/norgetråden/

hanreiane-utgaven
forrige:

Attached: norgetråden for hanreiar.jpg (660x998, 96K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/channel/UCcyVpXNRqu0KRLo5Wd9OHAw/videos
kapteingullix.no/5d-kino/
youtube.com/watch?v=Kh7zz088mHc
aftenposten.no/kultur/i/0EarGG/Skal-gjore-norsk-film-mindre-hvit
nrk.no/buskerud/xl/lyden-av-macheter-1.14356524
twitter.com/SFWRedditVideos

Heisann

For 1337

Attached: 1337-41542.jpg (300x415, 20K)

>ikke Rosa Luxemburg-utgaven
Nei vet du hva, dette blir for dumt

Fordi skal du trene eller være profesjonell så kan du ikke ha daier flagrende. Du må ha tettsittende drakt, er litt av det samme konsept som ved trenings bh.

Attached: women-men-swimming-suit-briefs-swimwear-practice-racing-training-5003-w-5103-58d14f4fccc17d080ca3b72 (400x400, 46K)

hvorfor er hvit monster utsolgt overalt for tida?
jbs
jeg trenger sprengerdrivstoffet mitt

Attached: 1537450230361.jpg (653x490, 41K)

Tenk å se på at knuset tar flere titalls meter med negerkuk.... Det hadde vært noe

tenk å ha en afrikansk guttevenn :3 det hadde vært noe

jödene har kjöpt opp hele beholdningen for å presse prisene opp gjennom kartellvirksomhet.
snart vil du finne hvit monster på finn.no for 100,- boksen.

Attached: ervin.jpg (1500x2000, 682K)

Skjonner ikke dette megmeget fåvæ. Er det en amerikansk greie at folk i 30-åra bruker solbriller og drikker Monster?

hfbs

Attached: 8b12k.jpg (1024x929, 188K)

>Vi moter commedia dell'arte – spillets faste typer: den gjerrige gamle, de mer eller mindre passende og villige kvinner og den unge elsker. Alle er opptatt av å oppleve noen elskovseventyr og helst de ulovlige hvor man må snyte og bedra for at det skal lykkes. Mange kommer til sengs med hverandre, men til slutt blir kortene blandet slik at de riktige par finner sammen igjen. Fortelleren kommenterer lett og kynisk og overbærende med menneskelig svakhet.
Svært mye situasjonskomikk - og droye verbale poenger. Et morsomt stykke for amatorer med interesse for stilteater og sans for sensualitet.
Kanskje /norgetråden/ kan starte en teatergruppe og sette opp "Dei tre hanreiane". Vi får garantert statsstötte.

Attached: default_2368___41883612[1].jpg (628x418, 53K)

>tenk å ha så mye selvtillit at man törr å snakke til tilfeldige jenter

Attached: 1533220121658.jpg (250x247, 6K)

Kjopte meg et brett fra Sverige, jeg.

hva gjǿr du med boksene etterpå da?
man kan jo ikke pante dem her til lands.
bare noe jeg lurer på...

Energidrikker er for 17-åringer som skal være våkne lenge på linkeparty. 30-åringer drikker ol.

blir vell en aldri så liten grandis te middag

Attached: pizza.gif (300x225, 1.92M)

Jo, Monsterboksene har gått fint å pante her, de har både norske og svenske, ooh, pantemerker eller hva det nå er. Det er verre med Pepsi Max-boksene, de kan kun brukes til å skyte til måls på, eller å gi til idrettslaget når de samler inn tomgods, så er det deres problem.

>eller å gi til idrettslaget når de samler inn tomgods, så er det deres problem
user! så kjip får du ikke være

Attached: 1525022343633.png (685x723, 32K)

De får jo også noen andre bokser, og så har jeg sånn Kraft Til Idretten så jeg sponser dem der òg.

Skal kanskje flytte til homsebyen til hosten. Hvordan vet jeg hvem som er homo? Vil ikke få hiv eller aids

>brukes til å skyte til måls på
t.hickok

Attached: maxresdefault[1].jpg (1280x720, 159K)

Ganske basert youtube-kanal fåvæ.

>I USA er brus så billig at man kan bruke brusflasker som blink
Får deg virkelig til å tenke.

Attached: 1497776543903.png (485x428, 49K)

husk å melde deg inn i NRA!

Attached: maxresdefault[1].jpg (1280x720, 231K)

noen flere forretningsfolk her?

Attached: 1541173054361.jpg (565x425, 150K)

CarniK Con var den mest baserte deigröret-kanalen.
Trist den ble nedlagt.
Finnes heldgivs et arkiv:
youtube.com/channel/UCcyVpXNRqu0KRLo5Wd9OHAw/videos

Attached: NAG.gif (300x183, 830K)

lurer på hvordan det er å bo i et land med frihet

Attached: outdoorhub-video-hickok45-tests-uzi-from-a-tractor-2015-11-23_15-21-57.jpg (1000x583, 44K)

Jepp jepp, da er det på tide med årets fǿrste dusj!

det var tidlig til deg å være.
skal du starte et nytt og bedre liv?

USA har ikke frihet det er et meme. Innen 15 år kommer hele USA til å være under sosialisme. Brasil 2.0

plausible forklaring, jeg velger å tro den er sann intill det motsatte er bevist

Attached: slavehandel.jpg (3368x2768, 2.06M)

Frihet ekke fritt!

>afrikanere var KANGZ og skitt
>tok jöder som slaver og tvang dem til å bygge pyramidene deres
3000 år senere:
>jödene tar afrikanere som slaver og tvinger dem til å bygge opp amerika for dem
negerslavehandelen var bare hevn for at egypterne tok jödene som slaver.
sjakk matt, nazister

Attached: WE[1].jpg (600x797, 73K)

>kidnapper kona til en av Norges rikeste menn
>ber kun om krypto til verdi av 9 millioner kroner som lospenger
Noe er litt merkelig her

*9 millioner euro

euro, ikke kroner. er forsatt lavt belop
hadde han bare betalt med engang så hadde han hatt sin kone hjemme for lengst, nå er hun drept av et par osteuropeere og liket er enten gravlagt eller brent
mest interessante er at de kriminelle har sannsynligvis brukt skattelister i form av disse er rikest i kommunen din artikler som nettaviser publiserer

>kangz
Lurer på hvor mange år det tar for dette faktisk blir den offisielle versjonen. Tipper åker-Grande prover å få det inn i historie-pensum i skrivende stund

Attached: 1489155355304.jpg (794x1560, 246K)

Du bruker vel ikke Gillette?
youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0

Jepp *slurp* det der var en god tråd

tenk å ha utrettet så lite som et folkeslag at man må stjele andre sivilisasjoners prestasjoner

Attached: 1510738054769.jpg (500x377, 24K)

buker barbermaskin og saks til å stusse skjegget.
ellers går jeg til barberer 3 ganger i året.
t. fullskjegg

ser at min nedstemme fra igår har blitt fjernet av youtube

>hvit mann slem
>svart mann snill

Attached: NPC[1].jpg (636x773, 32K)

Av og til lurer jeg på hva selskaper tenker når de tar politiske standpunkter. De kommer ikke til å oke salget pga. denne reklamen, de risikerer å miste kunder

Menn slemme, kvinner snille

Attached: d3c.png (430x441, 143K)

Sjekk ut Burger King sin Chick fries reklame

de har sannsynligvis leid inn et reklamebyrå for å lage en ny "progressiv" profil til selskapet, for å kapre nye unge kunder.
dessverre (for skjellet) valgte de et reklamebyrå bestående av venstrehanreier.
garanterer at ledelsen i skjellet er en gjeng gamle sprengere som bare tok det for god fisk at det er dette som er "inn" blant unge folk i dag.
er nok mange som får sparken pga. dette.
husker för var jo alle reklamene deres jagerfly og racerbiler og sånn.

Attached: 1527537037780.png (681x597, 87K)

Post noen saftige norske megmegs!!!
Må oppgradere kolleksjonen

Attached: 1539979362780NO.jpg (1200x1200, 513K)

neste er vel cheerleadere som er menn

Har alltid vært menn på heiajentelag. Deres rolle har vært å være på bunnen av pyramiden og andre oppgaver hvor jentene blir holdt oppe.

Attached: 1525767841578.png (2838x1849, 1.95M)

jepp, denne skal rett i kreftmappa

Attached: 1516644940289.png (381x380, 13K)

fyr jeg kjenner har vært norgesmester i sånn cheerleading (han er meget heteroseksuell).
fy flåbbe, alle de deilige jentene han har holdt på med!

Attached: 1535411538844.jpg (567x450, 31K)

Dere er noen tapere fåvæ. Skaff dere en jobb

Jeg vil ikke være en 8-16 slave

Tenk å sitte på et nettforum å klage på at utlendinger ikke betaler skatt også betaler dere ikke skatt selv og bidrar til samfunnet. Dere er negere alle sammen.

ær på jåbb

Attached: 1509612039533.jpg (1000x1000, 59K)

Da skal du vel ikke breve her

driver eget firma, drittbrever så mye jeg vil så lenge jeg gjör det kundene betaler meg for.

Du er han som driver med 3d?

Eg må drite

Ikke så ille som jeg forventet fåvæ, men fremdeles ganske kringlete.

Riktig. Jeg er en snoneger

ja

skal du begynne med 5D?
kapteingullix.no/5d-kino/

Jeg har vært på et jobbintervju i mitt liv. Det var for en kiwi jobb. Intervjuet gikk til helvete fordi jeg var nervos.

t. Sosial angst

alle har sosial angst, bare tull å henge seg oppi sånt.

helt fersk, bare for deg

Attached: nerynrtny.jpg (1000x1000, 408K)

norrǿnt da? jbs

Attached: Vǫlva.jpg (1979x1399, 629K)

har ikke kraftig nok pc til det ennå.
må ha sånn kvantumprosessor.

Jaja, så var det tilbake på sofaen igjen da. Blir vel liggende her til middag og så etter middag frem til sengetid som vanlig.

Obligatory Ivory post.

Attached: spurdo.png (128x93, 12K)

jeg .............
okei da har jeg offisielt barbert meg for siste gang

Elfenben~~

Det jeg ikke skjonner er hva dette har med Gillette å gjore. Er dette en reklame for et produkt eller har de bare laget en tilfeldig politisk video?

Bruker Mühle hovel med Mühle blad. Gillette er svindel, uavhengig av firmaets synspunkter.

hvis du skal nedlike en jödetube video så må du finne videoen via sökemotoren deres og ikke via lenker brevet på 4kanalen, de fjerner liker/nedliker som kommer fra brukere henvist med lenke herfra

Er du sikker? Denne videoen hadde ingen views for jeg åpnet den og fortsatt ingen tomler hverken opp eler ned. Noen som gidder å nedlike denne videoen bare for å teste?
youtube.com/watch?v=Kh7zz088mHc

skjegg er toxic masculinity, bruk våre produkter for å kvitte deg med den

Ikke bare på 4kanalen, de gjor det også fra noen lesdet brett som feks r/diablo/

Lurer på når Russland får skylden for antall nedstemmer

Hittil en nedtommel på indervideoen, slettes disse umiddelbart eller tar det tid?

bra brev

Jeg har fått orebetennelse. Måtte kjore en hel ekstra time for å få takk i antibiotikaen fordi mitt lokale apotek hadde den ikke. På tide at Erna fjernes fåvæ. Jeg stemmer Ap fra nå åv

Insisterte du på det spesifikke varemerket du hadde fått skrevet ut eller var det slik at de ikke tilbod deg noe alternativ?

Stemmer du AP skal du ikke se bort ifra at det okes til to timer til neste apotek når både ditt lokale og det du nå måtte kjore til tvangsflyttes til oslo. Stem heller SP.

aftenposten.no/kultur/i/0EarGG/Skal-gjore-norsk-film-mindre-hvit
>Skal gjore norsk film «mindre hvit»
>Filmbransjen har vært for hvit, mener Norsk filminstitutt. Nå lanserer de en ny plan for å oke mangfoldet både foran og bak kamera.
KARA BOĞA!

Attached: 1492703567955.jpg (533x910, 630K)

Fy faen

Har ikke norsk film allerede ganske lave besokstall

>Det statlige Legemiddelverket vil ha total kontroll over legemidler som forskrives i Norge. 1. oktober 2015 ble det etter anbefaling fra Legemiddelverket innfort et importforbud som stanser import av både legemidler, urter og vanlige kosttilskudd som sendes til Norge. En viktig grunn er at det er mye lavere pris i andre land. At nordmenn kjoper legemidler fra andre land vil ikke det totalitære Legemiddelverket ha noe av.

>Stortingspolitikerne som mangler fagkompetanse gjorde naturligvis som byråkratene i Legemiddelverket og lobbyistene i den norske legemiddelindustrien anbefalte, og det ble i 2015 forbudt å importere legemidler fra utlandet - selv om man har resept fra lege [1, 2]. Legemiddelindustrien i Norge var godt fornoyd med at stortingspolitikerne og Legemiddelverket hindret priskonkurranse fra utlandet [3]

>Ikke bare medforer monopolet til Legemiddelverket på godkjenning av legemidler hoyere priser [4], men også stadig hyppigere legemiddelmangel. Vi har tidligere omtalt at kreftpasienter må vente i måneder for å få kreftmedisiner [5]. Det kan medfore unodige dodsfall. I 2015 var det mangel på hele 141 legemidler [6], og i 2016 var det enda storre problemer [7]. Legemiddelverket varslet i juli 2017 at det var mangel på medisiner som forebygger dannelse av blodpropp, som kan ha medfort unodvendige dodsfall eller at pasienter får unodvendige blodpropper som kunne ha blitt unngått hvis legemidlene var tilgjengelige [8]. Stoffskiftemedisiner som brukes av mer enn 200 000 nordmenn hver dag, har det vært mangel på flere ganger [8 - 10].

Remake av Is-slottet når?

Jo mer inklusive de er jo flere kommer for å se filmene. Det er enkel matte vennen

Norske filmer bortsett fra komedie er jo bare dritt uansett

ja det blir vel sånn.
jeg hadde en samtale i går om hvorfor man ikke har brukt norske folkeeventyr mer i film.
laget virkelighets-handling film av Askeladden historiene, Kappåt med trollet og de gode hjelperne.

Men det er vel det de skal begynne med nå, sånn som i Storbrittania hvor de forsoker seg med historieforfalskning ved å ha svarte i alle historiske dramaer.

nrk.no/buskerud/xl/lyden-av-macheter-1.14356524
>Liggende på magen på bakken i den lovlose landsbyen er det én lyd hun biter seg merke i. En lyd hun aldri glemmer.Lyden av to macheter som blir kvesset over hodet sitt.Hun har sett det for, mennesker som blir drept med machete. Så når Lindis horer lyden, er hun sikker på at hun skal do.

>Selv om hun var et offer den kvelden, så vil hun få fram at det er de som bor der som er de virkelige ofrene. Det er fint leserne bryr seg om meg altså, men jeg vil aller helst at de bryr seg om de som bor der, sier hun.

Rode Rosa har forsvunnet
Hvor hun hviler er ukjent
Fordi hun fortalte sannheten til de fattige
Fikk de rike henne fjernet fra denne verden

- Bertolt Brecht

>i en ny handlingsplan, som ble presentert i Tromsǿ mandag
>Tromsǿ
Farg meg overrasket

Kanskje legge til rette for at de som sitter i rullestol skal kunne jobbe med film? Det er jo bare å montere en slingreboyle på stolen, så har du kjempefint og stodig bilde.

Nordlendinger er de verste folka i Norge. Kav vi ikke gi Troms og Finnmark til Russland?