/mämmi/

Suolentyhjennyspainos

Attached: animet pönttöön.png (819x460, 138K)

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/USB_Killer
twitter.com/AnonBabble

oispa ikuinen talvi

>2019
>oispailee

Attached: varg stop.jpg (600x900, 189K)

ai vittu mun alaselkä

Attached: rasitustila.jpg (682x895, 79K)

Tuplilla kaljaa
Parillisilla mättöä

Attached: 1542396922788.png (979x987, 491K)

>kuntoutus apu apustus raha myönety

Attached: 1486724112865.png (640x606, 13K)

Sveitsin mallinen suora demokratia on paras tähän asti kokeilluista valtiomuodoista. Tässä järjestelmässä eduskunnalla olisi edelleen suurin valta, mutta sitä täydennettäisiin kaikille äänioikeutetuille kansalaisille käytettävissä olevilla päätöksenteon muodoilla, suoran demokratian menettelyillä. Tällaisia ovat esimerkiksi sitovaan kansanäänestykseen johtava kansalaisaloite, sekä pakollinen kansanäänestys, joka on järjestettävä tiettyjen perustuslaissa tai laissa säädettyjen kriteerien täyttyessä.

Demokratian perusajatus on, että hallintovalta nousee kansasta ja toteuttaa kansan tahtoa, ja mikäpä olisi parempi toteuttamaan kansan tahtoa kuin kansa itse? Tätä perusajatusta voidaan edelleen perustella moraalisesti siten, että niillä henkilöillä, joiden elämään jokin päätös vaikuttaa tulee olla myös sananvaltaa siihen. Koska on usein hankala tehdä rajausta ihmisiin, joiden elämään jokin päätös vaikuttaa suorasti tai epäsuorasti, on perusteltua kysyä kaikilta. Kansanedustajat sen sijaan ovat vain häviävän pieni osuus kansasta, eli on usein päätöksiä, joissa heidän mielipiteensä ei vastaa kansan mielipidettä. Ja vaikka kaikkia päätöksiä ei laitetakaan kansanäänestykseen, tämä kun olisi raskasta ja kallista kansalle, mahdollisuus siihen, että jokin eduskunnan aikaisemmin tekemä päätös voidaan alistaa kansanäänestykselle kansan tehdessä aloite tästä, toimisi pelotevaikutuksena kansanedustajille toimia kansan tahdon mukaisesti.

Sveitsin mallisen suoran demokratialla on myös tutkimuksissa havaittu olevan kansantaloutta kohentavia vaikutuksia, sekä parantavan kansalaisten onnellisuutta ja tietoutta politiikasta.

Attached: 1512494531329.jpg (350x540, 106K)

Ok, mutta missä välissä päästään kuppaamaan? t. sibyl's

Osta kaljaa sen kunniaksi.

Attached: 1543813541503.jpg (640x480, 103K)

Kai se on mentävä kauppaan sitten saatana.

Attached: 54fafd10.png (327x328, 86K)

en jaksa lukee mut oon useamman vuoden sanonu että pitäis mennä lähemmäs sveitsin tyyliä

oispa loli

Huomenna kun rahat tulevat

Attached: 1465164921853.png (785x644, 65K)

Oispa omako titalo

Paskaa (en lukenut)

Tossa

Attached: huh hels2.jpg (1920x1080, 380K)

Pakotanko noin 100 anime kuvaa tähän lankaan?

Tee niistä lankoja

huhhuh oispa
joo jos ne on loleja

ei pojalla löydy pitkäjänteisyyttä siihen. tästä olen varma

Attached: 148912812551.png (371x350, 91K)

Sen kun näkisi

sain kerran porttikiellot 15 kuvan pakottamisesta mämmiin.

>porttikiellot
vieläkö nyymi pelaa habboa?

Tää. Dude vois sanoo like bannii like normal vitun person.

Attached: 1ba04fed.jpg (430x419, 18K)

Mikä on habbo?

Attached: c8e3f9f0661339.gif (789x862, 107K)

ite sain porttikiellon venäjää kritisoivan viestin postaamisesta

Habbo ei ole peli.

meil samit

Mitä ostan kaupasta?

ovatko nyymit ikinä joutuneet käyttämään kirjoituskonetta
minä olen nuorena

määrittele "joutuneet".
Olen käyttänyt ja käytän edelleen melkein päivittäin huvin vuoksi, mutta en ole joutunut pakon tai työn edessä sitä käyttämään.

Jahas. Sovellus alkoi opettamaan mulle tällasia sanoja nyt. Pari sanaa jälkeenpäin tuli sitten punainen, valkoinen ja musta. Tärkeysjärjestys.

Attached: kokkai.png (649x64, 3K)

täällä on todennäköisesti jotain suhahtelijoita jotka kasvoivat kännykkä kädessä ja tietokone huushollissa niin kunhan yritän jollain tasolla vaikuttaa heihin kun ehkä heidän mielestä kirjoituskone olisi joku muinaisjäänne

joo jos ne on kemololeja

miksi käytit sanaa "joutuneet"? Saa olla aika lailla nelikymppinen boomeri jos on koskaan kirjoituskonetta käyttänyt tarpeen takia.

Kirjoitumskoneen käyttö on kivaa, niiden kirjamien painaminem laukaisee mium napinpainamisautisminim

Attached: 39922ce8.png (398x397, 114K)

olen 37

Oonks nyt semmonen massikeisari?

Attached: IMG_20190211_153632881~01.jpg (1280x720, 211K)

minkälaisia nappeja sulla on? kuvia kokoelmasta

Aito demokratia on virhe. Ihmiset ovat typeriä ja helposti harhaanjohdettavissa, ja äänestävät usein täysin mielivaltaisesti jopa omia etujaan vastaan.
Välillinen demokratia, jossa kykenevämmät yksilöt tekevät päätökset kansakunnan puolesta, mutta mukailevat usein kansan mielihaluja näitä miellyttääkseen, sekä säilyttääkseen valtansa on selkeästi parempi sekä kansakunnan oman, että näitä ympäröivän maailman kannalta ylivoimaisesti parempi vaihtoehto.
Paras vaihtoehto on tietysti näennäinen demokratia, jossa typerää kansaa huijataan luulemaan, että nämä elävät jonkinasteisessa demokratiassa, mutta todellisuudessa erilaiset vaikutusvallan verkostot ovat jo ennalta päättäneet poliittiset päälinjat joiden mukaan toimitaan. Kansalle jää pikkuasioista päättäminen.

Jo Platon aikanaan veisteli, että ainut demokratiaa surkeampi valtiomuoto on tyrannia.

Attached: 2kv7u90e.jpg (240x223, 5K)

Toivottavasti Kiina kiirehtii niiden geenimanipuloinnin kanssa jotta saadaan täysin rationaalisia, järkeviä ja ennen kaikkea täydellisiä ihmisiä. Turhan tunteilun ja moraalien aikakausi on jo kauan sitten mennyt.

+1SD viesti

Söpö tötterö otti veret ja nyt huimauttaa ja väsyttää

Attached: l84jwg9e1qk11.jpg (399x400, 16K)

o-oho, nyymillä on vampyyriloli

mulla ei ole ollut tarvetta käteiselle rahalle vuosiin, mistä sulle kolikoita on kertynyt?

Miksi vitussa annoit vapaaehtoisesti ja ILMAISEKSI verta yritykselle joka myy sitä ulkomaille?

Hmph, tilaamani kiinapaska ei taida toimia

Maksan kaiken käteisellä ja dumppaan lompakosta liiat kolikot saaviin. Noiden lisäksi on varmaan 500g 5- ja 10-senttisiä

no mikä oli Platon mukaan paras vaihtoehto?

King of the hill luonnollisesti

mitä nyymi haluvaa?

Attached: nappi.png (167x187, 4K)

dangit bobby

lolinapit

Onko tää joku sekunda tiilinyymi kopio?

En uskaltanut sanoa ei kun kertoivat vasta verta ottaessa

Attached: 1475720122368.jpg (286x256, 25K)

Nyymi, minne sä pistit mun muistitikkuni?

aristokratia

Koska Kela? En keksi muuta syytä olla käyttämättä korttia

juon Moottoriöljyä

Miksi?! Lopeta heti!

onko homoa imeä naisen kyrpää
tuli vaa mielee nii aattelinpa kysästä

Anime tyttöjen ylivalta.

Attached: 1529604207382.jpg (1440x1495, 430K)

Vasen on mun

Kjeh Kjeh

Attached: Mikä tämä on.jpg (2976x3968, 2.31M)

*formatoi nyymin muistitikun*

onko tämä menetys

Mulle toi keskimmäinen!

on mutta jos imee miehen kyrpää ja kysyy ensin niin ei ole

EEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII NYYMI MIKSII

Annoin poliisille

En halua että epäterveelliset ostokseni joutuvat mihinkään rekisteriin josta saisin kärsiä 20v päästä.

LOL

Ovatkos nyymit testanneet tappajatikkua?

en.wikipedia.org/wiki/USB_Killer

viirus linkki älkää klikatko

>This article contains content that is written like an advertisement.
Hauska miten Wikipediassa välitetään ainoastaan siitä, että teksti on kirjoitettu mainoksen lailla, eikä itse siitä, että se on mainos.

Voi vitun vittu kun vaatteita on niin paska ostaa nykyään
Tässä on mun tänhetkiset kriteerit
>pitkät hihat
>yksivärinen ilman kuvaa
Ja se on siinä, en paljoa vaadi mutta ei semmosia löydy mistään vaan joko myymälä myy vain jotain mieslasten mikkihiiripaskaa jossa on joku vammainen kuva tai sitten ne on loppu

Vaaten kauppa

juuh vähän sama ongelma, mahdotonta löytää järkeviä mustia huppareita ilman noita vitun vammasia kuvia ja tekstejä
suosittelen tilaamaan netistä, kannattaa tietää oma koko hyvin

kyllä löytyy ihan marketeista.

Sanon nyt taas että vittu mitä sisällötöntä ripulia anime on. On kyllä ihme kuinka porukka pitää itsejään erikoisina koska nauttii tyhjästä massatuotetusta paskasta.

Hetkinen. Eikö se mene julkisen terveydenhuollon käyttöön?

Attached: __platelet_red_blood_cell_sekibanki_and_tatara_kogasa_hataraku_saibou_and_touhou_drawn_by_puchimirin (850x905, 127K)

*Pssst* kuopion carlsonilla myydään aikuisten vaatteita

Osa jää suomeen, osa kierrätetään sveitsin kautta ympäri maailmaa

Röllykkä

Attached: d53321c6d4cbb42b65a606b97c0bf48f.png (1500x1500, 669K)

huh hels

setit pois uunista 17:10

Painoksen Sirkku

Attached: 1526140299965.jpg (894x894, 332K)

ootko käynyt new yorkerissa

Mitä mieltä olette turripojujen pulleista masuista?

pierustus on virallisesti saatu loppumaan

Attached: 1544034712502.png (865x526, 36K)

jahans taas hauskoja pelihetkiä oulussa

Attached: 1543897132851.gif (350x190, 3.36M)

Onin kuuluu olla lihaksikas.

Attached: 1544311273906.jpg (1541x1602, 379K)

Kebaba koto kuletuksela vai terven moinne kottiruokka?

Attached: 1549197898721-int.png (800x600, 65K)

Tissi on vähän kuin maitolihas.

mitä tupakkia nyymit polttaa? ite chesterfieldiä

American spirit

Attached: 1490043474_DSC09973.jpg (640x480, 65K)

en uskalla polttaa kun niissä paketeissa on hirmustus kuvia

Jaahas näin se on taas polkaistu viikko käyntiin, mites nyymien maanantai?
norttia ilman filsua tietty