/mämmi/

Suomalainen sonni -painos.

Attached: 1472870457164.jpg (630x355, 68K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ANDQoEl2StM
youtube.com/watch?v=p96fOIOVUmM
youtube.com/watch?v=me8qjkkUiXc
vimeo.com/177290545
desuarchive.org/int/thread/101041140/#q101041140
twitter.com/SFWRedditImages

fuck you finn, your not even whiiiiitttteee

Jaahas taas tälläne nationalalistine cringepläjäys

ihan liian vitun aikasessa tää on paska jo valmiiks

Juuh kaikki on cringeä paitsi anime ja turrit

Takut ja turrit on mämmin suola

Ahmud mahmud

oispa ikuinen talvi

entä tytöt?

Attached: 1546356838558.jpg (1080x1350, 117K)

ketä on loomistelu

Attached: samus2.jpg (850x1400, 133K)

lähden ostamaan taas jäätelöä, kohta on vatta löysänä

Attached: 1549407907793.png (640x960, 568K)

Typerä hunajapurkkipainos taas
Kärpäsiä odotellessa

Laktoosivammainen?

Attached: 1522513381518.jpg (239x230, 26K)

Vaihdoin autoon tulpat. Kolme ensimmäistä oli oikean mallisia mutta viimeinen oli joku NGKn mopoihin ja mönkijöihin tarkoitettu tulppa, ei ihme että kävi vähän huonosti.

Attached: datsun.jpg (1024x768, 490K)

do conscripts go through a job interview?

Yes. Butthole depth is the most import measurement

Vitun apina

Sopiko se ees samoille kierteille? Vai mitä oikein kävi?

youtube.com/watch?v=ANDQoEl2StM

Mielipiteitä tästä kappaleesta?

Attached: 1221.png (404x299, 144K)

Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.

Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänneet pökköä pesään. Ulkomaalaiset ovat huomanneet tämän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.

Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:

Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.

Muistakaa tämä seuraavan kerran kun aijotte vastata ilmiselvään syöttiin.

Ei mulla muuta. t. lautalijapro master

Attached: herra susi fire cape.jpg (688x1034, 258K)

en myönnä mutta meneehän tuo vatsa aina vähän löysäksi jos litran vetää jäätelö naamaan

Nyymi vasemalla, nyymi keskellä ja oikealla nyymi.

Vote for Li~

Li painos

Attached: li.jpg (1080x810, 102K)

Pierustus pruut

Nää piraattien chiptunet ovat aina niin paskaa.

/mämmi/ kylpemässä

Attached: kylpy.webm (540x364, 878K)

makaronilaatikko uunista 20:12

Mitä rotat tekis, jos tuet poistetaan?

Ei yhtään mitään. Mätänisivät vaan kämppiinsä. Siksi tuet voi poistaa. Sama eläkkeissä. Mitä vittua ne haisevat mummot oikein tekee, jos niille ei anneta hilloa? Ei mitään.

Olen kiinnostunut kuvastasi.
Soita minulle: 8 (800) 224-22-22

She's has horseface.

she qt
but she's a lefty with rotten ideals

Huutista

Mä tossa noin.

söpö nyymi...

Meinasin siis että vaihtamisen yhteydessä huomasin tuon koneessa olleen väärän mallisen tulpan.

Olipa kaunis päivä, tuntui taas hyvältä olla olemassa. Nyt kun pimeys taas laskeutui niin meni hyvät fiilikset sen mukana. Oispa kesä.

Attached: 1505375469099.jpg (960x694, 82K)

ite heräsin tunti sitten ja oli pimeetä jo
ihan jees päivä ollu

Oispa tommonen rotisko joka pistää kuntoon ja ajaa sitä kylillä, ai että

Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.

Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänneet pökköä pesään. Ulkomaalaiset ovat huomanneet tämän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.

Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:

Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.

Muistakaa tämä seuraavan kerran kun aijotte vastata ilmiselvään syöttiin.

Ei mulla muuta. t. lautalijapro master

Attached: herrasusionvihainen.png (438x480, 78K)

fuck that fennoswede traitor.

Attached: 1982389123.jpg (306x306, 20K)

Mutta siis mitä meinasit sillä, että oli käyny huonosti? Aattelin vaan, että nussiko se tulppa kantta tai sylinteriä tjsp?

minä veden alla kiertämässä vastapäivään :3

Mä salaa hieromassa nyymin solmua veden alla

Nyt aloitan pelaan Res2

Attached: 398459834985.jpg (843x720, 81K)

Meinasin sitä että moottori kävi huonosti.

Jaaaaaaaaa

youtube.com/watch?v=p96fOIOVUmM

Attached: 1542280979994.gif (500x281, 938K)

kuinka pienel lämmöl sitä pidät jos tunti menee?

Attached: 1549473562884s.jpg (1248x272, 43K)

Oisko nyymillä pari kybää heittää? Biniin tarttisin...

Niinhän se on

Yuuka-aika.

Attached: 7854.png (710x444, 717K)

Attached: 1537300388170.gif (640x360, 1.4M)

mitähän isäs aattelisi jos sais sut kiinni kuuntelemassa tommosta?

youtube.com/watch?v=me8qjkkUiXc

*nuolee nyymiä korvasta*

No niin...

Lama on tulossa. Miten Suomi saadaan nousuun? Mitä yksittäinen ihminen voi tehdä talouden hyväksi?

vesi on vieläkin poikki

Taas? Mä oon aina heittämässä sulle vittu rahaa, hanki omat binis vaihteeks sen sijaan että raahaat mua mukanas pohjamutiin. Vitun vittu sentään.

kiitää alla autostraada

Attached: soudane.png (787x764, 52K)

Olla samanlainen supermenestyjä kuin Elon Musk ja tehdä töitä 24/7 vuoden ympäri.

Myydään nyymit kiinaan halvemmaksi halpatyövoimaksi.

pilveä piikittävä nisti se on

mennä töihin ja ostaa tavaroita ja maksaa kalliita tunteja korjaamis/asentamistyylisestä työstä jota ei voi ulkoistaa Kiinaan

oho luin käyttöohjeet vasta jälkeenpäin. sano että ei saa antaa päästä liikaa vettä siihen tai puu halkee ja nyt se sit halkes. no onneks ei ollu kallis.

onko mitään alempaa ihmiselämän muotoa kuin nyymi?

Nimihomot

Attached: DYPdhsbVwAELBCd.jpg_orig.jpg (3276x2457, 1.93M)

neekerit vittuun suomesta ja kaikki +63 vuotiaat hautaan

turrit ja alaikäiset animepostaajat

Tänään itseasiassa mietin katsottuani MOT:n dokumentin autoverosta, että pitäisikö autokorjaamopalveluilla olla alennettu ALV-kanta?

Uusista autoista tuotot ja työ menee käytännössä ulkomaille, mutta korjauspalveluista ei, koska osien osuus on marginaalinen. Halvat korjaukset parantaisivat keskiluokan ja alemman keskiluokan asemaa, koska heidän autot kuitenkin toimisivat siitä huolimatta, että ne ovat vanhoja.

Niin täähän se ois, et joku firma korvaamaan ulkomaisia tuotteita.

oisinpa pappi

Attached: 1542956508867.png (733x217, 17K)

SEYANAAAAAA

Attached: seyana.png (1095x607, 215K)

¨Voih....

Ryssät samaan laivaan.

Turrit on ylintä elämänmuotoa.

Nyt seisoo.

Hetkinem, eikös ne katoliset papit perseraiskaa pikkupoikia sen takia kun pilluhommat on kielletty?

Attached: 1498390765758.png (680x521, 110K)

sellanen homophobi siellä ei homot tuollasta tee

Miksi tää video poistetaan aina youtubesta?

vimeo.com/177290545

Kyllä moni rotta alkaisi ryöstelemään, tai tekisi riittävän uhkauksen päästäkseen vankilaan. Noita suunnitellaan jo nyt kun aktiivisibul tiputtaa -40% tuista.

Mummot ei kyllä paljoa tekis, siinä oot oikeassa

sellaset voimafantasiat siellä

mun nyymi haisee ihan pierulta :S

Mitä vittua nyt taas

No mikä se oli?

Sytytän talon tuleen ja menen ryöstämään mummeleita.

vieläkin järkyttää että Teuvo Loman on homo
niin kiltti poika

semiittisylinterin käskyjä jakava taho ei halua ihmisten näkevän tollasta ettei ne vaan saa mitään ideoita

juuh oiskohan se tuo hitler

Attached: hetkinen.png (553x304, 243K)

Olen taas vetänyt huumeita viikon putkeen. Ei hyvin mene.

Pamppua vaan jos alkaa ryöstelemän ja panta jalkaan. Jossain vaiheessa ne alkaa oleen niin kuihtuneita, että mikä vaan työkin kelpais, että sais ruokaa.

Et sentään laiminlyö mitään opintoja tai töitä, niin eihän tuo ole sen kummoisempi ongelma.

Enpä.

Vantaa...

Törkeästä ryöstöstä saa aina vankeutta jos ei pääse ehdolliseen, kunhan muistaa vittuilla poliiseille ja vähän vastustella niin sillähän se on hoidettu. Ja ryöstö on törkeä jo niin jos vilautat puukkoa tyhjentäessäsi lähi-marketin kassan

Dude, do you have this picture? I actually need it now.

Attached: kaappaus3.png (1941x334, 121K)

on tää aika kuuma...

Attached: iskä.png (256x144, 62K)

taas semmonen olotila että tekis mieli ottaa kirves puuliiteristä ja hakata seuraavalta vastaantulevalta neekeriltä/hiekkaneekeriltä pää hartioilta

Löytyi aika helposti
desuarchive.org/int/thread/101041140/#q101041140

mää luulem että ne on vaan petoviilejä, mutta koska naisilla ei liiemmin ole asiaa kirkon tehtäviin ei paikkoja tyttöjen hyväksiläytölle ole yhtä hyvin tarjolla.