/norgetråden/

Varg-utgaven

Attached: E043ED9B-9B9B-45C1-9400-7F838DD5FB2A.png (980x653, 648K)

Other urls found in this thread:

nrk.no/norge/e-tjenesten-legger-frem-sin-vurdering-av-norsk-sikkerhet-1.14425476
dagbladet.no/kultur/de-som-sprer-rasisme-og-splittelse-angriper-hjerte-og-lunger-i-det-norske-samfunnet/70740172
twitter.com/SFWRedditImages

god morgen gutta

får vel lage noe kaffe

For et regnvær

>ikkeno banner
tråd-fri mandag da

Her er det sol og finvær, skal smette på ski snart.

...

Snor her

denne her var forst.

Da må du vel ut å måke

vi er her

nei vi er her

>sutreanon skal lage 7 tråder igjen i håp om at denne ikke blir slettet

Attached: 1530271490288.png (614x614, 31K)

Bor i kollektiv med en skikkelig blåpillet normiss. Han har potensiale, men önsker ikke å skremme han med en gang. Hva er den normissvennlige inngangsdöra til rödpillen nå om dagen? Jöden Peterson?

Attached: file.png (125x125, 24K)

>sutreanon sletter den rettmessige tråden
boikotter denne

denne er den rettmessige ja

Ja vi tar denne den var först

Stor institusjon. Har ikke den faglige bakgrunnen som egentlig kreves der så blir nok ikke morsomt fåvæ.

Blir vel egentlig ganske så jævlig. Eller kanskje det blir interessant og lærerikt. Uansett så kommer jeg til å holde kjeft og late som jeg forstår ting.

>15 minutter ban for å breve i den rettmessige tråden
Kos deg i den dode tråden din, sutreanon.
Din stygge mongo!

>Uansett så kommer jeg til å holde kjeft og late som jeg forstår ting.
hǿres ikke ut som noen dum strategi fåvæ

nrk.no/norge/e-tjenesten-legger-frem-sin-vurdering-av-norsk-sikkerhet-1.14425476

Gutta! la oss se hva som blir DLD sitt nye navn!

Spennende!

Rimelig sikker på at det er slik genetikken min har overlevet

Attached: 1502423501311.png (657x527, 19K)

dds sutreanon

de fleste steder er det jo det som er påkrevd, den eneste situasjonen du får problemer er jo om du blir bedt om å gi din mening om noe.

>Får eget kontor for perioden
får man sånne ting på arbeidsutprǿving. trodde det bare var sånn vernabedrifter hvor man måtte pakke mat i isopor osv.

Fikk tilbudet\intervjuet via en venn. Slik jeg forstår det var det et kontor ledig så tror ikke at de stresset noe særlig for å skaffe meg det.

Er langt ifra en sånn nav fabrikk greie. Er forste i en sånn avtale de har hatt på lang tid virker det som. Ikke noen vane for dem ihvertfall.

Attached: 1549866348101[1].png (1425x1389, 1.84M)

de foretrekker vel at man finner ut av ting selv og så kan de i nǿd gi en liten stǿtte. blir vel fint å få prǿvd seg på arbeidslivet?

Ja blir vel det.

Hvem var i det gale her?

Attached: 70681778.jpg (1024x615, 120K)

den pedofile

åh godegud

>tråden er helt död
gratulerer sutreanon, du har klart å drepe tråden (igjen)
i motsetning til denne som faktisk hadde aktivitet men som du fikk slettet

Attached: 1535439956619.jpg (250x241, 8K)

Kokohoyre knust

Attached: Screenshot_20190211-121135~2.jpg (1080x1292, 190K)

>kalte noen en pelshomse på instagram
>kommentaren ble rapportert og sletta

Attached: 1505924555976.png (785x757, 123K)

Heia Sutreanon

Attached: tumblr_inline_nt0vfexkpK1spsojg_500.jpg (500x495, 48K)

vi skal bare ha en general oppe, mods vet ikke om vi har banner eller ikke

lol

Et ynkelig kryp

dagbladet.no/kultur/de-som-sprer-rasisme-og-splittelse-angriper-hjerte-og-lunger-i-det-norske-samfunnet/70740172

Kjempestor forskjell på hoyre og ap altså.

Sjekker dagbladets facebookside for å se kommentarene.

Gjett hva, de samme folkene som var pro-innvandring for sånn 5 år siden er fortsatt tilstede og poster fortsatt svadaet sitt.

Önskar att jämtland var en del ut av Norge istället.

marxister og joder manipulerer innvandringsdebatten på internett.

>Vi må ha toleranse for mangfold
mangfold er kodeord for ikke-hvit

Jodene gjor det med hensikt og marxistene er såpass dumme at de tror de har en slags moralsk rett til å lyge og manipulere fordi at det skal fore til det de tror er et bedre samfunn.

Niri?

Varför försvinner era trådar hela tiden?

på grunn av "sutreanon"
>han lager en ny tråd så fort han kan
>spammer den ned med vpn for at det skal se ut som at det er masse aktivitet
>noen lager en ny, ekte /norgetråd/
>sutreanon lager 5 andre /norgetråder/
>alle blir slettet utenom sutreanons tråd siden det ser ut som at den hadde mest aktivitet
>tråden dör ut fordi ingen gidder å bruker sutreanons tråd

Vi har en mega-autist her som går på sosialen og bruker halve dagen på å forberede tråder så han kan være OP av neste

Fy faen, nå skyter avskummet gaupene våre...

gauper er naturens niggere

posten norge har sluttet å ta henvendelser på epost

send et fysisk brev da vel, det er jo det posten er der for

En gjeng autister sutrer over banner og velger å boikotte tråder uten. Ingen med hjerne bryr seg derimot, så det er ikke stort nok behov blant alle brevere til å gjöre noe med det.

vi bruker ikke banner lengre

La oss höre på Sverigeanon.

Dette

Attached: basert og raudpilla.png (291x173, 13K)

De skytes ikke bare for å skyte de, det er regulering av gaupebestanden.

Louis is a frenchmen

*tipper fedoraen*

derfor sverige går til helvete, dere bryr deg ikke om tradisjoner lengre og er flaue over å være svenske.

Attached: 1503656504412.jpg (962x655, 160K)

t. sutreanon

Du får jo svar på epost hvis du kontakter den gjennom send henvendelse på nettsiden deres. Du kan også snakke med kundeservice gjennom chat på posten.no eller eventuelt ringe kundeservice

Kanskje hvis jeg mekket ny med banner

blir slettet, vent heller til i morgen da denne bedritne tråden er over og mekke en ny

den bilden är från tyskland. de är tyskar
>trinkwasser

Kanskje hvis du bare gjor det
Du har min stotte i hvert fall

...

>svensker er böger uansett hvor de er
fargelegg meg overrasket!

Attached: 1479594576352.jpg (618x322, 48K)

Faktisk helt sant

Sverigeanon bruker snubletråd, det der er bare sutreanon med vpn.

la tråden dö
vi har rettmessig tråd nå

Vi har noen autister som har bestemt at de bare kan bruke en tråd om den lages på "sin"måte

En turbodrittautist av verste sort som ikke gjör noe annet enn å klage på alle brev brevet i /norgetråden/.
Hver eneste gang det er på tide å lage ny tråd (ja, hver eneste) lager han hundre tråder for å pröve å få vaktmesterne til å slette den rettmessige tråden.
Han pröver å forstyrre bannerordningen vi har i /norgetråden/ ved å unnlate banner på samtlige av disse falske trådene han lager.
Han brever på ekstremt "overdrevent" nynorsk for å gjöre narr av språket.
Mest sannsynlig er han kilden til all negerkukbrevingen i /skandi/.
Sutreanon er paranoid schizofren og kommer til å breve med seg selv i timesvis i et av sine utallige forsök på å ödelegge /norgetråden/.

Usikker på om dere bruker ordet "sutre" i Danmark - det betyr "klage"..

Attached: file.png (125x121, 28K)

Jaja, dere trodde Sutreanon hadde lagt seg, men han er aktiv som aldri for. Ta en titt på de siste sidene på brettet, alle trådene har blitt dultet av et norsk flagg. Han prover å dytte tråden av brettet så han kan lage enda en ræva utgave. Som vi ser av dultebrevet over her, så tok det bare 50 minutter for tråden var på side 10, vanligvis på denne tiden kan man jo regne med det dobbelte.

Jeg må legge meg nå, men stoler på at dere passer på og holder den ordentlige tråden i live gjennom natten. Hvis jeg våkner i morgen og ser enda en jævla HIV-ladning-utgave så blir jeg sinna på alvor.

Attached: file.png (108x125, 25K)