/mämmi/

Lapin ensimmäinen timantti-painos

Attached: 13-3-10637273.jpg (1199x929, 71K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=VPO7DZ_Yf1I
twitter.com/NSFWRedditVideo

meen salille. älkää postatko kahteen tuntiin mitään kiitos

Attached: 123124125123.jpg (415x536, 56K)

vantaa was here

Haluaisin kauppaan mutta ulkona on yli 9000 metriä lunta.

how do i get a finnish bf?

>yli 9000 metriä lunta
liioittelet. en usko.

*nyymittää nyymin nyymillä nyymiin*

Attached: yrKvMRG.gif (240x180, 217K)

Rottakaverini on ollut siellä nyt monta kuukautta.

!VAROITUS!
jos teette lasagnea älkää käyttäkö juustokastikkeeseen halvinta Sateenkaaren juustoa, se sulaa pelkäksi klimpiksi sinne

Ootko varma että se oli juustoa vai jotain juuston korviketta?

>täydellistä työpaikkaa ei ole olem...
youtube.com/watch?v=VPO7DZ_Yf1I

No onko tuokaan nyt täydellistä. Makaat jossain haisevassa paskakopissa kännissä.

nyymi...

On mahdollista t. Mulle kävi näin todella usein lapsena

Rainbow mozzarellajuustoraaste luki kyljessä. En tiedä mistä se "juusto" sitten koostuu kun ei se sinne sulanut nätisti

Lue tuotetiedot seuraavalla kerralla, jos se sisältää jotain kasvirasvapaskaa nii heitä pois äläkä koskaan osta uudestaan..

saatto olal jotain kasvirasvakorviketta melkein puolet. Lukase pussin takaa.

kuulostaa että vika on tekijässä

oispa ikuinen talvi

Voihan nyymin lähin kauppa olla yli 9 kmn päässä

*juoksee sakset kädessä*

pitkästä aikaa googletin että jokos se rautataivas kakonen on viimeinkin tulossa. ilmeisesti julkaistiin kaks viikkoa sitten ja kaikki haukkuu sitä

harmin lista, mutta vois sen silti merirosvota kunhan tulee jakeluun

lidis pistaasipähkinät tarjouksessa 12€/kg ostin viis pussia varostoon

benis

Attached: 1548092497054.jpg (1025x1058, 197K)

Attached: laitonta.png (308x308, 11K)

*leikkii tulella ja ruualla*

ois kyl kiva jos ois isompi tontti jossa sais kasvatettua vihanneksia, joitain marjoja, pari hedelmäpuuta. sitten kaveriks pari kanaa niin saa kananmunia päivittäin.

*leikkii nyymin tunteilla*

haluisin kans epäironisesti omistaa kanoja, taajama-alueella pitää vissiin hommata luvat

NYYMI ON PASKA!!! *pudottaa mikrofonin*

Aika paska tarjous. Prismassa halvemmalla.

todista

voipi olla. Ihan hyvää tästä kuitenkin tuli vaikkei juustokastike mennyt ihan nappiin

En jaksa.

Jeb on sotku!

eli valehtelit.

lisäsin voiton.

Turr & Murr

*täppää nyymin energioihin*

Viikon päästä ystävänpäivä, mitäs ajattelitte puuhailla? Tytyn kanssa varmaan jotain?

joo

ei vaan nyymin kanssa touhutaan ja sitten painitaan ja sitten taas touhutaan :3

enkö mie perkele sanonut että älkää postatko kun käyn salilla?

Yihv

Attached: DyPkYcYU0AAN5VD.jpg_orig.jpg (1596x2552, 416K)

kappas, niinpä teit

Attached: lima käsi lelu apustaja.jpg (790x1036, 69K)

Kaupassa ei ollut basilikaa. Pizzaperjantai pilalla.

eikai pitsan päälle kantsi minkään laista likaa pistää

ei kait kaupat myy mitään isoja kirkkorakennuksia?

Nyt kun halvat kalapuikot näyttää kadonneen kaupasta niin mietin uutta välipalaa. Pitäis olla semiterveellistä, energiatiheää, ei hirveän työlästä, ja riittävän halpaa. Jogurtit ja rahkat on liian kalliita syödä päivittäin, plus siinä on vitun iso työ roudata 30 purkkia kuukaudessa. Pähkinöitä ei sais vetää niin hirveitä määriä päivittäin, muuten ne menis. Leikkeleiden vetäminen niin kun se yks nyymi kävi mielessä, mutta lisäaineet ja liian kalliita. Sit mietin kanssa jos vetäis purkillisen hernekeittoa aina välipalaks, joko keitettynä tai pelkilteen, mutta sekin tulis hieman liian kalliiks.

Kokkaus_nyymeillä ideanpoikasia? inb4 tehosammakon voita ja jauhoja

Suosittelen pitämään basilikaruukkua ikkunalaudalla. Kasvaa siinä ja on aina yrttiä kun on tarvetta. Sama homma monien muidenkin yrttien kanssa, ja sitten esim ruukkusalaattien kanssa.

Kissanruokaa.

omena tai muu hedelmä

kanan munat
keität joka toinen päivä jääkaappiin valmiiksi kennollisen munia ja vedät niitä sitten kylmänä kun tulee nälkä

maa pähkinä voi

>rahkat on liian kalliita syödä päivittäin
mitä vittua horiset? maitorahka 250g on 0,69e kpl.

tää
t. syön munaa joka päivä :3

ai kanan munaa vai?

Nyt ollaankin vantaa-budjetilla liikenteessä

turrit pitäisi ____aa?

ja tuossa 250 grammassa joku alle 200 kaloria. kotimaisen 2kg vehnäjauhopussin saan reilulla eruolla ja siinä 7000 kaloria

itekin vedän aika lailla tarkalleen 5 kanan munaa päivittäin. helppoa, nopeaa, terveellistä ja kaikinpuolin mahtavaa
kiitos vastauksesta.

tää. yks hyvä syy omistaa kanoja myös

alappa vetämään vehnäjauhoja raakana. ai niin et voi, toisinkuin maitorahkaa jota voit ottaa jääkaapista ja pistää suorilta naamariin. ei tiskiä, ei ajantuhlausta, pelkkää ruokaa

häätää pois apuaaaa

äläpä nyt alota tätä

ei mun tarvi kuin lisätä vesi. vähän suolaa voi myös sekaan laittaa ja jos rasvoja haluaa niin loraus rapsiöljyä. mut noit ei oo pakko laittaa, pelkästään se vesi. sit voi hyvin syödä.

tulee kyllä huomattavasti halvemmaksi ostaa vaan häkkimunia kaupasta kuin huolehtia n. 6 kanasta ja syödä niiden munia.

>30 kiloa omenoita/kk
>ei työlästä
Nyymi ei mulla ole autoa, en mä tommosia määriä jaksa kantaa kaupasta. Energiatiheys ei täyty jos pitää vetää kilo per annos

Oon algeroinen munalle

Pähkinää + sokeria

Laktoosi_vanma niin halvin rahka on 0,89/250g purkki, ja 69 senttiäkin on liikaa päivässä. Annos noita kalapuikkoja teki 40 senttiä

Nyt iski tosin idea että mites karjalanpiirakat, makaroonilaatikot ja lihapiirakat. Kaikki muut oli reilusti liian kalliita, mutta nää halvimmat lihapiirakat tekis 25 senttiä annos, eikä niissä edes ole mitään lisäaineita. Hmm, vois ottaa testiin

Attached: pihaliirakka.png (349x467, 163K)

>ei mun tarvi kuin lisätä vesi.
juuh ja maha turpoaa kuin pulla mentulalla. menes nyt frodo vittuun paskojen pakotuksiesi kanssa. raa'an vehnäjauhon syöminen on virhe.

mutta kanat on mukavia eläimiä ja käy myös paljon kivemmin lemmikistä kuin esim. kusiset katit

nappaa (syliin ja pitää tiukasti kiinni)

jaa eli ei sua kiinnostanutkaan terveellisyys. vedä vaan niitä einespaskojas sitten.
söisit edes vaikka halvinta ruisleipää

>Kyljessä lukeekin "Yuusto", ähäkutti

miks vittu turpoais kun ei siinä ole leivinjauhetta eikä hiivaa? niiden takia se vatsa turpoaa.

no perunathan ois sit vitun hyvä eikö, tai bataatti jos haluu kalliimpaa

mikä monivammainen sä oikein olet jos oot maidolle ja kananmunille allerkinen?

opettele lukemaan
>menes nyt frodo vittuun paskojen pakotuksiesi kanssa
älä puhu mulle, turbonormo aivonsa mädättänyt nisti

ei oo mun syy että sanot vitun tyhmiä juttuja

Olette molemmat ihan kakkoja

nykyään se että ei tykkää jostakin tarkoittaa että on "allerginen".

mitäpä jos söisitte kaikki kasan PASKAA välipalaksi päivisin

söisin jos olisi terveellistä

naittaa nyymille

naitatuttaa

Ette muistuttanut imuroinnista mutta onneksi olen niin hyvä että muistin sen itse

pikakaurahiutaleet on yks hyvä. paljon hivenaineita ja ei tarvi edes mikrottaa kunhan vaan laittaa maitoa/vettä ja naamariin.
350kcal 14proteiinia hiilareita muistaakseni 40g.
siihen vielä joku rasvalähde niin on ravinto valmis.

niin elikkäs voisilmä niinku puuroon kuuluukin

*riehuu*

tuossa joutuu tosiaan mikrottamaan hiutaleet jos voisilmää haluaa. ite tykkään syödä muromaisesti ne.

*taltuttaa nyymin*
NYT LOPETAT JA HETI

Oispa seksuaalisesti hyperkasuaali turrimaailma...

Punanen maito. Toisaalta mitään niistä laimennetuista variaatioista ei kuulukaan juoda joten taitaa olla itsestäänselvyys

Senkun menet sinne turrimiittiin.

rasvaton maito on "juotavampaa" jos ymmärrät mitä tarkoitan. parempi janojuoma kuin täysmaito

saldo loppu. kellää heittää kybää?

On mutta arvaappa heitänkö.

*taltuttaa nyymin*
*nimeää nyymin tassuorjakseen*

>maailmanlaajuisesti ihmisistä 65% on laktoosi-intolerantteja
Munan suhteen on paskat geenit juuh, sen todennäköisyys on jotain puoli prosenttia. Ei onneks oo muuta, pähkinät, äyriäiset ja muut mitkä monille on vakavia niin niitä pystyn syömään

Näytä mulle mitä vikaa noissa on. Ainesosalista on varsin puhdas, nolla lisäainetta. Lihan määrä on surkean pieni, mutta minkäs teet. Ruisleipää syön jo sekä aamulla että illalla, tulis korvista ulos jos pitäis sitä samaa vielä välipaloinakin

15kg/kk on liikaa, plus puolen tunnin keittäminen ja kuoriminen liian työlästä

Kaurahiutaleitakaan ei sais vetää päivittäin isoja annoksia, muuten kävis

>kuorii perunat
sulta menee hivenaineet roskiin vitun tollo

Yritin pierustaa mutta meinasikin lierustaa

Attached: 1533806034906-int.jpg (393x427, 60K)

Mitä jos vaan laittaisit isot erät ruokaa kerralla? Jotain chili con carnea tekee semmosen viiden litran padan josta voi vaikka pakastaa osan jos siltä tuntuu.

Kerta syöt kalapuikkoja epäironisesti niin sua ei voi yksi pakastuskerta semmosella pataruualla haitata.