/masr/ مصر

نسخة الغيرة
قديم

Attached: 1538911877068.jpg (1280x720, 162K)

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s1b3CQxCLLWA
youtube.com/watch?v=4kRqYk07MPc
twitter.com/NSFWRedditImage

first for egyptians are mena's poo in loos

In some aspects, also mena's America in some.

Not to defend m*sr but I find them more the china of /mena/ tbhtbhtbh

كسم البربر عديمي المنفعه
لا تاريخ
لا علم حديث
لا ثقل سياسي او اقتصادي
لا جيش حديث
لا فن او فنانين ذي قيمه
>انا ابيييض رييييييي
مثيروون للشفقه
اتفوووووووو

No no It's India lol

Attached: 1532244238199.png (326x326, 35K)

وانا صغير كنت بفتح الرسيفر و اجيب القمر الاوروبي اول ما اهلي يخرجوا واقعد اشوف سكس و اضرب عشارى ومكنش فيه اي حاجه بتطلع بس كنت بحس بالنشوه بعدها بقيت بنيك اصحابي الولاد بتوع المدرسه و اصحابي الجيران و كنت بقدر اقنعهم يمصولي زبي . ومره قعدت العب في كس بنت صاحبة امي والكلام ده كله في ابتدائي من غير اي حد مايعرف غير الشخص اللي بنيكه حتى اللي بنيكهم ميعرفوش اني بنيك غيرهم لما طلعت اعدادي بقي بقيت انيك اي خرم و اضرب عشره على اي حاجه ومن غير ما حد يعرف او يشك لاني كنت بمثل الاحترام باتقان و ده سمحلي ادخل بيوت كتير فشخ واعرف اشوف اخوات اصحابي البنات وهما بلبس البيت و ده خلاني انيك اخت صاحبي من طيزها لمده سنه كانت هي في ثانوى وانا في اعدادي .كنت بهرب من المدرسه واروحلها الصبح بدرى بعد ما كله ينزل وفي ثانوى كنت بشوف عمتي وبنات عمتي من فتحه كده في باب الحمام لحد ما في مره بنت عمتي الكبيره شافتني و اتخضت نيك و جريت تغطي نفسها وانا كمان عملت ان صاحبي تحت وانا نازله.بعدها بكام يوم لما روحتلهم تاني كنت متوقع ان كله عارف وانا هتفشخ لقيتها جايه تكلمني و تقولي انا شوفتك وانت بتبص عليا . قولتلها اه انا اسف انا عمرى ما شوفت جسم حد تاني و الفضول غلبني وبلا واوعدك مش هتتكرر وكل كلام التثبيت ده والموضوع عدى. روحنا بعدها نشترى حاجات من بورسعيد ابويا و عمتي و كلنا طلعنا فانا وهي كنا نايمين و بالصدفه نزلوا كلهم و سابونا انا صحيت قبلها واتصلت بيهم قولتلهم انتوا فين قالولي نزلنا هنجيب حاجات و هنتعشى ونجيبلكوا عشا و نيجي . فانا برضو عشان أامن نفسي ومخليش الشيطان يلعب في دماغهم اننا في الاوضه لوحدنا او ايا كان قولتلهم لا خلاص انا هنزل اقعدع القهوه او هتمشي ابص برضو على شوية لبس عشان انونه نايمه ومش عايز اصحيها او ممكن اصحيها ننزل نلف سوا هي ع العموم كانت اكبر مني ب ٥ سنين وانا بصحيها اكتشفت ان نومها تقيل نيك لدرجه اني رفعت التي شيرت بتاعها و ومن حسن حظي مكنتش لابسه برا و قعدت اتأمل في بزازها و بعدها دخلت الحمام و كنت بضرب عشره جميله اللي عرفته بعد كده انها صحيت و شافتني وانا بضرب عشره وهاجت و ندهت اخرج بسرعه عشان هي وقعت ومش عارفه تقوم طبعا زي البرنس روحت عامل عبيط فشخ ولابس الفوطه من غير بوكسر و بتاعي كان واقف و حصلت تفاصيل بعدها المهم اني نيكتها يومها نيك من احسن النيكات اللي في حياتي

انت عندك كام سنة؟

7

مصدقك

بحب لما تويتر مصر يقلبو علي واحد ويفضلو يهزقو فيه ويطلعوله رسايل تحرش

Attached: 1543574048650.jpg (394x372, 43K)

>تويتر مصر
da black twitter cringe level

لا

Attached: 1520438694805.jpg (675x1200, 65K)

vocaroo.com/i/s1b3CQxCLLWA
guess the country

No idea, I doubt this is a native speaker

dzayer

:3

Attached: 76qfcMiFn1sk1rjvo1_500.gif (500x264, 1.3M)

Attached: 1539424837803.gif (438x498, 593K)

so close yet so far

Attached: ___.jpg (296x538, 16K)

send ankle and wrists

مبردش علي الموبايل ابداً

Attached: 1530353780370.jpg (390x365, 23K)

باسيد

MONA

مقاعد و مكبسل احمر*

Stop mentioning her. And he is not her

MONA LIVES FOREVER

Hey I was wondering, is arabic intelligentible between countries? Like can morrocans, egyptians and iraqis understand one another without a hitch

depends

no

Please elaborate my egyptian friend

Egyptian is widely understood along with Levant dialects like Syrian/Lebanese and some Gulf dialects (although they sound borderline retarded).
ME natives can't understand NA dialects though. I guess ours is a little more guttural.

...

Ask me how I know you're underage

Ok thanks. I will visit u soon

تصبحون على خير
youtube.com/watch?v=4kRqYk07MPc

Come to Tallinn, I'll explain everything.

don't, he is a rapist

Thank you arab bro, but I am well versed in baltology and know to distrust estonians

misr

he is not estonian. he is egyptian rapefugee convict. it's bait

Masr*

Mona is dead.
I made sure of it myself. With a metal bar

Mona is next to me on my bed atm
nice try

Don't forget to finish the job afterwards

bumb

My sister lost consciousness from low sugar(she has diabetes). She was in a closed room that we had to break and she had her jaws clinched. Mom thought she was dead. Fuck this was a shit night

How did you treat her?

Tried to force sugar in her mouth and some got to her somehow

Glad you made it in time. If you were few hours late she would die like my cousin
Take care in the future

into*
Thanks

Ouch, sorry to hear that buddy. I hope your sister makes a full recovery

Thank you user. She should be fine now, I think