/norgetråden/

Drep ulven-utgaven.

Forrige:

Attached: 1479751614553.png (1552x1340, 2.59M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=uGM22vz06u0
youtube.com/watch?v=RQz9NWn_B0Q
nettbutikk.bondelaget.no/produkt/49437209/bonde-skjorte-barn
vg.no/nyheter/innenriks/i/a61kd/nordmenn-jobber-minst-for-maten
nationen.no/kjekstad-pa-fredag/billige-bonder-og-forskjell-pa-folk/
amazon.com/Aoneky-Static-Outdoor-Climbing-Rappelling/dp/B073FCWQG4?keywords=rope&qid=1547325510&sr=8-10&ref=sr_1_10
youtube.com/watch?v=OMO-E4dSuoE
youtube.com/watch?v=qNPguBobQPY
youtube.com/watch?v=T3ztGgu9urk
youtube.com/watch?v=SRmCEGHt-Qk
youtube.com/watch?v=AtPS-pJwBL4
youtube.com/watch?v=2aJ2Vh_e2dQ
youtube.com/watch?v=BnaF4_LTovk
youtube.com/watch?v=NVOWQyE9S7k
twitter.com/AnonBabble

KOM UT PÅ BYGDA DU.. SE HVORDAN VI HAR DET!

Attached: DSC_0023_5456804a.jpg (480x321, 33K)

Hvorfor drepe den vakre ulven?

tredje for bedre vilkår for norske bonder

youtube.com/watch?v=uGM22vz06u0

hedmark vil bestå

den gjengse norske bonden er
>mokkete
>dum som et brod
>onsker kun å være bonde for å kunne skru og kjore traktor
>sytete
>like ubrukelige som navere

>masse sau på fryserlager
>nesten aldri sauekjott å finne i butikkene
Får meg virkelig til å tenke, holder bonden sauekjott tilbake for å opprettholde hoy pris?

Virket egentlig ganske bra fåvæ.

Attached: Meat-market-Athens-Greece.jpg (1024x768, 350K)

jeg er bonde og må si meg uenig

Attached: 1520121729_Sad pepe.jpg (400x400, 27K)

Nordmenn sluttet å spise fullvoksen sau på 70-tallet etter at de var oppvokst med fårikål som smakte for mye sau. Det er bare lammekjott som selges i dagens butikk. Samme prinsippet er det med höne, de blir til lim, bare ungkyllingkjott som er attraktivt.

Takk for at du lager mat til oss anonsen

kjottet der er så proppfullt av sproytemidler og dritt at det er ikke kjott lenger

Vil du at vi skal kun spise kjott som er neddopa på antibiotika?

Attached: olsvik-antibiotikagraf.jpg (908x680, 75K)

kjoper faen ikke drittkjott i butikken. bare homser og idioter som gjor det, makan til soppel. nei jeg har egen gård jeg.

dfn den nye romvennina klarte å overtale meg til å prove å spise kjottfri en dag i uken
hun skal lage salat til meg på onsdager

HOLD KJEFT! DETTE VET IKKE DU NOE OM.

Attached: images.jpg (245x205, 5K)

>tror utseende på maten betyr alt

Attached: ABx-use-graph.png (1780x1100, 187K)

Akkurat ferdig med et stevnemote som endte i heftig sex. Spor meg hva som helst

ikke forvent at anonsen som skryter av kjott fra hellas skal ha noe som helst av IQ

Slikket du hullet hennes?

bare hyggelig
youtube.com/watch?v=RQz9NWn_B0Q

Attached: 1532737541137s.jpg (237x212, 7K)

Tenk hvis hun hadde skvettet litt i sine egne klær da hun skvatt

Hva hadde hun på seg?

trang shorts og bh

Jeg ble bare litt imponert over at prisene var såpass lave. Er det dyrt i norge fordi de ikke bruker antibiotika, det er jo ikke noe logisk. De presser opp prisene fordi de har et matvaremonopol her i forhold til land som Hellas, det var det som var poenget. Det samme prinsippet kan du ta for vinmonopolet, i tyskland finner du flasker med vin på matbutikken til to euro. Man trenger konkurranse i markedet for å presse ned prisene og for å få et et bedre utvalg.

Hva hadde du sagt, gjort eller tenkt hvis hun hadde tisset en liten skvett i den trange shortsen?

hvor lenge var du i rommet for du sa "unnskyld"?
og hvor nære stod du?

hvor får man tak i litt anime? spor for en venn

Eg må drite

Er du en sånn derre homo?

Nei. Jeg liker ikke å sleike fitte. Kvinner er der for å gi nytelse til menn, ikke motsatt.

outland

vi har hoyere lonn i norge enn hellas, derfor er prisen lavere i hellas
den gjennomsnittlig greker bruker prosentvis mer av lonnen sin på mat enn den gjennomsnittlige nordmannen

vi har mye strengere regelverk enn EU når det gjelder matproduksjon, og det er mye dyrere å drifte her.
også er det ikke lov med sånne sammenklemte avlingsplasser hvor dyrene lever stillestående som sild i tonne.
ikke glem at matbutikkene star stor provisjon, det er ikke nodvendigvis et monopol men det er kundene som velger å kun handle via store kjeder.

Hva er galt med å ha antibiotika i kjǿttet da?

Det må finnes bedre steder du kan lire av deg om fetisjen din

har ikke penger

Få dere en sånn her en
nettbutikk.bondelaget.no/produkt/49437209/bonde-skjorte-barn

du kan bli resistent mot antibiotikas effekt og svekker immunforsvaret generelt.

Norge er europas billigste land å kjǿpe mat i, hvis man regner med forholdet for gjennomsnittslǿnn. vg.no/nyheter/innenriks/i/a61kd/nordmenn-jobber-minst-for-maten

I 1985 fikk bondene betalt kroner 2,85 per liter melk. Butikkprisen den gangen var 5,79 kroner
I 2010 var bondens melkepris okt til kroner 4,84. Prisen i butikk var blitt 15,50. Nå måtte du gange bondens pris med tre for å få forbrukerprisen.
I dag (2018) er bondens literpris 4,87 – ifolge februar-tallene på Tines medlemssider. Utsalgsprisen i min lokale Rema-butikk er 18,40 for Tines helmelk og 15,50 for lettmelka. Med litt slingringsmonn: Tre-gangen har bitt seg fast – og vel så det.
nationen.no/kjekstad-pa-fredag/billige-bonder-og-forskjell-pa-folk/
Er ikke bonden som er den gjerrige her

Det er trist fåvæ, ikke rart man har bestemt at kjottproduksjon er lite effektiv bruk av ressurser når halve dyret ikke brukes til mat.

få deg en sånn her
amazon.com/Aoneky-Static-Outdoor-Climbing-Rappelling/dp/B073FCWQG4?keywords=rope&qid=1547325510&sr=8-10&ref=sr_1_10

Er det galt at jeg liker jenter som tisser i buksa?

basert

>Er det dyrt i norge fordi de ikke bruker antibiotika, det er jo ikke noe logisk
Haha fy faen

Nope, men det er rart at du vil fortelle fremmede om det flere ganger i uka når de åpenbart ikke er så interessert. Finn deg et forum for sånt anonsen

Dfn blir forelska alt for fort......

>amazon.com/Aoneky-Static-Outdoor-Climbing-Rappelling/dp/B073FCWQG4?keywords=rope&qid=1547325510&sr=8-10&ref=sr_1_10
Jeg er faktisk en erfaren fjellklatrer, besteg det hoyeste fjellet i Dolomittene i host faktisk.

Hvor er det billigst å kjope kjott(som ikke er dodelig å spise) i Norge?

På sånne "outlet" matvare butikker. Fylte opp fryseren med 2kg entrecote for sånn 200kr. Eller så kan du jo finne en slakter, ikke mange av de igjen, men de gir deg et fint stykke kjott til en ikke altfor verst pris.

Om du kan slakte selv er det billigst å kjope et helt dyr av en lokal bonde fåvæ

husk at du ikke trenger eller burde ha særlig mye mer enn 500g rodtkjott i uka.
så kjop kvalitet hvis du forst skal ha det.
vil du ha det billig så kjop f.eks 2xkarbonadedeig hos coop til 70kr.
eller firstprice kjott som det står produsert i norge bakpå

>sprengermamma var 10/10 sotnos da hun var ung
>spernegerpappa var 10/10 Tor Tordenkuk kjekkas da han var ung
>lillesoster er 10/10 Silje Slimfitte sotnos
>storebror er 10/10 Tor Tordenkukk kjekkas
>jeg er 2/10 autistisk taper som ikke tor å snakke med ukjente folk
Sprengermamma må ha sexet postmannen eller noe mens pappa var på jobben

Jeg gråter jeg.

youtube.com/watch?v=OMO-E4dSuoE

Kan kjope kjott i Sverige også. Bare sjekk hvilket land kjottet kommer ifra forst.

>produsert i norge
Hvorfor?

Kjott i Sverige er sproytet fullt av saltvann.

Attached: 2d290f02-8e16-49b2-b0a2-051054d67f65.jpg (800x300, 39K)

Brev familiebilde

As-salamu alaykum, kan vi hjelpe deg med noe?

Attached: sy53b8db.jpg (1000x750, 979K)

>mfn spiser 500g rodt kjott til middag nesten hver dag

Attached: fqzkd7yqzei11[1].jpg (320x475, 22K)

youtube.com/watch?v=qNPguBobQPY

Sjekk ut denne du.

Spors hvilket produkt du kjoper det

>husk at du ikke trenger eller burde ha særlig mye mer enn 500g rodtkjott i uka
Fant den venstrevendte.

kaster inn håndkle jeg gutta

>drar til Sverige
>kjoper kjott fra New Zealand
>beste og mest saftigste kjottet jeg har smakt
Hvorfor skal jeg kjope norsk?
>men antibiotika
Se denne Anonsen sitt brev

FOR Å STOTTE DEN NORSKE BONDEN OG FOR Å BIDRA MED SKATTEKRONER TIL DETTE FANTASTISKE SOSIAL DEMOKRATIET

Jo mer antibiotika du får, du toffere blir immunforsvaret ditt og til slitt blir du immun. Å unngå antiobiotika er den samme logikken som holder barn fra å leke i urene omgivelser og utvikle sunn motstand mot sykdom og slikt.

>han er redd for en liten sopp.

Attached: Black-Man-Laughing-In-The-Bath-Tub-Drinking-a-40oz-Beer.gif (228x180, 1.6M)

Jeg har lyst til å flytte til New Zealand

Norske bonder/joder kan dra til helvete fåvæ

>
>Jo mer antibiotika du får, du toffere blir immunforsvaret ditt og til slitt blir du immun. Å unngå antiobiotika er den samme logikken som holder barn fra å leke i urene omgivelser og utvikle sunn motstand mot sykdom og slikt.

Attached: 1507486168286.png (645x729, 14K)

handler ofte i kurderbutikken her jeg bor...... mye bedre gronnsaker der enn hos kiwi og rema

Er det vanlig å gå til Sverige for å kjope mat? Maten i Sverige er mye billigere?

youtube.com/watch?v=T3ztGgu9urk

problemet er ikke at du utvikler resistens mot antibiotika, problemet er at bakterier muterer og ut utvikler resistens mot det

Ja.

Ja, det kjopesenteret som omsatte for mest i Sverige ifjor var Nordby senteret som ligger rett over grensen
Totalt brukte nordmenn 15 milliarder kroner (over 6.5 milliarder złoty) på å handle mat, alkohol, tobakk og diverse i Sverige ifjor

Nordmenn reiser til Sverige for billig mat.
Svenskene reiser til Danmark for billig mat.
Danskene reiser til Tyskland for billig mat.
Tyskerne reiser til Polen for billig mat.
Hvor reiser dere for billig mat?

Dfn alltid likt Tyskland

Hvem kommer til Norge for bilig mat?:)
I Polen jeg var i Slovakia, men jeg vet ikke hvis det vaere mye biligere, horer ut Ukraina er billigere, men jeg har aldri vaert der.
Takk for forklarte alle sammen.

>Hvem kommer til Norge for bilig mat?:)
Ingen, vi er dyrest i nord-europa

>Hvem kommer til Norge for bilig mat?:)
Russerne kommer hit for billige bleier, men de er de eneste som reiser hit for å handle

Jeg vet, Norge er dyrest jeg sier det litt ironisk.
>bleier
Jeg horer ut om det. Mammas venn sa at hun kjopte blieir i Norge.

bleier*

Russere kommer hit å kjoper europeiske produkter som er boikottet eller bannlyst i Russland

Jeg vil aldri sier at Russere kommer til Norge for kjoper btw.

Det er russere fra Murmansk

youtube.com/watch?v=SRmCEGHt-Qk

Attached: maxresdefault.jpg (1280x720, 149K)

youtube.com/watch?v=AtPS-pJwBL4

Attached: img.jpg (1140x1254, 170K)

bare nasser i kommentarfeltet jo

Basert

youtube.com/watch?v=2aJ2Vh_e2dQ

Attached: 1527095411016.png (794x578, 62K)

noen som er med på containerdykking ved jekta?

Prov den her da, kanskje de ikke er der:

youtube.com/watch?v=BnaF4_LTovk

>åpner en moet chandon champagne mens jeg horer på denne:
youtube.com/watch?v=NVOWQyE9S7k

Sånn går'e gutta, drep ulven, sieg heil.

Håper for all del at du har riktige glass.

20 år gamle lillesoster er sur på sas fordi bagasjen hennes ikke kom når hun landa i ny york
spurte jenta om hun hadde reiseforsikring, det hadde hun ikke. hvorfor reise på ferie uten reiseforsikring? jbs

Husker jeg leste en artikkel i fjor sommer om et par som fikk bagasjen sin forsinket med en uke. De ville ikke kontakte forsikringsselskapet pga. miljoaspektet fordi da måtte de kjope nye ting

Hvordan husker du det?

Er du en sånn derre rik faen?

>Norge
>Noreg
>Norga
Hvorfor ikke slenge inn Vuodna og Nöörje også? Hvorfor skal nordsamene få sin Norga når ikke de andre samene er representert?

Attached: 69995512.jpg (643x904, 179K)