/norgetråden/

Vinter er så kos-utgaven
Forrige:

Attached: norgetråden_strandafjellet.png (1764x1703, 3.93M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=hRzvdQh8D2Q
youtube.com/watch?v=ENOCJBGzS-E
strawpoll.me/17448432
ebay.com/itm/Stellanova-15cm-Dreh-Schwenk-Globus-Weltkugel-Erdglobus-Antik-Design/273523601811?epid=15025075828&hash=item3faf46f193:g:gX8AAOSwcOZb9VA-:rk:42:pf:0
ebay.com/itm/Antik-Globus-PAL-30-10-9783934922440/362547353643?hash=item546981982b:g:hy0AAOSw~8JcVN7c:rk:46:pf:0
ebay.com/itm/1870-1920-Antique-Old-Rare-German-Map-of-the-Earth-Desk-Globe-Globus-La-Terre/182297736778?hash=item2a71cab64a:g:fhsAAOSwYmZXIKrr:rk:2:pf:0
columbus-verlag.de/en/columbus-royal
twitter.com/NSFWRedditImage

Hun gir meg lyst til å bedra den hvite rasen

Ja fåvæ...

Attached: 1375146257849.png (356x333, 125K)

Får vel ta meg en tur til Tromsobrua
youtube.com/watch?v=hRzvdQh8D2Q

spǿr meg hva som helst om norrǿnt

Attached: 2.png (311x362, 117K)

jeg og, hun var ikke bare asiatisk. hun var fra burma/myanmar......

nei fy faen gutta jeg er en voksen mann som må til tannlegen og fikse tenna mine, men jeg har hort så mye om sånn musing i det siste at jeg er redd for at jeg går et sted og ikke får den behandlingen jeg trenger
noen som har peiling på hvem jeg kan snakke med om dette i norge, helst bergensområdet?

hadde dere hoppet på det hoppet for 250000 norske kroner?

Fiks tenna i Polen/Baltikum for 1/10 av Prisen

forst vil jeg jo faktisk få sjekka meg hos noen som har peiling på sånn ikke-odeleggende tannbehandling da, se hva som trengs og hva som kan gjores

Ja. Har tryna læll da jeg suger til slalom/ski

Er dette innafor egentlig? Må bore sånn fire hull og fjerne en visdomstann her ass. Koster det ikke sånn 500 for en flytur til Riga?

For 250 000 kroner hadde jeg sugd kuken til alle mennene på langrennslandslaget

Naturligvis hadde jeg det, er du gal? Det er jo ikke så vanskelig å hoppe på de hoppene som du tror. Men hvis du ikke har ǿvd på mindre hopp så ville du nok skadet deg.

Jeg har 250k klar for deg, jeg vil du skal suge alle mennene i tråden som er villig til å la deg gjǿre det.

Northug har jævlig svær kukk da.

jasså nå som du ikke står på ski lenger så har du tid til å henge på mongoliske teppeforumssider herr. Northug?

jeg stiller gjerne opp emd kuken min

Funker som faen. Er det veldig omfattende inngrep kan du få noen til å se på det i Norge först slik at du vet akkurat hva du vil at Öst-Europeerne skal fikse på

Hadde lett gjort det

youtube.com/watch?v=ENOCJBGzS-E

Kanskje jeg skal bli Tinder-svindler?

Fy flobbe for en homo. Vil ikke du heller bare jobbe i 5-6 mnd istedenfor?

For 250.000kr hadde jeg blitt din personlige slave som du kan gjöre hva som helst med

Eg må drite

Hvorfor jobbe i 5-6 mnd når du kan få samme betaling ved maks 3 timers jobb?

Vil du virkelig ha kuk i munnen din for så lite penger?

Fåvæ hores bare tanken om å suge kuk og slikke fitte ekkelt ut.

strawpoll.me/17448432

Ja, lettjente penger

Har sugd en kukk for fåvæ. Ble gagga av en kompis. Var bare for morro skyld liksom, ikke noe homo. Etterpå runka han meg i ansiktet og lo haha.

Hvilken er finest? Venstre eller hǿyre?

Attached: sommerbutikken_as_-_globus_233481.jpg (1508x1284, 665K)

Hortes goy ut egentlig, lol.

Lol dere suger seriost ikke pikk?

Höyre

kjop en antikk en fra ebay fåvæ
ebay.com/itm/Stellanova-15cm-Dreh-Schwenk-Globus-Weltkugel-Erdglobus-Antik-Design/273523601811?epid=15025075828&hash=item3faf46f193:g:gX8AAOSwcOZb9VA-:rk:42:pf:0

ebay.com/itm/Antik-Globus-PAL-30-10-9783934922440/362547353643?hash=item546981982b:g:hy0AAOSw~8JcVN7c:rk:46:pf:0

Har provd to ganger bare.

Attached: 69235071.jpg (640x384, 52K)

Kan hende det er altfor vanskelig å sette meg inn i den situasjonen hvor 250k er viktige penger å tjene, men jeg lever altfor godt til å gjǿre annet enn å le av forslaget.

Tror du skal bla deg frem til ordet "antikk" i en ordbok.

man ekke ekte kompis med en fyr for man har hatt kuken hans i munnen

Hvor mye penger er 250k for dere som ville sugd hele tråden for den prisen? Er det bare det at det vile vært greit å ha 250k til for en god timelonn eller ville det betydd en betydelig endring i livsstil?

Lot en kompis ta meg i ræva når jeg var 12

Problemet med disse er jo at det ikke virker som om de er håndtegnet og ikke duo (lyser terreng når du skrur på lyset).

Det er noe som virkelig fascinerer meg når du kan se globusen med hånddetaljert terreng.

De er jo litt dyrere da.

ebay.com/itm/1870-1920-Antique-Old-Rare-German-Map-of-the-Earth-Desk-Globe-Globus-La-Terre/182297736778?hash=item2a71cab64a:g:fhsAAOSwYmZXIKrr:rk:2:pf:0

Ville vært 50% av hva jeg har i årslonn. Altså mer penger som lett kan bli investert.

er jo to år i en grei enebolig

Ja, men kjǿper du denne så er ikke det så jævlig dyrt. Denne som ble valgt ut som favoritt i tråden koster jo under 3000kr.
columbus-verlag.de/en/columbus-royal

ja lol, bare studer hvordan folk hopper der og hvordan du kan lande uten å dö eller bli skadet

"bare studer"
hahahah fy faen, har du noensinne stått på ski for?

Skal du selvmord?

Selvsagt. Sto på ski hver skidag på barneskolen. Riktignok noen år siden men det er som å sykle, det sitter i kroppen når man forst har lært det.

>Hver eneste gang

Attached: fuckniggereogjoder.jpg (1212x979, 164K)

Inn for at user ikke vet hva faen han skal gjǿre for å komme over på andre siden, så han flyr bare opp i luften og ned i sprekken - og dǿr.

hvorfor gjor person nr 2 det egentlig? hvorfor ser de ikke sannheten

>250 000 av kongens norske kroner
Lett. Jeg er såpass tjukk at jeg kommer ikke til å ha noe særlig fart, så når jeg forst letter, er det ikke så lenge for jeg er trygt nede på landjorda igjen, en kvart million rikere. Tar av tredve tusen, kjoper meg en skikkelig fin hagle, og investerer resten.

>Hver fordomte gang.

Attached: vaapenerfarlighanrei.jpg (1066x1196, 240K)

>tyngdekraft
>akselerasjon
>ikke noe særlig fart

Attached: hvafaen.jpg (1076x630, 110K)

Sutreanon og alle vpn hans

Mener du at det skal være ekkolammer som alle mener som deg? Eller tror du de er PST-agenter som bare venter på at noen skal skrive negativt om innvandring så de kan stabilisere situasjonen ved å skrive tullemeldinger sånn at ingen tar innvandringkritikk alvorlig?

Attached: shills.png (1104x3045, 1.36M)

Det er jo et ekkokammer som rnorge og andre steder hvor nordmenn komenterer.

Det jeg vil til livs er den uærlighet fra personer som denne ekstremt autoritetstro hedninger gavekort som selvsagt vet at det har vært knivstikkinger nesten daglig den siste tiden og hvordan han benekter det hele med at han ikke finner offisielle kilder.

Folk som han er farlige og jeg vil si at det han driver med er kriminelt.

Attached: meganigger.jpg (988x1229, 237K)

HAR DU KILDER PÅ DENNE PÅSTANDEN?!?

Ja. faktisk.no

Attached: hvordanbliadminpådiskusjondotno.jpg (1182x540, 199K)

Jeg klarer ikke å kjore ned den letteste bakken uten å få panikk

når kommer disse på salg?

Attached: 51RrYFuLEzL._SY355_.jpg (355x355, 30K)

>Har du vært på sesjon?? Har du sett på noen som helst militærprogram på tv?

Attached: harduvaertpaasesjon.jpg (948x805, 176K)

>har ikke vært ute på over en uke.

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Da skjonte Dalila at han hadde åpnet hele sitt hjerte for henne; hun sendte bud efter filistrenes hovdinger og lot si: Kom nu op, for han har åpnet hele sitt hjerte for mig. Da kom filistrenes hovdinger op til henne og hadde pengene med sig.
Så lot hun ham sove inn på sine knær og kalte på en mann og lot de syv fletter på hans hode rake av; og hun begynte å plage ham, og hans styrke vek fra ham. Og hun sa: Filistrene er over dig, Samson! Da våknet han op av sin sovn og sa: Jeg skal nok gjore mig fri denne gang som for og slite mig los.
Men han visste ikke at Herren var veket fra ham. Da grep filistrene ham og stakk hans oine ut; og de forte ham ned til Gasa og bandt ham med to kobberlenker, og han malte korn i fangehuset.
Men med det samme han var raket, begynte håret på hans hode å vokse.

Attached: f08578aa3a7f0c309b0a3afeee3039ca.jpg (700x981, 297K)

helt sykt å tenke på hvor mye hvitere norge var for bare 10-15 år siden. norge 2000-2009 var comfy som fy

4 pakk til 34 kroner på Obs neste uke.

>comfy
dette hores mer ut som en spekulasjon fra din side.

>dfn ingen globus i stuen min
Kanskje man skal gjǿre noe med det?

Attached: Illuinated-Globe.jpg (858x570, 58K)

>Har du noen kilde på at Norge var mer "comfy" for 10-15 år siden?

Vi har faktisk fått mere penger å rutte med og kriminaliteten har gått ned samt at langt flere eier sin egen bolig og miljopolitikken har blitt bedret betraktelig. 2000-2009 var undertrykkende år. Matvareprisene har også gått ned.

I folge transparency international scorer vi også veldig hoyt på alle tester så du har ingen grunn til å syte.

Du skal være glad for at du ble fodt i Norge.

er de botter?

Ja, alt var "bedre" når du var 10 år i 2009. Heng deg.

>t. Adolf Hitler, Globuspedler.

Sikkert koselig det, synes globuser er fine, selv har jeg nok ting i stuen min. Har du plass og penger er det bare å kjore på.

(sjakket)
Hvorfor vil du en så globalistisk gjenstand i stuen din? Hvorfor har du heller ikke et stort norgeskart i stuen eller et kart av fylket ditt?

Vurderer å få meg et Akvarium gutta. Alt med lys inne i er comfy.

Attached: Amaterske_akvarium.jpg (1885x1448, 1.07M)

da jeg var liten trodde jeg det het globus fordi man glodde på den.
var ikke sikker på hvorfor det het bus også men.

Tror ikke det for disse spesifikke brukerne, men det er merkelig at jeg kjenner igjen brukernavnene fra mange av dem da jeg var aktiv der for mange herrens år siden så det kan tyde på at de deltar i veldig spesifikke emner eller plutselig avslutter å breve om ipad, iphone eller hva enn de vanligvis brever om når et eller annet nokkelord blir brukt. Det som er merkeligst er at brevmengden og alderen på kontoen tatt i betraktning skulle tilsi at de hadde en langt hoyere brevmengde om de var like dedikerte i de emner de vanligvis brever i.

Kan jo selvsagt være en tilfeldighet, men det er klart at forum har lenge vært manipulert på den måten.

Ja.

Har tenkt litt på dette jeg også.
t. globusmannen

Ja, enig.

Fordi en globus er kulere enn et kart.

>
>dfn din far ikke hjalp deg å bli Tordenkuk

Attached: mfn.jpg (414x421, 42K)

Ja. Dette bildet er tatt med ganske mye zoom, så det ser mye skumlere ut enn det egentlig er.

min far provde å hjelpe meg, men jeg lyttet ikke

En kompis har montert ledlister i takene, han kan styre de fra mobilen og skifte farge osv. Skaper stemning fåvæ. På det neste stedet jeg får skal jeg lage det helt cyberpunk. Masse gronne planter, ledlys, akvarie osv

Attached: screen_balcony.jpg (960x401, 526K)

Det hadde vært kulere med et sånt kart på veggen fåvhæmd

Attached: standard_1_hordaland-fylke-kart.png (1156x1200, 1.58M)

Gleder meg så jævlig til cyberpunk 2077

Jeg likte venstre best, men synes den hadde vært enda finere om den hadde vist de riktige grensene for Jemen. Men men.

Noen andre spill dere ser fram til eller?

slutt å hetse!

Attached: 1z6dD2X4HCnugpfzGi6luAhY3XlYHNtFoNZTuMaltSPg[1].jpg (1920x1080, 195K)

faen så grell

>Kart over fylke i stuen

Attached: 20190217_211027.jpg (4032x3024, 3.72M)

Mount & Blade II: Bannerlord

Hva er galt med jemens grenser der da?

Det derre nye spillet til folka bak Hekseren-spillene

Basert. Hvor er dette?