/norgetråden/

Nattskiftet-utgaven

Forrige:

Attached: nattskiftet-utgaven.jpg (1600x1206, 328K)

Other urls found in this thread:

sciencedaily.com/releases/2012/11/121127094111.htm
sommerbutikken.no/globus-colombus-swarowski-204081.html
dagbladet.no/nyheter/advarer-mot-utviklingen-i-oslo---ikke-forsvarlig/70769210
minotenk.no/
ifinnmark.no/flyktninger/nyheter/karasjok/familie-med-sju-barn-plassert-i-karasjok-vi-vil-tilbake-til-flyktningleiren/s/5-81-431089
vg.no/nyheter/innenriks/i/VRAWBp/said-bassam-chataya-28-knivdrept-i-bergen?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
twitter.com/SFWRedditVideos

Forste for Sigrid

Attached: Sigrid 32.jpg (1080x809, 172K)

How hard is Norwegian to learn?

andre for speil reaper

Attached: Mirror Reaper.jpg (1200x1190, 261K)

It's one of the easiest languages for people with English as their first language to learn

sciencedaily.com/releases/2012/11/121127094111.htm

i couldn't say, i've never tried

Pros
>easy verb conjugation
>easy vocabulary for English speakers
Cons
>tons of dialects that can differ very much from standard written language
>just like English, words are often not pronounced the way they are written

Why do you want to learn Norwegian?

Denne globusen ser fin ut da.

sommerbutikken.no/globus-colombus-swarowski-204081.html

får vell såve

Attached: komfortabel_fjotolf.jpg (395x392, 23K)

jeg legger meg også, natta da

Hvorfor gjor hun Edderkoppen-greia med hendene?

Hva er finest, en globus med en flott blå farge som hav, eller et flott antikk utseende (men oppdatert)?

I like learning languages

>t. spends two weeks on duolingo and then drops it

Husker da jeg motte ei sot ung jente som het Oddveig. Foltes litt merkelig, er liksom mer et slikt navn jeg forventer at en gammel tante heter

Personlig ville jeg gått for den med antikk utseende

Nah, it’s usually only one week for me

Why bother though? Seems like a huge waste of time when you could be putting effort into something you'd actually like to learn.

Eg må drite

På tide finne frem hagla

Har rasekrigen endelig startet?

Attached: BB82AEDB-68D9-42F8-AF8D-AD398B96E6EB.jpg (1083x544, 321K)

Nattadult

Attached: IPA, please.jpg (960x960, 96K)

Attached: fd.jpg (617x900, 61K)

Attached: 1544674311351.jpg (499x499, 47K)

hva er det dere driver å finne på dritt om meg? jeg fikk jobben jeg har nå i desember og når jeg ikke jobber liker jeg å spille spill med gutta, det er litterert grunnen til at jeg ikke brever lenger. jeg vet ikke hvem eller hva sutreanon er, og jeg brever ALDRI uten koden her lenger.

Attached: 1470412650352.jpg (240x240, 11K)

og jeg har aldri brevet i /skandi/

Attached: AF9A898E-A4C9-4D2E-A234-B1FAE29593EB.jpg (4032x3024, 1.78M)

Nei skal jeg ta å knekke opp helgens 13. pils da?

Noe jeg undrer meg over er at vi på skulen måtte lære den måten å rekne de aritmetiske operasjonene på der vi la leddene over hverandre, når avrunding er så mye enklere (f. eks. 39*78, 1000*78=7800, 7800/2=3900, 3900-780 = 3120, 3120-78 = 3042).
Jeg vet at avrunding ikke går med storre og vanskeligere ledd, men mennesket i det 21. århundret har mye lettere tilgang til kalkulator enn penn og papir til å rekne med.

Hva slags jobb?

Jeg HATER å være forelsket

101643691
101643727
Ingen bryr seg, dds.

hfbsjbs

Kjor på!

Tenkte jeg skulle gi beskjed til de det måtte gjelde at jeg fikk med meg sendingen fra *sl* Domkirke på radio i dag.

*gjesp*

>*sl*

Hva mente du egentlig med dette?

dagbladet.no/nyheter/advarer-mot-utviklingen-i-oslo---ikke-forsvarlig/70769210

Nå skal enhver liten bygd og grend i Norge bli beriket!

>Du onsker «flyktningsstopp» til Oslo, burde Norge også ha det?

>Det finnes mange steder i Norge som kan ta i mot flyktninger. Steder som trenger arbeidsplassene innvandring genererer, barn av innvandrere og flyktninger som kan hindre at den lokale skolen blir nedlagt. Som kan blåse nytt liv i distrikter som sliter med fraflytting. Men Oslo bor få en pause, for å ta tak i de utfordringene som allerede eksisterer.

>arbeidsplassene innvandring genererer

Hver jævla lille plass i norge har allerede en tyrkisk pizzasjappe, dette blir hard konkurranse!
Om de ikke mener at arbeidsplassene som blir generert er flere sosionomer som å fölge opp alle negerne bosatt i småkommunene.

Attached: 1549136144753.png (500x487, 150K)

>Jeg er 16 år å inn vandring er skjempe dommt

alle er lik

>t. kan ikke slutte å tenke på negerkuk

eldreomsorg

ja? det at du har snublekode har jo ingenting å si for om du er sutreanon eller ikke. heng deg

det er allerede haugevis av negere i hver eneste krik og krok i forskjellige bygder i norge. tror disse menneskene litterært at alle innvandrerne kun bor i oslo pr dags dato?

PS: hvorfor ser vi plutselig et så massivt tema rundt dette nå? forbereder de befolkningen på en ny "flyktningskrise"?

dumme deg

Attached: 1545238532885.png (685x590, 29K)

håper vi får se flere asylmottak som blir brent ned ute på bygga for negerne flytter inn

minotenk.no/

betal din skatt med glede!

Attached: statsstøtte.jpg (1094x827, 127K)

Dette, vi er drit leide av neger pakk.

Jasså, så du er en sykepleier, eller jobber som om du var det?

nei, hjelpepleier (hakke utdanning for sykepleier)

Herro, i'm a japanese guy who is on vacation in norway, how dó i get girrs tū fahk?

jenter i norge puler ikke gutter under 180cm så du er skitt ut av hell

Attached: 9234729734.png (488x316, 311K)

nå slutter du med en gang

hva skjedde med blitz miljoet?

de ble gamle

Ok. Jeg er glad på dine vegne.
t. en som aldri skjǿnte hvorfor folk hata deg.

>PS: hvorfor ser vi plutselig et så massivt tema rundt dette nå?
valgår

you're not a jap

>Om de ikke mener at arbeidsplassene som blir generert er flere sosionomer
det er akkurat det de mener

takk kompis :)

min famil å jeg komme hit til norsk for vi ike kan ha den liv i Lietuva. Her vi kan er ha trygdeytelse og kan lev er har god liv. takk mange tusen til dere som er har åpne hjerte for oss.

fy faen

flåbbe fy

det er som da bygda mi ble beriket med asylmottak. vi ble fortalt at det kom til å genere masse jobber i kommunen.
det eneste som skjedde var at det flyttet noen sosionomer (til nabokommunen) som fikk jobbene.
er heldigvis nedlagt nå, og negerne har flytta til hamar eller oslo.

>til hamar
fy faen...
dfn hedmarking som bor nærme hamar

skal du på FRIs vinterpride?

Attached: Vinterpride_FB-coverbilde-for-pages_825x315.png (2578x984, 225K)

Tenk å soke asyl i Norge også havner du i Hedmark... Tror jeg hadde hengt meg i min 10kvm store hybel på asylmottaket hvis jeg var en av dem.

Tenk å havne i Finnmark.

pride på vinteren? hvordan skal homsene få gått rundt nakne og vist frem kolla si da?

du må spesifisere hvilke del av hedmark. enkelte kommuner i hedmark er noen av de beste i landet

det er 50 år siden homokampen begynte. er du ikke skeiv?

Langt bedre enn Hedmark fåvhæ

ifinnmark.no/flyktninger/nyheter/karasjok/familie-med-sju-barn-plassert-i-karasjok-vi-vil-tilbake-til-flyktningleiren/s/5-81-431089

>vær syriske flyktninger
>blir plassert i Karasjok
>flykter tilbake til flyktningleiren i Libanon fordi "nordmenn" var kalde og det var morkt ute

vg.no/nyheter/innenriks/i/VRAWBp/said-bassam-chataya-28-knivdrept-i-bergen?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

når en neger blir drept da er det plutselig massivt fokus på stakkars offeret

kanskje ta med noen tilbakevendende is krigere på dfs trening

nav sponser de sikkert med gratis pistoltimer på den lokale skyteklubben

DFS sentralt har etterspurt mer mangfold i mange år, dette er lösningen

blir vel fakkeltog nå, en statue og formaning om at vi aldri må glemme

"d-det er ikke innvandrerne som er problemet, problemet er at alle innvandrerne blir bosett samme sted"!

den virkelige rasismen er å antyde at det er större forskjeller mellom etnisiteter enn det er mellom individer i egen befolkning, og at man derfor må importere fremmede etnisiteter for å fremme mangfold

Beste fylket å bo i fåvæ.

hvorfor?

det er et godt fylke for skeive

når homser har tilfeldig sex er det alltidg anal da?

tror jeg flytter til finnmark om jeg blir uföretrygdet. hvem sted har minst befolkningstetthet?

de færreste driver med analsex.

Det finnes et sted i Finnmark der det ikke går vei til en gang. Kanskje det hadde vært noe for deg

spǿr meg om norrǿnt da

Hvordan sexer de da?

Nei

du ville ikke greid 1 måned i finnmark

oralsex, frotting, petting

hvis det er internett, treningsmuligheter og en matbutikk kunne jeg bodd i finnmark til jeg dor fåvæ

hva er frotting og petting

det kan du vel söke opp og finne ut av selv om dette er så interessant

Skal åpne restaurant med drikkeservering i förste etasje i blokka jeg bor, nok en grunn til å ikke gå ut. Dfn jeg har ikke vært utenfor blokka siden 1 januar

Attached: last ned.jpg (178x284, 11K)