Dåligt vandalår-upplaga
Sverigetråden
Vill ni veta varför detta animefenomen är så jävla vidrigt. För det helt uppenbart är en stor jävla pedofilfantisering för vuxna män? Ser du någonsin bilder på män eller äldre kvinnor brevas? Nej det är bara små flickor. Och vad säger kräken när man ifrågasätter deras beteende? "Jo, men de är ju så söta".
Ni är pedofiler hela bunten. Inser ni det? Ni bör avlivas.
Jag! :3
Inget fel med pedofili om det inte skadar någon.
hatar 2dbögar lika mycket som jag hatar hazarer
HAZARKUK I DIN MOSTER SVENSKA FITTA!
Har varit magsjuk, mår inte illa längre men känner mig väldigt trött/seg.
Vad ska jag göra? Har prövat att dricka och äta en macka, men det hjälper inte.
Är det lågt blodsocker?
Påminnelse om att alltid klämma den katten
i.4cdn.org
Ska jag? Vet att den kommer vara mycket fulare i verkligheten
ta ditt liv
>svenska
Har sett hans andra klipp och han ser ut att ha tunga händer
Det är den där morbron som kom in när du byggde med lego och skulle rufsa in kalufs men nästan skalperade dig i processen
hazarerna är däremot lite lika japaner i utseende, väl?
de ser ut som de missbildade och efterblivna produkterna av tusen år av incest och getknulleri som de är
Snälla likställ aldrig äckliga transor med söta feminina män i kvinnokläder igen tack
de ser ut hälften araber hälften asiater hundraprocent missfoster
>dkn tre år sen man tog körkort
>inte kört en enda gång förutom när man hyrde en bil två veckor efter man fått körkortet
11 200 kr, välspenderade pengar...
ni är alla samma äckliga skit, begå er själva
Hon ser ut att trivas.
Vad ska man ha till lunch?
Pasta med kyckling eller panbiff och rostad potatis?
Hazarer är väl persier blandade med mongoler?
döda dig själv
vad hade du ens tänkt göra då? köpa bil? låna föräldrars bil?
>Snälla likställ aldrig äckliga transor med söta feminina män i kvinnokläder igen tack
se
Tog körtkort för alla runt mig sa att livet "förändras" när man har bil. Var dum nog att tro på dom. Tänkte köpa bil men alla kostnader som läggs på hög är fan sjuka.
stackars flampan, bara för att han inte ville ta hrt piller så blev han uthängd av sina "kompisar"
fyfan vad taskigt
Vad är flampan ens för nåt, har inte fattat om hans är transa eller bara bög
Baserat!
tvättäkta psykfall
>advokatjävel
Kände samma sak så jag gick till vårdcentralen och det visade sig att jag hade en infekterad blindtarm. Var tvungen att opereras.
>dkn kommer aldrig vara en norsk svartmetallartist på 90-talet som blir frestad av unga tjejer
If someone was interested with Jow Forums cup - Jow Forums captain and medals polls are up right now
Hur mycket pengar per månad behöver jag bo utan att arbeta i Stockholm? För hyra och mat
Ta ditt vidriga bajsliv bögmongoäckel jag fucking hatar dig och hoppas du får bögcancer
Ahmed, avliva dig själv din äckliga sandnigger.
Ge mig sås
ok detta är episkt
7000-10000kr per månad
katie thornton
sidan är hucows
t. annan user men porr pro
Hittade den i Brit-tråden här på /int
Om man jobbar endast 6månader, har man rätt till a-kassa?
ugh....
Jag vet att du inte älskar mig, men det gör mig inte mindre etniskt fransk.
är det för hyran som?
Hatar du hundar nu eller Axel
Sluta konsumera.
Vitkvinnapåvetefält.jpg
Ugh...
Du måste vara medlem i 12 månader och sedan ha jobbat i 6 månader i sträck, om jag inte minns helt fel (mycket möjligt att jag gör det). Men de räknar summan du får varje månad genom att kolla bak på de 12 sista månaderna och räknar ut genomsnittslönen du haft, även om du bara jobbat 6 av de 12 månaderna. Så om du bara jobbat 6 månader så kommer summan du får ut vara extremt låg.
Är på mobilen, vad händer i webmen
*köper dota-skinn för femtusen spänn*
en flock mordmaskiner (schäfrar) attackerar ett litet barn
ge mig en snabb nedspringning
>kommunistäcklen blir bortblåsta i Venezuela nu också
Hur går kampen, Axel?
>dkn ingen tuttkulting slav att mutera med me/d/icin och låta äta upp sig tills hon blir en ståtlig tuttko som producerar tio liter mjölk om dagen från vardera av sina åtta bröst
är på venezuelas sida favä
Sök hjälp
har du på något sätt missat att jänkarnas kupp redan misslyckats?
fyfan skulle halshuggit den jävla degenererade fittnorsken om han vågade komma på dampträffen
Ni har väl tagit kattkörkortet?
Aha okej om jag tjänar under 6 månader exempelvis 30k föreskatt och sedan 6 månader 19k föreskatt, hur blir det då?
bög
>dkn
*knäpp*
Ja vi vet att du är en niggerälskande kommunistcuck, leftypolbögen
haha mm verkligen
ja det är klart!
>är en mix av doomer och bloomer
känsla för detta?
Ser ut som en kvinna som knullar niggers.
>vara okej med att USA går in och byter regim bara för de är """kommunister""" eller annat du inte gillar
oironiskt krinsch
USA har inget att göra i vare sig Venezuela, Libyen, Irak, Syrien osv osv osv
>Ja vi vet att du är en niggerälskande kommunistcuck, leftypolbögen
är inte discordbög
avskyr bara usa mer än något litet irrelevant land i sydamerika favä
nbög pys åt fanders
Du är arab. Hur kan du vara etniskt fransk då? DU ÄR INTE VIT MANNEN. Är du trans-vit eller?
Fucking d1
>wahh wahh de är dumma
Varför ska USA vara snälla mot länder som motsätter sig dem? De har ingen som helst skyldighet att inte bomba sönder vartenda äckligt litet kommunist/blatteland som öppnar käften.
läs denna
>jänkarnas kupp
T. Sidf
>avskyr bara usa
mm och du älskar Ryssland, vi vet hur det är med er nazister. Ryssar är äckliga undermänniskor och det enda de duger till är att de har heta tjejer man kan knulla.
((6 * 30k) + (6 * 19k) / 12) * 0,8 eller hur det nu var
Ska du också börja shilla honom nu? Snacka om ett får.
>om du ogillar usa så älskar du ryssland och så är du nazist
hahah vafan är det för fel på jänkare
Å NEJ NEJ NEJ!!!!!!
Socialdemokraterna gick till val på ytterligare skärpt migrationspolitik. Men efter uppgörelsen med C, L och MP blir politiken nu i stället mer generös. Förutom att fler ska få rätt till anhöriginvandring vill partierna också ge ökade möjligheter till uppehållstillstånd på grund av ömmande skäl.
– Det måste finnas utrymme för medmänsklighet, säger migrationsminister Morgan Johansson (S) till SVT:s Agenda.
I uppgörelsen finns inte bara generösare regler för anhöriginvandring. Partierna har också enats om att en parlamentarisk kommitté ska driva ”en ny humanitär skyddsgrund”.
svt.se
>mer invandring är bra för integrationen
påminnelse om att inte vara kritisk mot detta för då åker du in i finkan
bra, död åt alla svennar
>Andra natten i rad jag inte kan somna
>48 timmar sen jag senast sov
Avsluta mig, kvä...
>27 år
>har FORTFARANDE inte gått med i a-kassa
nollställs räknaren när man byter jobb? är det någon vits att gå med precis innan man byter?
nej vad fan de sa ju att de skulle sänka invandringen hur kan det här hända det är ju som att de lurade oss??? nästa val måste jag nog rösta på moderaterna för nu behövs det hårdare tag!!
SVARTADE
Varför har du inte gjort det?
Jag på bilden :3
Ta ditt vidriga bajsliv bögmongoäckel jag fucking hatar dig och hoppas du får bögcancer
*drar dig lekfullt i svansen*
jag på bilden :3
youtube.com
>alla tjocka vita 50-åriga män som står och prutar med horor eller sitter ensamma i en bar och ser eländiga ut
Eliten har bestämt detta! Sen sjunger dom "nyttiga idioternas kör" med i refrängen.
Jag kommer oironiskt hänga kräk som dig i trossrep i lyktstolpar så fort lagen och domstolar har kollapsat.
Det finns inget mer f1 h1 än en asiatisk kvinna som inte har en asiatisk kropp.