, kun lukee kirjeitä, päiväkirjoja ja muuta aineistoa, niin kyllä ihan tavaliset sotamiehet, naiset, nuoret ja lapset todella uskoivat tähän aatteeseen.
>for me it was a necessary evil that didn't pay out for us.
>Pretty sad. I have heard that some hundreds finnish soldiers shifted sides to the Germans from bitterness.
it sounds, that you are sympatetic with the german nazis, this may mean that you are in favor of facist ideology, as it was the current way of goverment of nazi germany. Are you a facist? If yes, why? As in fact, our world has to the most part a negative view of facist ideas. And upholding such ideas must be meet with resistence from the wider spher of civilised folks. what is the meaning of this strugle?
would you have fought for germany if a more powerful foe had attacked it?
Voi juku mitkä numeraalit
jaa olit rölli
kolme köttbullaria ja kokis
>would you have fought for germany if a more powerful foe had attacked it?
I don't think so, I can't think of any mass mobilisation we have done for a foreign country.
Juu olen.
Tattis