/Norgetråden/

onsdagsutgåva

förre:

Attached: snø.jpg (960x1669, 983K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7i7g9ccjkc8
youtu.be/uvpXqAjnBFI
twitter.com/SFWRedditGifs

>anime
I disse ekstreme tider kan jeg leve med det. Bra jobba Anonsen, du var såvidt raskere enn meg. Bra vi står sammen mot den sutrende fare.

Var på vei til å lage en tråd jeg også jeg da, men du kom meg visst i forkjopet
men men sånn kan det gikk

maju

Attached: 196081[1].jpg (508x508, 132K)

Jeg er han såkalte sutreanon, Dagen starter med å gå ned , moren min sitter og klager over knivdrap og muslimer. Jeg tenker at hun vet ikke bedre, så jeg går videre med min hverdag. Et rekkehus, en utypelig bygd, ja det er her jeg bor, "sutreanon". Klokken er 0935. Jeg tenker at idag, så skal jeg nemlig vise de. *tast tast tast*, Jow Forums erverver i sokefeltet. Ja! Nå skal det våke. Jeg observerer "tråden" og lager en ny, til en irritasjon for de verste autistene. GNPVPN er min venn, en allianse. Neste dag er det like sammenkomster, jeg repeterer. Jeg repeterer.

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Nogen tid efter, i hvetehostens dager, vilde Samson se til sin hustru og hadde med sig et kje, og han sa: La mig få komme inn i kammeret til min hustru! Men hennes far vilde ikke gi ham lov til å gå inn og sa: Jeg tenkte at du hadde lagt henne for hat, og så gav jeg henne til din brudesvenn. Er ikke hennes yngre soster vakrere enn hun? Ta henne isteden.
Da sa Samson til dem: Denne gang har jeg ingen skyld på mig mot filistrene om jeg gjor dem noget ondt.
Så gikk Samson avsted og fanget tre hundre rever, og han tok fakler, vendte hale mot hale og satte en fakkel mellem to og to av halene. Så tendte han ild i faklene og slapp revene inn på filistrenes akrer, og han brente op både kornbånd og uskåret korn og oljehaver. Da sa filistrene: Hvem har gjort dette? Folk svarte: Samson, svigersonn til timnitten, fordi han tok hans hustru og gav henne til hans brudesvenn.
Så drog filistrene op og brente inne både henne og hennes far.
Da sa Samson til dem: Gjor I sådant, så vil jeg ikke hvile for jeg får hevnet mig på eder. Og han slo dem både på ben og på lår, så det blev et stort mannefall; så drog han ned og gav sig til i fjellkloften ved Etam.

Attached: file.jpg (1572x2032, 372K)

Eg må drite

bra utgave

Attached: 1450315894959.png (609x720, 721K)

Av og til ǿnsker jeg at familien min sovner stille inn, så jeg kan ta selvmord uten å såre dem.

Attached: file.jpg (511x428, 27K)

Husk å bruke jakke i kulda!

Attached: xe98ld[1].png (3325x2961, 1.99M)

Jeg tissa skikkelig hardt istad så gjorde det plutselig litt vondt

Attached: file.jpg (540x681, 78K)

>sutreanon har ankommet tråden

Attached: 1526755135645.png (795x571, 9K)

youtube.com/watch?v=7i7g9ccjkc8

tidlig 2000 talls musikk gutta

Attached: 1497262204100.png (354x286, 28K)

da var tisseflaskene kastet ut fra hybelen og inn i skogen, nå er botta med lokk klar

HUSK:
står det bare "file.(filtype)" på bildet i et brev, er det sutreanon som spammer ned tråden med gammelt dritt han finner i arkivet.
IKKE SVAR HAN!

Attached: file.jpg (1280x720, 47K)

Var det dette kinovenninnen min mente da hun spurte meg om jeg virkelig ikke hadde jakke på meg da vi gikk ut i Grǿnnegata etter at filmen var over?

BASERT UTGAVE
FUCK SUTREANON
FUCK VAKTMESTERN
OG FUCK NEGRE

Attached: frosk som dabber.gif (498x359, 408K)

Attached: file.png (614x614, 31K)

>han beskriver livet mitt
du jeg

slutt å nevn han-dykk-veit

gjem ****user tråder
ignorer****user brev
ikkje svar ****user

Attached: file.jpg (272x308, 12K)

Får vel sove litt jeg da.
Natta tråden, ikke dö i löpet av natten.

Attached: autistisk_tegning.png (720x960, 70K)

Ja, slutt med giftig maskulinitet din jævla kvinnehater!

Attached: PICT2553.jpg (800x600, 137K)

gleder meg til å se deg og drapsvåpenet i avisa neste uke

Hvem skal du sette den i skallen på? (jbs)

...

Det er runekniven min, hva faen?

>hjernevasket idiot.

Har vi discord egentlig? Link?

Lykke til user. Ikke gjor noe som Varg ikke ville gjort

Bipolaranon?

Attached: 1492346126327.jpg (240x240, 11K)

nei vi tar denne

Du vet, jeg forstår det bare ikke
I fjor var jeg ingen, i år odelegger jeg tråder
Nå vil alle komme rundt som om jeg skylder dem noe
faen du vil ha fra meg, ti millioner kroner?
Kom deg ut herfra
Du skjonner, jeg er bare sutreanon (sutreanon)
Jeg er bare en vanlig fyr
Jeg vet ikke hvorfor alt dette oppstyret om meg (oppstyret)
Ingen ga noensinne faen for,
Alt de gjorde var å tvile på meg (tvile på meg)
Nå vil alle kjefte og smelle
Og prove å ta skudd mot meg (ta skudd mot meg)

Attached: file.png (1054x526, 38K)

er du stolt av meg nå sutreanon?
gjör jeg en god jobb?

j...

Attached: 1544003700416.jpg (629x505, 33K)

ᛞᚱᚨᚢᛈᚾᛁᚱ
ᚷᛖᚱᛁ᛫ᚠᚱᛖᚲᛁ
ᛋᛚᛇᛈᚾᛁᚱ
ᚷᚢᚷᚾᛁᚱ

God smag user.

Hva betyr egentlig dette?

ᚺᚨᚢᚷᛖᚾ᛫ᛗᚨᚢᚾᛖᚾ.

Ville du ha godtatt en jentevenn som mistet kontrollen over blæra når hun ble seksuelt opphisset?

Nei, det tyder på dårlige gener fåvæ

Jeg legger meg nå, men siden jeg folger da vinci sovn då våkner jeg snart og lar denne tråden do og starter en som ikke har banner bare for å iritere dere. Om dere aksepterte de trådene ville jeg ikke hatt noe leverage men siden dere fortsetter så skal tråden legges ode. God natt.

Lytt til denne: youtu.be/uvpXqAjnBFI

med min dognrytme sovner jeg ikke for i 9-tiden i mårra
så...
vi snakkes om noen timer da vel

Attached: 16089409.jpg (300x300, 14K)

>leser ordet "sutreanon"
>blir påminnet om årevis med banner
>mine öyne leker med ordet
>sikler litt nedover min patetiske hv*te munn
>guttefitten min begynner å riste og heve seg
Åh, jeg klarer ikke mer! Jeg trenger sutrekuk NÅ! Slå meg rundt og gjör meg til din hv*te homsehore, Sutre Pappa!
Piss i håret mitt og tving meg til å riste på rumpa for den
STORE
SUTRE
PAPPAKUKEN

Åh godegud, bare å skrive det gjör at min horehjerne tenker små hv*te horetanker. Pul meg! Vær så snill Pappa, pul meg! Jeg er en hore for din Store Sutre Kuk! Tving meg til å betale for trådautisme, gjör meg til din slave! Jeg er en liten hv*t sutreelskende griseunge! Jeg vil smake Autistisk og Autentisk Sutrekjött!
Oink! Oink oink oink! *sniffer rundt* Æsj, denne ""tråden"" er rettmessig, burde fortsette å lete *sniff sniff* Ooh, der har vi det, en stor og fin Sutrekuk! Jeg er forelsket! *Sikler ut over hele kuken* VÆR SÅ SNILL, fyll min hv*te rumpe med din Sutreladning! Det er det ENESTE jeg vil ha!

Sutreanon gjör meg glad!
Sutreanon gjör meg kåt!
Sutreanon gjör meg til din patetiske hv*te homsetransehore!
HYLL SEIER

*humrer og ler*
Ja dette, det er den ekte sutreanon!

det er meg ja, husk navnet

disse kråketegnene er lov her, men bokstaven mellom æ og å i det norske alfabetet, den er ikke lov...

jeg må drite.

du er nok nærmere kramer enn da vinci, sutreanon

Attached: cosmo-kramer[1].jpg (600x500, 76K)

>tenk å erverve sånt.

det der var ikke sutreanon, det er meg det. merker det er noen posörer i tråden og det avfyrer meg littegranne

jammen hvis man kan skrive bokstaven mellom æ og å så kan man jo unngå filteret som fjerner det engelske ordet for en type japansk bonne

Sutreanon, det er meg og deg det.

Attached: Quotation-Marcus-Aurelius-The-happiness-of-your-life-depends-upon-the-quality-of-36-10-12.jpg (1200x640, 104K)

har hyrt en privatetterforsker, nå er det ikke lenge til vi har ham gutta.

vi er alle sutreanon

Hvorfor skulle det være slik at jeg er stygg? Hvorfor må jeg lide?

Jaja det var bare noe jeg tenkte på

Deilig, vi skal flå han levende og rulle han i salt.

ja, min mester

Attached: file.jpg (720x480, 37K)

Han prover seg, akk men ja, et forsok på å erverve suftreanon. Ja det er faktisk latinsk.

>han tror sutreanon er én person

Min venn..

Attached: 4055ce57-3daa-43db-9b77-864517417b2d.jpg (652x451, 48K)

Jeg er sutreanon.

er faktisk jeg som er sutreanon.

jeg har det så fælt gutta! ingen i verden har det så fælt som meg!
vrææææææl!!!!!

jeg ville aldri brukt snublekode. dds posör

>rett fra reddit.
Et meme.. Vet du hva det er?

dette er en forfalsker som prover å stjele æren. Jeg er den oprinnelige sutreanon og det er jeg som odelegger tråden.

fra nå av vil jeg alltid bruke snublekode.

Tenk å ha en jentevenn som ikke bare er villig til å gå med på fetisjen din, men synes at det er både spennende og tennende

Tenk på det, gutta

Attached: DH4kQA_UIAAiVdl.jpg (1536x2048, 435K)

Nassegjengen, kårdgjengen og animegjengen står samlet i kampen mot jodelakeien (((s*treanon))).
Bli med du også. Heil siger!

Attached: 1535238373352.png (2187x1509, 75K)

hvordan faen fikser man denne drita folelsen, er ikke trist, er ikke glad, er ingenting. har heller ingen grunn til å være det, sitter å horer på russemusikk å tenker på alt jeg har gått glipp av

Attached: file.png (680x680, 232K)

nigga

Jeg liker at mange tar på seg sutreanon memet

jarlsbergs hemmelige ingrediens er sæd. min sæd.

Sliv ein kniv over åra.Lett så kjem det, ein ny hverdag. Ein fin start, ein ny kjennsle.

det er fordi sutreanon er ingen enkelt brever

Can I hang out with you guys? An autist has ruined Norgetråden..

An autist with a vpn makes unofficial new threads all the time and post in them with his vpn to make it look as if his thread is doing very well. I also think he's a Jannie. He just wants to ruin Norgetråden

I don't mind autism, but he's breaking every law of making a new thread and every other thread is getting deleted. I don't mind autism, but he's breaking every law

Attached: file.png (125x121, 28K)

Om alle er sutreanon, er ingen sutreanon.

Vi er ale sutreanon. haha:/

sutreanon bor i oss alle

Can I hang out with you guys? An autist has ruined Norgetråden..

An autist with a vpn makes unofficial new threads all the time and post in them with his vpn to make it look as if his thread is doing very well. I also think he's a Jannie. He just wants to ruin Norgetråden

I don't mind autism, but he's breaking every law of making a new thread and every other thread is getting deleted. I don't mind autism, but he's breaking every law

Attached: file.png (125x121, 33K)

Får vel legge meg, må opp imorgen tidlig for å dra på NAV kurs

Kilde?!?!?!? ja, jbs

Det der er jo Miley Cyrus, din nepe!

hei, dette er usant, jeg trenger ikke noe kurs da jeg allerede har fått uforetrygd

Natta drittskyvere

Jeg er sutreanon og bruker ikke snublekode

Jeg er snubleanon og bruker ikke sutrekode.

nå må dere slutte med denne larpinga. det er jeg som er sutreanon. jeg er en 25 år gammel nasse med thailandsk mor, jeg studerer historie ved uit og har innerst inne et onske om å bli tatt i rumpa av en stor sterk afrikansk mann

En tankegang, en filosofi. Nei, det var bare noe jeg tenkte, for meg selv. Et rekkehus, for et bedrivelig dag, skilsmisse. Nå da, jeg våkner om en morgen, med et håp at det blitr på nytt! En tidlig morgen, en vanlig dag. Klikk, klikk, klikk. Jeg tar over. jeg er ikke annet en meg selv. Odelegger. DREP DREP DREP. Odelegge. En tenkagang, nå eller alle, bli eller bli drept! Jeg tenker at, nå er det tid, for å odelegge Norgetråden.

Jeg er sutreanon og bruker snublekode

Attached: file.jpg (125x125, 3K)

tester for å se om #Sutreanon kan være en av kodene noen brukte

ingenting skal hindre meg fra å få min hevn, gamle venn. Ikke engang (Du). Nå påkaller jeg drittbrevere i dette stedet. Jeg vil gi hva som helst, eller betale enhver pris, hvis du bare hjelper meg med å redde /Norgetråden/

Frostsutre vil bli min!

Attached: file.jpg (160x216, 7K)

er du han som har drittbrevet fantasier du har hatt om menn i dusjen på kraft det siste året?

Jeg rr sutreanon og liker at ien tar samme status men de ike SPDs

ja, det er også jeg som brever konstant om afrikanske menn sine kjonnsorganer i /norgetråden/ og /skandi/. jeg bruker min autisme for å få norge ips bannlyst fra 4kanalen, alt dette fordi jeg er en patetisk taper som egentlig burde hoppe fra selvmordsbrua i tromso

*brever bilde av Satan*

Attached: activision-blizzard-logo.jpg (400x400, 41K)

opprinnelig sutreanon forfalsker her
jeg har utlöst en bölge du ikke kan stoppe

Attached: file.jpg (243x207, 8K)

Attached: 1550006609524.png (593x580, 621K)

Kan du ikke drepe deg selv? Ta en pistol og skyt deg selb

Legger meg nå gutta. Trenger ikke engang fortelle dere å holde tråden i live, dette drittprosjektet her er ikke liv verdig fåvæ. God natt.

Hva var dette?