Ulkojääpainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
yle.fi
yle.fi
youtube.com
twitter.com
Mitä se haittaa jos true detectivessä on neekeri..?
>Etkö edes Tosi etsivää?
En, pari jaksoa. Ei se huono sarja ole, mutta jotenkin ei mielenkiinto säily noihin länsisarjoihin. Kiinalaisia kuvarsarjoja jaksaa kyllä katsoa jostain syystä, ei se laatu ole sen parempaa, mutta jotenkin kai siedän niiden trooppeja paremmin.
oispa loli
oispa ikuinen talvi
Akka lihoo tasaista 10kg vuositahtia. Eka vuosi ei haitannut yhtään koska toi oli melkoinen luuviulu, toinen oli vähän semmoinen "hetkinen nyt" -hetki ja kolmas vuosi kun se vaan turpoaa niin alkaa epäironisesti ero käydä mielessä.
Menen taas tänään ulkojäille tyllerön kanssa nauramaan nyymille, ehkä se osaa sitten pysyä poissa
Hyvä painos
Jaa niitä true detectivejä onkin kolme kautta. En tienny että oli enemmän kuin yksi.
painoksen sirkku
Tietää, et se on laitettu siihen muista kuin taiteellisistä syistä. Sit se sarja on pelkkää neekerien kohtaamien vääryyksien käsittelyä.
oispa
ei kai siinä
ootko 1992:sta, Gomorrahia tai hatufimia tyypannu?
AAAAAAAA
Joo no kakkosessa oli huora pääosassa ja paskaahan se oli. Eli eka on tähän mennessä se ainoa katsomiskelpoinen.
En. Uusin mitä jaksoin vähän vilkaista taisi olla Punisher. Sitä jaksoin kaksi jaksoa.
god i want to play hockey at an outdoor rink like that. would they accept me to play with them? you just walk in or you need to know someone?
*nostaa nyymin kainaloista ilmaan*
Rankaisijassa olikin huoria, jotka voitti miehen painissa. Saman tien roskiin.
You just walk there. You don't even need to talk to anyone.
>palvelijatar sirkku
patriisi maku nyymi
Miten voi neekerit ja naiset olla näin herkkä paikka joillekin
No kun ne pilaa kaikki leffat ja sarjat.
Tai no ei neekerit aina.
LOL
yle.fi
>Oulu ei poikkea seksuaalirikosten osalta muista kaupungeista
No sepä hyvä.
Oispattaa
oispa videopeli
Mitenkä minusta tuntuu, että yle ampuu nyt itseään jalkaan
>Oulussa esille tulleet lasten seksuaaliset hyväksikäyttöepäilyt ovat luoneet mielikuvaa, että Oulussa kyseisiä rikoksia tapahtuisi erityisen paljon. Poliisin tuoreiden tilastojen mukaan tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Tilastojen valossa Oulu ei juuri poikkea muista isoista kaupungeista seksuaalirikollisuuden osalta.
Meinaatko että poliisin tilastot ovat valetta vai mikä tässä on takana?
Se tarkoittaa sitä että muissakin suomen kaupunkeisaa matut raiskaa lapsia kovaan tahtiin. Siispä syytä huoleen ei ole ja kaikki saavat osansa.
Katsoin kaikki suomen poliisi teeveen kaudet jotka olivat katsottavissa netissä ilmaiseksi ja ei voi kun hattua nostaa poliisin toiminnalle. Itse en voisi noissa hommissa toimia vuoroakaan, olisin vetänyt turpaan joka toista idioottia joka tulee huutelemaan paskalakiksi ja homoneekeriksi ja noitahan riittää kymmeniä joka päivä.
haluaisin vain pilveä
Nyt en ymmärrä. Yle uutisoi jostain mielenkiintoisesta, mikä se ongelma nyt tässä on? Itse ainakin sain aikaisemmasta uutisoinnista sellaisen kuvan että Oulu olisi tosiaan poikkeuksellinen, hyvä että Yle uutisoi tälläistä ja korjaa tuota kuvaa
Hyvää huomenta kaikille
nyymi nyymi nyymi nyymi
Kenen idea oli että on pakko ottaa pakolaisia vastaan
mitä nyt taas?
Juuh sori siitä
Vihaan kaikkia ihmisiä
mutta erityisesti ulkomaalaisia
seakprof mfdf
Lähinnä huvitti tämän kohun valossa, kun otsikko implikoi kyseessä olevan ihan peruskeissi.
>lapsia
>15 vuotta
Joopa joo. Muistan kyllä yläasteelta minkälaisia huoria ne oli jo tuossa iässä. Ketään ei kiinnosta. Ainoastaan onko niistä haittaa ryssän pitämisessä omalla puolellaan ja tuliko jotain kustannuksia.
Kustannuksiahan niistä tuli, mutta tää lumppujen rankaisuhan kuulostaa punapilleröidyltä. Pitäskö niitä olla lisää rankomaan feministejä?
Miten ihmeessä saat tuollaisen kuvan kun kyseessä on seksuaalirikokset ja uutisessa sanotaan että tämä kohun keskellä oleva kaupunki missä tapauksia on tullut läjäpäin ilmi ei ole lukujen valossa poikkeuksellisen. Voisin lyödä pääni pantiksi että suurin osa joka tuon lukee järkyttyy tästä. Oikeasti hämmentää miten joku voi saada uutisesta käsityksen että tässä yritetään vähätellä asiaa.
>15v
>hyväksikäyttö
Jaahas, itsehän olin jo panemassa 14 vuotiaana.
Meen nukkumaan. Öitä nyymyt!
hyvää yötä nyymi
Öitä nyymi!!!!!!!!!!! :3
Miettikää, joku epäonnekas sotamies on juuri vetänyt varusteet päälle ja jäätyy tällä hetkellä vartiossa
Kiitos tästä tunteesta, feels goodman.
Mitä mieltä olette Jussi Halla-ahosta?
Mitä se tarkoittaa jos joku yrittää päästä sisään sun asuntoon näin neljältä aamuyöstä?
siellä joku nyymi haluaa päästä lusikkaan
Vitun sivari.
oon ainoa nyymi heriellä, miksiköhän en ole nukkumassa
etpäs olekkaan
jaa niin kellohan on periaatteessa aika paljon ja siksi täällä on hiljaista
>ilmeeni kun unirytmi on sellainen että herään kahdeksalta illalla
Paras unirytmi jtp, ei tarvitse aamulla väsyneenä lähteä liikenteeseen jos on TÖItä tai muuta menoa.
Ihan jännä mies.
Kirjottelee ihan fiksuja juttuja, joskin menee joskus tietoisesti sen keskiverto kansalaisen hyvän maun rajan yli ja satuttaa sillä omaa imagoaan. Vähän harmi kun persuissa ei ole vieläkään hirveästi hänen kaltaista poruknaa tarpeeksi.
Siviilielämässä on aika ihmisperse perhekuvionsa kanssa.
Myös se Jussin speed metal touhu oli ihan potentiaalisen kuulosta musaa.
Kun olin 10-vuotias niin oli vähän semmonen olo että tytöistä ei kyllä ymmärrä mitään. Sitten kun olin 15-vuotias niin tuli vähän samoja tunnetiloja että tytöistä ei kyllä tajua mitään.
Nyt mä oon 26 ja olen edelleen vahvasti sitä mieltä että naisia ei voi ymmärtää eivätkä ne ole edes samaa lajia meidän ihmisten kanssa.
Omalaatuinen, joskin viisas mies jolla on mahdollisuus vielä kääntää maamme maahanmuuttopolitiikka ympäri vaikka sitä kovasti koitetaankin estellä.
Koska ei ole omassa vaalipiirissäni ehdolla äänestän jotakin sattumanvaraista nuorta miesehdokasta persuista.
Jussi Niinistö on vitusti kovempi.
no ei ainakaan tuolla saralla.
Jussi Niinistö on maanpetturihuora, kuten muutkin Niinistöt.
t. isänmaanpetturi sivari
Paskapuhetta. Halla-Ahon puulaaki on täynnä packaleneja ja mikähän vittu sen ryssän kätyri pikku blondin nimi olikaan.
Hovinarri/hovipaholainen laiskalle medialle ja hyödyllisille idiooteille joka ei kuitenkaan tee mitään. Mumiseva MEP-prostituutti, aivan sama lopulta hänelle kunhan palkka juoksee
Jaa väärä kuva mutta menkööt
paskon kahvia
Tärkeintä tällä hetkellä olis leikata sossutukia ja laskea veroja. Koulutukseen vois laittaa vähän lisä rahaa.
yle.fi
>Väkivalta leimahti Zimbabwessa, kun bensan hinta nousi rajusti – nyt hallitus katkaisi netin
Jaa että ongelma ratkeaa pakottamalla loputkin ihmiset kadulle kapinoimaan?
veroja ja tukia pitäisi kylläkin nostaa
oon aivan helvetin päissään, postatkaa musaa
youtube.com
Jännästi maksetaan enemmän autoveroa, kuin 10 miljoonaa ruotsalaista mutta heidän teihin menee kaksi kertaa enemmän rahaa.
Mihin helvettiin mun verorahat menee?
Hyvinvointivaltioon ®
hys hys, ei puhuta asumistuista siellä senkin fasisti
Noniin tiedoston olisi voinut poistaa erikseen
Taitaapi ruotsalaiset maksaa enemmän tukiakin niitä tarvitseville.
Maataloustukia maksetaan Suomessa enemmän.
Opintotukea saa saman määrän kuin 90-luvulla. Inflaatiokorjattuna opintotukea saadaa reilu 150€ vähemmän kuin 20 vuotta sitten.
Suhteessa vai mitä? Ja maatalousasiat ovat täysin "ulkomaisten vaikutteiden" alla vielä eli EU
Eipä tota tarvisi ollenkaan, tai no jos sen saisi lakkautettua vain vihervassareilta ja cuckoomuslaisilta niin sitten sen vois triplata imho.
Naapurimaa Ruotsiin verrattuna keskituloisen veroprosentti on peräti 6,8 prosenttiyksikköä korkeampi, Veronmaksajat huomauttaa: 41 200 euron palkasta menee Suomessa veroja 2 800 euroa enemmän kuin Ruotsissa.
Tähän kun lisätään vielä se, että me maksetaan kaikesta enemmän kuin he, niin vitutus on taattu. Taino ainakin mulla.
Oisinpa parempaa väkeä
Niitä maksetaan 1,5 miljardia kansallisesti EU:n _poikkeusluvalla_.
Opintotuki on ihan ok tuki, koska se on määräaikainen, mahdollistaa parhaiden geenien pääsyn yliopistoon ja investointi tulevaisuuteen.
Ryssä kepuleilta ja persuilta sen voisi kyllä poistaa.
Akavan mukaan vajaat 3 000 euroa ansaitsevissa toimihenkilöissä suomalaisten työntekijöiden ostovoima jää 78 prosenttiin Länsi-Euroopan keskiarvosta ja noin puoleen esimerkiksi sveitsiläisten ja luxemburgilaisten ostovoimasta. (Katso tilastot jutun lopusta.)
Reilut 5 000 euroa kuukaudessa ansaitsevat keskijohdossa tai muissa vastaavissa asiantuntijatehtävissä työskentelevät suomalaiset jäävät ostovoimaltaan koko Länsi-Euroopan viimeisiksi. Heidän palkkansa ostovoima on vain 71 prosenttia koko alueen keskiarvosta.
Suomalaisten palkat eivät ole nimellisesti kovin korkeita, ja Suomessa on korkea hintataso ja kireä verotus. Palkat ovat lähtökohtaisesti alle Länsi-Euroopan keskiarvon, ja sitten kun pistetään nämä muut seikat päälle, jää ostovoima pieneksi, Akavan pääekonomisti Eugen Koev sanoo.
ääääääääääääääääääääääääääääääääää
vielä yks ja sit lähen nukkumaan humalan pois:
Saksalaisten ostovoima on suomalaisiin verrattuna lähes kaksinkertainen.
Tuet vittuun, verot alas ja työllisyys ylös.
Luultavastihan näissä sun lainauksissa on virheitä paljon, mutta tukia on silti liikaa.
Ohan on se silti aivan naurettavaa että meidän autokanta on eurooppalaisittain melkein vanhinta.
Vanhassa autokannassa ei ole mitään pahaa. Jos jotaki ni aivan sairasta miten automarkkinat toimivat ja miten paljoa autoja tuotetaan joka vuosi ja resursseja käytetään siihen paskaan ja koko ajan pyritään loputtomaan kasvuun samalla kun miljoonia autoja jää myymättömiks. Vanhat autot faktuaalisesti pystyy usein korjaamaan käsin ja osat helposti vaihdettavissa ja sitä rataa kun uudemmissa autoissa on niin jumalaton määrä elektroniikkaa.
Samalla tykkää miten autot kehittyy mut samalla ei kiinnosta kunhan auto kulkee ja ilmastointi pelaa edes jotenkin.
Oon homo koira ja kirjotan tän mun tassuilla
STFU FINS. I hope Putin finishes up the job before he steps down.
näytä tassut :3
congratulations on winning the juniors Finland
the what now
onpi hiljuista
>toinen päivä ilman suomalaista tyttöystävää
dont post pictures of my pregnant girlfriends, thank you
>18 päivää juomatta
>1 päivä masturboimatta
on aika tyhjä fiilis kun ekan kerran kunnolla tajuaa että itsellä ei ole mitään arvoa ihmisenä ja olisi kaikkien kannalta paras vaihtoehto (ei siis mitenkään merkittävästi toki, kukaan ei huomaisi mitään tapahtuneen) vaan sankaroitua
Ei kellään meistä ole mitään arvoa.
no riippuu ihan miten päin katsoo, mutta jos ihmisten näkökulmasta katsotaan, niin tavallisella ihmisellä on paljonkin arvoa, jos ei muille niin ainakin läheisille yms.
jooh paras vaan että tapat itsesi kun ei muut sinusta mitään hyödy, sillähän se sun arvo mitataan eiks niin?
ajattele että jotkut idiootit elää itseään varten eikä muita miellyttääkseen? LOL!
yksin ei voi elää, muiden kanssa on pakko olla vuorovaikutuksessa jos haluaa ihan vaikkapa hengissä pysyä, puhumattakaan tyydyttävän elämän elämisestä