rinki runkku painos
/mämmi/
oispa ikuinen talvi
Vittu mikä paskahätä
Kyllä hävettää olla suomalainen
Höh, ketuttaa
hOMOTTAA
pANETTAA....................................
Saukko?
Kettu?
Turri?
Pidän tästä kuvasta.
Muistatteko tän?
Sain katottua haibane renmein loppuun. Varsin surullinen anime teemansa takia.
Ompi hiljasta.
Pidän Nyymistä
Kohta 420, meen ehkä jointille.
Pitäis mennä kyllä nukkumaan.
Et mee, et mee.
Meen.
you’re all cute
Niin minäkin
Surullista polttaa yksin näin hienoa taideteosta, olispa kamu.
I can't even light this thing on my own.
Kello on nyt 420, aika polttaa huumeita.
Katoin Kemono Friends 2 ep3. Aikas meh jakso, ''jee'' Delfiini ja Merileijona temppuilee vähä ja sit Kyururu paska käy kattelee veden alla vähän maisemia ja siinähän se sit oliki aika lail. Ei saa koskaan unohtaa kyl sitä et Japskit syö delfiinejä eikä ees välttämättä tiedä siitä ja jos kritisoi et näin tapahtuu ni kieltävät kokonaa, The Cove oli kyl hyvä dokkari ja siitäki kymmenisen vuotta parttiarallaa.
Öitämöitä.
Öit
huomenta
juuh, kannattaa lukea se haruki murakamin kirja kanssa, se on hyvä
Fuck jannies and niggers
huomentu nyymyt :3
Huomentua
huomenta, nukuitko tänään vähän pitempään
heräsin jo puol kuuden aikoihin
En mene tänään kouluun koska ei ole varaa junalippuun.
humentan
hmotenta
juokaa vereni syökää lihani
kyllä herra jeesus
Oispa kannabista ja bentsoja
mikset omista kausilippua
Kelan kanssa on ollut vaikeuksia niin on vielä toistaiseksi myös vuokra maksamatta. Ei ole kuin euro rahaa.
käyn kaupassa
...
Painoksen Sirkku
Voiko kuorsaamiselle tehdä jotain? En pysty nukkua kun yks äijä kuorsaa niin saatanan kovaa
Kuka äijä kuorsaa? Itsekkin kuulemma tuhisen ja kuorsaan kovaäänisesti
youtube.com
discord 20 vuotta myöhemmin
se oon mä
Mun nyymi osaa käydä jo itse potalla :-)
oispa kuorsaava nyymi
Miltä teidän pierut haisee?
Homottaa...
nyymi...
nyymi nyymi nyymi....
Oispa Avalokitesvara
N-nyymi!
Kyllä on ihanaa olla töissä. Oikein käy sääliksi kaikkia nyymejä, jotka joutuu jäämään kotiin nukkumaan ja koneelle istumaan. Varmaan herkkujakin syövät samalla kun pelailevat tai katsovat animea.
NYYMI!
Oispa nyymi
youtube.com
Mielipiteitä tästä kappaleesta?
tekotaiteellinen housen tunnari
Mut nyymi... mie oon poika!
Ei haittaa :3
60 postausta langassa ja ei vielä yhtäkään asiapostausta. Hyvin te hintit vedätte öisin.
61*
Muistutus:
Neekerit eivät kuulu Suomen eliökantaan.
Türa soomlased mis te siin mingi huijate
>From time to time in the years to come, I hope you will be treated unfairly, so that you will come to know the value of justice. I hope that you will suffer betrayal because that will teach you the importance of loyalty. Sorry to say, but I hope you will be lonely from time to time so that you don’t take friends for granted. I wish you bad luck, again, from time to time so that you will be conscious of the role of chance in life and understand that your success is not completely deserved and that the failure of others is not completely deserved either. And when you lose, as you will from time to time, I hope every now and then, your opponent will gloat over your failure. It is a way for you to understand the importance of sportsmanship. I hope you’ll be ignored so you know the importance of listening to others, and I hope you will have just enough pain to learn compassion. Whether I wish these things or not, they’re going to happen. And whether you benefit from them or not will depend upon your ability to see the message in your misfortunes.
fiksut sanat
>4x "time to time"
Vittu mitä höttöä.
puheessa toisto on hyväksi
>tl;dr: Gotta have opposites, light and dark and dark and light, in painting. It’s like in life. Gotta have a little sadness once in awhile so you know when the good times come. I'm waiting on the good times now.
Ootko afropää maalarijäbä?
Paras tinnerin imppaaja
Ei ole.
toisto puheessa tekee siitä helpommin ymmärrettävän ja vakuuttavamman. tämä on periaattessa yleistietoa, ja viimeistään yläasteen äikän tunnilla opetetaan. voit katsoa vaikka mlk:n puhetta, jossa "I have a dream" toistuu 8 kertaa
vain lapsille ja vammaisille tarvitsee toistaa asioita.
ja jotta sinäkin ymmärtäisit niin;
>anime oli paskaa
Kukapa olisi uskonut
kelle sä luulet että puheet on tarkotettu? puolet väestöstä voitaisiin luikitella lapsiksi tai vammaisiksi
Oispattaa ihan perkeleesti lol apua
lol homo
onpas groteskit meijerit
Yläkerran huoran koira juoksi yöllä vitusti, ja en saanut nukuttua. Pääsispä nukkumaan jonnekin hiljaiseen paikkaan
Explain why Finns love
>Energy drinks
>Donald Duck
>Coffee
>bears
>trains
Also did you guys know about the private recording of hit ler and mannerheim?
mentally stunted juvenile people
better than capeshit
no sophisticated alcohol culture so only way to spend time together without getting shitfaced is to drink coffee
we dont love bears
we dont love trains either.
yes
Suosittelen haudan lepoa.
Caffeine to compensate for lack of sunlight. Bear used to be to us kinda what cows are to indians, holy animals, keepers of the forests (en.wikipedia.org
you mean this?
youtube.com
based finnish man who made the recording. balls of steel
Haudasta ei löydy lepoa, vaan uudelleen synnyttyä nyymi päätyy jälleen paska-asuntoon kovaäänisten naapuriksi.
voitin jonkun lomamatkan kreikkaan arvonnasta. mitä vittua mä tällä? pystyykö näitä myymään?
anna mulle
Voi ei
töpörödött törpördögök! :D
Mutta nyymi, nythän on tiistai. Miten muka joit maanantaina liikaa? Sehän on arkipäivä.
yle.fi
>Maryan Abdulkarimin kolumni: Teollinen eläintuotanto – ihmiskunnan historian suurin rikos?
>Vetoamalla lihansyönnin terveysriskeihin, kieltäydymme uskomasta ihmisen kykyyn olla moraalisesti vastuullinen valinnoistaan, kirjoittaa Maryan Abdulkarim.
Mitä nämä lihansyönnin terveysriskit on? Käristetty ruoka nostaa toki syöpäriskiä, mutta toki muutakin kuin lihaa voi käristää? Ja huonot rasvat toki suurissa määrin syötynä lihottaa ja aiheuttaa tukoksia, mutta silläkään ei oikeastaan lihan kanssa ole niinkään tekemistä...
lihan vika kun se uppopaistetaan ja peitetään juustolla, jos ois vihanneksia ton lihan tiellä niin ois paljon parempi
Yksinkertainen, yleinen, vegaanien ym. pupunpuputtajien virhepäätelmä. Olettavat tyhmästi, että "lihansyöjien" aikaisempi kuolleisuus johtuisi lihansyönnistä, eikä yksinkertaisesti siitä, että "lihansyöjiin" sisältyy periaatteessa kaikki läskit, sokeri-rasva-lisäainepaskaa syövät sydäntautiset, joiden terveysongelmilla ei ole mitään tekemistä suoraan lihan kanssa.
Vertaillessa ruokavaliotaan seuraavia ja terveellisiä elintapoja ylläpitäviä ihmisiä, ei enää tällaista huomattavaa eroa löydy, vaan pikemminkin vegaaneilla on enemmän ongelmia, sillä heillä terveellisen ruokavalion ylläpito on huomattavasti vaikeampaa ja monet ovat jopa aliravittuja.
Subway kusetti mua. Lisäsi hintaan limun vaikka en sitä ottanut. Huomasin vasta kotona.
Ja boikottiin saman tien.
mulla ne laitto kuittiin jonkun halvemman sämpylän niin säästin euron