Aurora-utgaven
Forrige:
Aurora-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
Sage.
I hope a nail bomb gets detonated in your face.
Denne tar vi ja
Reglene om ingen banner finnes bare i hode
ja, jeg er imot innvandring uten saklig grunnlag
Rettmessig med banner. Takk.
Så, hva synes dere om at Sverige ENDA ikke har fått seg en regjering? JBS!!!
synes svenskene skal forte seg å få fart på rasekrigen fåvæ
Tenker at det er helt normalt for bananrepublikker i den tredje verden.
Tror du virkelig det vil bli en rasekrig?
you can help by reporting this thread
Knuset mobber meg på snapchat......... Det er ikke ok
ja
who da qt
Hva sier hun?
Hvordan forbereder du deg?
Forklar. Hva får deg til å tro at det skjer, fremfor at alle forblir passive til vi blir altfor få til å gjǿre noe med det?
Aurora Aksnes
Skrev at jeg skal på jobbintervju imorgen, dette går til helvete
Hun svarte: Haha, du får ta videoopptak og sende meg det slik at jeg kan mobbe deg ;)
Hvem er knuset ditt?
Hun vil ha kukken
Tilby henne kukken NÅ
>9 ip'er på 8 min
tydelig at sutreanon er tilbake med mobiltelefonen og slå av og på flymodus ja for å få det til å virke som om det er mange her
Det er faktisk ikke greit fåvæ
et tips: skriv alltid kortere meldinger en det hun gjor, da fortsetter hun og svare.
t. sutreanon
vi brever mye her nå sånn at denne ikke skal bli slettet.
>hun og svare.
lol
Jeg ser på the voice.. 90% av jentene synger en Sigrid låt. Ködder ikke.. Sigrid må drive med noe djevelsk.
er aldri så mye aktivitet her, du er vel sutreanon regner jeg med. som bruker din VPN for at det skal virke som om det er mye aktivitet.
Dette fåvæ
Fine kvintetter, forresten
Hva feiler sutreanon egentlig? Gjǿr han det bare på faenskap, eller tror han virkelig at å krige med oss er lettere enn å bare putte på et jævla banner?
hvorfor skulle sutreanon late som det er mye aktivt i en rettmessig tråd med banner?
hvem vet hvordan denne sutreanon fungerer, men som du kan se etter at jeg avslorte nok en gang at det bare steg med ip'er så sluttet det. så du kan jo se at jeg avslorte sutreanon da.
du vet at hun liker deg hvis du sier at alle joder bor bli gassa og hun ler
Du tror vel omtrent alltid at ting er en konspirasjon, gjor du ikke?
Han spammer den rettemssige tråden ned til den når dultegrensa i lǿpet av bare et par timer, så sitter vi bare igjen med tråden hans. Han har gjort det fǿr. Husk at dette er den stǿrste autisten i hele trådens historie.
Det gikk fra 50+ IPer til 10 IPer. Du innbiller deg ting. Det er så å si alltid minst 10 stk her samtidig, bortsett fra tidlig om morgenen og om natten (dog ofte om natten også)
Aktiviteten har kommet opp igjen etter at Sutreanon roet seg ned
dds sutreanon, alle skjonner at du driver med vpn og mobilflymodus
er det dette han prover på? å ta over trådene på natta?
>hadde jentevenn
>hadde venner
Jeg var en idiot som kasta vekk alt.....
Det er kun 10 stk her inne, hva faen er det dere snakker om egentlig.
Hvem gidder å få barn i dagens Norge? (jbs..)
du har fiksa på i google med inspiser, alle vet at det er det eldste trikset i bok. dds sutreanon.
Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Der var en mann fra Sora av danittenes ætt, han hette Manoah; hans hustru var ufruktbar og hadde aldri hatt barn. Og Herrens engel åpenbarte sig for kvinnen og sa til henne: Se, du er ufruktbar og har aldri hatt barn; men du skal bli fruktsommelig og fode en sonn. Så ta dig nu i vare og drikk ikke vin eller sterk drikk og et ikke noget urent! For nu skal du bli fruktsommelig og fode en sonn, og det skal ikke komme rakekniv på hans hode, for barnet skal være en Guds nasireer fra mors liv; og han skal begynne å frelse Israel fra filistrenes hånd.
Og kvinnen kom og sa til sin mann: En Guds mann kom til mig; han var å se til som Guds engel, såre forferdelig; men jeg spurte ham ikke hvorfra han var, og han sa mig ikke sitt navn. Men han sa til mig: Nu skal du bli fruktsommelig og fode en sonn; drikk nu ikke vin eller sterk drikk og et ikke noget urent! For barnet skal være en Guds nasireer fra mors liv og til sin dodsdag.
Da bad Manoah til Herren og sa: Hor mig, Herre! La den Guds mann som du sendte, komme til oss igjen og lære oss hvad vi skal gjore med det barn som skal fodes!
Og Gud horte Manoahs bonn; og Guds engel kom atter til kvinnen, mens hun satt ute på marken, og Manoah, hennes mann, ikke var med henne. Da skyndte kvinnen sig og lop hjem og fortalte det til sin mann og sa: Nu har han vist sig for mig igjen den mann som kom til mig her om dagen.
Manoah stod op og fulgte efter sin hustru, og da han kom til mannen, sa han til ham: Er du den mann som talte til min kone? Han svarte: Ja. Og Manoah sa: Når nu dine ord går i opfyllelse, hvorledes skal vi da bære oss at med barnet, og hvad skal vi gjore med ham?
Da sa Herrens engel til Manoah: Alt det jeg har nevnt for kvinnen, skal hun ta sig i vare for. Hun skal ikke ete noget av det som kommer av vintreet, og ikke drikke vin eller sterk drikk og ikke ete noget urent; alt det jeg har pålagt henne, skal hun holde sig efter.
Hvordan og hvorfor?
Hvorfor sutrer du om Sutreanon? Beste er å bare ignorere han
hva skjedde
Har du autisme? (seriost sporsmål)
dds sutreanon.
Er nok på spektret ja, hvordan det?
Var du serios når du anklaget henne for å mobbe deg?
brev noen sote gutterumper da
God morgen tråden, her er et liber, denne gangen fra Liber Resh vel Helios. Så er der også noe AOS så er der noe for alle.
Let him greet the Sun at dawn, facing East, giving the sign of his grade. And let him say in a loud voice:
Hail unto Thee who art Ra in Thy rising, even unto Thee who art Ra in Thy strength, who travellest over the Heavens in Thy bark at the Uprising of the Sun.
Tahuti standeth in His splendour at the prow, and Ra-Hoor abideth at the helm.
Hail unto Thee from the Abodes of Night!
Gutta
Går det an å laste ned operativsystemet fra Windows sine nettsider, montere det på en minnepinne, installere det på min nye komputeringsmaskin, og så kjǿpe en aktiveringskode fra en nettside à la kinguin.net? Bygger meg en ny PC og en liten fugl fortalte meg at det er sånn de kule gutta gjǿr det nå til dags. Det koster type 1/4 av å kjǿpe ferdig fra komplett.no.
Men er det lovlig og/eller vanskelig? Hjelp en idiot her a gutta.
Fordi du faktisk har en sjanse, nå forlat denne tråden.
Ta en IQ test fittetryner
>test.mensa.no
er bare sojagutter som er med i mensa
Hva er en sojagutt?
*skryter over vor sjempe smart jeg er*
Sojagutt=Soyboy
Soy=Soja
Boy=gutt
Hva er en "soyboy"?
Erindrer forsåvidt megmegen, men satt meg aldri inn i opphavet