/norgetråden/

Utgaven-utgaven

Forrige:

Attached: 1494681091000.jpg (998x1096, 528K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=w9_a-U7w_mU
vg.no/nyheter/utenriks/i/KvJk57/moette-martine-mistenkte-lever-et-liv-omringet-av-vakter?utm_source=vgfront&utm_content=row-1&utm_term=df-86-d868b542:df-86-k5265b40
happy-price.no/
nrk.no/ostfold/xl/statens-bank-poste-ut-millioner-til-uonsket-kunde-1.14327745
no.m.wikipedia.org/wiki/Demokratene_i_Norge
selvstendighetspartiet.no/
youtube.com/watch?v=xMB4stPiV8g
youtube.com/watch?v=c8WtwyIgHgs
twitter.com/NSFWRedditVideo

youtube.com/watch?v=w9_a-U7w_mU

Attached: 2290662sa4rd02587.gif (250x250, 460K)

*Beviser at du er sinnsyk*

*dabber på deg likevel*
hva nå normiss?

Jeg kan vel likesågodt ringe for å få deg innlagt, da?

Hvem /kaffe/ her?

>våkna "tidlig" for å overraske mor med en morsdags gave
>for jeg reiste meg ut av senga skulle jeg bare fise litt
>spruta rein diare i boksern min
>hele rommet stinker
>måtte liste meg til badet
>far spor hva som stinker
er det mulig...

Attached: 1460077872496.png (882x758, 17K)

Åtte jeksler dro ut til bygda for å samle på panteflasker
"men hva med kjöttmeisen?" Spurte Arne

Attached: prato-com-bacalhau-cru.jpg (460x307, 17K)

Kom dette fra et russekort?

>kjoper torsken din som sei og etterbetaler differansen
>kjorer traktor med uregistrert henger på offentlig vei
>uten traktorlappen
>forer falske vaskelister, veielogger, fraktbrev og fakturaer
>vasker bilen min i produksjonsområder
>pisser i slukene
>går med utildekket hår
>skyter rotter, kråker, ravn og katter i tettbygde strok
>brenner alt av avfall
>skylder på polakker hvis noen spor
Hvem andre /hverdagskriminell/?

dette er ikke å være en hverdagskriminell, dette er å være en forbannja hæsskuk
hvilke produkter produserer du så jeg kan unngå dem?

Jeg fǿlger norsk lov til punkt og prikke.

Ja, jeg er neger. og ja jeg er norsk.

hvor kjöpe bong

Eg må drite

Innafor å investere i eiendom i London?

Stavanger or Bergen?

lær deg å rulle din homo

det går ikke an å være begge deler. enten må du vaske av deg den skitne huden din eller så må du flytte tilbake til negerland

Hvem by?

sandnes

Jaja, så våknet jeg opp hos ei jente jeg da

kom du deg ut för hu ringte politiet?

gokk

kult, jeg kjenner naboen din

Gratulerer, håper hun ikke ble for misfornöyd

jeg bor langt nord men kan kjöpe når jeg er ute og reiser hvis jeg bare vet hvor

Håper ikke det, kom alt for tidlig. Har jo ikke runket i hele år

vg.no/nyheter/utenriks/i/KvJk57/moette-martine-mistenkte-lever-et-liv-omringet-av-vakter?utm_source=vgfront&utm_content=row-1&utm_term=df-86-d868b542:df-86-k5265b40

brenn kul, betal prisen

I Oslo er det Scorpio og Shangrila, i bergen er det kanskje Surrikata, men jeg vet ikke om den fortsatt er åpen.

Jaja, så våknet jeg opp hos en kompis da.
I senga hans, og jeg finner ikke bokseren min

happy price er uten tvil den beste, de har egen nettside også

happy-price.no/

det er for pingler som ikke torr å få ekte effekt

ja, har du nok penger da?

Bare bruk vaskebotten din fåvæ

Bare hvis jeg selger boligen min. Det er visst veldig mange investeringsmuligheter der, men det er vel ikke rett frem å bare flytte dit for å bo i investeringsobjektet heller.

skal du investere slik så må du gå i banken og gire fåvæ

takk

Hva mener du?

takk skal sjekke ut den

Basert

gå i banken og lån masse penger for å investere skikkelig. 99% av de som ble rike i norge ble det på lånte penger

han som drittbrever idvl?

Men hva skal jeg med det hvis jeg teknisk sett har pengene? Må jo betale masse renter med lån.

hvis du har pengene så er det jo bare å kjore på og kjope?

Vent til etter brexit

aldri vent med å kjope bolig.

faren min ventet til boligmarkedet skulle roe seg i norge, dette var tidlig 2000 tallet. hadde han gjort noen av de kjopene han så på så ville han ha vært verdt flere hundre millioner i dag.

Er det helt rett frem å kjǿpe noe i utlandet, som London?

Vent til etter rasekrigen

har du pengene så er det helt sikkert ganske rett frem ja

Har de bare hvis jeg selger boligen min.
Og da er det flere spm som går gjennom hodet mitt,
hvor mye kan jeg egentlig forvente å tjene på å investere i en leilighet i london i forhold til et hus på vestlandet? Boligen min ǿker jo i verdi den også fåvæ.
Hvor skulle jeg bo selv hvis jeg ikke kunne bo i investeringsobjektet mitt i London? Det er tross alt ikke bare bare å flytte til London, og å leie her hjemme i mellomtiden virker litt teit.

Så det er ikke så rett frem egentlig.

e d någen i tråen så gamar d nye apex legends, ka dokke syns om d

syns du sa jeg hadde pengene jeg?

snakker ikke med v*stlendinger

syns du sa at du hadde pengene*
du har jo tydeligvis ikke det, du må gire.

Sa jeg teknisk sett har dem, men ikke i flytende form. Kan man gire så mye som 5-6 mill da?

hvordan tror du folk blir bolighaier? de girer ikke med 5-6 mill, de girer med 500-600 mill.

Ja, men banken må jo la dem gire så mye.

>kan bare spilles gjennom Opprinnelse
ehmmmmm nei takk

ja du må være overbevisende nok. enten bankene eller private investorer.

Da må man være ganske sikker på at boligen ǿker i verdi i såpass grad at man ikke taper på rentene da.

Bankene gir lån vis investoren kan justifisere at de har tidligere erfaring som tilsier at det kan gå bra.
F.eks sitter på noe eiedom, og har bygd/oppusset en del eiendom.

ja, det må man.

må jo ikke ha tidligere erfaring? må jo starte et sted. går vel også an å sjarmere toskene? særlig de som sitter i offentlig sektor.

de som tjener store penger der ute på eiendom i norge får vanvittige lån av staten med knapt nok rente over 1%, fra husbanken, når boligene de bygde med polske arbeidere og helt elendige materialer er ferdig så leier de ut boligene tilbake til staten som bruker de som sosialboliger.

er ikke norge et fantastisk land?

jeg har ikke kjæreste .....

denne nettsiden er for folk som er over 18. kom tilbake når du blir mann

Man må ikke ha tidligere erfaring, men må være overbevisende.
Har du papirer på at du sitter på 10mill i bolig allerede, og har oppusset eller bygd noe av det: Så trenger du ikke å ta i mye mer.
Eller at du kan presantere at du makter å kjope inn boliger, og pusse opp dem, og få gevist på dagens priser.
>Husbanken
Husbanken har standardsatser. Siste sett med moro var at selskapet Clyron regnet seg frem til at dobbelt internt salg + husbank subsidier etter standardsatser var meget profitabelt.

Kjop hus(privat)
Puss opp
Selg hus til selskapet, for å kvitte seg med lån
Ta standardsatsen som gevist
"30-50% verdiokning pga oppussing, og justeringer mot markedet"
Tjen penger

NRK sin artikkel om saken er jo grei:
nrk.no/ostfold/xl/statens-bank-poste-ut-millioner-til-uonsket-kunde-1.14327745

velferdsgoder og statlig eierskap av industri og infrastruktur er sosialisme, og velferden vi har opparbeidet oss skal akkrediteres til sosialister.
helt til Venezuela havner i en krise selvsagt, da er det bare sosialisme om arbeiderne eier produksjonsmidlene.
greit, da trenger vi ikke sosialisme og kan kaste sosialister (kommunister) hodestups ut av helikopter

så man trenger ikke gjore så mye mer en å eie to-.tre hus som man har fikset og leid ut for å overbevise banken om å la deg gire?

vil ikke det

Hvilket mobil abbonement bruker dere gutta? Ser etter billigst mulig, trenger ikke noe serlig mobildata, bare bittelitt i tilfelle det er et nodstilfelle e.l.

fytti helvete

Attached: husbanken.jpg (804x709, 99K)

Nei, trenger ikke noe mer. Men du må nok komme med hva du har lyst til å bruke pengene på, og kanskje et reelt fantasibudget på oppussing av eiendomene.

Jeg har gitt opp Frp ved neste kommune, fylkes og stortingsvalg kommer jeg til å stemme på Demokratene i Norge (DiN). De er et ordentlig parti, ikke et meme parti som alliansen.

Demokratene i Norge bygger sin politikk på de kristne grunnverdier med basis i norsk kultur og tradisjon. Demokratene i Norge er grunnleggende sett et innvandringsskeptisk parti. Partiet frykter en masseinnvandring fra muslimske land til Norge og Vesten forovrig og er bekymret for at vestlige liberale verdier som menneskerettigheter og den kristne kulturarv vil trues. Dette skiller Demokratene i Norge fra Fremskrittspartiet som i sitt partiprogram hevder at det i prinsippet er for fri flyt av arbeidskraft over landegrensene.

no.m.wikipedia.org/wiki/Demokratene_i_Norge

>fǿr innvandring fantes det ikke bolighaier

Attached: 1549805648609.jpg (636x773, 32K)

Basert. Jeg stemte på de i forrige valg

Yo noen tips til ting å gjore med jven på valentinsdagen? vet ikke hva jeg skal gjore haha, hva skal dere med jvene deres?

selvstendighetspartiet.no/
Vi har nye /våre karer/.
Nasjonal konservativt parti som ikkje er fullt tilbakestående som Alliansen.

Jeg liker det jeg leser på wikien bortsett fra det med Israel, men skal vurdere å stemme på disse ja.

Det fulle navnet er vel Demokratene i Norge som setter Israel Forst, eller DINSSIF

Det driter jeg i. Israel foran Palestina og islam.

Enig broder. Israel foran Palestina og Islam og Norge. Israel er verdt alt, de andre ikke noe.

>Partileder er Makvan Kasheikal.

hvem av dere var dette?

Attached: Screenshot_20190210-145926.png (1080x2160, 216K)

israel foran norge!

israel foran alt, vi må legge våre liv ned for israel
stakkar israel gråter nå ;_;

>vi må stotte opp om Israel, det er den eneste demokratiske staten i Midtosten
:^|

Disse er jo prikk lik på Senterpartiet bortsett fra når det kommer til innvandring. Basert.

får vell ta meg en litten rasletur jeg da

>de tror det kan loses demokratisk

>Bjorn Christian Rodal
>Valgkampansvarlig og Sentralstyremedlem
ser det er en falskflagg operasjon ja

er det ikke kaldt ute? har du gode sko og vintertoy?

Forklar

youtube.com/watch?v=xMB4stPiV8g

Hvorfor er alt morro ulovelig i norge?

det er faktisk litt sånn mildt regnver her da, så det skal gå greit, er litt slafs åsånn men men
kjente jeg trenger litt frisk luft nå

Senterpartiet men bra.
???

Ingen veldig konkrete planer enda, mistenker at det blir en ok middag hjemme hos henne og litt tau og pisking i sengen etterpå.

>har ikke fått med seg rodals tale til de amerikanske og israel-stottede nazistene i ukraina som forte til at han ble kastet ut av alliansen
youtube.com/watch?v=c8WtwyIgHgs

Fy flate. Basert. Det er som å lese mine politiske meninger. Tror jeg aldri har vært mer enig med et parti.