Konge-utgave.
Forrige:
Konge-utgave.
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
f
orste for negerkuk i analen
Hvorfor fremmer Flu Hartberg hvitt folkemord? jbs
bra tråd, vi trenger ikke banner lenger
dette!
de såkalte reglene finnes bare i hodet til drittautister
eg må drite........
Anime :3
RETTMESSIG TRÅD HER:
AUTISME....
rettmessig denne. slutt med tull og toys.
FUCK VAKTMESTEREN, SUG KUKEN MIN DIN JÆVLA JÖDEHOMO
DDS
denne var forst
tenk å ha ei sotnos jentevenn
Ikke driv med slikt språk
Tenk å faktisk ha ei jentevenn.....
Hadde lett sexet Melina
Rapporter for ekstrem dårlig innhold.
beklager, men jodehat og rasisme er ikke innafor i norgetråden
Tenk å ha ei jentevenn som sitter i rullestol og tisser i buksa
fyfaen det hadde vært digg
Sykt å tenke på at drittautistene er så opphengt i et banner på toppen av trådstarterbilde.
*Gir alle i tråden nattaklem*
*gir deg et nattakyss*
sees imorgen gutten min :3
ikke spör, de såkalte reglene finnes bare i hodene deres
godnatt trådmennesker
dds homser
Hvorfor det?
Er faktisk imot flaggloven.
Does anime make you happy?
SUTREANON!!!! DU KOMMER TIL Å DREPE TRÅDEN
Er mange sutreanonser ser det ut som, du er en av de.
Yes, I love it
Det har vært planen hans hele tiden
Dfn klarer ikke å få en jobb eller solid hivladning av en afrikansk mann.....
Vi ses vel i synagogen imorgen?
>Ser du reddit der oppe på den höye hesten din? Hva vet du om disse folka?
>Bare observasjon og deduksjon. Jeg ser en tilböyelighet for sutring, trådautisme, en forkjærlighet for konspirasjonsteorier, folk som putter det lille de har av kreativitet i små drittposter, som blir spammet i hver tråd. Jeg tror det er sikkert å si at ingen her kommer til å slutte å motta arbeidsavklaringspenger, Morten.
Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Når en mann tar sig en hustru og går inn til henne, men siden får uvilje mot henne og skylder henne for skammelige ting og forer ondt rykte ut om henne og sier: Denne kvinne tok jeg til ekte og holdt mig nær til henne, men fant at hun ikke var jomfru, da skal pikens far og mor ta tegnet på hennes jomfrudom og ha med sig ut til porten, til byens eldste.
Og pikens far skal si til de eldste: Jeg gav denne mann min datter til hustru, men nu har han fått uvilje mot henne, og så skylder han henne for skammelige ting og sier: Jeg fant at din datter ikke var jomfru; men her er tegnet på min datters jomfrudom. Så skal de bre ut klædet for de eldste i byen.
Og de eldste i byen skal ta mannen og gi ham hugg og ilegge ham en bot på hundre sekel solv og gi dem til pikens far, fordi han forte ondt rykte ut om en jomfru i Israel, og hun skal være hans hustru; han må ikke skille sig fra henne så lenge han lever
Faktisk helt feil
Bra utgave
>ingen banner
Lot dere Sutreanon vinne igjen.....
nei denne var forst
Nei
Jeg vil ha jentevenn
Ser ut som du vant. Samme det. Kos deg alene sutreanon jeg er ferdig med dette tullet.
Vis vaktmesterskiltet ditt, Sutreanon
Den evige zoomer
Dette, vi lar denne dö og så legger vi ned norgetråden
slutt å mas om den autistiske banneren da.. denne var faktisk forst.
Er da ikke noe galt her, det han sier er rett, så lenge lånet blir brukt på investering og ikke unodvendig konsum.
Det er bedre om folk ikke hadde trengt å låne pengene i utgangspunktet din teiting.
Kreditt er faktisk hva pengene er laget av og hele systemet består av.
og det er en bra ting.
t.zoomer.
Har jeg ikke sagt, men du hadde kalt meg en dum nasse om jeg hadde sagt at feks 1 time arbeid skulle være verdt 1kr og at kjopekraften ble tilpasset deretter. At vi hadde en nasjonalbank uavhengig de andre.
Jojo, men det er ikke realistisk mulig. Ved bygging av bolig skal alle ha lonn, ved bygging av maskiner skal alle ha lonn osv.
Lån er nodvendig, lån er heller ingen ny ting
dumme nasse
Nå er sprengere mindre samfunnskritiske enn zoomere da.....
zoomere godtar vel alt så lenge megmeger sier det
sprenger og zoomer begrepet er et typisk splitt og hersk begrep. les rules for radicals regel nr 1.
eggeskall må drite
her i norge kaller vi jo zoomere for generasjon utoya. sett deg noye inn i hva de har gjort med generasjon utoya og hvordan de behandlet generasjon y.
Hva er Sutreanon sitt mål?
hva er sutreanon?
>Selverklært stalinist.
>samt et par elever med innvandringsbakgrunn åpne om hva det egentlig folte om joder
Helt vanlig dette, skjer alltid når en muslim blir litt eldre. De storste rasistene og antsemitistene jeg har mott har vært muslimer
God morgen tråden, her er et liber, denne gangen Liber Os Abysmi vel Daath, så er der også noe AOS så er der noe for alle.
Let him subtly and exactly demonstrate the fallacies of every known solution, and let him seek a true solution by his right Ingenium.
In all this let him be guided only by clear reason, and let him forcibly suppress all other qualities such as Intuition, Aspiration, Emotion, and the like.
During these practices all forms of Magick Art and Meditation are forbidden to him. It is forbidden to hi to seek any refuge from his intellect.
Let then his reason hurl itself again and again against the blank wall of mystery which will confront him.
Thus also following is it said, and we deny it not. At last automatically his reason will take up the practice, sua sponte, and he shall have no rest therefrom.
Then will all phenomena which present themselves to him appear meaningless and disconnected, and his own Ego will break up into a series of impressions having no relation one with the other, or with any other thing.
Let this state then become so acute that it is in truth Insanity, and let this continue until exhaustion.
According to a certain deeper tendency of the individual will be the duration of this state.
It may end in real insanity, which concludes the activities of the Adept during this present life, or by his rebirth into his own body and mind with the simplicity of a little child.
Det storste problemet jeg har med zoomere er den totale mangelen på ydmykhet og selvironi. De er rett og slett ubehagelige å forholde seg til. Det er ingen tvil om at nettverkskulturen har formet dem på en negativ måte.
Zoomere tar ingenting på alvor. Samtidig tar de ingentig på alvor.
Hores egentlig ganske bra ut
Miljo og klimahysteriet vil nok ingen ende ta. Hva skal egentlig til for at disse fanatikerne holder kjeft? Bilfrie sentrum, bomstasjoner, total nedleggelse av oljeindustrien, legge ned norsk landbruk, oke skatter til det uutholdelige...
Jeg greier ikke se for meg noe scenario hvor de blir fornoyde heller.
>legge ned norsk landbruk
Hva faen? Er ikke kortreist mat det beste vi kan gjore for klimaet da?
meg til hoyre
Nei. Fordi at kyr som står i fjos kun benyttes til kjottproduksjon og det er kjempe, kjempefarlig. Melkeproduksjon er bare et skalkeskjul så det gidder vi ikke nevne en gang. Temperaturen i Norge har steget med flere varmegrader pågrunn av kjottproduksjonen og om vi ikke stopper så vil isen smelte på nordpolen og da dauer isbjornene og operaen i Oslo vil ligge under havnivå. Folk må over på en plantebasert diett snarest og kjottkonsum skattlegges mere og straffes i storre grad for de som spiser for masse (over 14 gram daglig).
Hver gang en kjendis fyllekjorer og kræsjer i fjellveggen så er media bare: Obs vi kan ikke gi ut personalia for det er skummelt altså, dere får heller bare spekulere lol.
America: Mugshots.
Tror faktisk jeg hater han som gjenbrever piss ingen bryr seg om fra lestdet eller diverse nettaviser mer enn sutreanon, hvor autistisk og rumpesmertet går det egentlig an å bli?
>eliten snakker om havstigning og at vi må fly mindre
>kjoper selv standeiendom og flyr privatfly
At ikke flere stiller sporsmål vedrorende det her er merkelig
Kan være enig i at det er dobbeltmoralsk, men jeg oppfordrer folk til å tenke litt "hva så"?
>faktisk sitat fra rnorge-bruker som forsvarer fru stordalens flyforbruk.
>Ingen reagerer om Equinor-sjefen flyr verden rundt, men alle med et godt budskap skal folges opp med lupe og kritiseres for alt de gjor. Det blir helt håplost om vi skal ha andre spilleregler for de som vil gjore noe positivt enn for de som typisk er deres motstandere.