myöhäisillan setit -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
oispa
ikuinen
talvi
oispa setit
hi, finnish people. I have allways wondered how finnish bicycle stands look like. This image is of a swedish bicycle stand i took about ~5 days ago. This is the most common bicycle stand model in my city. How does bicycle stands look in finland? ty to any reply.
miksi on mämmejä taas kaksi?
wow! that looks like a nice bicycle stand. Do you like it? sad that the red bicycle closes to the camera is using another bicycle as its bicycle stand, lol.
psykoosi
proxyhomooooo
nukku maan
it's just a bicycle stand
do you find bicycle stands fascinating?
>Oranges with meat and eggs
now that is based
i just googled "bicycle stands in" but thank you friend i appreciate how you appreciate bikes =) i like bicycles too! haha lol :D
hey bby u want sum fuk?
pitsa uuniin 22:45
pitsa uunista 00:13
olis kyl kätevää jos työttömät saataisiin tekemään jotain ihan helppoja hommia sitä työttömyystukea vastaan. vaikka poimimaan kaduilta roskia muutamaks tunniks päiväs, ei mitään kokopäivähommaa. tollasia pikkuhommia löytyy pilvinpimein mutta ne ei ole niinkään taloudellisesti kannattavaa, mutta parempihan niin että saadaan sillä tuella jotain tehdyks. kuitenkaan niillä mitään parempaa tekemistä ole.
Kalliiks tulis tuommoisen organisointi.
halvempi vaan makuuttaa perseellään ja juoksuttaa turhissa koulutuksissa.
Kuollut lanka on turrilanka.
Painoksen Sirkku
Tassut...
Tuli yhtäkkiä mieleen kaikki vanhat kännisekoilut ja itsensä nolaamiset. Ei helvetti voispa vaan kuolla.
onneksi en ite ole koskaan ollut kännissä, selvänä jos oon jotain tyhmää tehnyt niin vaan nauranut rehellisesti itselle niin kaikki vaan ihailee kun on vankkumaton itseluottamus
miksi alkoi tekeen mieli maksalaatikkoa?
raudan puute
vantaa
Mulle tulee yleensä kännireissujen muistelemisesta hyvä fiilis
Kuuntelen tätä kun turrutaudun uneen.
Tää on 5/5. Itse olen laiska niin yleensä ostan niitä kaupan maksalaatikkoja ja suoraan vaan pistän ketsuppia päälle, ihan hyvää vaikka ei lämmittäskään.
en tiiä
josko sitä menis nukkumaan
Kuuntelen tätä kun turrutaudun uneen.
Ennen neekeriviestiä ei saa nukkua
Juon olutta
Ollaan katottu oikein urakalla 90 päivää morsiamena. Jos yhtään sietää tosi-tv-sarjoja niin tässä on oikeen hyvä sellainen
Meil samit
>olis kyl kätevää jos ihmiset saatais tekemään töitä ilman palkka
hmm joo ei ollakaan ajateltu tota...
Mämmi tarvitsee muutakin kulttuuria kuin kello kahden neekeriviestin
youtube.com
Oisko tossa
Nyymi
Hmmmmm
Nii-i
Yllätys
Mulla on kaikki mitä mä haluan
Mä en halua mitään siitä mitä mulla on
Mä haluan kokea eläväni
youtube.com
painu discordhomo vittuun
Millainen vaikutus nyymeillä on ihmisiin keskustellessa?
Ite sain psykologin alkamaan jauhamaan omista henkilökohtaisista ongelmistaan yli varatun ajan ja kiittämään sitten kivasta keskustelusta.
Oli aika hassua nyt kun ajattelee.
Mutta enhän minä käytä discordia.
kai laskutit?
No niin, kumpaan /mämmi/in neekeriviesti oikein kuuluu?
Teet uuden /mämmi/n ja postaat sinne
Pääset kohta paneen.
tapa ihtes
Positiivinen, toivottavasti. Kuulemma mukavaa seuraa.
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Laukesit ennakkoon
Läske
TK on kyl vitun kova bändi.
youtube.com
why did you put ketchup on the orange?
Because he's le ebin funny. Daily reminder that the picture reflects the soul of a Finnish oldfag, and probably the soul of an international gamer too.
gross
Juoppo koire
Kive koiro
virrit tuttuun
O-oho
Oon nyt viikon leikkinyt Linuxilla ja äsken hokasin että enhän mä sillä mitään tee, kun Windowskin on olemassa.
Eiks oo jännää et se ei tunnu miltää ellei ne taistele vastaa
Linuxnörtit on nukkumassa
Luulisi että he ovat juuri niitä yöpöllöjä
En ole
Mikö?
Oispa turrinyymi jonka kanssa kuherrella sängyssä
Ei oo totta t openSUSE
Mitä haet käyttikseltä?
En yhtään mitään siispä visual studio ja pelit > linux huuma
No juu, jos se on toiminu sulle niin miks muuttaa. Ite ollu tosi tyytyväine linuxii.
Rakastan sua nyymi
Nyymien välinen rakkaus...
youtube.com
Dolan aamustriimi.
vituttaa jo etukäteen tuleva kesä ja kärpäset
Hyönteisverkkoa ikkunoihin. Tai tää ainakin oli oma idea.
onneksi helsingissä ei ole hyttysiä
Ihan kärpäset eikä hyttyset?
eihän kärpäsissä oo mitään ongelmaa. hyttysissä taas on.
Kärpäset on muuten jumalauta sata kertaa raivostuttavampia kuin hyttyset. Joo ne ei ole eikä paikat kutia mutta jumalaista. Anna mä kerron.
En kyllä jaksa kertoa koska puhelinpostaan.
Oispa turrinyymi lohduttamassa minua.
Vihkoon meni
Rakastan Linuxia jtp
tärkeä mielipidegallup: mitä distroa käytät ja mitä asioita siitä ``rakastat''?
Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.
Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänneet pökköä pesään. Ulkomaalaiset ovat huomanneet tämän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.
Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:
Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.
Muistakaa tämä seuraavan kerran kun aijotte vastata ilmiselvään syöttiin.
Ei mulla muuta. t. lautalijapro master
openSUSE ja tarkoitatko mitä siitä erityisesti vai mitä vs. Wibdows tai Mac?
Tekee mieli roskaruokaa... Jos sitä lähtis käymään mäkkärillä
>tarkoitatko mitä siitä erityisesti vai mitä vs. Wibdows tai Mac?
lukisin molemmat
Meil samit. Haluun kyllä megaforcenkin, eli apsi kutsuu.
Yritän pitää suht lyhyenä koska likainen mobira cityman postaaja. No aluksi kokeilin Linuxia (silloin aikoinaan) ihan mielenkiinnosta ja harrastusmielestä mutta nykyään tykkään muokattavuudesta ja ilmaisuudesta, noin melko ympäripyöreästi sanottuna. Miksi juuri openSUSE, no, helppo asennus joka laittaa valmiiksi KDE Plasman, btrfs:n ja sen snapshotit ja kovalevyn salauksen.
Tiputin mun lompakon ulos jonne oli jääny rahaa ja sitä ei koskaan löytyny :/
Löysin jonkun lompakon ja siinä ei ees ollu massii, mitä vittuu
Niin ja tosiaan, aluksi halusin jotain toimivaa ja tuettua läppärille, sittemmin siirsin molemmat openSUSEen. (Pöytäkoneella oli Arch)
Omistan Windows 10.
Siihen on syy miksi suomalaiset palauttaa lompakot, kellään ei ole rahaa.
Oon löytäny kolme lompakkoa ja palauttanu jokaisen. Ottanu massit tietty mut kuitenkin. Tämä tarina on tosi.