Sverigetråden - ᚾᚢᚱᚦᛁᛋᚴᛅ:ᚢᛒᛚᚬᚴᛅᚾ

Attached: p0nu7jv4kZ1t1e0rio4_540.jpg (540x540, 35K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=EhHoZfobsv4
youtube.com/watch?v=zHAu55Y4d_4
i.4cdn.org/wsg/1546784205896.webm
i.4cdn.org/wsg/1546772091498.webm
svt.se/nyheter/svtforum/
youtube.com/watch?v=2nX_q5DNcU4
twitter.com/NSFWRedditGif

Första för nationalism och ett svenskt Sverige

Varför tar ni inte en skön promenad istället för att sitta här och bråka om allt?

Ti och Frö inte Týr och Freyr tack

youtube.com/watch?v=EhHoZfobsv4

>5:14

HAN SADE DET
>HAN SADE DET

H A N S A D E D E T
A
N

S
A
D
E

D
E
T

>trafik
>buller
>asfalt
>folk i vägen

väldigt skönt promenad som stadshanrej

för sent lmao

Det här låter som en bra idé. Önskade att jag inte bodde i staden just nu bara.

........

Attached: IMG_20190113_123143.jpg (1814x1292, 769K)

Äh-varr med andra ord?
fel

>promenad i Stockholm
Sheeeeit

Jag är för gedigen för att vara chad

Attached: 1526385243647.gif (700x500, 15K)

Jag på bilden.

Attached: 1547372728868.jpg (760x900, 45K)

Påminnelse att svensken länge var flera folk och vår historia de senaste 400 åren är ett enda långt kulturellt folkmord

user, skärp dig.

Attached: 1527515933212.png (619x903, 618K)

Jag vill knula Greta favä

FÖ HE
till

Du förstår väl att det finns olika typer av invandring? Om en dansk eller indisk ingenjör väljer att komma till Sverige för att arbete så är det invandring. Om syriska flyktingar kommer till Sverige för att söka skydd så är det invandring. Den senare sker främst pga humanitära skäl medan den tidigare sker främst pga ekonomiska skäl.

Köper inte att invadrare är en homogen grupp. Vi har grupper av invandrare som tillför Sverige mycket mer än vad gruppen etniska svenskar gör samtidigt som vi har grupper som inte gör det. Som sagt så är inte flykting invandring arbetskraftsinvandring och jag har därför aldrig hävdat det.

sluta breva ditt cepe

>sitta och reflektera över kultur istället för att leva livet

Nej alla skandinaver är samma folk. Danskhet, svenskhet, norskhet är sociala konstrultioner.
Vi borde skapa en enda nordisk kultur som är stark nog att stå emot utomnordiska influenser

Jag vill ha dig

Attached: 1546497020970.jpg (720x720, 47K)

>bo mitt i ingenstans med sämsta möjliga vädret

När kommer du ta livet av dig?

>ba stäng av hjärnan lmao
>tänk inte ba lev
staden av dig

E-vharr

vad fan är leva livet user det är en söndag förmiddag vad vill du att jag ska göra????

är ingen sorglig neet

du är vad som är fel med norden, varje socken ett eget folk

>dkn

Attached: 1528212690463.jpg (2028x900, 441K)

fel

>Ehwar blev evve
Hmmm, fyfan för transor

Hade du haft fru, barn, intressen, riktiga ansvar, villa osv. hade du knappast suttit och haft ångest över svensk kultur de senaste 400 åren

ser kallt ut favä

youtube.com/watch?v=zHAu55Y4d_4

okej, zoomers, detta var iaf roligt - varför brevar ni inte mer sådana tiktoks istället för konstiga tjejer som mimar?

VERKLIGEN får man tängka

Attached: dödskalle-tänker.png (580x624, 283K)

>låt mig berätta hur du ska uttala ditt namn

Visste inte att man kunde köpa asahi utanför Japan

Attached: 1516617942896.jpg (600x600, 36K)

brevade ju dessa i förrgår
i.4cdn.org/wsg/1546784205896.webm
i.4cdn.org/wsg/1546772091498.webm

gosmorgon!

Attached: 1547149844615.jpg (880x660, 69K)

Dummaste jaf hört. Slutar man reflektera över saker bara för att man gifter sig och skaffar barn?

>du är vad som är fel med norden, varje socken ett eget folk
Vi lever tyvärr i en globaliserad värld, små kulturer överlever inte, de blir assimilerade av den globala angloamerikanska kulturen.
Då måste man göra uppoffringar för att våra folk inte ska bli helt rotlösa.

Du borde ha valt Evar och inte EhwaR om du har bestämt dig för att uttala det fel.

Evv-harr

Om något så har småkulturers viabilitet blivit större, en monokultur byggd på efterbliven skit som typ skansennationalismen är bokstavligt talat satan

Nej jag ser mig inte som svensk jag är en nordbo

Attached: KoAvFZk.png (859x960, 327K)

Nej, det sa jag aldrig. Man slutar bara bli besatt av stora begrepp man inte har någon kontroll över. Tror du en stabil och lycklig person sitter och har ångest över så kallat 400 års kulturellt självmord?

Yee-haw

>Grupper av invandrare som tillför mer än vad etniska svenskar gör i sitt egna land

Bokstavligen du åker upp först i lyktstolpen på repets dag.

Varför kommer H före R i namnet om det uttalas tvärtom?

undrar om man är bög ändå.
har märkt att alla bilder jag sparat på datorn är på män, sparar aldrig bilder på kvinnor jag tycker är attraktiva, bara på män jag tycker ser bra ut. Pratar inte om porr, utan bara vanliga bilder.

Små kulturer kan omöjligen konkurrera med de större kulturernas kulturutbud.

Okej flampan

Varför antar du att allt intresse är besatthet och ångest?

Ja det låter jävligt bögigt dds

du e mongo

Bögtranspsykfall kan vara bra föräldr-

Attached: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.png (981x624, 947K)

Var hittade du denna bilden på mina potatisdöttrar?

I ett sunt samhälle hade dessa människor suttit inlåsta på psyk.

Tråden består av ostabila och ensamma individer som ofta skriver om sin ångest och depressioner. I tråden skrivs det konstant om stora begrepp som nationalism, kultur och hur dåligt folk mår av att allt inte är som de vill. Tror du allt det bara är ett sammanträffande?

då var det dags för innebandy

Spelar du?

Ingen bryr sig psykfall, dds

är kantaanon trådens största lögnare? han för fan en ny historia varje vecka

asså mannen det är jag som snackar om kulturer och skit, jag har ett välbetalt jobb, flera väncirklar och alla verktyg jag behöver för ett dugligt liv

visst mår man piss då och då men det är normalt, jag är ingen jävla kaosneet bara intresserad av annat än pengar och fitta

>Ett barn ser upp till sina föräldrar mer än något annat
>De är bokstavligen hela deras värld
>Mamma bytte kön, jag vill vara som henne
Kanske inte är vidare ansvarigt att ha barn som trans person, iallafall inte om barnet vet att man är trans.

Låt han vara, han har säkert inget och är ensam och vill inte bli ihop med någon. Hur mycket än han babblar om det.

d1a oironiskt

Inte ett argument.
Hur ska du bevara lokala kulturer förövrigt? Dialekter t.ex. Är utdöende tack vare massmedia och internet.
Hela svenska språket är fan på nedgång med tanke på hur mycket engelska folk använder

Näst jobbigaste brevaren i tråden, precis efter dampbögen "moku"

Inte på professionell nivå men ja
Mm strax

kolla på island

Har aldrig sett dig skriva om olika kulturer i tråden tidigare.

d1a.
Det är bara ursäkter som kommer från olycka. Allt för att inte vara kritisk mot sig själv, det är Sveriges fel, även att det är ett av världens bästa länder man kan födas i.

Det var inte snällt sagt. Men då jag, och förhoppnings vis du, vet att det där om repets dag bara är en nazistisk feberdröm är jag inte så värst orolig.

jag är anonym

>tråden bråkar om exakt samma saker som vanligt

Attached: 15137884943.png (671x519, 146K)

>låt han ljuga sig blå

Grabbar, jag har en kompis som är vänstercuckbög och är med i V och han säger att alla i hans distrikt vill rösta ner sossarna. Tror bestämt det händer.

Attached: ökenfröken8.jpg (1080x1336, 142K)

Ja, utan tvekan

Hva syns Svenskene om sin nye regjeringen?

Det är för sent för Sverige att göra som Island.
Sedan tvivlar jag på att deras kultur är lika stark bland unga som växt upp med Internet.

Ingen bryr sig

"okej"

ok

Vad har han ens ljugit om?

>nya regeringen
*blockerar din väg*
heh.. inte så snabbt

Attached: image.png (364x360, 315K)

Vi har ingen ny regering, bara ett förslag

Varför mobbar alla coolanon? Har ens gjort något mot en enda av er?

Mannen, när samhällets rättsvårdande instanser brakar ihop sker det skitsnabbt. Att vi står inför ett Jugoslavien är bara fakta om inte något göra och det rejält.

Du och andra pissliberaler åker upp i lyktstolpen före kommunisterna. Det går nog tom att muta dem med en brödbit att göra det åt oss så vi inte blir andfådda med tanke på hur feta och vidriga ni är.

får humörsvängar hela tiden, hur botar jag detta?

Attached: 1540377287613.jpg (604x604, 99K)

Ja för han kommer inte sluta.

Moku vi ser igenom det

Attached: p.png (629x337, 220K)

Sverige är för avlångt för att styras från en stad...

svt.se/nyheter/svtforum/

De liberalas lösningar tjänar inte den svenska kulturen väl, att köpa sig fri från mångkulturellt förtryck på en liberal bostadsmarknad är att jämföra med en helvetessituation inte frihet!

Hjälp till att sprida en faktabaserad verklighetsbeskrivning! Politikerna ska inte kunna låtsas att det inte finns problem längre!

youtube.com/watch?v=2nX_q5DNcU4

Attached: svt.jpg (1000x1000, 273K)

Ät stadigt
Sluta ha damp

varför fortsätter han om ingen tror honom?

Attached: Skärmklipp.jpg (228x77, 7K)

owo vad är detta

Attached: ???.png (705x234, 20K)

Byta miljö, gå en promenad oavsett väder!

Vad har han ljugit om?

Knark.

Attached: 1531285690744.jpg (222x235, 15K)

Han bryr sig inte om någon tror på det. Så länge han får säga det. Liksom, du kan inte motbevisa hans påstående.

dds Biancacucken. Bara du är så här besatt av moku