/norgetråden/

Du er anmeldt-utgave
Forrige:

Attached: mia.jpg (1200x774, 432K)

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/kjendis/vil-selvfolgelig-fortelle-den-jeg-er-forelska-i-at-jeg-er-fodt-i-feil-kropp/70417889
desuarchive.org/int/thread/101457285/#q101473501
dumpert.nl/mediabase/6761873/32730041/zimra_gifje_(4).html
twitter.com/NSFWRedditImage

Da kjör vi

Denne ble faktisk laget först!
Suk kuk, sutreanon!

Attached: Capture.png (1128x435, 285K)

Vi bruker denne

Dette er den rettmessige ja

Attached: 1534632630602.png (955x869, 43K)

den ble laget for dultegrensa

Dette er en skikkelig tråd

den regelen finnes bare i hodet ditt

Attached: ler.gif (347x244, 3.72M)

>istedenfor lag en ny ekte tråd (gjerne etter side 8),
går ikke, fordi sutreanon lager en tråd för dultegrensa og mods gir fullstendig faen.
dessuten er han mest aktiv om natten.
i stedet for å dulte tråden som alt er, lar han den falle av brettet for så å lage sin egen tråd.
jeg har dessverre ikke mulighet til å sitte oppe om natten og holde tråden i live.

vi får alltids til en ny tråd, problemet er at folka som pleide å holde den i live på natten ikke er like aktive lengre, derfor benytter sutreanon sjansen sin da.

eg må drite

Han spammer den rettemssige tråden ned til den når dultegrensa i lǿpet av bare et par timer, så sitter vi bare igjen med tråden hans. Han har gjort det fǿr. Husk at dette er den stǿrste autisten i hele trådens historie.

alt dette finnes bare i hodet ditt

Alt dette skjer tydeligvis bare i hodet hans. Det lille stygge mongohodet hans.

Attached: file.png (125x93, 23K)

UH Uh Uh
Kan inte sluta tänka på snopp
Kan inte få stopp
Pojkar söta blir snart blöta av min säd, dampus tror det är en räd fån oss som är legion, fina som en pion
Pojkröv gör mig så kåt och pojkfittan våt av diarée kom och se.
Vill bli knullad av en gris, lukta en svart mans fis o ja ja

Vedder på at sutreanon er v*stlending

Alles klar comrades

stopp!

Attached: 1545037436642.jpg (960x539, 281K)

leser ordet "sutreanon"
>blir påminnet om årevis med banner
>mine öyne leker med ordet
>sikler litt nedover min patetiske hv*te munn
>guttefitten min begynner å riste og heve seg
Åh, jeg klarer ikke mer! Jeg trenger sutrekuk NÅ! Slå meg rundt og gjör meg til din hv*te homsehore, Sutre Pappa!
Piss i håret mitt og tving meg til å riste på rumpa for den
STORE
SUTRE
PAPPAKUKEN

Åh godegud, bare å skrive det gjör at min horehjerne tenker små hv*te horetanker. Pul meg! Vær så snill Pappa, pul meg! Jeg er en hore for din Store Sutre Kuk! Tving meg til å betale for trådautisme, gjör meg til din slave! Jeg er en liten hv*t sutreelskende griseunge! Jeg vil smake Autistisk og Autentisk Sutrekjött!
Oink! Oink oink oink! *sniffer rundt* Æsj, denne ""tråden"" er rettmessig, burde fortsette å lete *sniff sniff* Ooh, der har vi det, en stor og fin Sutrekuk! Jeg er forelsket! *Sikler ut over hele kuken* VÆR SÅ SNILL, fyll min hv*te rumpe med din Sutreladning! Det er det ENESTE jeg vil ha!

Sutreanon gjör meg glad!
Sutreanon gjör meg kåt!
Sutreanon gjör meg til din patetiske hv*te homsetransehore!
HYLL SEIER

wie gehts?

låunschj

Attached: 1535587523673.png (1126x875, 68K)

det er jo mere aktivitet i sengehalmen på gamlehjemmet enn det er i tråden din, stygge sutreanon.
ingen vil breve her fordi den er så elendig og du er like elendig som den elendige tråden din!

Attached: x480-jAp.jpg (853x480, 74K)

you like ladyboy, yes

yes

Attached: d3b7f83cc312e2b0704fab00faf52257.jpg (1080x1193, 194K)

do you want to get an HIV-load by her

Siri Lehland is superior.
Emma is lanky and weird.

Attached: np8Y7e105LOgYDEALT5yrw4Dlq4nzL2wmkrdYpRyaABQ[1].jpg (1600x906, 370K)

i wish

Attached: 70575205.jpg (1200x630, 136K)

You could, she loves med men
>Han har brunt hår, brune oyne og er kanskje litt mork i huden. Litt som Enrique Iglesias. Han er veldig kjekk, sier hun og smiler bredt.
>He has brown hair, brown eyes and is perhaps a little dark in the skin. A bit like Enrique Iglesias. He is very handsome, she says and smiles broadly.
dagbladet.no/kjendis/vil-selvfolgelig-fortelle-den-jeg-er-forelska-i-at-jeg-er-fodt-i-feil-kropp/70417889

#FreeBreivik
#KillTheNiggers
#KillMarxists
#KillLiberals
#KillEliteMembers
#KillCuckholdLovers
#KillSoyBoys

Attached: 1546482685585.gif (500x500, 1.94M)

Attached: 1549907898347.jpg (257x529, 25K)

based and redpilled

got a question for you all

if the train leaves Oslo at 9:45 and enters the station in Tromso at 13:36 what is the price of the rice pudding on the food cart?

400kr

>tog fra oslo til tromso
sorry, jeg er ikke så naiv at jeg kjǿper den fortellingen du

joder

jeg er faktisk så naiv at jeg kjǿper fortellingen

Eg må drite

based and redpilled

This is a trick question, there are no trains in Tromsö!
But rice pudding would cost about 30 NOK or something.

kjerring jeg kjenner brevet akkurat dette bildet.
alle kommenterer om hvordan det er "anti vaxers" skyld.
ingen kommenterer at det kanskje er fordi det har ankommet MILLIONER av negere som bare slipper inn helt uten å testes for sykdommer.
neida, det er så klart hvites skyld fordi noen ytterst få personer velger å ikke vaksinere barna.

Attached: 51701529_2215504091828295_6224508403432030208_n[1].jpg (800x800, 46K)

Burde det bygges tog til Tromso slik at Tromsoværinger kan reise miljovennlig til Oslo og Trondheim?

tog fra tromso ville ikke vært noe alternativ til fly. fly mellom de to byene tar rundt 2 timer, tog ville brukt over et dogn. argumentet for tog er at det vil flytte mye av godstrafikk vekk fra trailere og over til tog

Må i så fall bli invadert av tyskerne en gang til om det skal skje. Ikke faen om vi har råd til et sånt prosjekt.
Men er jo like greit, jo vanskeligere det er for dem å komme seg sörover jo, större sjanse er det for at de blir i nord.

Trådens tanker om at Blærum kommune sa nei til Rökke sitt tårn

forståelig, bygget hadde ikke passet inn på fornebu. å plassere så hoye bygg mot havet er galskap

he Norwegian general is currently being beseiged by an insane paranoid schizo Norwegian who we have dubbed "Sutreanon". Sutreanon will stop at nothing, literally nothing, to crash /norgetråden/ into the ground and eventually get it permabanned due to breaking too many board rules.
You are all here because he invited you.
He's a turbo autist of the worst sort.
Every single time it's time to make a new /norgetråden/ (yes, every single time) he's there to disrupt by making 5+ new editions to make the janny delete the rightful thread.

Sutreanon is most likely the source of all the norwegian cuckposting in /skandi/ and the other scandinavian generals.
Sutreanon is, as mentioned, a paranoid schizo and will not hesitate to have a conversation with himself for hours, use multiple VPNs with tripcodes to fuck with everyone, and generally try to crash /norgetråden/ with no survivors.

Attached: file.png (107x125, 23K)

Synes egentlig det tårnet var ganske stilig. Men det passer jo ikke helt inn da, så forstår at folk er skeptisk. Får litt sånn Halveringstid 2 vibrasjoner.

Attached: citadel3[1].jpg (1440x900, 732K)

>forrige tråd gikk plutselig ned til 308 brev
Hva faen?

en del spam som ble slettet
sånn som dette

faktisk helt feil, det var japaneren som ble banna
desuarchive.org/int/thread/101457285/#q101473501

Enten så ble spam rapportert og slettet eller så er det en som har blitt bannlyst.

hvor mange knivstikkinger gjetter dere på i Oslo i dag?
Jeg tror 2

Jepp, men Sutreanon fikk den slettet....... Han fikk også rull din jentevennbrevet slettet i forrige tråd.

>En mann som mandag helte tennvæske over seg og truet med å tenne på, fremstilles for fengsling i tingretten i Bergen onsdag.
Kjeks

Ruller for rullestoljv

Ulovlig å brenne söppel i Norge.

anmeldelser betyr ikke en dritt

>leaves oslo 9:45
>enters tromsö 13:36
Do leafs think we have the fastest trains in the world or something?

Attached: 1505665890535.jpg (960x543, 58K)

Trenger man egentlig å dusje daglig? Jbs

Nei

leser navnet "sutreanon"
>blir påminnet om årevis med banner
>mine öyne leker med ordene
>sikler litt nedover min patetiske hv*te munn
>guttefitten min begynner å riste og heve seg
Åh, jeg klarer ikke mer! Jeg trenger sutrekuk NÅ! Slå meg rundt og gjör meg til din hv*te homsehore, Sutrepappa!
Piss i håret mitt og tving meg til å riste på rumpa for den
STORE
STYGGE
SUTREKUKEN

Åh godegud, bare å skrive det gjör at min horehjerne tenker små hv*te horetanker. Pul meg! Vær så snill Pappa, pul meg! Jeg er en hore for din Store Sutrekuk! Tving meg til å betale for trådautisme, gjör meg til din kopikatt! Jeg er en liten hv*t drittbrevelskende griseunge! Jeg vil smake Autentisk og Autistisk Sutrekjött!
Oink! Oink oink oink! *sniffer rundt* Æsj, denne ""tråden"" er rettmessig, burde fortsette å lete *sniff sniff* Ooh, der har vi det, en stor og fin Sutrekuk! Jeg er forelsket! *Sikler ut over hele kuken* VÆR SÅ SNILL, fyll min rettmessige tråd med din Sutreladning! Det er det ENESTE jeg vil ha!

Sutreanon gjör meg glad!
Sutreanon gjör meg kåt!
Sutreanon gjör meg til din patetiske hv*te homsetransehore!
HYLL SEIER

dusjer annenhver dag jeg men bytter undertöy og sokker hver dag

Hva er egentlig problemet med at Ropstad ikke vil gå i Pride tog?

Om du ikke går i pride tog og ser på nakne homser som danser rundt og veiver med kuken i nåværende år er du homofob.

hadde ikke noe imot homofile helt til jeg var på ferie i canada og så pride paraden i toronto
hvis norsk pride deltakere er like degenrerte så forstår jeg ropstad

hi

Heng deg

Heng deg heng deg heng deg


Heng deg heng deg heng deg heng deg heng deg

Glemte bilde

Attached: Heng.webm (1022x1036, 831K)

hi there

Forsto aldri hva NMR mente da de snakket om homolobbyen för jeg så bilder fra pridetog er barn ble tvunget til å se på nakne menn som pule hverandre i ræva på lasteplan.

Where will you move when your country sinks into the sea because of climate change?
We're boiling the globe!

Attached: eivind_koker.jpg (727x547, 41K)

i just typed hi lmao

lmao

'bully non-norwegians'norgetråden

im working on a group project and we have to use NX to construct a peristaltic pump

i dont even live close to the coast

Tidlig skal de krokes

VI KOKES!

Attached: eivind.jpg (1122x1024, 322K)

VI KOKER KLODEN!!!!!!!!!!!!!!

Attached: 2048x1366-2960081-mount-fuji-japan___mixed-wallpapers.jpg (2048x1366, 243K)

where in netherlands is this

this is a joke right

no?

you should make a nigger pump and pump all your niggers into the sea.
i'd buy nine thousand

Tisser i en botte som står på rommet for å redusere vannforbruket mitt. Når botta er full åpner jeg bare vinduet på min 10 kvm store UiT hybel og kaster innholdet inn i skogen

its the famous mount fuji in japan, plus NL doesnt have any mountains (just flat as our women)

Tenk hvis jentene ved UiT hadde gjort dette

why are you aggresive, ok its for the jokes haha memes haha 'i use the word nigger because im funny and edgy' but you could also choose not to communicate like a fucking caveman

Oh. Sorry. We Norwegians are a very extraneous people. We are not Europeans and do not follow the European traditions. We have few great thinkers and very few travel abroad and we are quite dumb.

Det hadde vært noe.
>pause fra forelesningen
>en rekke jenter må tisse
>de går ut på plassen utenfor teorifagkantina
>setter seg ned på huk
>tar av seg buksa
>tisser midt på Universitetsplassen

>(just flat as our women)

Basert

>tissefetisjanonsene går på UiT

Hvorfor er jeg ikke overrasket

>just flat as our women
This is why white men should mix with Latina women

Attached: 9361650-6664801-image-m-7_1549269123737.jpg (470x1326, 129K)

i like norwegians, you are not dumb. I am convinced that humans living closer to the arctic circle have a higher IQ simply based on the fact that have to be strong and smart to be able to get food. If you're from some dumb caveman country closer to the equator, you dont even need the same skills. Fruit simply grows on trees and the sun provides enough power to grow vegetables and such. If you live in a colder area, good luck killing that moose without any technique or thoughtout process

What do you think about the nude pictures of tennis player Esther Vergeer from a few years back?

i didnt know who she was untill i just googled it, i dont really care desu, all the dutchies are flat af. there are exceptions off course; zimra geurts for example. i will post some links with evidence, shit gets pretty steamy

dumpert.nl/mediabase/6761873/32730041/zimra_gifje_(4).html

No great thinkers have come from Norway, unlike f.ex. Sweden and Denmark.
No great writers. No great painters. No seminal person.
Norway is not of Europe and do not know how to think deeply. We are most like Hobbits in this manner. Mental hobbits.

This

kuk

Attached: 1546867160315.jpg (2592x1944, 263K)