/Norgetråden/

Idealmannen-utgaven

Forrige:

Attached: Norgetråden Lothe.jpg (1200x746, 193K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8MGGv2gFlQk
youtube.com/watch?v=hRzvdQh8D2Q
arcticcenter.no/alpinanlegget/
twitter.com/SFWRedditImages

Denne er den rettmessige.

Vi bruker denne.

Den stǿrste tordenkuken var hora.

Jeg er lei meg gutta

Si noe som kan muntre meg opp

Attached: 1390424707368.png (699x523, 460K)

Jeg har mer kvalitet på mine brev enn deres, som for det meste handler om jodisk smegma og hva det nå måtte være.

Du kommer til å få oppleve den europeiske rasekrigen.

norske kvinner og omfavnelse av islam, nevn en bedre duo

Du har det tross alt bedre enn meg.

Attached: 20190210_224413.jpg (4032x3024, 1.98M)

nei det er espen, han er den mest populære mannen i tråden og det sier sitt

Eh nei, hora er hans overmann. Du er for nyhomse til å huske.

dette

Attached: rasekrigen.jpg (401x874, 95K)

hore hadde éi dame på tinder, espen har 4 (fire)

>Du vil aldri få Lothepus som stefar

Hvordan håndterer jeg denne folelsen?

youtube.com/watch?v=8MGGv2gFlQk

neger

>éi
Han hadde en ny dame hele tiden, nærmere 15 forskjellige under sitt opphold i tråden. Tenkte meg at du ikke husket en dritt.

Hva er egentlig forskjellen? Ja, jeg bare spor!

Attached: hæ.jpg (636x500, 75K)

>tror på alt hora sa
han hadde bevis for ei, det var alt, det var hun som ble kontaktet. hora var ingen tordenkuk som det espen er nei. det sier sitt om oss andre her, når en som er 172 hoy, stygg og som må tigge penger her er den storste tordenkuken i tråden.

hun var söt

>på tinder
Hva faen. Jeg har 9 jenter på tinder jeg snakker med nå. Det betyr jo ikke at jeg kommer til å pule dem alle. Det er 9 potensielle. Hvis ikke den espengutten sin har pult de 4 jentene sine, så er ikke han en tordenkuk noe mer enn det jeg er.

Hvor mye de tar fra lommeboken din. Du kan kjope den billigste og bare piratkopiere alt ekstra.

det er ingen forskjell, jödene vinner uansett

Attached: 1528141625304.jpg (604x604, 33K)

Hvor mange etniske norske voldtok daten sin i går?

Hvor mange etniske norske slåss og påforte hverandre skader i går?

Hvor mange etniske norske drakk seg fulle og slo samboeren sin i går?

Hvor mange tusenvis av unger opplevde vold og vondt i norske hjem l går?

Hva er det forste nordmenn gjor når de leser om vold?

Peker på utlendinger.

Satan så tragisk naive vi er.

han har det idvl ikke på tinder, hora hadde ei jente på tinder, espen har fire idvl

Feil. Han viste jo bildebevis av alle jentene, jeg husker siden jeg ba om bildebevis hver gang han snakket om å pule en ny jente fra tinder.

hvorfor er du så sinna på espen?
ja, han er en irriterende type, men jeg hadde aldri byttet liv med han selv om han hadde hatt over 9000 damer som ville pule han

Dette fåvæ
t. har 6 på tinder nå for tiden

Hora hadde mange idvl, du husker bare feil.

vil gjette at dette er fra r/norge...

Attached: 1528153875501.png (1024x749, 196K)

koslig

Noen som har sett WW2 in colour på netflix?

Attached: 1549816279762.jpg (1419x1806, 573K)

Eg må drite

espen er skikkelig stygg. hadde mogga han på alle mulige måter idvl.

espen hadde slått deg heleselös, han er spenna gæærn

Har tenkt på å teste Tinder, men det er et par ting som får meg til å droppe det hver gang. Hvor stor er sjansen for at et treff forer til noe som helst, og hvor mange andre menn må jeg regne med at damene chatter med samtidig?

>Hvor stor er sjansen for at et treff forer til noe som helst
1 til 100
>og hvor mange andre menn må jeg regne med at damene chatter med samtidig?
100

spenna gærne manlinger er det bare å glise av, de kanke gjore deg noe.

espen kan knekke deg psykisk om du prover deg

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, og hvor godt inntrykk du klarer å gi av deg selv i profilen din. Det finnes uttallige tips, men kort forklart ta gode men naturlige bilder av deg selv, mange sier at det beste er bilder som ikke er selfies, men det går greit å ta noen selfies også egentlig. Skrive noe kjapp info om deg, men ikke noe langt, en linje kanskje, muligens to. Mange inkluderer jo jobb og skole (det er felter for det der), så det gir jo litt statusboost også hvis du har det. Det er jo profilen som gir deg match. Hvis jentene liker det de ser, så matcher du med de.

Så kommer det til praten. Jentene har jo ofte matchet med en god del flere enn deg om gangen, så de har mye å velge i. Du må rett og slett dra igang samtalen, og ikke regne med at hun gjǿr det. Hvis du ikke er sosialt tilbakestående så klarer du å gjǿre det. Hvis du gjǿr det halvhjertet, så kommer ikke de til å kjede seg med samtalen deres, særlig blir det sånn om begge bruker lang tid på å svare hverandre, da er det en kunstig og kjedelig samtale. Men når det kommer til det å prate med dem så kan ingen hjelpe deg stort, du må gjǿre jobben selv slik du kan det. Bruk dine egne sosiale antenner. Et tips er dog at det skal mye mindre til å få seg en date med ei du prater med enn du tror. Det enkle er å spǿrre. Du kan også legge de til på snapchat såklart. Jeg gjǿr dette ganske tidlig etter vi begynner å prate, fordi da får jeg snappet med henne med bilder også. Noen tror at det ǿdelegger flyten i den praten dere startet med, men det gjǿr det ikke hvis du bare fortsetter på snap. Spǿr så om date ganske raskt etter dette. Når du fǿrst har noen på snap, så skal det mye mindre til enn du tror.

Men ja, i fǿrste omgang så er du mest suksessfull om du har et greit utseende og en grei profil som får deg til å se ut som et sunt og oppegående menneske.

nei han har jo ikke råd til mat engang

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, og hvor godt inntrykk du klarer å gi av deg selv i profilen din. Det finnes uttallige tips, men kort forklart ta gode men naturlige bilder av deg selv, mange sier at det beste er bilder som ikke er selfies, men det går greit å ta noen selfies også egentlig. Skrive noe kjapp info om deg, men ikke noe langt, en linje kanskje, muligens to. Mange inkluderer jo jobb og skole (det er felter for det der), så det gir jo litt statusboost også hvis du har det. Det er jo profilen som gir deg match. Hvis jentene liker det de ser, så matcher du med de.

Så kommer det til praten. Jentene har jo ofte matchet med en god del flere enn deg om gangen, så de har mye å velge i. Du må rett og slett dra igang samtalen, og ikke regne med at hun gjǿr det. Hvis du ikke er sosialt tilbakestående så klarer du å gjǿre det. Hvis du gjǿr det halvhjertet, så kommer ikke de til å kjede seg med samtalen deres, særlig blir det sånn om begge bruker lang tid på å svare hverandre, da er det en kunstig og kjedelig samtale. Men når det kommer til det å prate med dem så kan ingen hjelpe deg stort, du må gjǿre jobben selv slik du kan det. Bruk dine egne sosiale antenner. Et tips er dog at det skal mye mindre til å få seg en date med ei du prater med enn du tror. Det enkle er å spǿrre. Du kan også legge de til på snapchat såklart. Jeg gjǿr dette ganske tidlig etter vi begynner å prate, fordi da får jeg snappet med henne med bilder også. Noen tror at det ǿdelegger flyten i den praten dere startet med, men det gjǿr det ikke hvis du bare fortsetter på snap. Spǿr så om date ganske raskt etter dette. Når du fǿrst har noen på snap, så skal det mye mindre til enn du tror.

Men ja, i fǿrste omgang så er du mest suksessfull om du har et greit utseende og en grei profil som får deg til å se ut som et sunt og oppegående menneske.

Jeg vil si at du kan fint få dates med rundt 50% av de du fanger opp på snap.

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, og hvor godt inntrykk du klarer å gi av deg selv i profilen din. Det finnes uttallige tips, men kort forklart ta gode men naturlige bilder av deg selv, mange sier at det beste er bilder som ikke er selfies, men det går greit å ta noen selfies også egentlig. Skrive noe kjapp info om deg, men ikke noe langt, en linje kanskje, muligens to. Mange inkluderer jo jobb og skole (det er felter for det der), så det gir jo litt statusboost også hvis du har det. Det er jo profilen som gir deg match. Hvis jentene liker det de ser, så matcher du med de.

Så kommer det til praten. Jentene har jo ofte matchet med en god del flere enn deg om gangen, så de har mye å velge i. Du må rett og slett dra igang samtalen, og ikke regne med at hun gjǿr det. Hvis du ikke er sosialt tilbakestående så klarer du å gjǿre det. Hvis du gjǿr det halvhjertet, så kommer ikke de til å kjede seg med samtalen deres, særlig blir det sånn om begge bruker lang tid på å svare hverandre, da er det en kunstig og kjedelig samtale. Men når det kommer til det å prate med dem så kan ingen hjelpe deg stort, du må gjǿre jobben selv slik du kan det. Bruk dine egne sosiale antenner. Et tips er dog at det skal mye mindre til å få seg en date med ei du prater med enn du tror. Det enkle er å spǿrre. Du kan også legge de til på snapchat såklart. Jeg gjǿr dette ganske tidlig etter vi begynner å prate, fordi da får jeg snappet med henne med bilder også. Noen tror at det ǿdelegger flyten i den praten dere startet med, men det gjǿr det ikke hvis du bare fortsetter på snap. Spǿr så om date ganske raskt etter dette. Når du fǿrst har noen på snap, så skal det mye mindre til enn du tror.

Men ja, i fǿrste omgang så er du mest suksessfull om du har et greit utseende og en grei profil som får deg til å se ut som et sunt og oppegående menneske.

Jeg vil si at du kan fint få dates med rundt 50% av de du fanger opp på snap.

Hvis bare...

Attached: 20190210_231630.jpg (4032x3024, 2.29M)

Og med date så mener jeg alt fra å bare knulle, eller å dra på kino eller noe sånt. Kommer jo an på det.

Takk for tips, men hvorfor brevde du det tre ganger?

Hvorfor er det en soper som forguder en eller annen anonsen kalt espen her? Er han så imponert av at en anonsen får pule?

Eller er det espen selv som sitter og skriver om seg selv positivt?

Jeg brevet det 2 ganger med et uhell, fordi jeg prǿvde å stoppe sendingen fǿr den traff 100%, for jeg ville legge til en liten ting til.

Den tredje gangen mener jeg på må ha vært en annen user som bare copy pastet en tredje gang. Det var ikke meg.

Kan være systemfeil også for ǿvrig.

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, og hvor godt inntrykk du klarer å gi av deg selv i profilen din. Det finnes uttallige tips, men kort forklart ta gode men naturlige bilder av deg selv, mange sier at det beste er bilder som ikke er selfies, men det går greit å ta noen selfies også egentlig. Skrive noe kjapp info om deg, men ikke noe langt, en linje kanskje, muligens to. Mange inkluderer jo jobb og skole (det er felter for det der), så det gir jo litt statusboost også hvis du har det. Det er jo profilen som gir deg match. Hvis jentene liker det de ser, så matcher du med de.

Så kommer det til praten. Jentene har jo ofte matchet med en god del flere enn deg om gangen, så de har mye å velge i. Du må rett og slett dra igang samtalen, og ikke regne med at hun gjǿr det. Hvis du ikke er sosialt tilbakestående så klarer du å gjǿre det. Hvis du gjǿr det halvhjertet, så kommer ikke de til å kjede seg med samtalen deres, særlig blir det sånn om begge bruker lang tid på å svare hverandre, da er det en kunstig og kjedelig samtale. Men når det kommer til det å prate med dem så kan ingen hjelpe deg stort, du må gjǿre jobben selv slik du kan det. Bruk dine egne sosiale antenner. Et tips er dog at det skal mye mindre til å få seg en date med ei du prater med enn du tror. Det enkle er å spǿrre. Du kan også legge de til på snapchat såklart. Jeg gjǿr dette ganske tidlig etter vi begynner å prate, fordi da får jeg snappet med henne med bilder også. Noen tror at det ǿdelegger flyten i den praten dere startet med, men det gjǿr det ikke hvis du bare fortsetter på snap. Spǿr så om date ganske raskt etter dette. Når du fǿrst har noen på snap, så skal det mye mindre til enn du tror.

Men ja, i fǿrste omgang så er du mest suksessfull om du har et greit utseende og en grei profil som får deg til å se ut som et sunt og oppegående menneske.

Jeg vil si at du kan fint få dates med rundt 50% av de du fanger opp på snap.

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, og hvor godt inntrykk du klarer å gi av deg selv i profilen din. Det finnes uttallige tips, men kort forklart ta gode men naturlige bilder av deg selv, mange sier at det beste er bilder som ikke er selfies, men det går greit å ta noen selfies også egentlig. Skrive noe kjapp info om deg, men ikke noe langt, en linje kanskje, muligens to. Mange inkluderer jo jobb og skole (det er felter for det der), så det gir jo litt statusboost også hvis du har det. Det er jo profilen som gir deg match. Hvis jentene liker det de ser, så matcher du med de.

Så kommer det til praten. Jentene har jo ofte matchet med en god del flere enn deg om gangen, så de har mye å velge i. Du må rett og slett dra igang samtalen, og ikke regne med at hun gjǿr det. Hvis du ikke er sosialt tilbakestående så klarer du å gjǿre det. Hvis du gjǿr det halvhjertet, så kommer ikke de til å kjede seg med samtalen deres, særlig blir det sånn om begge bruker lang tid på å svare hverandre, da er det en kunstig og kjedelig samtale. Men når det kommer til det å prate med dem så kan ingen hjelpe deg stort, du må gjǿre jobben selv slik du kan det. Bruk dine egne sosiale antenner. Et tips er dog at det skal mye mindre til å få seg en date med ei du prater med enn du tror. Det enkle er å spǿrre. Du kan også legge de til på snapchat såklart. Jeg gjǿr dette ganske tidlig etter vi begynner å prate, fordi da får jeg snappet med henne med bilder også. Noen tror at det ǿdelegger flyten i den praten dere startet med, men det gjǿr det ikke hvis du bare fortsetter på snap. Spǿr så om date ganske raskt etter dette. Når du fǿrst har noen på snap, så skal det mye mindre til enn du tror.

Men ja, i fǿrste omgang så er du mest suksessfull om du har et greit utseende og en grei profil som får deg til å se ut som et sunt og oppegående menneske.

Jeg vil si at du kan fint få dates med rundt 50% av de du fanger opp på snap.

*farts in the Norwaythread*

Glemte å nevne at du må regne med at noen kvinner rett og slett ikke svarer deg selv om dere har matchet. Sånn er det rett og slett for gutter flest noen ganger. Det er naturligvis fordi hun har jævlig mange gutter som prater med henne.

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, og hvor godt inntrykk du klarer å gi av deg selv i profilen din. Det finnes uttallige tips, men kort forklart ta gode men naturlige bilder av deg selv, mange sier at det beste er bilder som ikke er selfies, men det går greit å ta noen selfies også egentlig. Skrive noe kjapp info om deg, men ikke noe langt, en linje kanskje, muligens to. Mange inkluderer jo jobb og skole (det er felter for det der), så det gir jo litt statusboost også hvis du har det. Det er jo profilen som gir deg match. Hvis jentene liker det de ser, så matcher du med de.

Så kommer det til praten. Jentene har jo ofte matchet med en god del flere enn deg om gangen, så de har mye å velge i. Du må rett og slett dra igang samtalen, og ikke regne med at hun gjǿr det. Hvis du ikke er sosialt tilbakestående så klarer du å gjǿre det. Hvis du gjǿr det halvhjertet, så kommer ikke de til å kjede seg med samtalen deres, særlig blir det sånn om begge bruker lang tid på å svare hverandre, da er det en kunstig og kjedelig samtale. Men når det kommer til det å prate med dem så kan ingen hjelpe deg stort, du må gjǿre jobben selv slik du kan det. Bruk dine egne sosiale antenner. Et tips er dog at det skal mye mindre til å få seg en date med ei du prater med enn du tror. Det enkle er å spǿrre. Du kan også legge de til på snapchat såklart. Jeg gjǿr dette ganske tidlig etter vi begynner å prate, fordi da får jeg snappet med henne med bilder også. Noen tror at det ǿdelegger flyten i den praten dere startet med, men det gjǿr det ikke hvis du bare fortsetter på snap. Spǿr så om date ganske raskt etter dette. Når du fǿrst har noen på snap, så skal det mye mindre til enn du tror.

Men ja, i fǿrste omgang så er du mest suksessfull om du har et greit utseende og en grei profil som får deg til å se ut som et sunt og oppegående menneske.

Jeg vil si at du kan fint få dates med rundt 50% av de du fanger opp på snap.

mmm namm kopi pasta

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, og hvor godt inntrykk du klarer å gi av deg selv i profilen din. Det finnes uttallige tips, men kort forklart ta gode men naturlige bilder av deg selv, mange sier at det beste er bilder som ikke er seldet. Det er jo profilen som gir deg match. Hvis jentene liker det de ser, så matcher du med de.

Så kommer det til praten. Jentene har jo ofte matchet med en god del flere enn deg om gangen, så de har mye å velge i. Du må rett og slett dra igang samtalen, og ikke regne med at hun gjǿr det. Hvis du ikke er sosialt tilbakestående så klarer du å gjǿre det. Hvis du gjǿr det halvhjertet, så kommer ikke de til å kjede seg med samtalen deres, særlig blir det sånn om begge bruker lang tid på å svare hverandre, da er det en kunstig og kjedelig samtale. Men når det kommer til det å prate med dem så kan ingen hjelpe deg stort, du må du tror. Det enkle er å spǿrre. Du kan også legge de til på snapchat såklart. Jeg gjǿr dette ganske tidlig etter vi begynner å prate, fordi da får jeg snappet med henne med bilder også. Noen tror at det ǿdelegger flyten i den praten dere startet med, men det gjǿr det ikke hvis du bare fortsetter på snap. Spǿr så om date ganske raskt etter dette. Når du fǿrst har noen på snap, så skal det mye mindre til enn du tror.

Men ja, i fǿrste omgang så er du mest suksessfull om du har et greit utseende og en grei profil som får deg til å se ut som et sunt og oppegående menneske.

Jeg vil si at du kan fint få dates med rundt 50% av de du fanger opp på snap.

Can I hang out with you guys? An autist has ruined Norgetråden..

An autist with a vpn makes unofficial new threads all the time and post in them with his vpn to make it look as if his thread is doing very well. I also think he's a Jannie. He just wants to ruin Norgetråden

I don't mind autism, but he's breaking every law of making a new thread and every other thread is getting deleted.

Attached: file.png (125x121, 28K)

dEt KoMmer HELT An På hVOrDaN dU SeR Ut, Og HvoR gODt iNnTrYKK du kLArER å gi aV DEG SeLV I pROFilEN Din. DeT FiNNes utTaLlIGE tIPS, meN KOrT forkLaRT TA GoDe MEn NATURLigE BILDER aV deg SeLv, MaNGE sIER aT deT BEsTE er bILdeR SOM iKke eR SeldET. deT er JO PROFilen SOm gIR dEG MATch. HViS jenteNe likeR DeT de SEr, så MATCher dU MEd DE.

Så koMMEr Det tIL PrATeN. JenTeNE HAr Jo ofTe MAtcheT MED En GOD Del FlerE eNn DEG OM gAngen, Så De har myE å VElGE I. Du Må rETt og SLETT dRA IgAng samTaLen, Og IkkE ReGne mEd aT hUn gJǿR deT. hViS dU ikkE er sosialt tIlbAKESTåenDe Så KlArer Du å gJǿrE Det. HVIS Du gJǿR DeT HAlVHJeRtet, så KOmmeR IKKe de tIl å KJede sEg med sAmTAlEn deREs, særlig BLir dEt SåNN om Begge bruKeR lang TId på å Svare hVERANDrE, DA ER Det eN KUnsTIG oG KjEdELiG SAmTale. MeN nåR deT KOMMer tIl Det å praTE MEd DEM så kAn iNgen hJELpe DEg STOrt, Du må dU TROr. DEt eNkLe ER å spǿRRE. dU kAN oGså LEGge dE TIL På sNApchAt såKLArT. jEg gjǿr DeTtE ganskE TiDLig etter VI bEGynner å PRate, FOrDi da får jeg SnApPeT meD Henne MeD biLdeR ogSå. NOen trOR AT dEt ǿdeLeggeR FLYTEN I DeN PraTeN derE staRtEt mED, men DeT GJǿR dET iKkE hVIs dU BARE FORtSEtter på sNap. SpǿR så oM DaTE gANskE rASkt eTTER DeTTE. når Du FǿRst HAr nOEN på SNAp, så SKaL DET mYE MiNdrE TIl ENN dU trOR.

men jA, I fǿRste oMGaNg Så er dU Mest suKSEssfulL OM Du hAR Et GReiT utseENDe og En Grei pRofIL SOm fåR dEg TIL å se ut sOM eT SUNT og oPpEgåenDe meNnEskE.

jeg vil SI aT DU Kan fINt Få DAtes mED runDt 50% AV dE Du fanger oPp På SnAp.

Jeg har meldt meg ut.

Attached: DnPkPdHWwAE-nKW.jpg (394x291, 18K)

Man ankommer, og det er et par sånne hils med venner man ikke har sett på en uke eller to (eller lenger), også åpner man sin forste ol, småprater litt. Venter på at det kommer flere. Kommer inn i stemningen etter en ol eller to, praten går litt mer og man velger aktivt sanger etter tur fordi alle har forslag. Etter flere ol eller glass med whatever så begynner man å gi faen i å skifte sanger, men det er alltid en eller to som er veldig aktive på det gjennom hele festen. Man sitter og prater veldig mye, man snakker over hverandre til forskjellige folk, flere samtaler foregår på en gang, og det er god stemning. Folk går opp av sofaen og gjor noe, for eksempel danse, eller vise muskler, eller hva faen dt er folk liker å toyse med når de blir brisen. Doen er opptatt når du skal på do, jaja, du venter litt utenfor sammen med en annen som også venter. Dere snakker om noe. Etter du har vært på do så kommer du inn igjen på rommet der de andre sitter og mens du forst står så finner du på noe toys. Du setter deg igjen. De fleste er brisen/full nå. Folk begynner å kodde om hvor mye de har drukket. Jentene er veldig mottakelige for flort, og det er minst to gutter som snakker til den samme jenta. Du sitter kanskje vedsiden av en jente du også og du får ikke være den eneste som prater med henne som regel, men du kan alltids ha en dyp samtale med henne som blir avbrutt inn i mellom. Det går som regel fint. Når alle er pumpa på stemning og alkohol så blir det mye hoying og synging, dansing når en sang alle kan blir satt på osv. KLOKKA ER HALV ETT GUTTA, TAXIENE ER HER NÅ SKAL PÅ BYEN!!! (hvis dere ikke skal på byen så fortsetter folk å ha god stemning helt til 2-3, når de forste begynner å stikke hjem. Stemningen er fremdeles god, men nå begynner nachspiel-folelsen å ta overhånd. Det er fremdeles god stemning, men den er litt annerledes. Kanskje litt roligere sanger, iallefall etter 4.

Attached: stoltenberg.jpg (503x575, 36K)

Jepp jepp, da får vi se om vaktmesteren er våken da.

det er vel du som er vaktmester sutre på sutreanon

Attached: Screenshot_20190210-233550_Firefox.jpg (1440x2960, 397K)

ikke faen at jeg skal bli bannet igjen? jeg har faen meg mistet 2 måneders brukstid med passet mitt på grunn av der sutreanonser. jeg brevetr det brevet 1 GANG OGSÅ ER DET MEG DU RAPPORTERER? IDIOT

Attached: 1549831164044.jpg (1032x2291, 1011K)

HAR DERE HORT OM HAN DERRE ESPEN!?
LEGENDEN SIER AT HAN PUTTET EN PENIS INNI EN VAGINA!
TENK DERE DA GUTTA, ERR'E MULIG!??

dds sutreanon ikke vær så sjalu på espen fordi han er trådens storste tor og den kuleste breveren her og du er patetisk

Attached: 1429646398248.jpg (877x493, 159K)

>t. espen

>t. sutreanon
dds

>espen
mer som "Lesben"
>sutreanon
mer som "Kutterseganon

Attached: 0e9.png (499x499, 208K)

Skulle ikke drevet med spam da kompis.

Hvem var i det gale her?

Du har kuken full av smegma. Du vasker den relativt sjeldent. Det er grunnen.

>folelsen når du per.def egentlig er (eller VAR) en turbonormiss for hele livet raste sammen
>folelsen når jeg leser folk som oppriktig er stolte over et ligg og folka som spor som flaue nyskjerrige 13 år gamle jenter
Faen az gutta, trenger dere hjelp? Trenger dere tips og råd?

Attached: 1549585872532.jpg (540x681, 78K)

dds sutreanon, ikke vær så jævla sjalu for at espen er mye kulere enn deg. bare stikk vi liker espen her, ingen liker deg.

Er faktisk ikke sutre-user, men det faktum at du er skeptisk på grunnlag av at jeg påstår jeg har hatt fitte rundt kuken selv skremmer meg.

heng deg sutreanon, du er trådens mest patetiske brever slutt å vær sjalu på espen og at folk liker han

Er Espen blitt kongen av Norgetråden nå?

han er den kuleste breveren i tråden ja, og den som er mest populær av oss alle. så det sier jo sitt.

>alle som gjor det bedre enn deg er "sutreanon"
fyfaen, er alle som har forksjellige politisk standpunkt kommunister og nazister også kanskje?

heng deg sutreanon, ingen vil ha deg her

Hva med Jokke, Sverigeanon, Samon, Zydd?

Mmmm, smegma! Åhå! munnen loper lopsk!

Det er komisk å se hvordan andre traffikanters oppforsel endrer seg etter hvordan bil man kjorer selv. Dildotryner i oppjassa Golfer som lett viser fingern mot en liten Polo, men de spretter unna som pingpongballer hvis Astroen kommer buldrende mot de.

>tråden dor
fy fanden gutta...
må jeg virkelig dulte hele tiden...

dds sutreanon, det er ingen som onsker at du skal dulte tråden

youtube.com/watch?v=hRzvdQh8D2Q

Attached: Tromsøbrua.jpg (3072x1639, 2.67M)

Vi skal gjelle Jonas Store med en lang og rusten kniv

tenk å åpne et gigant alpinanlegg i fjellet bak der, det hadde vært heftige greier og vært en turistmagnet til tromso

dds "sutreanon"-user, ingen vil ha deg her

De skal gjore det litt lenger sor på Kvaloya, byggingen er igang. Kommunen satte munnkurv på Sametinget og samene sin klaging

Attached: alpinanlegg-nordlys.jpg (1500x1053, 95K)

basert

arcticcenter.no/alpinanlegget/

>helårsski
faen tenk å kunne kjore ski og trikse hele året rundt, kanskje verdt det å studere på UiT da?

En turbodrittautist av verste sort som ikke gjör noe annet enn å klage på alle brev brevet i /norgetråden/.
Hver eneste gang det er på tide å lage ny tråd (ja, hver eneste) lager han hundre tråder for å pröve å få vaktmesterne til å slette den rettmessige tråden.
Han pröver å forstyrre bannerordningen vi har i /norgetråden/ ved å unnlate banner på samtlige av disse falske trådene han lager.
Han brever på ekstremt "overdrevent" nynorsk for å gjöre narr av språket.
Mest sannsynlig er han kilden til all negerkukbrevingen i /skandi/.
Sutreanon er paranoid schizofren og kommer til å breve med seg selv i timesvis i et av sine utallige forsök på å ödelegge /norgetråden/.

Usikker på om dere bruker ordet "sutre" i Danmark - det betyr "klage".

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Fy faen sutreanon, du er patetisk.
Heng deg.

I don't mind autism, but he's breaking every law of making a new but I don't mind autism, but he's breaking every law of making a new but thread and every other thread is getting deleted but I don't mind autism,

>leser ordet "neger"
>blir påminnet om årevis med interraseporno
>mine öyne leker med ordet
>sikler litt nedover min patetiske hv*te munn
>guttefitten min begynner å riste og heve seg
Åh, jeg klarer ikke mer! Jeg trenger svart kuk NÅ! Slå meg rundt og gjör meg til din hv*te homsehore, Svarte Pappa!
Piss i håret mitt og tving meg til å riste på rumpa for den
STORE
SVARTE
PAPPAKUKEN

Åh godegud, bare å skrive det gjör at min horehjerne tenker små hv*te horetanker. Pul meg! Vær så snill Pappa, pul meg! Jeg er en hore for din Store Svarte Kuk! Tving meg til å betale for rasisme, gjör meg til din slave! Jeg er en liten hv*t negerelskende griseunge! Jeg vil smake Afrikansk og Amerikansk negerkjött!
Oink! Oink oink oink! *sniffer rundt* Æsj, denne ""kuken"" er hv*t, burde fortsette å lete *sniff sniff* Ooh, der har vi det, en stor og fin Negerkuk! Jeg er forelsket! *Sikler ut over hele kuken* VÆR SÅ SNILL, fyll min hv*te rumpe med din Negerladning! Det er det ENESTE jeg vil ha!

Svart kuk gjör meg glad!
Svart kuk gjör meg kåt!
Svart kuk gjör meg til din patetiske hv*te homsetransehore!
HYLL SEIER

blir kåt av dette brevet

vil det være store og kraftige afrikanske menn der som vil for meg med solide negerkuker?
oink oink, er så jævla kåt på en mega negerkuk nå