/norgetråden/

Flyktninger velkommen-utgaven
Forrige:

Attached: refugeerwelcome.jpg (892x1134, 315K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8QFzJkUKzSA
youtube.com/watch?v=sXENvpoNKP0&feature=youtu.be
youtu.be/5OKdbc0DYpM
youtube.com/watch?v=QFtnV6pMqvA
twitter.com/SFWRedditVideos

Vi bruker denne

Hva faen skjedde i den forrige tråden?
Synes ikke det er greit med ǿdelagte tråder fåvæ.

Denne er den rettmessige

Tok tog i dag, er konduktorene alltid like frekke og uhoflige?
Tar heller bil neste gang

Vet ikke, ting har vært litt rart i det siste.

De er vanligvis litt sure på folk med skitne klær og rotete hår som lukter pils.

jepp, derfor jeg heller kjorer selv. bil er uansett mer behagelig enn å ta tog.

Alltid vært hyggelige mot meg.

Sutreanon er en direkte konsekvens av at Sjakk, Zydd osv. har forlatt oss.

Enten er Sutreanon Sjakkanon/Rullestolanon/Samen Simon selv som hevner seg på tråden, ellers har han kommet for å fylle tomrommet som ble igjen etter trådens mest autistiske kvantitetsbrevere.

Er sutreanons ankomst et av tegnene på endetiden? Tror jeg nesten må lese litt i Johannes åpenbaring og se om jeg finner noen likhetstrekk.

Attached: time-of-the-end-book-revelation[1].jpg (720x670, 272K)

jeg er sutreanon.
youtube.com/watch?v=8QFzJkUKzSA

Johannes Åpenbaring er bare syrefantasi, det er ingenting du kan lære av den.

Hvorfor skulle de gjǿre det? Jeg tenkte kanskje det er ivory fordi hun skriver jo med ":3", og det gjorde den jævelen i forrige tråd.

Jeg tenker kanskje at Simon hater tråden fordi han ble doxxet, og prover å destruere den.

Men men, bare noe jeg tenkte på.

Hvorfor skulle det være Ivory?

Tror det var noen fra tråden som ǿdela puppetrådene til ivory en stund tilbake, så hvis hun er autistisk nok så kan det jo tenkes. Men sannsynligvis ikke. Men jeg skjǿnner jo iallefall ikke hvorfor zydd eller sjakk skulle gjǿre det?

Hvem er simon?

hvor ny er du

(fine sifre)

wasssuuupppppppp retarrrrrrrrrrdsssssssssss

Attached: 1547237366342.gif (560x514, 2.53M)

>så hvis hun er autistisk nok så kan det jo tenkes
er i så fall en av de hvite ridderne hennes

eller... når jeg tenker meg om så er hun jo naut og gjör ikke annet enn å sitte inne hele dagen, akkurat som en viss annen

walla brorsan

Hvorfor må jeg være ny fordi jeg ikke sitter og lærer meg deres fornavn?
Jeg har vært her siden trådens begynnelse.

hello brother

Can you lads take this scrote back please

Sjakkanon/Rullestolanon

Is Norway a nice place to visit?

>ǿdela puppetrådene til ivory en stund tilbake
var jenta som valgte å breve bilde av ansiktet sitt i ranger mitt ansikt tråd, var også henne som valgte å breve et bilde av oyet sitt i puppetråden.

>elon shitposting again

Norwegian girls are cute

he just wants you to come here and shit down this thread as well.
he in mentally ill unfortunately, and should be lobotomized

Det blir dyrt

>
Yes, sorry about that. It's just an autist trying to ruin our thread. Please ignore it every time it happens.

Yes, come here. Remember to bring cash.

Hva er det som feiler sånne ultra-radikale humanist-skeptikere som blir så jævlig avfyrt av at folk ikke onsker å ta vaksiner?

i'm a little stoned at work, doing everything i can to avoid doing anything that might require thought or effort, including dodging texts and snapchats from the girlfriend. buddy sent me a nice song today, check this shit
youtube.com/watch?v=sXENvpoNKP0&feature=youtu.be

>avoid doing anything that might require thought or effort
sounds like you work in the public sector. its kind of like this here as well.

someone send to ruin ur thread, which is a bit rude of him

fordi du setter andre sine liv i fare

someone on the 'Murcia general said we should come here. just warning you dudes.

The Norwegian general is currently being beseiged by an insane paranoid schizo Norwegian who we have dubbed "Sutreanon". Sutreanon will stop at nothing, literally nothing, to crash /norgetråden/ into the ground and eventually get it permabanned due to breaking too many board rules.
You are all here because he invited you.
He's a turbo autist of the worst sort.
Every single time it's time to make a new /norgetråden/ (yes, every single time) he's there to disrupt by making 5+ new editions to make the janny delete the rightful thread.

Sutreanon is most likely the source of all the norwegian cuckposting in /skandi/ and the other scandinavian generals.
Sutreanon is, as mentioned, a paranoid schizo and will not hesitate to have a conversation with himself for hours, use multiple VPNs with tripcodes to fuck with everyone, and generally try to crash /norgetråden/ with no survivors.

Attached: file.png (125x121, 28K)

det er sammen med ateisme og klimahysteri den hellige treenigheten deres.

i'm working in finance in jew york city. got a couple of other new guys i'd like to push the work on. the downtime is nice but it also blows. I wish i worked in the public sector, where people were purposefully fucking around. i think ij ust need a new gig

Eg vil ha barn.
Eg vil finne ei kvinne eg elskar, og som elskar meg. Eg vil sjå barna mine vakse opp og bli vaksne, og ha sine eigne born.
Eg vil bli ein gammal bestefar som sitter og forteller om gamle dagar til barnebarna mine.
Jaja, noko eg tenkte på.

Kvisleis skal du gjararar det da? Du måsta setta igongar fortarar då.

its this guy we hate him more than any of you

Attached: 1537172238457.jpg (507x504, 33K)

Nå strök du

He coming here to ruin our rules and it making us cry, can you helping us? Please to be helping us with this janni he do nothing, he breaking all rules we have made but janni he do nothing. We cry because of this
little norwaythread ;_;
pls help

Attached: 1538103082703.jpg (288x284, 75K)

det som setter andres liv i fare er å importere hele jævla afrika til europa og bare slippe alle inn uten å teste dem for sykdommer.
var det jeg prövde å forklare til et par vaksinefolk tidligere i dag da de hadde brevet et bilde på sosiale medier om at meslinger hadde kommet tilbake til europa.
de mente så klart at grunnen til at meslinger har ökt med 1000% de siste årene var fordi noen få folk ikke vaksinerte barna sine. ikke fordi det kommer inn uhorvelige mengder negere med alskens pest og kolera i bagasjen.
jeg har visstnok rasist da jeg påpekte dette.
(jeg er rasist, bare så det er sagt)

Attached: ss29s3.png (1210x614, 117K)

>tfw he was very polite in our thread and its all just a sperging out by some autist and not an proper invitation
linked to your post in /dixie/, you'll get no threadwrecking from us
you have the support of the south and our token canadian there

Attached: 1524604671988.jpg (657x695, 63K)

>with this janni he do nothing
he's too busy fucking over us good lads at /brit/

Please be helping us we are crying here and we don't know what to do. He is very violent and he is making us eat our own shit. Please send help. We are wearing diapers now and crying and crying it is all we do all day now crying.

Er vel kanskje innafor å brekke opp en björn til middagen når man har bursdag, er det ikke?

Hvem er Ivory? Er han en av mine fremtidige UiTjommier?

youtu.be/5OKdbc0DYpM
I Wish I Was In Dixie Land...

Attached: 4c1[1].jpg (818x864, 74K)

Det kan virke sånn ja.

Disse folkene er jo mere fanatiske i sin forkynnelse enn noe religiost menneske jeg kan minnes på å ha blitt eksponert for.. mere pågående også.

Bare det minste lille hint om at f.eks matvaretilsynet kanskje ikke helt vet ha de driver på med eller at legemiddelindustrien ikke alltid er helt ærlige med oss så bare tilter de helt og skriver milelange innlegg med BLABLABLA FORSKNING BLABLA VITENSKAPEN BLABLABLABLA. Helt besatt..

Klimahysteri er også et godt eksempel ja.

Hej hej jag vill söka asyl

wow!

WOW!

Attached: 1548336430542.png (345x351, 293K)

*does cartwheels while sharting getting poo all over the thread*

hva er din hudfarge?

hjälp. sutreanon har tagit över min dator med sitt botnet.
doksa..XBDKGKY94467Y ...honom....gg694932 (ERROR)
(ERROR)
FY flåbbe. Jeg som trodde Sverigeanon liksom var trådens suksesshistorie. Det gir jo mening da. Vi vet at fyren sliter mentalt, at han var norsk med VPN, at han hater tråden og at han fra fǿr av har spammet ned tråden med kukbilder o.l.

>sutreanon er borte i tre dager og hevder han har vært på "nav-kurs"
>sverigeanon fikk faktisk jobb, men mistet den, og nå er han tilbake på Nav
>noe har klikket i hodet hans, og nå er han tilbake med hevn

>inga 2D bilder
Tråkig tråd.

Attached: 1550078866109.jpg (515x515, 50K)

Norwaythread is the land of dubs and trips

>milelange innlegg med BLABLABLA FORSKNING BLABLA VITENSKAPEN BLABLABLABLA
t. hjerneling

her brever vi bare max

Attached: max_sier_hei.jpg (1083x544, 321K)

Anime?

Attached: karen-kujou-51979.jpg (307x460, 117K)

Redd oss Sverigebrödre!

Attached: 1529009935277.png (497x480, 217K)

Vit

you're just a rational reasonable white guy who's smart enough to know they're retarded, don't let them get you down

Attached: 1546627159281.jpg (960x960, 131K)

2D>3D

Attached: 4125215612.jpg (650x976, 177K)

>norska sötbrevare

men gud så urgulligt :3

Attached: 1544330342630.jpg (1278x720, 83K)

jeg har ikke runket for 10 dage

*Tugg*

Attached: 1550079071778.jpg (1280x720, 125K)

appreciated

Attached: 65.jpg (500x750, 71K)

Har ikke runket siden 31 oktober..... Klarer ikke å få ståkuk lenger

Duktig norsk.

Attached: 1550079160018.jpg (1920x1080, 171K)

Den norske generalen er for oyeblikket besegret av en gal paranoid schizo som vi har kalt "Sutreanon". Sutreanon stopper ingenting, bokstavelig talt ingenting, å krasje / norgetråden / i bakken og til slutt få det permabanned på grunn av å bryte for mange brettspillregler.
Du er her fordi han inviterte deg.
Han er en turbo autist av den verste sorteringen.
Hver eneste gang er det på tide å lage en ny / norgetråden / (ja hver gang) han er der for å forstyrre ved å lage 5 + nye utgaver for å få jannyen til å slette den riktige tråden.

Sutreanon er mest sannsynlig kilden til all den norske kuckposting i / skandi / og de andre skandinaviske generaler.
Sutreanon er som nevnt en paranoid schizo og vil ikke nole med å ha en samtale med seg selv i flere timer, bruke flere VPN-er med triptegn for å knulle med alle, og generelt prove å krasje / norgetråden / uten overlevende.

gleder meg til sommeren

Attached: 15126.jpg (1748x2480, 1.73M)

Tjenare era norska mesar, ja, det är jag, Erik Åskkuk från Svealand, jag har anlänt för att leva på era skattepengar och beröva er på era kvinnor.

Attached: chadthunder.jpg (600x645, 63K)

Den norske generalen er for oyeblikket besegret av en gal paranoid schizo som vi har kalt "Sutreanon". Sutreanon stopper ingenting, bokstavelig talt ingenting, å krasje / norgetråden / i bakken og til slutt få det permabanned på grunn av å bryte for mange brettspillregler.
Du er her fordi han inviterte deg.
Han er en turbo autist av den verste sorteringen.
Hver eneste gang er det på tide å lage en ny / norgetråden / (ja hver gang) han er der for å forstyrre ved å lage 5 + nye utgaver for å få jannyen til å slette den riktige tråden.

Sutreanon er mest sannsynlig kilden til all den norske kuckposting i / skandi / og de andre skandinaviske generaler.
Sutreanon er som nevnt en paranoid schizo og vil ikke nole med å ha en samtale med seg selv i flere timer, bruke flere VPN-er med triptegn for å knulle med alle, og generelt prove å krasje / norgetråden / uten overlevende.---------

bytt ut navnet ditt med abdullah, så tror jeg på deg

Nu djävlar i helvete Norge, nu blir det fan inga fler medaljer i Åre. Det är lika bra ni åker hem.

Attached: 8908d1a6306ff1b61b207786d24b809c.jpg (619x445, 55K)

Jag med.

Attached: 1550079483230.jpg (1000x1414, 1.11M)

Den norske generalen er for oyeblikket besegret av en gal paranoid schizo som vi har kalt "Sutreanon". Sutreanon stopper ingenting, bokstavelig talt ingenting, å krasje / norgetråden / i bakken og til slutt få det permabanned på grunn av å bryte for mange brettspillregler.
Du er her fordi han inviterte deg.
Han er en turbo autist av den verste sorteringen.
Hver eneste gang er det på tide å lage en ny / norgetråden / (ja hver gang) han er der for å forstyrre ved å lage 5 + nye utgaver for å få jannyen til å slette den riktige tråden.

Sutreanon er mest sannsynlig kilden til all den norske kuckposting i / skandi / og de andre skandinaviske generaler.
Sutreanon er som nevnt en paranoid schizo og vil ikke nole med å ha en samtale med seg selv i flere timer, bruke flere VPN-er med triptegn for å knulle med alle, og generelt prove å krasje / norgetråden / uten overlevende.qw

Han er sikkert også tissefetisj og rullestonanon.

Lurer på hva som motiverer han. Sikkert fyr som pga at han har blitt eksponert for litt for mange rodpiller er bitter og nå hater alle eller noen som på vegne av myndighetene jobber for å odelegge denne lille avkroken på internett hvor nordmenn fortsatt kan si meningen sin om joder, innvandring og lignende.

Når man ser hvordan norske forum er driftet og hvordan nettavisene har samtlige fjernet kommentarfelt så skal man ikke se bort i fra at det er den skjulte hand sitt arbeide.

er det skikonkurranse i åre nå? har ikke fått det med meg

I wanna fuck an oslo bitch

Men Maks strider mot våre moderne medmenneskelige verdier.

Tenk å bruke så mye tid og energi på å ödelegge /norgetråden/.
En nærmest ukjent liten skravleplass for noen få gutter som ikke gjör en flue fortred.
Bare en veldig forstyrret person kan holde på sånn.

Attached: file.png (125x97, 20K)

da må vi bryte ned de verdiene!

Attached: max_sint.png (951x951, 90K)

you have never been to oslo i guess. if you know about oslo you wouldn't want to touch a oslo bitch

Attached: 526.jpg (561x800, 60K)

En rolig kveld på /norgetråden/...

Attached: 1543769504560.jpg (1024x576, 75K)

>han her har bollet min soster

youtube.com/watch?v=QFtnV6pMqvA

tagga ner pysen
du med

Attached: DUNDERKUK.jpg (800x450, 62K)

sucking a golf ball

lenge siden jeg har hört den der
JEI KÆLLÆR PÅ DÆJ!
JEI KÆLLÆR PÅ DÆJ!

To all foreigners ITT.
The Norwegian general is currently being beseiged by an insane paranoid schizo Norwegian who we have dubbed "Sutreanon". Sutreanon will stop at nothing, literally nothing, to crash /norgetråden/ into the ground and eventually get it permabanned due to breaking too many board rules.
You are all here because he invited you.
Please don't accept his invitation when he posts in your generals.

I don't mind autism but he's breaking every rule and making us cry. What can we do please to helpingus.