pum pum pum patterit paukkuu ja korohorot haukkuu juu painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
oispa ikuinen talvi
vittu oon vihanen enkä osaa lukea perkele homo naiset huoria vittu
menikö tunteisiin kun jatkat itkemistä seuraavaankin lankaan?
Painoksen Sirkku
Vittu kun kusahti kouluun hakeutuminen, pitää yrittää uudestaan
Tosi kätevää tosin työkkärin kautta hakea koulutusta, varsinkin kun siitä vielä saa työkkärimassit päälle ja kela ei voi vinkua mistään vitun opintolainoista kun se on työkkärin kautta eli työhön jotain vittu valmistumista tai jotain
teen tän yhen postauksen tähän uuteen ja meen nukkumaan
how do I get a finnish gf?
uushomo naisaivo ylilauta jeeäspee talvisota
be a big gorilla nigger low iq black monkey aggressive raper robber gorilla nigger with massive horsecock gorillapenis nigger dick
miten te syötte keksinne?
sentään en ole torniolainen neekeri
vässykkä uushomo homohomo menikö tunteisiin?
torniossa ei ole neekereitä, ainoastaan hiekkaneekereitä.
haaparanta sitten erikseen jossa on somaleita aivan perkeleesti
Aika eläväinen kuvaus jtp
Lopetappa se samahomoilu.
Voi pojat taas mennään
jätä se samahomoilun tunnistus älykkäämmille. ei onnistu sulta.
psykoosit tulilla?
jos pojilla tuntuu että menee anonyymin postaajan sanat/mielipiteet tunteisiin, niin voi kahdesti miettiä kuuluuko anonyymille kuvalaudalle.
Aika heikko osumatarkkuus täällä tuntuu ihmisillä olevan noin yleisesti, sanoisin
Sanoin että lopeta.
Oispa kettu
Mut mitä vitun ideaa siinä on jos ei liipasinnoidu jos joku nyymi vähän vittuilee?
Tai ei edes vittuile vaan ylipäänsä on olemassa?
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin
oispa vasara jolla hakata sut hengiltä
Pahoita mielesi muualla. Ketään ei kiinnosta sun naismainen ininä.
Lopettakaa vihaisuus
Sanoisin että helpompi olis jos se vaan lukis viestit kahteen kertaan jtp
itsehän siinä iniset, minä pahoitan mieleni just ja tasan tarkkaan siellä missä haluan, mitäs siihen sanot? Häh? Ootko joku homo vai? Vittu häh?
voisko joku selittää nyt että kuka on ketä ja kukalle mun pitäisi nauraa ja pilkata? ja pitääkö suuttua vai ei?
haista sinä paska
>se
Kuka on "se"? Onko sulla psykoosit taas tulilla ja sängyn alla mörköjä? Onko tämä se sama "se" joka vainosi sua aiemminkin?
kaikille
perkele
Se joka tuon viestin luki väärin..?
*lyö koko maailmaa turpaan*
Mistä ihmeestä puhut? Pullo pois pöydältä ja nukkumaan. Dissosiaatiot tulilla.
Vastaat vaan jokaiseen postaukseen vihalla ja voimasanoilla...vitun homoneekeri saatana onko se nyt niin vitun vaikeeta ymmärtää?
Kaikki on yksi ja sama henkilö, myös sinä ja minä. Ja nauretaan ja suututaan vuorotellen
En ole sanonut mitään. Mitä? Kuka sinä olet? Mitä? En halua hodariini srirachaa. Täh?
hei voisitko olla käyttämättä noin vihasia sanoja
siis mulla tulee oikeesti paha mieli kun te puhutte noin
Loukkaannut melkein kaikesta, ja sitten esität ettet ikinä loukkaannu mistään, ja kaikki muut vaan loukkaantuu ja projektoi niiden loukkaantumistaan suhun.
Onhan se toisaalta aika hauskaa katottavaa
Ai teillä meni mun ironinen muumilaakson tarinat boikottipostaus tunteisiin.
Lurkatkaa enemmän.
Nuole sinä vasikanvittu vaikka kyrpää, vittuakos sä täällä teet jos ei muutamaa vittusaatanahelvettijumalautaperkelehomo sanaa kestä
Vitun soijapotilas
Hmmm voiko tuota pitää jo uutena aiheena vai onko tämä jatkoa edelliselle, kuka pitää kirjaa?
come on
ei se vittu siitä ollu kiinni saatanan homoneekerikusipää idiootti tapa ittes
apua lopeta heti
Fuck off FBI, suck my dick you have no jursidiction here, fucking glow in the dark faggot go die in a california wildfire you fucking mongrel
vittu en
juuh, tunnistan tuon naaman riparilta. yhdessä vaiheessa sitten suoraan sanoivat että voisin painua vittuun. lopun leiristä vietin sitten yksin.
Oispa mullakin vielä niin paljon tunteita että alkaisi harmittamaan anonyymin ihmisen voimasanojen käyttö
Hyvä vaan että separilla on vittuilupsykoosit tulilla niin pystyy filtteröimään helpommin
siis mun mielest on tosi ikävää et te suututte jostain nii ihanast ku monikulttuurisuudest ja tasa-arvosta. miten joku voi vihata tasa-arvoa?? me ollaan kaikki samanlaisii loppujen lopuks
ja miten voitte olla niin oksettavii ku käytätte aina noita rumia sanoja ja haukutte muita koko ajan, siis ettekö te tajuu et sen ruudun toisel puolel on oikee ihminen
Itsehän menin suosiolla rippikouluun, oli kätevää, aamulla ennen ripariin menoa juoksukaljat siwasta (RIP) ja lähistölle talteen ja heti kun oli jeesushömpötykset kuunneltu ja ilmainen lounas mätetty naamaan ni pääs dokaamaan ja aiheuttamaan yleistä pahennusta ja järjestyshäiiöitä. Parasta siinä oli varmaan se että isosena toimi paras kaveri ja senhetkinen tyty-yde oli samassa sakissa niin toimi tosi kätevästi se systeemi
kaikkihan lähti väärinymmärryksestä
ei haukku haavaa-T
Aika hyvä, tässä sulle (Sinä) palkkioksi
Tattista
Neekerit on parhaita, ja naisten mielipiteet.
Toivoo Klaus Itä-Helsingistä.
Mistä päin Itä-Helsinkiä Klaus on?
oon kolmen ironiakerroksen alla. joskus neljännen jos tekee mieli vittuilla sutsisatsinatseille. yleensä kuitenkin vain kolmen koska suvakit on helppoja kohteita
tosin en tiedä miksi vaivaudun kolmeen kerrokseen kun yhdelläkin pärjäisi näiden uushomojen keskuudessa, ei ne tajua vitsiä vaikka se löisi niitä halolla päähän.
mutta aivotoiminnan ylläpitämiseksi käytän kolmea kerrosta, se on vakiintunut itselle ominaiseksi.
voi nyymi sua söppänää!!
Nyt se meni rikki
alkeellinen postaus jonka läpi näkee aloittelijakin.
normaalisti en edes huomioi näitä mitenkään mutta todennäköisesti tarvit huomiota jatkaaksesi, ja haluan että jatkat jotta minä näytän paremmalta.
kyllähän naisetkin aina kaveraavat yhden ruman läskin kanssa jotta nostavat omaa arvoansa.
älä suutu
>se
Muista pitää sukat jalassa nukkuessa ettei mörkö puraise varpaita irti.
nyymi.. et sä oo ruma läski... sä oot söpö pullukka höpönassu...
oho, ootpas viisas jätkä
kiitän sanoistasi ja ihailen triplojasi
Muistakaa sitten kanssa uushomot tämä vanhahomojen pitkään käyttämä ja tehokas keino jonka avulla et ole koskaan väärässä.
Jos ikinä ajaudut argumenttiin, ja huomaat ettet öyhötyksellä saanutkaan vastapuolta hiljaiseksi, voit vain sanoa että esitit vain olevasi vammainen ja että sanomasi oli vitsi. Näin sinun ei tarvitse koskaan myöntää olevasi väärässä, koska selvästi nyt se vammainen on se toinen osapuoli joka ei ymmärtänyt sinun hupaisaa vitsiäsi.
Kiitos neuvosta, vaikka en olekaan varma mistä puhut
tämän taktiikan voi todella helposti päihittää postaamalla tämän kuvan
mitäs nyt?
Ei sinun tarvitse esittää vanmaista nyymi
ootko kännissä
mitä jos se ymmärtää jotain väärin, mitä itse tekisit siinä tilanteessa
Toi mun viesti oli vaan vitsi, et kai sää tosissas luullut et mää vakavissani ton kirjoitin?
veikkaappa olinko minä tosissani
lurkkaa enemmän uushomo
Jostain syystä ei enää tee mieli postata tänne.
huomenta
...
47 (You) ääntä. Kiitos vastauksista. Nähdään huomenna.
"Samahomo" ois ollu hauskempi
Tyttöjen pyllyt haisee hyvältä. Pyrin aina haistelemaan niitä ja pillua nuollessa lipaisen sieltäkin. Välillä laitan tytön istumaan naamalleni.
poistaisin langan jos vaan voisin
aika jännä koska oma perse haisee ummehtuneelta ripulilta ja puolukoilta
Rakastan saukkoja! Erityisesti söpöjä saukkopojuja.
Tykkään omankin pyllyni hajusta. Välillä laitan sormet sinne ja haistelen sormiani.
Se ei poista sitä häpeää
psykoosiuushomo paikal? postaas ny vitu autisti
Tää on kyllä ollu paras lanka vähään aikaan
paska kusi
Neekereitä - onko heitä?
Yhtäkään en ole nähnyt
Voih...