Ik zie hier echt niets van bips.
Verwijder deze tot je collectie aub.
/Nederdraad/
KOPEN JIJ IK WIL DE BEVESTIGINGSMAIL ZIEN EN DE ONTDOZING OVER EEN PAAR DAGEN
Willen jullie weten waarom mannelijkheid als iets slechts wordt gezien? En waarom en meer wordt gepushed voor diversiteit op de werkvloer? Denk bij jezelf na, wat zijn typische karakteristieken die mannen vaker vertonen dan bij vrouwen? Strijdlustigheid, koppigheid, assertiviteit, en natuurlijk meer nadruk leggen op logica inplaats van emoties. Typische karakteristieken die niet voordelig zijn in iemand die je in jouw macht wil houden. Het is dezelfde reden waarom vrouwen vaker minder verdienen dan mannen in dezelfde secter, omdat mannen veel assertiever zijn en minder pikken. Als bedrijfseigenaar en politici zou het voordelig zijn als niemand hun in de reden vallen.
uwu morgen word ik hopelijk niet overreden onderweg naar school zoals vaak bijna het geval is hier in *ntwerpen
mijn puntjes kunnen maar beter goed zijn zodat ik hier snel weg kan uit deze stinkende negerstad
het is ook een foto van jou
Ik woon ook in Antwerpen. Misschien moet ik maar naar Gent gaan. Veel linkiewinkies daar maar tenminste blank en proper.
nee dat is niet waar dude
Wat erg voor je.
Gent lijkt me leuk en over Brugge heb ik ook goede dingen gehoord
En hoe weet je dat zeker? :^)
ik heb blauwe ogen