/NEDERDRAAD/

Zeven ringen editie

youtube.com/watch?v=QYh6mYIJG2Y

Attached: 1535953004905.webm (1092x802, 822K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=J8v47CZ7kGE
eenvandaag.avrotros.nl/amp/item/experts-snel-toezicht-dodelijke-luchtbuksen/
youtube.com/watch?v=YOw8WdQD5I8
twitter.com/NSFWRedditGif

nog steeds geen knuffels met mijn mammie vd

Ik mis mijn vriendin

023

Attached: 1521652724432.webm (640x640, 1M)

>Ik mis mijn vriendin
zelfde hier oetz

>die webm
Kots. Kankergoeks
Overmorgen zie ik haar weer. Lekker de hele middag neuken en douchen en dan 's avonds uit eten in een goed restaurant. Wat heb ik toch een goed leven. Nu enkel even geduld hebben

wa7ed naar bed

Ben blij voor je
Ik zie die van mij enkel in het weekend en het voelt echt alsof we elkaar al weken niet gezien hebben

wtf ik ben EEN FUCKING SLAAF?????????????????

Attached: 1550002855847.jpg (1200x800, 144K)

Zusjes verdienen kusjes. Zelfs als ze een complot smeden om je kapot te maken.

Zehma slapen ofzo?? hahaha

Dat gevoel ken ik. Ik probeer gewoonlijk ten minste twee keer per week haar te zien, anders is het gewoon een enorm gemis. Straks gaat ze op vakantie en moet ik die eenzaamheid weer zien te doorstaan

>kaaskop problemen

Attached: 1549814733264.gif (607x609, 406K)

Maak het uit met je vriendin want ik verveel me

Attached: 1vB1.gif (245x245, 482K)

Nieuwe draaaaaaad

Attached: 4219160561436845884.jpg (960x960, 251K)

Attached: 1544463949737.gif (245x300, 884K)

Nog een glaasje dan maar

Attached: 1512282902813.jpg (1080x1178, 100K)

Ik ga wel slapen nu, trusten en tot morgen misschien

Attached: giphy.gif (400x413, 3.94M)

youtube.com/watch?v=J8v47CZ7kGE

Attached: 1541785797750.png (512x512, 113K)

slaap lekker, ik ga ook slapen.

Attached: 1533197775102.gif (500x281, 1020K)

Attached: weesgeduldig.png (658x662, 99K)

Vieze KECH

doe nou niet alsof dit geen goed lied is

Komt wel goex anonidm

Attached: file_3.png (678x795, 867K)

>Bef me je persoonlijkheid boeit me niks
>Sterke vrouw he xd
>Haha rustige toon en gekke tekst XD

geen argument

Wel, het is gewoon "hahah kijk mij grappig doen ik geef alleen om sex want ik ben oppervlakkig je verhaal boeit me niet, STERKE vrouw."

Nee bedankt deze onzin hoort niet bij vrouwen.

Fuck ik trek het niet meer

Attached: 1544754793865.jpg (513x640, 32K)

niet gelezen lol

minder drinken sukkel ga pitten

>die ene user met een drankprobleem

Pas op

AAAAAAAAAAH Ik ga nooit iets bereiken in het leven. Als ik solliciteer hoor ik nooit iets terug. Als ik match met een meisje op okc verwijdert ze haar account. Mijn verlangens zijn onvervulbaar en mijn dromen zijn kapot. Ik ben gedoemd om arm en alleen te sterven, waarschijnlijk door mijn eigen hand als ik het niet langer aankan. Elke nacht droom ik van een normaaltjesleven en dan word ik wakker in de hel.

Attached: Minko cry.gif (500x629, 281K)

Komt wel goed, het is gewoon niet altijd even makkelijk maar je moet gewoon doorgaan, vergeet dat ik iets zei.

Valt wel mee, mensen begrijpen gewoon niet hoe bevrijdend het is als je ineens sociale vaardigheden hebt als je drinkt die je normaal gewoon totaal niet hebt.

Natuurlijk sterf je niet alleen anoniem, ik geloof in je en als je je best doet dan kom je er.
Een normaaltjesleven zou je diep ongelukkig maken, anders had je wel een normaaltjesleven.

Attached: 1542556543815.jpg (540x644, 48K)

Paal je opleiding werkervaring en welk werk je wilt

Ik ben zelf ook veel socialer met wat drank op maar het is het niet waard. Met nieuwjaar had ik drie dagen een kater vanwege driekwart whiskey fles opdrinken in 2 uur tijd.

Ik heb een alcoholprobleem daar ben ik gewoon eerlijk over, maar als je de wereld altijd extreem ervaart dan is alcohol een makkelijk iets om op terug te vallen om je beter te voelen.

Attached: 1542080364756.jpg (480x904, 37K)

Klopt, maar pas daarmee op want als alcohol je al goed laat voelen en je drinkt het om je beter te voelen is het al een stap verder in de richting van alcoholisme

*klets*

Attached: 1549806735239.jpg (1024x870, 85K)

Komt wel goed, ik drink gewoon voor een goed gevoel ook al eindig ik soms net als Leo in een slecht gevoel door alcohol.

Attached: 1550004313805.jpg (640x640, 75K)

hou je bek en bef me

>ga solliciteren
>krijg spontaan puistjes
Mijn hele lichaam zegt nee.

YASSSSSSS KONINGIN SLACHTTTTTT

Hoe moet ik weten of een normaaltjesleven mij ongelukkig maakt als ik het nooit heb gehad? Ik wil een lieve vd en kinderen, een baan, een huis, maakt me niet uit hoe armetierig. Als ik er ongelukkig van word, wil ik een normaaltje zijn en er gelukkig van worden. Ik hoef geen normaaltjeshobby's of elke avond naar het café, maar ik wil dat iemand van mij houdt niet alleen om wie ik ben maar ook om wat ik voor haar kan betekenen.
Vwo, niet verder gestudeerd en ben al 6 jaar hiki. Ik weet niet eens meer wat voor werk er bestaat. Ik wil eerlijk, hard werk en ik wil precies genoeg geld om een klein gezin van te onderhouden, maar dat kan tegenwoordig niet meer als laagopgeleide eenverdiener.

Letterlijk niemand neemt een 23-jarige zonder enige vorm van ervaring of opleiding aan voor boven het minimumloon. Ga gewoon studeren en doe buiten dat een bijbaantje in de horeca ofzo

Ik wil alcoholisme. Normaaltjes begrijpen een drankprobleem beter dan mijn problemen.

Waarom begin je niet met studeren?
wel uitkijken dat je niet gaat kotsen morgen he

er is genoeg werk als je bereid bent te werken oetz

Volgens mijn berekeningen is 4 jaar werken en sparen bijna onmogelijk in te halen door het gaan studeren en dan een baan vinden.

Hoe kan dat nou als je een piemeltje hebt

Heb je wel eens een gewone baan gehad met mensen die over normale dingen praten zoals hun familie, feestjes in het weekend, en andere dingen?
Zat je daar wel eens je dood te vervelen terwijl je dacht aan hele specifieke dingen die jou interesseren maar waar je met de rest van de wereld niet over kunt praten?
Stel je voor dat je nooit meer over die dingen kunt parten, dat je nooit meer jezelf kunt zijn op een manier waar je je goed bij voelt en gelukkig van word, dat is een normaaltjesleven als je autisme hebt.

Dat gaat gewoon nooit gebeuren, je hebt nu eenmaal autisme waardoor je de wereld anders ervaart en anders wilt leven dan andere mensen, dit gaat nooit meer weg, het enigste wat je kunt doen is er mee leren leven.

Makkelijk gezegt natuurlijk door een autistische dronkenlap om bijna 12 uur s'nachts die er zelf moeite mee hebt, maar hé het is een missie voor de rest van je leven, leef je uit.

En je kunt een vriendin, kinderen, een baan, een huis, en al die dingen hebben, alleen niet op hetzelfde niveau als normale mensen, dat gaat gewoon nooit gebeuren.
Jij en ik kunnen kinderen krijgen en voor ze zorgen, maar het kan voorkomen dat je hulp van buitenaf moet inschakelen, je kunt een huis hebben maar mischien heb je hulp nodig bij de onderhoud, en je kunt een baan hebben maar mischien heb je een baan nodig waarbij er rekening met je gehouden moet worden.

Je kunt alles wat een normaal persoon kan, alleen je moet niet verwachten dat je het kunt als een normaal persoon, want dat gaat nooit gebeuren hoe hard je ook je best doet, je zult altijd op een andere manier functioneren, naar dingen kijken, en alles ervaren als een normaal persoon.

Ruim ik het zelf wel op.

Attached: 1547240397915.jpg (1080x1080, 103K)

Hangt er vanaf wat je studeert. Je denkt toch niet dat mensen met STEM, Economie/Econometrie etc op 3k bruto blijven hangen?

Ik had een komfie baantje in een magazijn, maar de POLEN hebben alles van me gestolen. Of eigenlijk de vuile Nederlander die het makkelijker vond om het hele bedrijf naar Polen te verhuizen.
Ik heb geprobeerd om te studeren, maar het werkte niet. Misschien dat het ondertussen beter zou gaan. Of juist slechter, omdat mijn sociale vaardigheden geatrofiëerd zijn. Ik heb eigenlijk wel zin om het nog een keer te proberen. Misschien hbo deze keer.
Zoals ik al zei, ik krijg geen reacties op mijn sollicitaties. Waarschijnlijk door dat lege A4tje dat ik een CV noem.

:Leo hoe zorg jij er voor dat je jezelf niet slaat?

Attached: 1544728487693.jpg (678x676, 66K)

Ik zeg doen oets, je kan het user

He was te duur. Ga gewoon wat studeren en neem een bijbaantje homo

Dat is ook zo. Ik heb er ook spijt van dat ik een miem studie heb gedaan. En daarna geen andere studie meer kan betalen omdat een tweede studie een miljoen miljard per jaar kost.

oke dus
minor in fiscaal recht of nog een bachelor fiscaal recht erbij

>Ik wil eerlijk, hard werk en ik wil precies genoeg geld om een klein gezin van te onderhouden
Doen dan mbo bbl opleiding ofzo

Je had ook gewoon 1 vak niet hoeven doen van je bachelor of zo lang mogelijk uitstellen en dan een jaartje of 2/3 gewoon vakken doen van andere studies zodat je een normale master kan doen.
Zo blijft het nog goedkoop, haal je wel je miemstudie papiertje en kan je een andere master doen

Als ik een geweer had blies ik mijn hersenen er uit zonder na te denken

Niemand geeft een neuk om je minor
Doe gewoon iets simpels en doe een extra master, geen extra bachelor. Bachelor boeit namelijk ook weinig

We kunnen het user, blijf doorzetten, aan het einde van pijn is geluk.

Attached: 1548151847412.jpg (1080x1350, 147K)

*Bol bedoel ik
Gewoon een hersenloos kankerbaantje en '"""studie""" tegelijk

breinlet vraag
moet ik dan ook twee scripties schrijven?
een extra bachelor klinkt gewoon aantrekkelijk omdat ik om heel ohets te zijn niet heel veel moeite doe voor mijn studie en een extratje zou misschien goed op mn cv staan en stop ik wat meer moeite in mijn studie(s)

eenvandaag.avrotros.nl/amp/item/experts-snel-toezicht-dodelijke-luchtbuksen/
Koop een luchtbuks

Klopt. Achteraf weet ik alles beter.

Ja, met twee papiertjes moet je twee scripties schrijven. Die gewoon de vakken van 1 zonder het papiertje zodat je wel de master er in kan doen

Hoe duur is zoiets en doet het pijmn

Attached: 1528836152274.png (1080x1276, 964K)

bek houwe homo

Voor
bedoeld

Wat te neuk moet het betekenen als iemand tegen je vertelt dat je "on-the-edge" lijkt?
Blijkbaar ben ik dat af en toe, ik wordt dan kanker serieus en ik geef overal kritiek op.
Ik heb daar niet veel controle op, maar mensen vinden dat niet leuk en zijn dan bang van mij.

Attached: 1535393834182.gif (500x345, 408K)

Kijk maar uit of deze bruine stier neukt je in je kontje

>ik wordt

Attached: 1547137644694.png (689x795, 67K)

Jezelf doodschieten is geen slimme manier van zelfmoord plegen, want de kans is vrij groot dat het mis gaat. In de zin van dat je jezelf gewoon verminkt of gehandicapt maakt.

Dus ik raad het je niet aan.

bedankt maar
>Die gewoon de vakken van 1 zonder het papiertje zodat je wel de master er in kan doen
letterlijk wat bedoel je met deze zin

Attached: 1522682168489.png (713x809, 81K)

>on-the-edge
Het Nederlandse woord daarvoor is gespannen.

Zeg maar terug dat die persoon aan-de-randstad lijkt.

Één van min beste vrienden sprong van een huiskraan en die was op slag dood.

Attached: 1544611285759.jpg (1080x1080, 579K)

Dat je een hoekheer bent

Hij dacht zeker dat hij een pechvogel was.

Ik kan nu al niet over die dingen praten. Ik heb me erbij neergelegd dat ik die gesprekken de rest van mijn leven in mijn hoofd moet voeren.
Ik vind de koetjes en kalfjes van anderen best leuk, ik weet alleen nooit wat ik terug moet zeggen. Het komt er dus op neer dat ik vooral gesprekken van anderen observeer en daar kan ik best van genieten.
Dat andere ervaren van de wereld heeft ook best voordelen, maar de laatste tijd doet het vooral pijn en zit het in de weg. Ik ben onzeker over mijn toekomst, altijd al geweest, en ik wordt binnenkort 25 zonder iets bereikt te hebben. Ik zie er gewoon geen gat meer in. Ik weet niet waar ik moet beginnen om dit op te lossen. Volgens mij is dit het moment om met drank te beginnen, want slechter wordt het er toch niet van.
Wat gaan ze me daar leren? Hoe ik mijn veters strik? Ik heb wel baantjes gehad, niemand had ooit problemen met me. Ze waren alleen nooit langdurig omdat het uitzendwerk was. Ik zoek nu iets vasts.

Attached: Minko cry.gif (500x629, 243K)

Je doet alle vakken die je nodig hebt voor een bepaalde master die los staat van je originele bachelor, zodat je de master kan doen die je wilt die los staat van je originele bachelor wat op je papiertje staat

Bedankt voor de tip

Ik klikte op eerste beste autocorrectie voorbeeld
Het was een kusthoer, ze praten altijd zo
???

Attached: 00ab5e1675baa70ac29fda355d909d70bb23e64d18ce7f3ec9118c0b95e330df.jpg (273x366, 14K)

Alle vakken halen en je scriptie schrijven, maar niet je diploma aanvragen. Zolang je je diploma niet aanvraagt kan je nog een opleiding doen voor het wettelijk tarief (2k) in plaats van het instellingstarief (10k+).

aha bedankt anoniem
ik doe nu al normaal recht dus als het goed is overlappen veel dingen elkaar sowieso al oets, uiteindelijk moet ik mijn civiel effect halen en daar gaat het om
Aha, mag dat ook gewoon? Klinkt wel een beetje sketchie

Attached: 1543512634287.jpg (2048x1366, 1.41M)

Doe je rechten in Leiden?

>hij gebruikt autocorrect

Attached: 1536761075228.jpg (399x400, 8K)

is goed?

>Aha, mag dat ook gewoon? Klinkt wel een beetje sketchie

Ja? Waarom zou dat niet mogen?

Also je derdejaars rechten doet in leiden ken ik je 100% via via. Neef van me doet dat nu in dat jaar

amsterdam

Waar vind ik sociale mensen die niet van kroeg- stapsoort zijn?

Attached: 1500753750260.jpg (800x557, 67K)

youtube.com/watch?v=YOw8WdQD5I8

Gewoon, het klonk gewoon raar maar bedankt anoniem

Attached: 1528486463259.gif (840x488, 511K)

Nergens :(

Kijk naar de kalender, opa
Het is $huidigJaar

Attached: may2974723.jpg (999x790, 73K)

Doe zelf master farmacie

Ik ben jou leeftijd en ik heb precies hetzelfde gevoel, ik heb ook niks bereikt, geen studie, geen goede relatie met mijn ouders, ik ben geen goede zoon, geen goed kleinkind, en ik heb ook moeite met een goede partner zijn richting mijn vriendin.

Maar toch heft het leven nut en heb ik plezier in het leven, ondanks alles is er toch iets wat aantrekkelijk blifjt aan het leven, en is mijn grootste probleem hoe ik denk dat andere mensen over me denken IPV de manier ik de wereld ervaar.

Geloof me ik heb echt niks bereikt, ik heb laatst mijn zwemdiploma gehaalt en dat is baanbrekend voor mij, ik weet precies hoe je je voelt.
Nee luister je mag dit echt serieus niet doen, niet alleen zal je daarmee ervoor zorgen dat ik er ook over blijf nadenken zoals ik al doe dankzij mijn vriend, maar deze manier van zelfmoord is zo gruwelijk dat iedereen er jarenlang over zal nadenken.

Attached: 1530602488654.jpg (1080x1080, 81K)

Ga pallets sorteren

Attached: Screenshot_20190213-001509~2.png (1427x1069, 1.11M)

Op Tinder

De enige plekken waar je mensen kan ontmoeten zijn:
1. Op een studie
2. Op je werk
3. Op een sport
In alle gevallen moet je ze alsnog uitvragen voor activiteiten. En meer opties zijn er niet.