/nederdraad/

Attached: 1539090974462.gif (498x282, 2.45M)

Other urls found in this thread:

ww.123moviesfull.me/movie/the-ballad-of-buster-scruggs-2018/1/watching/?ep=2
nu.nl/binnenland/5742870/haagse-ambtenaren-voor-oud-en-nieuw-bedreigd-door-bouwers-vreugdevuren.html#coral_talk_wrapper
youtu.be/2c-fNTqoew4
youtu.be/6_BGKyAKigs
twitter.com/AnonBabble

eerste voor BBC

bbc wat?

ww.123moviesfull.me/movie/the-ballad-of-buster-scruggs-2018/1/watching/?ep=2

Attached: 1ste keer.png (339x320, 11K)

Big Belgian Cock

AAAAAAAAAAAHAHAHA nice die houd ik erin.

>Bezorging: uiterlijk 21 februari
>letterlijk 1 week wachten op pakkeetje
wtf dit is hoe 3e wereld kinderen zich moeten voelen waarom komt het niet gewoon morgen

023

Attached: 1535506767445.webm (640x640, 1M)

Big Belgian Cock

Ik ga nederdraad verlaten om jullie mijn palen te besparen. Het spijt me dat jullie de afgelopen 6 jaar elke dag mijn palen hebben moeten lezen.

Wat hadde ge besteld?

Puntenslijper Machine Dahle 133

Tot morgen

Dankjewel. Waar gaat u naartoe? Ik ga binnenkort ook Nederland verlaten.

waar ga je heen?

Ik ben binnen 1 week jarig, maar ik weet geen verjaardags kado, help?

>verjaardags kado
mankind aub

blacked.com abonnement

Daarom weet ik ook niets, maar ouders bieden het aan.

Niet slecht.

Leuke koptelefoon (b&w px)

Ik heb een verhaal, maar ik heb het nog niet durfen delen met mijn familie... Zijn jullie geïnteresseerd?

>DWDD kijken
>Vrouw is expert
>Doet alsof Islamitische terroristen groepen bestaan dankzij netflix
>wat is de Taliban
>wat is Al Qaida
>wat is de hofstad groep...
Is die vrouw debiel of een leugenaar?

Hm ik heb sinds 1 jaar een Sony WH-1000XM3.

Gedesillusioneerde christengekkie is het

Tatta's zijn ziek in hun hoofd

Bij elke DWDD aflevering heb ik het gevoel dat ik het al een keer eerder heb gezien.
>Dezelfde gasten die hetzelfde riedeltje komen opzetten

Vertel.

>wat is de Taliban
De voormalige regering van Afghanistan en dus per definitie geen terroristen.
>wat is Al Qaida
Een index in de databanken van de Amerikaanse veiligheidsdiensten en dus geen groepering.
>wat is de hofstad groep..
Een afleidingsmaneuvre van Nicky Verstappen.

Wederom zijn het weer de kk tokkies
nu.nl/binnenland/5742870/haagse-ambtenaren-voor-oud-en-nieuw-bedreigd-door-bouwers-vreugdevuren.html#coral_talk_wrapper

Mee eens, veel te empatisch.

Het verhaal over de ijzerenpil

Attached: part1.jpg (702x8549, 1.61M)

Attached: part2.jpg (694x9202, 1.86M)

Attached: part3.jpg (694x9149, 2.08M)

Hou je autisme onder controle of kanker op naar Jow Forums. Denk je echt dat ik je autistische plaatjes ga lezen?

Wonen er dan mensen in Den Haag die geen tokkie zijn?

Je kunt het blijkbaar nog niet aan.

Attached: 6246325643653.jpg (562x760, 110K)

youtu.be/2c-fNTqoew4
Dit was nog us tv

Je bent zo triest dat het lief is.

Goedkope naäap van Jersey shore.

>geloven in hogere krachten omdat je niet wil accepteren dat pech bestaat

En waar komt dit vandaan?

Ik heb het probleem dat ik niet weet wie deze mensen zijn omdat ik 15 jaar in Londen gewoond heb. En ik vind het zo treurig als ik dit zie. Dit is dus Nederland.

Jullie hebben allemaal stockholm syndroom.

Attached: weesgeduldig.png (658x662, 99K)

Ik niet.

Nog niet nee
*ontritst piemel*

Voel je je aangevallen?

Niet bepaald, want ik geloof niet in hogere klachten. Ik vond jouw paal een beetje apart.

>Zit te bellen met vd
>Moet kkr hard lach inhouden tijdens het schijtpalen

>homo's mogen bloedgeven

Kassameisjes die nu werken, hebben geen vriendje toch?

Mensen die onder modaal verdienen mogen geen kinderen krijgen oetz

Goeie keuze. Ik wil die ook maar heb het geld er niet voor :(

Zelfde geldt voor huisdieren oetz
Kankerpaupers hebben altijd 5 honden ofzo

Juist wel.
Ik deed vroeger kassa werk toen ik 16 was en ze hadden zo goed als allemaal een mbo-vriendje

Wel, en die haalt ze vanavond op.

Segregatie op basis van inkomen > segregatie op basis van huidskleur

Mbo wijven beste wijven oetz

Mochten ze altijd al.

Ze heeft zelfs haar sexy lingerie aan tijdens het werk zodat ze zich niet eerst uitgebreid hoeft om te kleden.

Ze worden betaald om je lief aan te kijken met een glimlach zodat jij denkt dat je fix hebt.

Nee, homo's mogen alleen bloedgeven als ze >12 maanden geen seks hebben gehad. Langer dan een maand geen seks hebben is onmogelijk voor homo's, laat staan 12.

Klassisme is het grootste probleem van onze tijd.

Waarom specifiek mbo?

Waarom zitten er dan ook wel eens jongens achter de kassa?

Maar hoe weten de mensen van de bloedstichting of ik homo ben of niet?

Ze keek me niet lief aan. Eigenlijk leek ze best chagrijnig. Daarom dacht ik juist dat ze wel geen vriendje zou hebben.

Beta jongens alleen. Als stoere kerels zitten te vakken vullen.

Jona, Jona, ga naar Nineve

Beveiliging.

Schei toch uit. De ontzuiling was de grootste kanker voor Nederland.

mij piemel is 12,5 cm lang en 12 cm in de omtrek dit is erg klein dat weet ik, ik heb wel heel veel voorvel en ik heb nog nooit gejelqt dus waarschijnlijk kan ik wel een paar cm erbij krijgen. Vroeger was mijn penis 14,5 cm en ook wat dikker dit was toen ik elke dag een paar keer aftrok. Heb een keer goed gejelqt en toen merkte ik ook meteen dat het werkte alleen niet permanent.
Ik heb een video gezien op jijbuis van iemand met een penis van 14cm die hij tot 18cm in 6 maanden kreeg en het was permanent. Het klint ook wel logisch oetz want een piemel is ook een spier dus als je die strecht en laat werk moet die wel groeien. En het vel zit niet te strak dus de spieren kunnen makkelijk groeien. Misschien blijf ik toch celibaat en dan zou het toch nutteloos zijn en een kleine penis is beter voor sporten enzo ja ik blijf toch celibaat ik ga de oefeningen niet eens doen oetz /blog/

Alleen de knappe mensen zitten achter de kassa ja, nu je het zegt.

Alleen de knappe meisjes en de zwake jongens.

Mensen beöordelen op klas is dom want je kunt niet beheersen in welke klas je wordt geboren.

youtu.be/6_BGKyAKigs

Knappe jonge mannen en twijgjes ook. Lelijke bèta incels werken waar mensen ze niet aan hoeven kijken.

Die verdienden al wat meer geld en gaven het uit aan drankflessen met uitgaan en Vespa scooters waar de domme kassa meisjes voor vielen.

Je moet een moederneukende c¿to toets maken, die biedt gelijke kansen. Hadden ze maar beter hun best moeten doen op school.

Attached: tattas.jpg (854x1074, 87K)

Zoals waar? Ik zoek werk

racisme

Hier zie ik er genoeg bij de jumbo en Albert Heijn

Fout. Twijgjes werken inderdaad bij de kassa, maar de stoere binken moeten de vakken vullen.

Klinkt als jaloezie.

De cito bepaald niet persé waar je heen gaat. De leraar beslits dat en geeft je een advies die je niet persé hoeft op te volgen. Ik had VWO advies, maar mijn ouders wilden liever dat ik Havo ging doen omdat ik toen al lui als de tering was. (Ze hadden gelijk)

Ik snap hem niet. Vraagt Peter om geld omdat hij niets heeft gekregen?

Ik bedoelde als lelijke beta

Toen ik 16 was misschien, maar ik ben uitgaan snel zat geworden na een aantal keer succes te hebben gehad. Uitgaan in een dorp is verschrikkelijk aangezien je die kechs weer op je school ziet op maandag.

Maar goed alle kassa meisjes die ik kende zijn nu al moeder en hebben een uitkering of zijn nog steeds kassa meisje

Je "stoere binken" zijn typische arbeiders, natuurlijk moeten die vakken vullen. Ik bedoel de knappe jonge man die iets meer bezig is met z'n uiterlijk dan anderen maar desalniettemin mannelijk is.

Dat noemen we ook wel een homosexueel. Alle mannen met spiermassa gingen vakken vullen.

>die zoemer die nogsteeds skinny jeans draagt alsof het een legging is
Ik word altijd blij.

>Je klasse is iets genetish!

Alleen voor een klein deel. Grotendeels wordt bepaald door je omgeving:
>Niveau van basisschool
>Intelligentie en houding van de ouders
>Intelligentie van je jeugdvrienden

De supermarkt, tijdens schooltijd. De vulploeg word dan een halve sociale werkplaats en de schattige kassameisjes veranderen naar vrouwen van middelbare leeftijd met een kort pittig kapsel. De enige jongeren die dan werken zijn net klaar met hun eindexamen, hebben geen zin meer in de middelbare en accepteren hun toekomst of studenten die nog een lopend contract hebben.

Efta

Je partner kan je naar nieuwe onbekende hoogtes brengen. Ik ben getrouwd met de mooiste vrouw van Nederland. (niet holland)

kys jezelf

>Je klasse is iets genetish!
Letterlijk niemand zegt dit in het huidige jaar. Misschien proleten in 1930, maar nu echt niet meer.

oi allow it lads

Attached: _105644259_3fad2b9b-4950-476d-bb7d-3f02fe9ac1d2.jpg (624x351, 37K)

>Tokkie kan niet stil zijn in de bios
>Breekt haar tand op een snoepje en moet de zaal uit rennen

HAHAHAHAHA

Attached: 8B8BA64AF21141C3864A07DC7C41764B.jpg (873x1495, 426K)

Verzuiling is de logische conclusie van een multiculturele samenleving

T. Katholieke oma van de jaren 50 en 60

>Waarom zijn joden zo slim?
Zijn ze niet. De slimme zijn een mix tussen joden en opperklasse Europeanen.