Yö-painos
/mämmi/
oispa kesä
oispa loli
No nyt
väsyttäispä
painan yöllä
mä missä lienenkin, niin tulen takaisin
hokkus pokkus loliokkus!
Voih...
kymmeneltä menem työhön mutta en tahtoisi nukku
Meen viikonloppuna porukoille vahtimaan koiroa. Tulisikohan vastaantulijoilta valitusta jos vain antaisin koiron paskoa ilman paskapussia? En saatana kestä sitä hajua.
oho!
Painoksen Sirkku
Oispa nyymi-yde
oispa ikuinen talvi
oispa tytynyymiyde
yli 10 vuoteen käyny hammaslääkärissä ja nyt rupes tuleen ekat hammassäryt. ei nyt mitään ihmeellistä kipua mutta tuntuu semmonen pieni kevyt pisto hampaissa. no ei se mitään ehkä tätä pari vuotta kestää jos ei mee pahemmaks.
En oo ikinä käynyt länsi-suomessa, eikö teillä oikeasti ole mäkiä siellä?
Joudut systeemin kiertoon pariksi vuodeksi, jos käyt hampilääkärissä.
Kävin Pirkanmaalla kesällä ja siellä oli mäkiä. Ehkä rannikolla on tasaisempaa
Ihmiset on kyllä kovin vaikeita. Onneksi omissa kavereissani on vain tylsiä ihmisiä.
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Hmm. Pitää tehdä tutkimusta joku kaunis kesä, kun päätän ruveta luontoihmiseksi
Mikä vittu noita talkkareita oikeasti vaivaa? Kaikki Venäjää kritisoivat postaukset poistetaan
Ompi hiljasta.
Oispa Kettu vieressä
Can someone vocaroo something to me in Finnish? It can be rude but please no lewd.
Voi Nyymi
Spermaa.................
Kyrpää..........................
A finn talked at me uguu~
1. Eduskunta on lakkautettava kokonaisuudessaan. Ministerit korvataan valtionsihteereillä jotka valitaan omien valtionelintensä sisältä. Esim sisäministerin korvaava valtionsihteeri valitaan poliisihallituksesta
2.Presidenttin rooli lakkautetaan, korkeimman oikeuden nimeämisvastuu siirtyy oikeusministeriön valtiosihteerin käsiin.
3.Kuntahallitukset lakautetaan, paikallisista toimikunnista ja lautakunnista poistetaan vaaleilla valitut edustajat ja korvataan hallintomekanismejen sisäisillä työntekijöillä.
Mielipiteitä?
MEE TÖIHI
huomemta myynit.
>-29C
jahas
Suomi mainittu
Kettu hävisi 3 - 0
No kuhan ei ois yhtään ryssää tai niiden kätyriä ei tuo välttämättä kovin huonosti vois mennä. Tekoäly vois mitata onnistumisen ja sen perusteella antaa kenkää.
no tuohan on 2 kertaa kylmempi kuin täällä
Sinne on ihan oikeesti ujutettu yks ryssän tiedustelussa oleva töihin, joka yrittää saada tänkin laudan ryssämyönteiseksi. Kuka vittu nyt muuten ilman rahaa poistelis kyrpä kovana Putinia kritisoivia lankoja täällä?
Krautchanissahan tilanne oli aikanaan vielä pahempi. Siellä jopa Hillary langat meni roskiin saman tien. Ryssille ja niiden hyödyllisille idiooteille pitää olla tämmöset halauslaatikot.
Eikö ois mitään lapiota?
vantaa
postatkaas nyt
ei postata
Enpä
vodka loppui
What's the deal with this girl getting posted constantly and how do I get a girlfriend like her?
>girl
Katoin Koya no Kotobuki Hikoutai ep2. Hämmentävää et lisensoijan toimesta teksityksessä pakko käyttää isolla kirjaimilla hahmojen nimiä aivan kuin huutaen. Kaks uutta hahmoa esiinty, Loulou ja Julia joista jälkimmäinen on kyllä aika kuuma pakkaus Shihon tapaan tankkien puolelta, joku tossa asenteessa ja tummissa hiuksissa viehättää tolleen. Muuten aika meh miten kierätetyt archetype design hahmot koko sarjassa tuntuu olevan, mutta niistä viis. Jakson lentotaistelu oli helvetin hyvin toteutettu ja parempi ko ekas jaksos vieläpä. Tällästä lisää vaan.
Jaaha jutkut ammuskelee
mulla tuli pippelin varteen iso ja kipeä finni
OH shit.
Well, I still would.
Does the girl I posted have a name or Instagram
probably
JÄRJESTYS!
Juu
suomen limmy
test
Tilasin juuri erillisen lämpöpatterin kotiinkuljetuksella. Täällä mun itsariyksiössä on niin vitun kylmä. Tulispa patteri jo huomenna.
Taas alkaa uusi päivä. Tehdään parhaamme!
Kyl se kuu oikeesti pimeni. Harmi vaan, että tonne tuli pilviä kanssa ihan tyhjästä.
ite hain motonetistä, elämäni parhaimpia ostoksia
Koska tos patterin kuljetuksessa kestää pari päivää ja täällä on aivan liian kylmä niin ajattelin tehdä tälläsen suunitelman.
>hae kaupasta herkkuja
>kato peiton alla animea koko päivä
yksin taas
nyymi... :3
>-23c
ei vittu kun tuntuu hyvältä
>11c. Onneks ei tartte mennä ulos tänää. Kyynelet mun poskilla jäätyis.
ketä lainaat
Unohdin painaa enteriä tossa välissä. Mun kyyneleet siis jäätyy.
Pistä verhot ikkunan eteen, mutta ota patterin edestä kaikki pois.
Meen nyt kuolemaan tunniksi suihkun lattialle. Toivottavasti en nukahda, koska mulla ei ole vakuutusta.
*kuolee*
*nappaa nyymin lusikkaan*
APUA OLEN LUSIKASSA VANKINA AUTTAKAA
En tuntia jaksanut kun rupesi iho nihkeytymään. Tekipäs silti hyvää meditoida kuuman suihkun alla.
/ploki
Nyymi...
Ihan vitun mielenkiintonen postaus. Mämmin suola. Lisää tämmösiä
lähden kauppaan
join teetä (asejauhe) ja söin mineraalisuolaa (teelusikallinen)
t. turrilusikka
hyvä propagandapostaus
>-30°C
voisi melkein harkita pitkiä kalsareita
Oli kiva käydä lenkillä kun ei hionnut lainkaan.
Onneks täällä ei ole kuin -23 niin pääsee vielä pyörällä liikkeelle
>-13°C
nonni nyymi sun testitulokset on tullu labrasta. hmm positiivinen tulos oispatukseen. määrätään sulle yks tyty-yde. tuolta yliopiston humanistipuolelta voit käydä hakemassa. tule takaisin kuukauden päästä niin katotaan vieläkö näkyy oispatusta.
hyi vittu en haluu tommosta. anna uus
olit oikeassa tohtori nyyminen
ei muuten oispata enään pätkääkään kun sain tämän diagnoosin
eikä tarvinnut odottaa edes kuukautta kun oispatus lähti milteinpä sekunneissa
Hyvää yötä kaikille
NEEKERIT VITTUUN SUOMESTA TOIVOO PETRI SAASTAMOISESTA
Ulkona havaittavissa fi.wikipedia.org
juutupe varoittaa minua soijan vaaroista
Pitkät kalsarit ovat olleet käytössä jo pitemmän aikaa, mutta villahousuja en rupea enää virittelemään jos ei tarvitse naparetkelle mennä.
toi sai suolamyrkytyksen eikä estrogeenin yliannostusta
vois aloittaa kaljapaaston