Attached: 1519305911308.jpg (1100x1453, 269K)
Sverigetråden - den okände landshjältens upplaga
Gabriel Harris
Kayden Foster
takbir
Levi Bennett
Första för nationalism och ett svenskt Sverige
James Campbell
Hudson Wilson
Benjamin Mitchell
he se
David Brooks
Nej
Jag var törstig, hade slut på mjölk
Hunter Hill
skulle heemat nbögen med dina sjuka GÅKNAS-vinningar
Brody Barnes
Bara småbarn dricker det. Du kunde likaväl ha köpt en påse Tom och Jerry lördagsgodis, det hade varit på samma nivå
Joshua Miller
>helgen är snart över
Jaha
Brandon Hill
What is the backround of the picture?
Benjamin Lopez
heemar dig
Dylan Allen
aftonbladet.se
baserade postnord som kämpar och krigar sig fram på vägarna för att våra paket ska komma i tid
Joseph Perez
buskar and trees
Elijah Brown
>dkn varit neet så länge att dagarna inte längre betyder något
Hunter Martinez
Krille P när han låg i lumpen
Jaxson Fisher
>Till slut kör lastbilschauffören in i personbilen. >Men trots det vägrar han att stanna.
>Michel ringer då 112.
Baserad polack favä
Adrian Wilson
>romeo-grupp
>enbart till för att heema och gripa folk i
demonstrationer
ganska koolt jobb favä
Nicholas Green
>Han känner sig rädd för postnords >lastbilschaufför
James Myers
Låter bra favä
Alexander Morgan
/svt/s officiella tiktokthot är Lucifersexdoll
i.4cdn.org
Julian Wright
>det bor 75,323 polacker i Sverige
>alltså 0,74% av befolkningen
>Sverigetråden har omkring 100 brevare som högst (oftast närmare 60)
>sannolikheten att det finns mer än en polack i tråden är alltså väldigt låg
med andra ord: han från AFA Sthlm som brevade ett register på högerfolk med ett polskt filnamn är antagligen samma brevare som polacken som hatade på tyskar i förra tråden
Parker Jenkins
zoomern....
Ryder Collins
>den där spinkiga sojapojken till vänster tror han klarar gripa någon
sött
Jonathan Barnes
man bara vet att snubben i slutet är en riktig omloppsbanare
Sebastian Clark
Polenbrevaren har varit här länge
Du kan söka på zrsut ekranu under filnamn i arkivet så hittar du hans brev
AFA-brevet var bara bete
Jackson Walker
>vara så här fakking paranoid
Tror du på allt som brevas i tråden? För jag har brevat en hel del osanningar
Samuel Smith
>en tyskhatande polsk kommunist
HAHAHAHAHAHHAHAHA
Nathaniel Rivera
ÅH NEJ NEJ NEJ
Dominic Carter
Zach Hill är fortfarande söt! 39 år ung.
Colton Scott
>när dampus börjar dampa på polacker för alla transor är borta
Caleb Long
vill bli fastspänd på ett bord och bli avlad av anons
:-:
Josiah Ramirez
Du är inte rolig.
Joshua Brown
abooo f1h1 mann1
>dkn ingen svenne pv att hatknulla varjedag
Luke Myers
man är inte dampus bara för att man hatar p*lacker
Zachary Mitchell
Vad gillar Dampus egentligen? Har han några drömmar eller intressen förutom att bara sterilisera tråden?
Nolan Cook
är väl än mer anledning att vara rädd
youtube.com
skulle vara ganska baserat att vara lastbilschaffis ändå. särskilt som man har 0 uppmärksamhet och ansvarskänsla
Easton Adams
Det kan bli svårt, vad har du gjort med din axel? Har du applicerat värme på den om du nu haft ont ett tag?
Inte ett ord för hon är inte här igen förrän imorgon, skojbrev på kanalen är dessutom inte otrohet.
Levi Nguyen
>d-d-d-d-d
Alexander Rogers
sen när fick amaliaanon en fv?
är det en flicka (pojke)?
John Gonzalez
>dkn den söta polska tjejen lämnade träningsgruppen
Landon Jones
Spelade fortnite i 45 minuter. Var bland de sämsta spelupplevelser jag haft. Hade inte kunnat vara mindre tilltalande. Varför är det så populärt?
Kevin Jenkins
vad?
Liam Peterson
>träningsgruppen
nbögen..
Jaxson Foster
Antika "samlarobjekt" för 11000 kr
Robert Ross
Lucifersexdoll eller som jag kallar henne Queen Lucy är baserad, hennes skönhet är gränslöd och henner humor sublim.
Hon är sannerligen en gåva från gud till oss dödliga.
Jaxon Williams
>dkn ingen laca pv
Jaxson Johnson
Runka på LSD är faktiskt skönt. Rekommenderar det till alla.
Gavin Morgan
Håll käften. Är en cyborg på sin höjd
Ryder Baker
har slagit vrbottar med vrnävarna i fyra (4) vrtimmar nu
Adam Brooks
>han är inte med i avsladden
Samuel Sanders
Gamla nyheter, hon har bara flickbitar och har så också alltid haft så vitt jag vet.
Justin Hughes
1. Nej, men det antyder ursprung. Har man varit i forna östtyskland ser man folk inte går att skilja från östeuropéer vare sig i utseende eller mentalitet.
2. Du vet lika väl som jag vilken undergrupp av R1a jag menar, och du vet säkert också att prevalensen ökar linjärt med närheten till Polen.
3. Gdansk är ursprungligen polskt, kommer från floden "Gdania" som i sin tur kan härledas från de polska (inte ens urpolska, det är vanlig polska) orden "ku dania", vid botten.
4. Håller med och givet detta (dvs att slaver inte skiljer sig nämnvärt från germaner som kulturskapande folk) är det därför vägledande i hur många ortsnamn i östtyskland som har typiskt slaviska ändelser.
5. "tyskar" fanns inte som identitet eller enhetlig grupp vare sig under folkvandringarna eller medeltiden. Ingen mark fanns att "ta tillbaka" eftersom inget befästes.
Easton Mitchell
Berätta mer om denna "gåvan" är du snäll
Adam Morris
>ställer en intressant och viktig fråga
>blir ignorerad för att tråden är upptagen med att diskutera anime och bögsex
Logan Rogers
>zomg hennes bröst skumpar när hon gör tiktokvideor jag är käääääär, så har hon typ humor för hennes bröst skumpar och det är musik på i bakgrunden
Xavier Scott
För att ni vågar aldrig breva den.
Jace Cooper
Jag och grabbarna
Jonathan Davis
zoomers är sjuka i huvudet
Christian Rogers
Den skulle bli bokstavligen heemad.
Gabriel Rogers
insha'allah bröder
Jose Roberts
testa att runka på 2-cb istället, lovar att du kommer gilla det
Dylan Stewart
Blake Sanchez
Tack, detta är ett bättre svar än vad han själv hade kunnat komma upp med
Dylan Jones
Varför ska man klippa sönder sitt gamla bankkort?
Varför inte låsa in det hemma och ha som reserv för när man tappar sitt nya och måste spärra det?
Hunter Brown
Gdánsk kommer for Gutskathja, eller på latin Gothiscandza, enligt wikipedia
Ortsnamnen kommer just från att slaverna drev bort/utrotade germanerna medan germanerna skonade och assimilerade slaverna
Många av de östgermanska folken bosatte sig i dagens tyskland och är en del av dagens tyskars förfäder. Dagens polen var germanskt ca 300 f.kr-500 e.kr, så jo, de hade ett riktigt anspråk på den under medeltiden.
Joseph Wood
jag vill slå ihjäl varenda jävla tiktokhora
Jace Cooper
Nazism har alltid varit homo-erotisk, delvis avsiktligt. Man inspirerades av de greko-romerska öppet homosexuella idealen, den nakna manskroppen, den perfekta mannen som symboliserade de egnas skönhet och strävan. Nazisterna var militant mot "moralism", och ansåg det naturligt att avbilda vackra ariska män och till och med kvinnor helt nakna.
Uniformerna säger också en del om den homo-erotiska skönhetsfixeringen. Jänkarna kom i gröna overaller, tyskarna i Hugo Boss-kostymer, hitler jugend-frilla, ridpiskor, glansigt läder och hjälmar förfinade av partiet för att framhäva soldatens skönhet.
Sen skickades bögar till koncentrationsläger för att "botas" (även om det finns många vittnesmål om hur vakterna sket i att bögarna använde sin läger-valuta för prostitution), och flertalet dog av överarbete, sjukdomar och svält, men det låg väl mer i tiden.
Nicholas Morris
>skojbrev på kanalen är dessutom inte otrohet.
Är bara ett sammanträffande att du passar på att skoja till det när inte fvn är hemma och kan se det. :3
Chase Roberts
även om detta är en 9gag/reddit jagjag är den alltid lika härlig
Logan Moore
får man en inbjudan om man skriver vad man heter?
Jack Phillips
lägg till mig
Joshua Collins
Hur mycket skulle ni nynazister älska Sjöstedt om V röstade nej?
Jaxon Bennett
Något speciellt scenario du föreställer dig när du går full Rocky Balboa på bottarna? Har du mycket frustrationer att ta ut eller är det bara väldigt roligt i sig självt?
Samuel Turner
Man klipper kort som inte är giltiga längre för att det står ditt namn och din fucking bank på den, dessutom ett nr som kan kopplas till ditt konto om man har hjälp från insidan.
Elijah Mitchell
Baserat
Adam Ortiz
hade vart roligt bara för att reta annie
Luis Mitchell
>ha som reserv
Grejen med ett nytt kort är ju att det gamla inte fungerar längre...
Daniel Bailey
vill ju inte ha in kreti och pleti
Luis Turner
Inget moderland utan dig, kamrat Sjöstedt
youtube.com
Eli Green
Nä, det gamla kortet är inlåst i kassaskåpet i min lägenhet
Just det. Så var det ja. Bara 10 dagars överlapp mellan giltighetstiden
Jayden Bailey
om det finns en avsladd skulle jag verkligen uppskatta att få vara med :)
jag heter Yuuki #7910
Ayden Russell
och?
Bentley White
I princip alla lingvister (och sunt förnuft) har avgjort att Ku dania -> Gdania är det rimligaste ursprunget. Inga "germanska" bosättningar från "300f Kr - 500 e Kr" fanns kvar på medeltiden, inte helller deras invånare. Kontinuiteten var noll och det fanns aldrig någon etablerad germansk stat på den marken, alltså kan ingen germansk nation hävda anspråk. Du fattar väl att det måste till någon slags högkultur och statbildning och kontinuitet för att kunna hävda sånt? Alltså man hävdar inte anspråk på område x för att någons förfädader bodde där, man kan försöka hävda det om det funnits en etablerad statsbildning eller nationell kultur på det området som fortfarande existerar i någon form.
Cooper Martin
Facking skakar av ilska fan vad jag hatar östeuropéer. GÖR DET IGEN DIRLEWANG!
William Russell
Ja men de flesta av oss har inte ett 500 kg kassaskåp hemma och om vi hade det skulle vi inte fylla det med plast.
Christopher Gomez
d1a
Mason Powell
Orsak och verkan, men otrohet skulle jag inte drömma om, det har jag inte i mig.
Parker Johnson
>dkn ingen maskulin bf
Ethan Bailey
ta ditt liv
Samuel Sullivan
>dkn dampus lade till mig och sade att jag borde dms
jag trodde ju att det fanns en avsladd...
:(
Jose Cook
d1a, stjäl hårt arbetande svenskars jobb, fy fan för slavfolk och fy fan för trälberg
proletärer förena er!
Juan Martinez
haha aa
Jacob Moore
evve, du kan ju bara gå tillbaka till grindr/bodycontact som du brukar göra och knulla gubbar. Ingen vill bli din pv, du är sönderknullad och äcklig.
Logan Price
kommer den absoluta galningen Sjöstedt att vandalisera regeringsmissbildningen?
Ryan Jenkins
Vet att du är alldeles redig och hyvens för att vara otrogen mot din käresta. Kunde inte låta bli att driva lite :3
Zachary Thompson
varför så elak? jag vill ju bara vara med
Gavin Williams
Om du har tur så lägger en av bögarna till dig. Bara vänta och se!
David Reed
Centerpartiet vill skapa ett 3 månaders uppehåll ifrån försörjningsskravet där en blatte får ta hit hela sin familj och sätta dom i en nyrenoverad tvåa utan något som helst krav på att denne ska kunna betala ett öre.
Charles Thomas
Ja varför inte han är ju kommunist så huliganism kommer naturligt