Sitter her aleine, har vært det lenge nå Sitter ensom kveld for kveld, og ingen ringer på Skulle gjerne hatt ei dame som kunne kose litt med meg men alt jeg hörer er vaktmester'n, og han ække noe for meg
3 pakk på Europris for 25 kroner frem til 2 februar
John Edwards
Vil at en stor hårete mann skal pisse ut en nyrestein så hardt rett i oyet mitt at det skader synet mitt, for det fosser blod ut av kuken hans og jeg må ringe ambulanse for ham.
Carter Robinson
Det kan også gjores et inngrep hvor et ror med ståltråd som kan danne et "bur" når ståltrådene skyves ut av roret. Når roret fores opp i urinveiene, kan ståltrådene legges rundt steinen, som kan trekkes ut med roret.
Bentley Peterson
det er et elendig tilbud, kan få 3 for 30 på kiwi til vanlig
Joshua Rogers
vet, men det er eneste tilbudet akkurat nå. får satse på at det blir ordentlige tilbud til vinterferie og påskeferie og så hamstre da
Carter Rogers
ja, tenkte å bruke en 15000 på kvikk lunsj hvis det kommer 3 for 15 tilbud
Jose Collins
ol og rodvin her da skål skal på skolen imorgen blir dritbra
Hunter Jenkins
basert, er den beste sjokoladen som finnes
Nathaniel Anderson
Folk som jukser i videospill på nettet er samme typen som pisser i det offentlige svommebassenget.
Hva slags folk er det som synes at eiendomsskatt og arveavgift er en god ide?
Jeg sliter veldig hardt med å forstå logikken. Hvorfor skal man skatte for noe som man allerede har skattet av gjennom lang lang tid og hvorfor skal en persons eiendeler og eiendom beskattes ved ens dod fordi at det skifter eiere?
Caleb Green
Gleder du deg til rasekrigen Espen?
Oliver Johnson
fordi det gir barn av rike et urettferdig fortrinn i livet. alle er like osv.
Charles Richardson
(((hmm...)))
Sebastian Green
Definer "rase" i denne konteksten. Hvem? Hva? Hvorfor?
>Hvem? Hvite europeere mot neger og sandnegere >Hva? Rasekrigen så klart >Hvorfor? Uunngåelig.
Luis Martin
>Hvem, Hva, Hvorfor Sure, definer hvor landegrensene til Europa går i dette tilfellet så ser vi om vi er enige.
Europa for Europeere (Og sote Japser, Koreanere, Australier og Kanadere) sier jeg bare.
Brody Hill
Det er heller ikke slik at de skal ta eiendomsskatten for å bruke den til noe fornuftig og forvalte den til samfunnets fordel.. de skal bare straffe folk som har noe.
Har drete i over 40 minutter nå, sitter med pcn i fanget og presser og presser, det kommer bare mer og mer. Skal på jobb 12, må være ferdig 11:20 hvis ikke vet jeg ikke hva faen jeg skal gjore! Hjelp!?
To hovedargumenter >Å skatte eiendom forer ikke til effektivitetstap som ved å skatte andre ting >Staten eier norsk jord, du har bare bruksrettigheten til eiendommen din
Sier ikke at jeg er for eiendomsskatt, men dette er hovedargumentene. Taiwan er et eksempel på et land der de har veldig hoy eiendomsskatt, men ellers lave skatter
Eneste grunnen til at jeg önsker noen å dele livet med, er at da er det kanskje noen der som kan ringe 113 når jeg faller om med hjertesvikt på badegulvet. Nå vil ingen merke det för utleieren min begynner å savne husleia!
Når utlendingen flytter ut blir han erstattet med en ny utlending. Når nordmannen flytter ut blir han også erstattet med en utlending. Det kan godt hende det stemmer at mest utflytting er utlendinger, men påvirker ikke balansen mellom norsk/utlending i Oslo
Ayden Brooks
Jeg skjonner ikke hvordan sånne folk får mulighet til å uttale seg.
Levi Cooper
Tenkt på dette selv, jeg loper ganske hardt og lenge så forundrer meg ikke om jeg får hjertesvikt når jeg kommer hjem på leiligheita en gang.
Enten så finner unga til utleieren meg på morgenen eller om eksen kollapser enda mer psykisk å på magisk vis kommer på leiligheita og finner meg dod.
Anthony Sanders
lmao bare vær deg selv og skrik kjempehoyt når du skal falle på gulvet er ikke så vanskelig