glenn danzig -painos
/mämmi/
The best
eikös se ole gdansk nykyään
Laittakaa paras runerbergin torttu resepti.
Kävele kauppaan ja osta.
oispa ikuinen talvi
voiteko vittu valita langan jo
Luin runescape torttu.
t. Jani 26v
valinta on helppo
täällä on glenn danzig ja siellä on vanha ja kusinen pakotettu kissameemu
Oleellisempaa on että se toinen tehtiin liian aikaisin.
Tämäkin oli 3 postia etuajassa.
youtube.com
postaan parempaan lankaan
Ei ollut.
*ostaa palkkamurhaajan nyymin perään*
Painoksen Sirkku
Taidanpa lotota tällä viikolla. Päivät menee rattosammin, kun saa haaveilla lottovoittajan elämästä.
Manlets, when will they ever learn?
joudun näköjään työhaistatteluun
ois pitäny pysyä poissa yhteistyöstä pelkällä toimeentulotuella
oon pk-seudun vihatuin henkilö
ai hetero suomalainen
en usko että edes tuntevat sinua.
ulisevat jostain Halla-ahosta tai Trumpista varmasti enemmän
olen jussi
en usko, se käyttäis isoja alkukirjaimia ja kokonaisia lauseita ihan pätevyyden esittämisen nimissä
nyymi aho halla
allah-uho
youtube.com
postaan parempaan lankaan
minä ilman paitaa
tee parhaasi
viis bissee jäljellä!!!
youtube.com
Shizurinin, Miton ja Kaeden yhteis-striimi viel päällä jonkin aikaa. Naurattaa Rinin 240p laatu ko Kaede on 720p vierel ja Mito on 1080p näin verrattaen.
>Naurattaa Rinin 240p laatu ko Kaede on 720p vierel ja Mito on 1080p näin verrattaen.
ihan vitun hyvä juttu oli, nauraaaaaaaa
Lopeta tämä hinttilarppaus.
mikä noiden silmiä vaivaa
LARPpaus elikkä "live-action role play" (huomaa: "live-action") ei ole synonyymi muunlaiselle roolipelille.
oispa loli
Mito vähä hupsutteli kollegoiden naamoilla omiensa päälle.
olipas taas todella epälooginen postaus, mitä muuta voikaan naisaivo uushomolta odottaa
Ompi hiljasta.
Eikö me tässä keskustella reaaliajassa?
tänään piti siivota
kello on viisi, vielä ehtii hyvin
nyymi, miksi et siivoa?
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
>nyymi
myönnän sen
oispa possu nyymi
oispa possu
jännä kun kukaan ei uskalla postata kun kaksi mämmiä. *rikkoo hiljaisuuden*
Onko nyymit pahoittaneet mieltänsä tänään?
Itse pahoitin mieleni persjalkaisen muijan paljaista nilkoista, jotka näin käydessäni ulkoilemassa.
Oli kiva keli ja virkistyin, mutta tämä jäi kalvamaan mieltä.
anissa kate on aika kuuma
miksi sä muitten pukeutumisesta mielesi pahoitit?
Miksi tulen Jow Forumsiin ja näen kaksi mämmiä? Eikö teitä voi jättää hetkeksikään vartioimatta?
>uskalla
???
ei isi
No olen täällä nyt vahtimassa ettette te rasavillit innostu liikaa
squadi kaa käytii baaris ni ne heitti vittu penan ulos ku liika kova kuosit
En jaksa nousta sängystä
muutaman tunnin päästä voi mennä takaisin nukkumaan
juuh
minkälaista blogia multa haluaisitte lukea?
kerro vaikka mitä söit tänään ja mimmoista sun animen koostumus oli
nyymin sosiaaliset sammakoinnit
o
lis
pa
olisipa mega kieli nyymi
Tää on kyllä viihdyttävää
mä pidin täällä paskablogia mutta se ei herättänyt mitään kummosempaa kiinnostusta.
en sosialisoi niin ei voi tapahtua sammakointeja.
tulipas tuollanen heureka hetki saunassa. tajusin että naiset suosivat korkeammin koulutettua koska se on yhteiskunnan merkki siitä että mies on jollain tavalla onnistunut (ja täten parempi). älykkyydellähän kun ei ole väliä kun kontrolloi koulutustason.
mitä vittua onko täällä oikeasti ryssäbotteja talkkareina
Mitä se taas on tehnyt?
Nyymi...
ihan vitun suuri valaistuminen. mitä seuraavaksi, tajuat että hyvännäköiset on haluttavampia?
Toi mielipide Venäjästä lanka, tyylin 20 viestiä poistettu
desuarchive.org
repesin. ei saa sanoa mitään pahaa.
Joo, ryssät saa nykyään puhua mistä maasta mitä tahansa mutta se mode poistaa kaikki vähänkään venäjää kritisoivat tai niille vittuilevat postaukset. Kokeile postaa kuolleita ryssiä talvisodasta ja katso kuinka nopeasti lähtee
Kantsis varmaan laittaa adminille viestiä todisteiden kera, mutta ei teistä kukaan jaksa sitä kuitenkaan tehdä.
En oikeen ymmärrä miten kuvat kuolleista ryssistä on Jow Forums matskua jos totta puhutaan, jos langan aihealue on sota niin sitten kontekstin puolesta menee. Turhaa vinkumista taas kun lauta on kuitenki tarkotettu kulttuurien arvostamiselle.
Ihmiset on helvetin sokeita.
Eri kulttuureita ei saa kritisoida?
sori olin tos just lenkillä nii en kerinny postaan
Hiroshimoot saa ilmaisen työvoimansa ja Kreml pääsee sotimaan hybridisotaansa. Win-win.
Oispa vesimeloni yde
oispa goretex yde
Päivän mietearvoituskelu:
Mikä on iso, kuuma, ja tärisee nyymin koipien välissä?
Kalja... Sibs...
Ihan vaan tiedoksenne: teitä kaikkia vakoillaan ja seurataan. Teistä tehdään jatkuvasti profiilia jonka perusteella päätetään että mihin työpaikkaan teidät voi ottaa, mihin kouluun teidät voidaan ottaa, yms. Teidän jokainen liike otetaan ylös ja teille ollaan annettu eräänlainen persoonallisuusluokka, johon vaikuttaa niinkin yksinkertaiset asiat kuten kuinka nukutte ja kuinka usein käytte paskalla.
Ei mulla muuta
toisesta kajarista ei tule ääntä mutta voluumi nappi toimii ja nää on kajarit kaverilta. en oo kyl koskenukkaan niihin, mut en haluis olla vastuussa siitä kun joudun antaa ne takasin. johdot oon tarkastanu moneen otteeseen.
Onneks en oo menossa töihin enkä kouluun
Aasia kunnossa.
tuskin käy kenraaleissa poistamassa mutta venäjäaiheisista langoista katoaa ainakin samantien
Vituttaa
Talvisodasta ei saa postata.
oho
Sinne meni
niimpä
haloo profilointi keskus?? voitteko pistää mulle yhen mulle sopivan työpaikan kiitos
no ei noi nyt välttämättä mitään postaamisen arvoisia kuvia ole omastakaan mielestä
hei oiskteiaerju9areujiae `?+
tulin paskalta, ketä ne oli?