"Fikk du deg kjæreste i 2017?" - utgaven
Forrige:
"Fikk du deg kjæreste i 2017?" - utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
desuarchive.org
twitter.com
Vi bruker denne.
Denne tar vi
Dette er den rettmessige ja.
Ja, men hun ble kasta ut fra Norge
lol
Nei, det gjorde jeg ikke...
Mdg er kommunistisk fåvæ
Denne tar vi ja
Jeg kommer til å sprekke snart
Har du spist for mye?
>13 februar 2009
>jente på vgs sender mellding om vi skal finne på noe sammen den 14 februar
>jeg svarer: nei, skal sitte hjemme og spille WoW, vi skal raide Naxxramas
Har alltid vært autist jeg
dfn ingen sǿt kattejv
Hvorfor?
Sånn kan det gå.
I 2009 hadde jeg min fǿrste JV, og jeg mistet jomfrudommen til henne også.
Kjenner den folelsen
Det er jo bra. Nå kan du fokusere på å få en norsk kjæreste. Hvor var hun fra egentlig?
i-ikke jeg heller
>Fikk du deg kjæreste i 2017?
Nei, vil ikke
Kina, hun var her på overtid etter at studentvisumet hennes gikk ut
>desember 2017
>vært mye med ei jente, virker som alt går bra
>spor henne ut
>hun sier at hun må lese til eksamen
Foles ille
va kos å raide i wotlk fåvæ
fikk ganske bra kontakt med ei jente som jeg vil snakke mer med, men glemte å sporre etter nummeret hennes. er det "creepy" hvis jeg finner det på nettet og ringer henne?
t. autist
Neste gang du snakker med en jente så må du bare spǿrre om snap fåvæ
Dette
Asiatiske kvinner er faen meg ikke god i hodet. Bra at hun ble kastet ut av Norge.
>vær meg
>nåværende dato
>hatt jv i 3 år
>alene nå
föles bra mann
dfn wow har vært dritt i snart 9 år
Ja, ikke gjǿr det.
Det er creepy ja
Legg henne til på Fjesboka
Dult henne på fjesboka.
du bommer på 100% av skudda du ikke tar, spörsmålet er hvor bra du takler avvisning
ok takk
bruker ikke fjesboka fåvæ
Det var tider det. Dfn vil aldri sitte oppe til 5 om natta for å raide Ulduar med gutta igjen
Fjesboken er innafor faktisk. Men hvis du ikke har det så er det dǿdt lǿp.
Ingenting varer evig. Men minnene har vi med oss gjennom livet.
hadde en jente som sendte meg snap å ville at jeg skulle komme å sove over. jeg sa jeg ikke gadd
Jeg mener at det kan gå begge veier, enten er det veldig creepy eller så kan hun bli glad av det. Men mest sannsynlig creepy.
Hvorfor er alle her så tjukke
Basert
hold nu din kæft
stacey på selvmordsvakt
hva kaller vi stacey i Norge?
fårdi at vi liker seigmenn åg nugatti.
hva hvis hun også ikke bruker fjesboka?
Silje
flere som er slik at hvis du tenker på å gjore noe, så tenker du ikke på hvor bra det blir når du gjor det, i steden for så tenker du på alle tingene du må gjore for du får gjort den tingen som et eneste stort hinder.
f.eks gå på kino
>å nei da må jeg kle på meg
>å nei da må jeg gå/kjore
>å nei da må jeg bruke penger på billett
>osv osv
Jeg er tynn.
Silje Slimfitte
Det er ikke sosialt godtatt å bare finne nummeret hennes og kontakte henne. Sånn er det bare.
Jeg kunne nok hatt JV hvis jeg tvang meg selv til å gå ut med et par kvinner som jeg synes er fysisk uattraktive. Men de er de eneste som har vist interesse.
folk som deg er så jævlig kjipe å forholde seg til
hadde han hatt instagram kunne han uskylidg addet henne.
hvis du ikke har en aktiv instagram med ukentlig publisering av bilder så er det ikke vits å prove og få seg fitte i dette landet
>bla bla bla jenter bla bla
Tråden er som en VGS-klasse fylt med hormonfulle tenåringer
Det er jo ikke så rart når jeg er den eldste her på 23 år.
jeg forstår det men lurte litt fordi jeg vet hun bruker ikke sosiale medier i det hele tatt
jeg er 49
>hvis du ikke har en aktiv instagram med ukentlig publisering av bilder så er det ikke vits å prove og få seg fitte i dette landet
Dette er jeg sterkt uenig i. Har aldri hatt insta selv, og jeg har ikke problemer på jentefronten av den grunn. Men du burde ha facebook og snap da. Flere av vennene mine som har JV og sånn har heller ikke insta, så jeg får ikke inntrykk av at insta er noe viktig.
vemm er du da
ja... kanke no for det...
Har du noe å tape på å ringe henne da? Det var vel sånn folk gjorde det för sosiale medier fantes.
insta er viktig hvis du vil pule mange fine berter. men fleste i tråden er jo stygginger så kanskje ikke så rart de tar til noye med jenter som ikke er instahorer
Greit nok det da, og da vil hun ha mer forståelse for at du ikke har det heller. Men det er uansett creepy å bare skaffe seg noens nummer og kontakte de på den måten hvis du ikke kjenner henne. Men men, det går jo an å prǿve. Hvis hun er av typen som ikke reagerer på sånt, så ville jeg prǿvd. Men du må finne ut hva du skal skrive til henne i den SMS-en sånn at du virker mest mulig OK. Har ikke du snap engang???
Jeg er 26
jei er nitten å går på vgs
Jeg vil påstå at det å finne en kjerring blir mer og mer viktig jo eldre du blir. Da jeg var tenåring stresset jeg aldri med jenter fordi jeg tenkte at jeg hadde hele fremtiden foran meg. Som voksen må jeg nå stresse ned å finne en jeg kan smelle på tjukka för jeg er for gammel.
For all del, min flotteste jv var det jeg vil kalle 7/10, men resten er nok nede på 5 eller 6 av 10.
Vennene mine sine JVer varierer litt utseendemessig, noen er 4/10 men de aller fleste er minst 6/10 og oppover.
Uansett, jeg forestiller meg at slike 9/10 og 10/10 babes ser etter helt andre ting enn insta-kontoen din uansett. Hvis du har hǿy status og ser bra ut så driter de langt i instaen din, og hvis du ikke har hǿy status og ser bra ut, så driter de i deg uansett selv om du har insta. Så jeg må nok være enda mer uenig med deg og si at det har lite å si.
Samme her.
28 jeg da fåvæ
jeg bruker instagram, snap og noen andre mindre relevante sosiale medier, orker bare ikke fjesboka fåvæ.
jkdf
Gjorde min daværende jentevenn gravid sommeren for to og et halvt år siden, men hun valgte å benytte seg av retten til selvbestemt abort, og nå har jeg ingen jv.
hold kjeft ingen bryr seg
Får du henne opp på snap da? Snap er veldig innafor fåvæ. Legg henne til der om du får til det.
Hold kjeft, jeg bryr meg
Trist faktisk. Du kunne vært pappa.
>dfn 31 og singel
>00ere i tråden
hva faen
Jeg bryr meg
sant og snappillet
Jeg gjor
Takk.
Jeg har tenkt en del på det de siste par årene.
er det vanskelig å gjore noen gravid?
er ikke det like creepy som å ringe henne? hun har jo ikke personlig gitt meg snappen hennes
egentlig bare bra, så slipper vi flere mennesker som koker kloden
når jeg ser henne får jeg lyst til å bedra den hvite rasen
er faktisk 99'er
Nei, for alle får opp forslag til folk man kan legge til på snap. Og folk benytter seg av det. Det er sosialt godtatt å legge til noen på snap rett og slett. Verden er rar.
Egentlig ikke. Hvorfor vil du vite det?
hva hvis hun spor om hvor jeg fikk tak i snappen hennes?
Si at du er en pervo som håper på å få kommet i trusene hennes etterhvert.
nei men seriost hjelp meg a kompis
Kan rullestoljenter bli gravide?
Så sier du at hun var foreslått av snap. Det er hvordan du fikk tak i snappen hennes, si ingenting annet om hvordan du fikk tak i den, om du så måtte drepe for å få den. Men grunnen til at du la henne til må være at du syntes dere fikk god kontakt da dere mǿttes, også ville du snakke mer fordi hun var så hyggelig. Eller noe sånt. Det er jo den biten som er viktig.
Dette. Snap er uproblematisk
Du sa jo at dere hadde god kontakt, det er den eneste forklaringen du trenger hvis hun spor hvorfor du tvil legge henne til
er jomfru
BARE LEGG HENNE TIL PÅ SNAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPppppppppppppp for FAEEEEEEN
Er det så vanskelig?
tror heller det er vanskelig å IKKE gjöre henne gravid ettersom noen av normisene jeg kjenner har damer med uplanlagte svangerskap