hooktube.com
zombietime.com
Sverigetråden - Bögar är äckliga
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
breva era battlestations
Tappar inte muskelmassa på så mycket steroider jag går på ändå. Bara att bränna så många kalorier som möjligt.
ser fortfarande inte varför kött skulle göra dig fulare
Är du groteskt överviktig?
>tre skärmar i pojkrummet
ÅH NEJ NEJ NEJ AHAHAHAHAHHHAHAAA
en för dataspel
en för transporr
en för judeshillande
Breva ditt steroidintag
Vad pratar du om? Min fråga var om jag skulle äta och springa eller bara springa.
Varför hatar ni bögarna i tråden så mycket? De är bland de trevligaste personerna jag har pratat med. Har de gjort något mot er personligen?
Kryssar 250 test e 200 mast e tills dagen jag dör. Vill inte bli enorm, bara se bra ut och bli mirerad.
Vem är du?
Samma person som förra tråden
Varför bygger du inte din kropp via hårt arbete istället?
Ibland spammar de sönder tråden med sin tröttsamma bögskit som man redan sett 500 gånger
Du inser att bögbrevarna är rätt hatade för att de spammar sönder tråden med ren skit och homofantasier va?
och? Vad spelar det för roll? Förstår verkligen inte
För att mina naturliga hormonnivåer innan jag började var ett skämt, och om naturen och genetik inte tänker ge mig träning på lika villkor så tänker inte jag heller spela rättvist. Sen är 4 gympass i veckan relativt mycket arbete ändå.
Vad hade du för naturligt T-nivåer innan du började kura?
"Spammar" är ett starkt ord, de har konversationer mellan varandra vad jag sett.
Ifall du inte vill förstå varför frågar du då? Sedan att Evve m.fl. groomar unga män till att kemiskt kastrera sig själva är riktigt jävla äckligt.
>han föddes med en extra kromosom
Det är lugnt user, tänk inte på det så mycket.
Ungefär 10 nmol, i nivå med infertila gubbar.
Det jag undrar är varför de 1. inte brevar user, chansen att någon skulle störa sig är mkt mindre 2. varför denna besatthet vid bögsex?
Evve har aldrig gjort något sådant
>en för oskuldsnörderi
>en till för oskuldsnörderi
>en tredje för oskuldsnörderi
är allt vad Lisa kommer tycka när hon ser det.
är det vanligt att kvinnor har raggarsträng?
>Big strong Swede
OwO
Antagligen för att de är bögar. Raka snackar konstant om tjejer de vill knulla och "pajer"
>bryr sig om vad uppmärksamhetshoror tycker
Lmao, bara piskade människor gör detta.
j, det är f1h1
>bry sig om sv ho när man kan ha 3 skärmar
>gnome
Bättre kan du August
Har inte ens en skärm hemma. Har bara en laptop.
Två negrer som håller konversation på svenska, känns skitbisarrt, som om vi en gång har varit kolonialmakt
Krävs hårt arbete även om man går på steroider. Det går bara snabbare
kek
Jag hade nog kurat då också helt ärligt.
August...
Nej. Personer som är straight pratar inte om kvinnor tillnärmelsevis lika mycket som fängelsebögarna är besatta vid sex. Jag har testat det här ett par gånger genom att breva bilder på tuttkor, då har bögbrevandet upphört direkt. Det handlar om extremt porrskadade individer som är totalt efterblivna och vet inte hur de ska ta sig ur sitt fängelsebögeri.
är du jag?
>Personer som är straight
august är bög va?
Jag vägrar använda bögvokabulären. Förlåt men vägrar.
Nej, jag är jag. Vem är du?
Finns bilder på han med strumpbyxor.
Horskolan har blockerat kanalen, 4channel int är ett BLÅTT BRÄDE FÖ I HE!!!!
Vad känner ni när ni ser på bilden?
tänker på august och israeli
ingen aning varför
skadeglädje
Typ skrattar. Varför undrar du?
Det är nog bara en slump. Vem blir egentligen distraherad av generiska tuttkor? Jag kanske bara talar för mig själv men det krävs ett intressant scenario eller en personlighet för att göra en kvinna attraktiv.
Nej det är det inte. Bögbrevandet går ned enormt ifall man spammar tuttkor.
D1a
vilket skola?
Du är misstagen
kommer kapa kontakt med allt och alla i sommar som inte har med WoW classic å göra
>vilket skola
syrianen...
Den enda sanna glädjen.
Ingen särskild anledning. Är uttråkad på jobbet, ser du.
Jag har testat detta på nästan alla tider på dygnet. Det funkar varenda gång.
Lunchdags!
Vad ska ni ha till lunch?
Han borde breva ben oftare.
Horfittbögskolan i Ludfittvika
Rak är helt enkelt en svensk översättning av straight, har inget med "bögvokabulär" att göra.
Böckerna är pixlade men inte tavlorna som identifierar honom. Amatör.
varför har han censurerat högtalarna? lmao
tavlorna kan ju inte doxxa honom, men böckerna kan ifall det är kurslitteratur eller liknande
Det är bara bögarna som använder det. Oironiskt. Alla andra säger normal eller straight.
Han är inte ens bög/transa, hoppades på lite extra (Du)'n om han brevade med strumpbyxor lol.
Riktig Jude asså.
Dumt nog doxxade han sig själv...
Men hör du inte hur löjligt det låter? Varför skulle porrskadade individer bli distraherade av bilder på stora bröst?
Jag! :3
Att direkt översätta engelska låneord är trådkultur
vad är det för fel på honom?
>pixlar precis allt som möjligen skulle kunna ge en reflektion i bilden
>i slutändan doxxar han sig själv genom att breva en bild med sitt fulla namn synligt i ett argt brev han skickar cdon
garvar varje gång, hur kan man vara så klumpig?
Du skriver som att du inte förstår hur porrskador funkar.
Uppmärksamhetskåt, varken mer eller mindre tror jag.
Bor han fortfarande hemma?
Nej, det gör jag inte. Är inte en psykolog
>porrskadad
LOL
Hahaha vilket miffo
Då har du inte ens förstått den psykologiska påverkansoperationen jag utsatte tråden för vid ca 5-6 tillfällen. Porrskadade blir kåta på allt. De har så låg empati vad gäller sexuellt handlade att de kan sätta på precis allt.
Tror det är mer så att ingen orkar breva när du spammar skit.
mmm vi säger så.
Detta
Ta ditt vidriga bajsliv bögmongoäckel jag fucking hatar dig och hoppas du får bögcancer
Såg mysigt ut.
Ingen orkar breva när bögarna spammar, och de slutar också breva när du börjar spamma, så resultatet är att ingen brevar.
Hvorfor er Aftonbladet så BESATT av Norge?
Ni är rasister
Ta ditt vidriga bajsliv bögmongoäckel
>dkn kommer aldrig vara barn och åka på camping med familjen igen
>16-åring har analgruppsex
>förstör analen och tvingas ha en bajspåse fäst vid kroppen livet ut
Så kan det gå!
youtube.com
Vad bra!
Sug kuken min.